Εδώ μιλάμε για το θέμα Δ
Ωραίο θέμα. Πιο απαιτητικό από το περσινό Δ.
https://www.youtube.com/watch?v=9F694Kv25BE&ab_channel=DimopoulosInformaticsTutorials
Θα προτιμούσα να "απαγορεύει" με κάποιο τέχνασμα στην εκφώνηση τη χρήση της Για στο ερώτημα που ζητάει να εμφανίσει όσους είχαν βαθμό ίδιο με τον δέκατο. Θα το έκανε λίγο πιο απαιτητικό.
Παράθεση από: Obelix στις 04 Ιουν 2025, 12:19:18 ΜΜΘα προτιμούσα να "απαγορεύει" με κάποιο τέχνασμα στην εκφώνηση τη χρήση της Για στο ερώτημα που ζητάει να εμφανίσει όσους είχαν βαθμό ίδιο με τον δέκατο. Θα το έκανε λίγο πιο απαιτητικό.
πολύ δύσκολο
Παράθεση από: Obelix στις 04 Ιουν 2025, 12:19:18 ΜΜΘα προτιμούσα να "απαγορεύει" με κάποιο τέχνασμα στην εκφώνηση τη χρήση της Για στο ερώτημα που ζητάει να εμφανίσει όσους είχαν βαθμό ίδιο με τον δέκατο. Θα το έκανε λίγο πιο απαιτητικό.
B θέμα συμπλήρωσε τα κενά μόνο
Δ4. Να ταξινομεί τα ονόματα των μαθητών και τη συνολική βαθμολογία τους κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογίας. Να εμφανίζει τα ονόματα των 10 πρώτων μαθητών. Σε περίπτωση που υπάρχουν μαθητές με την ίδια συνολική βαθμολογία με τον δέκατο μαθητή να εμφανίζει και τα δικά τους ονόματα.
Θεωρώ ότι η διατύπωση στο παραπάνω είναι κακή. Ο πίνακας με τα ονόματα δεν ταξινομείται σε κανένα σημείο, απλά παραμένει παράλληλος με τους βαθμούς.
Πολύ καλύτερο θα ήταν :
Να ταξινομεί τη συνολική βαθμολογία τους κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογίας. Να εμφανίζει τα ονόματα των 10 πρώτων μαθητών....
Και να'ταν η μόνη κακή διατύπωση
Υπάρχουν χρονιές που πιστεύεις ότι τα θέματα τα ορίζουν εκπαιδευτικοί που δεν έχουν τριβεί με το μάθημα για να αποφύγουν εύκολα αυτές τις κακοτοπιές
Παράθεση από: Obelix στις 04 Ιουν 2025, 12:19:18 ΜΜΘα προτιμούσα να "απαγορεύει" με κάποιο τέχνασμα στην εκφώνηση τη χρήση της Για στο ερώτημα που ζητάει να εμφανίσει όσους είχαν βαθμό ίδιο με τον δέκατο. Θα το έκανε λίγο πιο απαιτητικό.
Ναι αυτό είναι μια πολύ σωστή παρατήρηση. Αν το είχαν σκεφτεί το θέμα θα ήταν πολύ πιο ενδιαφέρον.
Δ4
Σε περίπτωση ...
Με μια πιο προσεκτική διατύπωση , θα στήριζαν και το διδακτικό πακέτο !
Βλέπε :
Β3 ( Οδηγίες ) , #73 Περίπτωση 1η
ή
Β1 ( ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ ) , #64
Δεν νομίζω οτι είναι κακή η διατύπωση για την ταξινόμηση. Τα δεδομένα που επεξεργάζεται κάποιος μπορεί να είναι ταξινομημένα με πολλά διαφορετικά κριτήρια (σκέψου π.χ ένα excel με πωλήσεις και να θέλουμε εμείς να ταξινομήσουμε τα ονόματα των πωλητών με βάση τις πωλήσεις Δεκεμβρίου) και εδώ το κριτήριο καθορίζεται με την φράση "φθίνουσα βαθμολογική σειρά". Πιο προβληματική θεωρώ την φράση των 10 πρώτων (10 καλύτερων θα έβαζα εγώ)
Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 12:31:02 ΜΜπολύ δύσκολο
Θα μπορούσε να σταματήσει όταν βρεθει βαθμός μικρότερος του Β[10] ή φτάσουμε στο τέλος του πίνακα. Μία τύπου σειριακή αναζήτηση θα ήταν
Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 04 Ιουν 2025, 11:38:09 ΜΜΘα μπορούσε να σταματήσει όταν βρεθει βαθμός μικρότερος του Β[10] ή φτάσουμε στο τέλος του πίνακα. Μία τύπου σειριακή αναζήτηση θα ήταν
Δεν κατάλαβες τι εννοούσα.
