Ένα σημαντικό μέρος του νέου βιβλίου θα αποτελεί επανάληψη - εμβάθυνση στις βασικές έννοιες του προγραμματισμού.
Δες τον πίνακα με την κατανομή της ύλης στις πρώτες σελίδες του βιβλίου της Β. (κάτω από το εισαγωγικό σημείωμα στην 3η σελίδα)
Το βιβλίο της Β σε καλύπτει απόλυτα μέχρι να έρθει το νέο βιβλίο, άρα αν θες τη γνώμη μου ξεκίνα με μια επανάληψη των βασικών εννοιών (μεταβλητές, τύποι, επιλογή και επανάληψη). Αν οι μαθητές σου τα κατέχουν αυτά μπορείς να μιλήσεις μετά για συναρτήσεις και λίστες (πολύ βασικά).
Καλημέρα σε όλους!Καλησπέρα.
Φέτος έχω πρώτη φορά στο φροντιστήριο ένα τμήμα από ΕΠΑΛ και είδα ότι στην ουσία το μάθημα που εξετάζεται είναι ο δομημένος προγραμματισμός. Άρχισα λοιπόν να τους κάνω βασική θεωρία αλγορίθμων και ψευδογλώσσας. Τους είπα ότι εξετάζονται σε ψευδογλώσσα και Pascal βλέποντας τα παλιά θέματα αλλά μου απάντησαν ότι στο σχολείο τους κάνουν Python! Τώρα είδα και το παραπάνω post που αναφέρετε κάτι για Python. Καλά είναι δυνατόν η γλώσσα που θα εξετάζονται να είναι η Python? Και αν ναι υπάρχει κάποιο βιβλίο να συμβουλευτώ ή βοήθημα? Το μόνο βοήθημα που βρήκα αναφέρεται φυσικά στην παλιά ύλη με Pascal. Υπάρχει περίπτωση η ψευδογλώσσα που τους κάνω να προκύψει στο τέλος αχρείαστη; Ευχαριστώ!
Καλησπέρα.
Ναι, από φέτος εξετάζεται η Python.
Το βιβλίο της Β μπορείς να το κατεβάσεις από εδώ (http://iep.edu.gr/images/school_books/%CE%92_%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%9B_%CE%91%CF%81%CF%87%CE%AD%CF%82_%CE%A0%CF%81%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D_%CE%A5%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%8E%CE%BD.pdf). Μπορείς να κατεβάσεις αν θες και το βιβλίο της Γ γενικής παιδείας από εδώ. (http://iep.edu.gr/index.php/el/?option=com_content&view=article&id=315)
Κάποιες απαντήσεις δόθηκαν ήδη παραπάνω, δες πχ την απάντηση του evry.
Τα παιδιά κάνανε από πέρσι Python ως μάθημα ειδικότητας και αλγοριθμική ως μάθημα γενικής. Η ψευδογλώσσα σίγουρα θα είναι αχρείαστη.
Καλή συνέχεια.
Στο 1οκεφαλαιο του βιβλιου της Β εχει μια εμβολιμη παραγραφος που αν δεν θεωρηθει πλακα καθιστα την ψευδογλωσσα της Γενικης μερος της υληςΕλπίζω να μην το κάνουν. Μας έλεγαν, πάντως, και συγνώμη για το hijacking του νήματος, πέρσι σε ένα online σεμινάριο για την Python, κι αν θυμάμαι καλά σε εκείνη τη συνάντηση ήταν 1 - 2 από τη συγγραφική ομάδα του βιβλίου προγραμματισμού της Γ, ότι δεν θέλουν τα παιδιά να μάθουν Python αλλά εισαγωγή στον προγραμματισμό με Python. Την άποψη αυτή την εξέφρασε ένας καθηγητής από το πανεπιστήμιο της Πάτρας και ο σχολικός σύμβουλος, υπεύθυνος για το σεμινάριο. Δεν θέλουν, δηλαδή, απ' ότι κατάλαβα να εμβαθύνουμε και πάρα πολύ στην Python. Αλλά ας περιμένουμε να βγει η ύλη και οι όποιες αδηγίες για αυτήν και βλέπουμε.
Την ύλη πότε σκοπεύουν να την βγάλουν; Το ΦΕΚ βγαίνει στην σελίδα του υπουργείου η υπάρχει και αλλού;Η ύλη μόνο το υπουργείο ξέρει πότε θα βγει αλλά θα τη δεις άμεσα και στις σελίδες που ασχολούνται με τα της εκπαίδευσης.
Ένα σημαντικό μέρος του νέου βιβλίου θα αποτελεί επανάληψη - εμβάθυνση στις βασικές έννοιες του προγραμματισμού.
Δες τον πίνακα με την κατανομή της ύλης στις πρώτες σελίδες του βιβλίου της Β. (κάτω από το εισαγωγικό σημείωμα στην 3η σελίδα)
Το βιβλίο της Β σε καλύπτει απόλυτα μέχρι να έρθει το νέο βιβλίο, άρα αν θες τη γνώμη μου ξεκίνα με μια επανάληψη των βασικών εννοιών (μεταβλητές, τύποι, επιλογή και επανάληψη). Αν οι μαθητές σου τα κατέχουν αυτά μπορείς να μιλήσεις μετά για συναρτήσεις και λίστες (πολύ βασικά).
Σύμφωνα με τον πίνακα κατανομής της ύλης στις πρώτες σελίδες του βιβλίου της Β, οι λίστες είναι εκτός στην Γ. Στα κεφάλαια 5 και 6 έχει παύλα κάτω από την Γ Τάξη.
α) Πρέπει να διδαχθούν στα παιδιά της Γ' Λυκείου; H πλειοψηφία δεν τα έχει διδαχθείΤα ίδια σκεπτόμουν κι εγώ.
β) Αποτελούν μέρος της εξεταστέας ύλης; Υποθέτω πως όχι, αλλά θεωρούνται γνωστά;
Μήπως θα ήταν καλό ν' αναφέρουμε και που βρισκόμαστε πάνω - κάτω στην ύλη (για να έχουμε ένα μπούσουλα).Eχουμε κάνει με αυτή τη σειρά κεφ. 3, κεφ 4,7.1-7.2, 8.1 -8.2.