Το Στέκι των Πληροφορικών

Επαγγελματικό Λύκειο => Γενικά => Προγραμματισμός Υπολογιστών => Μήνυμα ξεκίνησε από: ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ στις 25 Ιούλ 2017, 11:15:30 πμ

Τίτλος: ΕΝΤΟΛΗ ΕΙΣΌΔΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟΥ ΣΕ ΓΡΑΦΙΚΌ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ python
Αποστολή από: ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ στις 25 Ιούλ 2017, 11:15:30 πμ
Παραθέτω το παρακάτω απόσπασμα κώδικα , προσπαθώντας να κάνω την είσοδο ενός τυχαίου αριθμού και κατόπιν να υψώσω στο τετράγωνο τον εν λόγω αριθμό και να τον εμφανίσω κάπου . Μπορεί κάποιος να μου δώσει λύση;
Ευχαριστώ προκαταβολικά.


from tkinter import*
root=Tk()
xLabel=Label(text=" Παρακαλώ εισάγετε το τυχαίο αριθμο")
xLabel.pack()
xBox=Entry()
xBox.pack()
a=StringVar()
e2=StringVar()
a=Entry(root,textvariable=a)
yLabel=Label(text="το τετράγωνο του αριθμού είναι ίσο με ")
yLabel.pack()
yBox=Entry(root)
yBox.pack()
Τίτλος: Απ: ΕΝΤΟΛΗ ΕΙΣΌΔΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟΥ ΣΕ ΓΡΑΦΙΚΌ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ python
Αποστολή από: bugman στις 26 Ιούλ 2017, 09:08:07 μμ
Διάβασε εδώ:
http://effbot.org/tkinterbook/tkinter-events-and-bindings.htm
Τα γραφικά περιβάλλοντα λειτουργούν με γεγονότα. Κάνεις σύνδεση ενός γεγονότος με μια συνάρτηση εξυπηρέτησης. Άρα το πρόγραμμά σου θα  έχει δυο μέρη. Το ένα θα κατασκευάζει τα στοιχεία στη φόρμα, και το άλλο θα είναι η συλλογή συναρτήσεων εξυπηρέτησης και στο τέλος αυτού η σύνδεση (Bind)  των συναρτήσεων με τα στοιχεία αυτά.
Τίτλος: Απ: ΕΝΤΟΛΗ ΕΙΣΌΔΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟΥ ΣΕ ΓΡΑΦΙΚΌ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ python
Αποστολή από: ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ στις 26 Ιούλ 2017, 10:20:17 μμ
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου. Θα μελετήσω το σύνδεσμο που μου έστειλες :D
Τίτλος: Απ: ΕΝΤΟΛΗ ΕΙΣΌΔΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟΥ ΣΕ ΓΡΑΦΙΚΌ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ python
Αποστολή από: bugman στις 27 Ιούλ 2017, 04:06:58 μμ
http://1epal.sgthrak.gr/images/anakoinoseis/24-0576-01_Programmatismos-Ypologiston_C-EPAL_BM.pdf

από σελίδα 159, εξηγεί τη χρήση του Tkinter.
Τίτλος: Απ: ΕΝΤΟΛΗ ΕΙΣΌΔΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟΥ ΣΕ ΓΡΑΦΙΚΌ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ python
Αποστολή από: ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ στις 29 Ιούλ 2017, 06:01:48 μμ
Ευχαριστώ πολύ για την υπόδειξη στο βιβλίο ΕΠΑΛ