Πως θα υποχρεώσεις στην εκφώνηση τον μαθητή να σου δώσει τη βέλτιστη λύση. Αυτό είναι το δύσκολο.
Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 11:56:44 ΜΜΔεν κατάλαβες τι εννοούσα.
Πως θα υποχρεώσεις στην εκφώνηση τον μαθητή να σου δώσει τη βέλτιστη λύση. Αυτό είναι το δύσκολο.
Με λίγο διαφορετικό ζητούμενο: Nα αναζητά (και να εμφανίζει) το όνομα του τελευταίου - βάση κατάταξης - μαθητή που ήταν ισόβαθμος με την 10ο - βάση κατάταξης - μαθητή. Η αναζήτηση να ολοκληρώνεται μόλις βρεθεί το όνομα αυτό. Να θεωρήσετε πως οι μαθητές που κατατάσσονται απο την 10η ως και την 100η θέση δεν θα έχουν όλοι τον ίδιο βαθμό.
Η επόμενη ερώτηση δεν αφορά μόνο τις πανελλαδικές, θέλω να ακούσω γνώμες.
μια λύση της μορφής
i<-10
ΟΣΟ βαθμός [10]=βαθμός [i+1] ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
i<-i+1
...
από τις 6 μονάδες του ερωτήματος να κοπεί μία, δύο ή περισσότερες;
2 μονάδες θα έλεγα επειδή πιάνει 6.
Εκτός ορίων ...
Εγώ θα έκοβα το πολύ μια
Το παιδί μπήκε στον κόπο να κάνει μια πολύ έξυπνη και βέλτιστη λύση, δεν μπορώ να του αφαιρέσω πολλά σε σχέση με κάποιον που έβαλε "Για" και σαρώνει άχρηστα στοιχεία μέχρι το τέλος
Αν οι 6 μονάδες πάνε μόνο σε αυτό το τμήμα κώδικα τότε 2 μονάδες. Αν όμως έχουν μέσα και την ταξινόμηση και την εμφάνιση των πρώτων 10 θα έλεγα 1.Ωστόσο μπορεί κάποιος να έχει λάθη στη λύση του αλλά να επιδεικνύει τέτοιο επίπεδο κατανόησης που να μην είναι σωστό να κόψεις κάτι όπως για παράδειγμα αυτή η λύση που ανέβασε ένας συνάδελφος στο fb από εξέταση στα προφορικά
.j <— 1
ΟΣΟ Β[ j ] >= Β[ 10 ] ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΓΡΑΨΕ ΟΝ[ j ]
j <— j+ 1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Από αυτό δεν κόβεις
Παράθεση από: evry στις 05 Ιουν 2025, 09:56:24 ΠΜΑν οι 6 μονάδες πάνε μόνο σε αυτό το τμήμα κώδικα τότε 2 μονάδες. Αν όμως έχουν μέσα και την ταξινόμηση και την εμφάνιση των πρώτων 10 θα έλεγα 1.Ωστόσο μπορεί κάποιος να έχει λάθη στη λύση του αλλά να επιδεικνύει τέτοιο επίπεδο κατανόησης που να μην είναι σωστό να κόψεις κάτι όπως για παράδειγμα αυτή η λύση που ανέβασε ένας συνάδελφος στο fb από εξέταση στα προφορικά
.j <— 1
ΟΣΟ Β[ j ] >= Β[ 10 ] ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΓΡΑΨΕ ΟΝ[ j ]
j <— j+ 1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Από αυτό δεν κόβεις
Εγω θα έκοβα 1 μόριο, γιατι δεν αντιλαμβάνεται το πιθανό λάθος κατά την εκτέλεση. Αν δεν κόψουμε έστω 1 μόριο, τι πρέπει να κάνουμε για την παρακάτω λύση; Nα δώσουμε και παραπάνω απο όσα δίνει το υποερώτημα;
κ <- 1
φ <- Ψευδής
Όσο κ<=100 και φ=Ψευδής επανάλαβε
Αν Β[κ]>=Β[10] τοτε
Γραψε ΟΝ[κ]
κ <- κ + 1
αλλιώς
φ <- Αληθής
Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Δεν διαφωνώ στο ότι δεν μπορεί να λάβει όλα τα μόρια.
