ΘΕΜΑ Α2. Μια απάντηση μαθητή

Ξεκίνησε από michaeljohn, 24 Ιουν 2025, 06:44:20 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

michaeljohn

Βαθμολογώντας φέτος βρίσκω την παρακάτω απάντηση μαθητή :
        
Διάβασε Στοιχείο
Αν  top < 10  τότε
      top <-  top + 1
      Α[top] <-  Στοιχείο
Αλλιώς
      Γράψε  Α[top]
      top <-  top – 1
      top <-  top + 1
      Α[top] <-  Στοιχείο
Τέλος_αν
Ξαναμελετώ  την εκφώνηση

« ..... που να διαβάζει ένα στοιχείο και να πραγματοποιεί την ώθηση του στοιχείου στην κορυφή της στοίβας ....»

Μήπως, εν μέρει,  έχει δίκιο ο μαθητής ;

pgrontas

Εν μέρει και εκ των υστέρων (αφού έχουμε δει τη λύση του τελικά).
Είναι λίγο τραβηγμένο νομίζω να αντικαταστήσει το τελευταίο στοιχείο και να το εμφανίσει νωρίτερα.
Αν δεν το εμφάνιζε μπορεί και να μην του έκοβα, αλλά σε κάθε περίπτωση δεν νομίζω ότι πρέπει να χάσει πάνω από 1 μονάδα καθώς γνωστικά φαίνεται ότι  έχει καταλάβει τη λειτουργία της στοίβας εξίσου καλά με κάποιον μαθητή που έγραψε τη 'σωστή' λύση.




Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

evry

Παράθεση από: michaeljohn στις 24 Ιουν 2025, 06:44:20 ΜΜΒαθμολογώντας φέτος βρίσκω την παρακάτω απάντηση μαθητή :
       
Διάβασε Στοιχείο
Αν  top < 10  τότε
      top <-  top + 1
      Α[top] <-  Στοιχείο
Αλλιώς
      Γράψε  Α[top]
      top <-  top – 1
      top <-  top + 1
      Α[top] <-  Στοιχείο
Τέλος_αν
Ξαναμελετώ  την εκφώνηση

« ..... που να διαβάζει ένα στοιχείο και να πραγματοποιεί την ώθηση του στοιχείου στην κορυφή της στοίβας ....»

Μήπως, εν μέρει,  έχει δίκιο ο μαθητής ;
Προσωπικά δεν θα έκοβα γιατί δείχνει περισσότερη κατανόηση από όσους απλά ήξεραν απέξω την ώθηση στοίβας και την έγραψαν .
Υποθέτω πως το παιδί σκέφτηκε πως η ώθηση πρέπει να γίνει By any means necessary  ;D

Οπότε αυτός ήταν ο μόνος τρόπος.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Anas

Διάβασε χ
top<-0
Αρχή_επαναληψης 
Αν top<10 τότε 
top<-top+1
A[top]<-x
Τέλος_αν
Μέχρις_οτου top=10
Για τη λυση αυτη ποσες μοναδες χανονται;

evry

Η σωστή έκφραση θα ήταν :

που να διαβάζει ένα στοιχείο και να πραγματοποιεί την ώθηση του στοιχείου στην κορυφή της στοίβας αν αυτό είναι δυνατό (ή εφικτό).

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Παράθεση από: Anas στις 24 Ιουν 2025, 09:06:32 ΜΜΔιάβασε χ
top<-0
Αρχή_επαναληψης
Αν top<10 τότε
top<-top+1
A[top]<-x
Τέλος_αν
Μέχρις_οτου top=10
Για τη λυση αυτη ποσες μοναδες χανονται;
2 ή 3 ανάλογα με την κρίση της βαθμολογήτριας
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

George Eco

Παράθεση από: michaeljohn στις 24 Ιουν 2025, 06:44:20 ΜΜΒαθμολογώντας φέτος βρίσκω την παρακάτω απάντηση μαθητή :
       
Διάβασε Στοιχείο
Αν  top < 10  τότε
      top <-  top + 1
      Α[top] <-  Στοιχείο
Αλλιώς
      Γράψε  Α[top]
      top <-  top – 1
      top <-  top + 1
      Α[top] <-  Στοιχείο
Τέλος_αν
Ξαναμελετώ  την εκφώνηση

« ..... που να διαβάζει ένα στοιχείο και να πραγματοποιεί την ώθηση του στοιχείου στην κορυφή της στοίβας ....»

Μήπως, εν μέρει,  έχει δίκιο ο μαθητής ;


Πολύ δυνατός μαθητής, ελπίζω να μη του κόψουν.
Θα είναι άδικο κατά τη γνώμη μου.