Στο σχολικό βιβλίο, στις σελίδες 171, 172, 177 κτλ , στη ΓΛΩΣΣΑ χρησιμοποιεί =<, αντί >=.
Αυτό που τόσα χρόνια προσπαθώ να πω, και με όλες τις δυνάμεις μου στηρίζω, είναι πως μπορούμε να μην "παρασυρόμαστε" στην ψευδογλώσσα και να χρησιμοποιούμε τους συγκριτικούς τελεστές με τη μορφή =, <>, >, >, <, >=, <=, να γράφουμε τη δύναμη με ^ και όχι όπως στα μαθηματικά.
Μπορούμε να είμαστε πειθαρχημένοι στην ψευδογλώσσα και να λύνουμε τις ασκήσεις μας, ΑΠΟΦΕΥΓΩΝΤΑΣ τη δήλωση μεταβλητών και τα λεπτά σημεία που απαιτεί η απεικόνιση ενός προγράμματος σε ΓΛΩΣΣΑ, όταν δεν είναι απαραίτητο.
Έτσι, και συνεπής είμαστε σε όλο το μάθημα και τα παιδιά μαθαίνουν ΕΝΑΝ τρόπο απεικόνισης...