Ο προβληματισμός είναι πως τελικά "τιμωρείται" ο εξεταζόμενος που ξέρει ότι δεν "πρέπει" να τα πάει όλα με την ΓΙΑ ως το τέλος.
(* επίτηδες δεν έγραψα εξ'αρχής στα 8 μόρια αλλά στα 6 για να μην περιορίσουμε σε αυτά τα συγκεκριμένα θέματα)
Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 05 Ιουν 2025, 10:26:04 ΠΜΕγω θα έκοβα 1 μόριο, γιατι δεν αντιλαμβάνεται το πιθανό λάθος κατά την εκτέλεση. Αν δεν κόψουμε έστω 1 μόριο, τι πρέπει να κάνουμε για την παρακάτω λύση; Nα δώσουμε και παραπάνω απο όσα δίνει το υποερώτημα;
κ <- 1
φ <- Ψευδής
Όσο κ<=100 και φ=Ψευδής επανάλαβε
Αν Β[κ]>=Β[10] τοτε
Γραψε ΟΝ[κ]
κ <- κ + 1
αλλιώς
φ <- Αληθής
Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Ακριβώς αυτό θα έκανα, θα πήγαινα σε άλλο ερώτημα που έχει χάσει και θα του έδινα παραπάνω :D :D :D
Επίσης ο κώδικάς του είναι πολύ πιο compact
Συνάδελφοι, με όλο το σεβασμό, θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με την εμφάνιση των ονομάτων:
Με 1 ή 2 ΓΙΑ δουλεύει, αλλά ενδέχεται να προσπελαστούν στοιχεία του πίνακα που δεν θα εμφανιστούν.
Με ΟΣΟ, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, δουλεύει αποδοτικότερα, γιατί γίνεται προσπέλαση σε ακριβώς όσα στοιχεία θα εμφανιστούν.
Γιατί όμως συζητάμε ποια λύση είναι αποδοτικότερη; Γιατί αδικείται ο μαθητής που κατάλαβε ότι δεν «πρέπει» να προσπελαστούν όλα τα στοιχεία του πίνακα (βέβαια σε ακραία περίπτωση μπορεί να εμφανιστούν και όλα τα ονόματα); Από πότε μοριοδοτείται περισσότερο μια σωστή λύση έναντι μιας άλλης σωστής λύσης;
Το αναφέρω γιατί διαβάζουν και μαθητές τα μηνύματα και είμαστε εν μέσω εξετάσεων ακόμα...
Δίκιο έχεις, αλλά η αξιολόγηση γενικά είναι μια διαδικασία που δεν είναι μετρημένα κουκιά. Υπάρχουν λύσεις που δείχνουν ότι η μαθήτρια είναι σε ένα πολύ υψηλό επίπεδο κατανόησης. Το να βάλει κάποιος 1 ή 2 μονάδες (στις 100) παραπάνω σε μια ευφυή λύση που είδε δεν το θεωρώ κακό.
Διαφωνούμε, οι σωστές λύσεις παίρνουν όλα τα μόρια. Δεν έχει καμία σημασία στα πλαίσια του μαθήματος αν κάποιος μαθητής είναι πιο ευφυής από κάποιον άλλον (κονσέρβα πανελλαδικών).
Αν είμασταν καθηγητές πανεπιστημίου και είχαμε να κάνουμε με φοιτητές θα μπορούσαμε να το συζητήσουμε.
Παράθεση από: KosTzag στις 05 Ιουν 2025, 11:57:38 ΠΜΔιαφωνούμε, οι σωστές λύσεις παίρνουν όλα τα μόρια. Δεν έχει καμία σημασία στα πλαίσια του μαθήματος αν κάποιος μαθητής είναι πιο ευφυής από κάποιον άλλον (κονσέρβα πανελλαδικών).
Αν είμασταν καθηγητές πανεπιστημίου και είχαμε να κάνουμε με φοιτητές θα μπορούσαμε να το συζητήσουμε.
Δεν μίλησα για ευφυείς μαθητές αλλά για ευφυείς λύσεις., αλλά αυτό που λες είναι ο τρόπος που είμαστε υποχρεωμένοι να βαθμολογούμε
Δεν νομίζω να λέει ότι πρέπει να πάρει παραπάνω μονάδες από κάποιον άλλο στο ίδιο ερώτημα
Αλλά όλοι μας εισπράττουμε ένα γενικό κλίμα από κάθε γραπτό για το πόσο "νιώθει" ένα παιδί
Και μπορούμε να καταλάβουμε αν ένα παιδί σε ένα γραπτό ξέχασε να βάλει ένα "Τέλος_Αν" ή δεν ήξερε ότι πρέπει να βάλει
Και αυτό ίσως να μπορεί να συγχωρηθεί
Αλλά μιλάμε για μαξ 0.5-1 μονάδα στα 100
Ναι συγγνώμη, εκ παραδρομής. Διορθώνω: ευφυείς λύσεις.
Αν και συνήθως ευφυείς λύσεις δίνονται από ευφυείς μαθητές. Δεν είναι βέβαια και κανόνας αυτό.
Παράθεση από: evry στις 05 Ιουν 2025, 09:56:24 ΠΜΑν οι 6 μονάδες πάνε μόνο σε αυτό το τμήμα κώδικα τότε 2 μονάδες. Αν όμως έχουν μέσα και την ταξινόμηση και την εμφάνιση των πρώτων 10 θα έλεγα 1.Ωστόσο μπορεί κάποιος να έχει λάθη στη λύση του αλλά να επιδεικνύει τέτοιο επίπεδο κατανόησης που να μην είναι σωστό να κόψεις κάτι όπως για παράδειγμα αυτή η λύση που ανέβασε ένας συνάδελφος στο fb από εξέταση στα προφορικά
.j <— 1
ΟΣΟ Β[ j ] >= Β[ 10 ] ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΓΡΑΨΕ ΟΝ[ j ]
j <— j+ 1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Από αυτό δεν κόβεις
Πάντως, ελπίζω αυτή η λύση να αφορά όλη την εμφάνιση του Δ4, δεν είναι δηλαδή μόνο για όσους ισοβαθμούν με τον 10ο. Γιατί στη δεύτερη περίπτωση σίγουρα δε θα πρέπει να πάρει όλες τις μονάδες.
Παράθεση από: KosTzag στις 05 Ιουν 2025, 11:48:05 ΠΜΣυνάδελφοι, με όλο το σεβασμό, θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με την εμφάνιση των ονομάτων:
Με 1 ή 2 ΓΙΑ δουλεύει, αλλά ενδέχεται να προσπελαστούν στοιχεία του πίνακα που δεν θα εμφανιστούν.
Με ΟΣΟ, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, δουλεύει αποδοτικότερα, γιατί γίνεται προσπέλαση σε ακριβώς όσα στοιχεία θα εμφανιστούν.
Γιατί όμως συζητάμε ποια λύση είναι αποδοτικότερη; Γιατί αδικείται ο μαθητής που κατάλαβε ότι δεν «πρέπει» να προσπελαστούν όλα τα στοιχεία του πίνακα (βέβαια σε ακραία περίπτωση μπορεί να εμφανιστούν και όλα τα ονόματα); Από πότε μοριοδοτείται περισσότερο μια σωστή λύση έναντι μιας άλλης σωστής λύσης;
Το αναφέρω γιατί διαβάζουν και μαθητές τα μηνύματα και είμαστε εν μέσω εξετάσεων ακόμα...
Σε αυτό συμφωνώ 100% και δεν είναι θέμα απόδοσης - είναι θέμα κοινής λογικής - θέμα το οποίο μάλιστα θίγεται έμμεσα και στο διδακτικό πακέτο στο κεφάλαιο της αναζήτησης.
Δηλαδή σε περίπτωση που κάνεις αναζήτηση και ξέρεις ότι υπάρχει το πολύ 1 εμφάνιση του αναζητούμενου στοιχείου, θα συνεχίσεις να ψάχνεις αν το έχεις βρει; Πώς θα κρίναμε έναν άνθρωπο που συνέχιζε να ψάχνει κάτι ενώ το έχει βρει;
Δεν είναι αυτό το μέγιστο δείγμα παπαγαλίας;
Παράθεση από: pgrontas στις 05 Ιουν 2025, 01:11:22 ΜΜΠάντως, ελπίζω αυτή η λύση να αφορά όλη την εμφάνιση του Δ4, δεν είναι δηλαδή μόνο για όσους ισοβαθμούν με τον 10ο. Γιατί στη δεύτερη περίπτωση σίγουρα δε θα πρέπει να πάρει όλες τις μονάδες.
Ναι αυτό είναι το φοβερό. Με αυτό τα εμφάνισε όλα!
Στην περίπτωση που ο μαθητής χρησιμοποίησε μια ΓΙΑ και μια ΟΣΟ,δηλαδή εμφανίζει τα πρώτα 10 και στην οσο ξεκινά απο το 11ο στοιχείο και λεει οσο i<=100 και Β=B[10] επαναλαβε,εμφανιζει τα οσα ονοματα ειναι,παιρνει ολες τις μονάδες;
Παράθεση από: pgrontas στις 05 Ιουν 2025, 01:11:22 ΜΜΠάντως, ελπίζω αυτή η λύση να αφορά όλη την εμφάνιση του Δ4, δεν είναι δηλαδή μόνο για όσους ισοβαθμούν με τον 10ο. Γιατί στη δεύτερη περίπτωση σίγουρα δε θα πρέπει να πάρει όλες τις μονάδες.
Σε αυτό συμφωνώ 100% και δεν είναι θέμα απόδοσης - είναι θέμα κοινής λογικής - θέμα το οποίο μάλιστα θίγεται έμμεσα και στο διδακτικό πακέτο στο κεφάλαιο της αναζήτησης.
Δηλαδή σε περίπτωση που κάνεις αναζήτηση και ξέρεις ότι υπάρχει το πολύ 1 εμφάνιση του αναζητούμενου στοιχείου, θα συνεχίσεις να ψάχνεις αν το έχεις βρει; Πώς θα κρίναμε έναν άνθρωπο που συνέχιζε να ψάχνει κάτι ενώ το έχει βρει;
Δεν είναι αυτό το μέγιστο δείγμα παπαγαλίας;
Μπορεί να είναι, μπορεί και όχι.
Υπάρχει κάποια οδηγία που να θίγει αυτό το θέμα, ώστε να υπάρχει διαχωρισμός στην βαθμολόγηση; Αν υπάρχει διαφωτίστε με (το λέω με μηδενικό ειρωνικό τόνο, μην παρεξηγηθώ!)
Επίσης το παράδειγμα σας μιλάει για 1 το πολύ στοιχείο, ενώ στο θέμα Δ υπάρχει περίπτωση να εμφανιστούν όλα.
Για να σας δώσω να καταλάβετε σε τι κατάσταση μπορεί να βρεθεί μαθητής εν ώρα πανελληνίων, περσινός μαθητής (ίσως ο καλύτερος μαθητής που είχα ποτέ μου) στο περσινό θέμα Γ δεν έκανε εμφωλευμένη επανάληψη και έλεγχο εγκυρότητας για τους βαθμούς, αλλά έκανε 6 διαφορετικούς ελέγχους. Αυτό ένιωσε εκείνη τη στιγμή, αυτό έκανε.
Το λέω ως παράδειγμα, γιατί το να κρίνουμε αν κάποιος μαθητής είναι παπαγάλος ή όχι από 10 γραμμές κώδικα, μάλλον μπορεί και να είναι άδικο.
Παράθεση από: KosTzag στις 05 Ιουν 2025, 03:43:09 ΜΜΜπορεί να είναι, μπορεί και όχι.
Υπάρχει κάποια οδηγία που να θίγει αυτό το θέμα, ώστε να υπάρχει διαχωρισμός στην βαθμολόγηση; Αν υπάρχει διαφωτίστε με (το λέω με μηδενικό ειρωνικό τόνο, μην παρεξηγηθώ!)
Επίσης το παράδειγμα σας μιλάει για 1 το πολύ στοιχείο, ενώ στο θέμα Δ υπάρχει περίπτωση να εμφανιστούν όλα.
Για να σας δώσω να καταλάβετε σε τι κατάσταση μπορεί να βρεθεί μαθητής εν ώρα πανελληνίων, περσινός μαθητής (ίσως ο καλύτερος μαθητής που είχα ποτέ μου) στο περσινό θέμα Γ δεν έκανε εμφωλευμένη επανάληψη και έλεγχο εγκυρότητας για τους βαθμούς, αλλά έκανε 6 διαφορετικούς ελέγχους. Αυτό ένιωσε εκείνη τη στιγμή, αυτό έκανε.
Το λέω ως παράδειγμα, γιατί το να κρίνουμε αν κάποιος μαθητής είναι παπαγάλος ή όχι από 10 γραμμές κώδικα, μάλλον μπορεί και να είναι άδικο.
Όχι δεν υπάρχει κάποια οδηγία.
Το πόσο και αν θα κοπεί στις πανελλήνιες είναι για μένα το λιγότερο και ναι εκεί έχεις δίκιο δε δείχνει υποχρεωτικά παπαγαλία αλλά μπορεί να δείχνει γράφω την πρώτη λύση που μου ήρθε στο μυαλό λόγω του άγχους.
Το θέμα είναι τι κάνουμε πριν τις πανελλήνιες και ποιες λύσεις επιλέγουμε να τονίσουμε στους μαθητές.
Αν πούμε δε βαριέσαι ψάξε τα όλα (στο παράδειγμά μου) και τα ισοδύναμα τότε καλλιεργούμε ή τουλάχιστον δεν αποθαρρύνουμε την παπαγαλία
Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 04 Ιουν 2025, 11:25:49 ΜΜΠιο προβληματική θεωρώ την φράση των 10 πρώτων (10 καλύτερων θα έβαζα εγώ)
Αν πεις των 10 καλύτερων, πως θα αντιμετωπίσεις τις ισοβαθμίες; Τότε το θέμα γίνεται διαφορετικό (και αισθητά πιο δύσκολο), αφού πρέπει (ελείψει άλλου κριτηρίου) να θεωρήσεις ότι στις ισοβαθμίες δεν αλλάζει η θέση κατάταξης.
Παράθεση από: Obelix στις 04 Ιουν 2025, 12:19:18 ΜΜΘα προτιμούσα να "απαγορεύει" με κάποιο τέχνασμα στην εκφώνηση τη χρήση της Για στο ερώτημα που ζητάει να εμφανίσει όσους είχαν βαθμό ίδιο με τον δέκατο. Θα το έκανε λίγο πιο απαιτητικό.
Σε αυτή τη λογική, θα ήθελα ένα δύσκολο ερώτημα στο Δ θέμα. Αυτό θεωρώ λείπει. Ας θυμηθούμε και εκείνο το θέμα με τα διπλά μέγιστα σε 2δ πίνακα, άσκηση του "οδηγίες μελέτης". Ασκήσεις όπως εκείνη και το παράδειγμα "συγχώνευσης με διατήρηση ταξινόμησης", είναι κατά τη γνώμη μου οδοδείκτες για να έχουμε ένα δύσκολο ερώτημα στο Γ/Δ θέμα, κάθε φορά. Με τα φετινά Γ/Δ, αν και πιο δύσκολα ευτυχώς από πέρυσι, ο προετοιμασμένος καλός μαθητής δεν ζορίστηκε πουθενά.
Παράλληλα με αυτό, συμφωνώ απόλυτα με το πρόβλημα υπερβολικά χειραγωγούντων εκφωνήσεων. Σιγά θα σκίσουμε κάνα καλτσόν! :D