Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: left στις 06 Ιουν 2024, 11:55:20 ΜΜ

Τίτλος: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Αποστολή από: left στις 06 Ιουν 2024, 11:55:20 ΜΜ
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΑΔΙΚΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΣ?





 
Τίτλος: Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Αποστολή από: than_pap στις 07 Ιουν 2024, 01:13:53 ΠΜ
Καλησπέρα συνάδελφε.
Τα θέματα ήταν απλά και κατανοητά. Μην ξεχνάς όμως ότι όσο απλά και αν σου φαίνονται, τα παιδιά που καλούνται να τα αντιμετωπίσουν δεν έχουν καθόλου βάσεις από προηγούμενες τάξεις και ξεκινούν από το 0. Καλούνται να αποστηθίσουν θεωρία "ξεκαρφωτη" και να διαχειριστούν όλο αυτό τον όγκο της ύλης, σε ένα μάθημα που ο μέσος όρος είναι κάτω από το 12 σταθερά παρά την απλότητα των θεμάτων.
Συμφωνώ ότι θα χρειαζόταν κάποιο ερώτημα στο Γ και κάποιο στο Δ θέμα αυξημένης δυσκολίας, να ξεχωρίσει ο πολύ καλά διαβασμενος από τον μετρια και ελάχιστα διαβασμενο. Η έστω λίγο πιο τσιμπημενα θέματα αλλά να ελαττωθεί αυτή η θεωρία που δεν έχει κανένα λόγο ύπαρξης... Σήμερα τη μάθανε αύριο την ξεχάσανε και δε θα τους χρειαστεί και καθόλου στη μετέπειτα πορεία τους ενώ προγραμματισμό θα βρουν μπροστά τους όπου και αν πανε.

Η κάθε επιτροπή όμως πρέπει να έχει στο μυαλό της ότι το ζητούμενο είναι να αποκτήσουν βάσεις και να ξέρουν 5-10 βασικά πράγματα σχετικά με τον προγραμματισμό και όχι να τιμωρούνται με δύσκολα θέματα και ακραίες περιπτώσεις.
Τίτλος: Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Αποστολή από: akalest0s στις 07 Ιουν 2024, 03:12:18 ΠΜ
Ως προς την δυσκολία, εσείς που ενοχληθήκατε φέτος, απορώ που είχατε κρυφτεί πέρυσι.
Τουλάχιστον ας περιμένουμε λίγο να δούμε και βαθμολογήσεις.
Τίτλος: Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Αποστολή από: KosTzag στις 07 Ιουν 2024, 10:05:27 ΠΜ
Προσωπικά συμφωνώ με όλες τις απόψεις, αλλά να παραθέσω κάποιες παρατηρήσεις:

1. Όντως υπάρχει πολύ «άχρηστη» θεωρία
2. Ανοργανωσιά με 4+1 βιβλία που δίνονται στους μαθητές
3. Σαν κλάδος σε σχέση με τις υπόλοιπες θετικές-τεχνολογικές επιστήμες (εκτός της Οικονομίας) είμαστε ουσιαστικά ανύπαρκτοι μέχρι την Γ Λυκείου (δεν παίρνει κανένας μαθητής στα σοβαρά το μάθημα)
4. Δεν υπάρχει αντίστοιχη κατεύθυνση στη Β Λυκείου, όπως στη Γ

Αν συνεχίσω δεν θα τελειώσω ποτέ...

Άρα σε δυσκολία όντως, συμφωνώ με than_pap, πως να συγκριθούμε πχ με μαθηματικά ή φυσική, αφού οι μαθητές προετοιμάζονται από το Γυμνάσιο για να είναι σε καλό επίπεδο.

Τέλος, θεωρώ πως θα έπρεπε να δημιουργηθεί μια κατεύθυνση με Μαθηματικά, Πληροφορική, Φυσική και Έκθεση ώστε να πηγαίνουν εκεί μαθητές που θέλουν να περάσουν σε Πολυτεχνεία (γιατί άραγε δεν γίνεται να δηλώσουν οι μαθητές μας ΥΜΜΗ; Ή ακόμα καλύτερα, γιατί οι της θετικής μπορούν να δηλώσουν σχολές Πληροφορικής;)
Θεωρώ ότι αν βάζαμε στο παιχνίδι μαθητές που στοχεύουν Πολυτεχνείο το μάθημα θα έπαιρνε άλλο αέρα (αφού πρώτα διορθώσουμε την ύλη και τα βιβλία..)

ΥΓ: Η ντροπή που νιώθω είναι όταν πρέπει να πω στους μαθητές την ίδια θεωρία 2 και 3 φορές σε διαφορετικά σημεία της ύλης, με μικρές διαφοροποιήσεις, και να απαιτήσω κιόλας να μην μπερδέψουν την ερώτηση με την άλλη ερώτηση (που ουσιαστικά είναι η ίδια ερώτηση αλλά με άλλη απάντηση κλπ κλπ)
Τίτλος: Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Αποστολή από: petrosp13 στις 07 Ιουν 2024, 10:12:56 ΠΜ
Παράθεση από: KosTzag στις 07 Ιουν 2024, 10:05:27 ΠΜΤέλος, θεωρώ πως θα έπρεπε να δημιουργηθεί μια κατεύθυνση με Μαθηματικά, Πληροφορική, Φυσική και Έκθεση ώστε να πηγαίνουν εκεί μαθητές που θέλουν να περάσουν σε Πολυτεχνεία (γιατί άραγε δεν γίνεται να δηλώσουν οι μαθητές μας ΥΜΜΗ; Ή ακόμα καλύτερα, γιατί οι της θετικής μπορούν να δηλώσουν σχολές Πληροφορικής;)
Θεωρώ ότι αν βάζαμε στο παιχνίδι μαθητές που στοχεύουν Πολυτεχνείο το μάθημα θα έπαιρνε άλλο αέρα (αφού πρώτα διορθώσουμε την ύλη και τα βιβλία..)

Αυτά είναι κατάλοιπα του συστήματος που επιβλήθηκε πριν 10 χρόνια από την παρέα του Αρβανιτόπουλου και του Κεδίκογλου
Όσοι κάναμε αγώνα τότε, έγινε απολύτως ξεκάθαρο ότι το σύστημα βασίστηκε για να κάνει χάρες στους μαθητές της "Θετικής" κατεύθυνσης, εξοβελίζοντας την Πληροφορική να κάνει παρέα με την ... Οικονομία
Ο Λοβέρδος έσωσε την κατάσταση και συμμάζεψε λίγο αυτή την γελοιότητα
Από τότε έχουν περάσει όμως πάνω από 10 χρόνια

Πλέον είμαστε στο 2024, υπουργός είναι ο Πιερακάκης, στο ΙΕΠ είναι ο Δουκάκης, το πιο hot αναμενόμενο θέμα στην Έκθεση είναι το ΑΙ
Το μομέντουμ μας ευνοεί αλλά δεν υπάρχει καμία συγκρότηση στον κλάδο, ποτέ δεν υπήρξε
Εδώ δεν μπορούν να παρθούν στοιχειώδεις αυτονόητες αποφάσεις εντός του κλάδου μας (ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΘΕΩΡΙΑΣ) από αυτούς που μπορούν να τις πάρουν εδώ και δεκαετίες και θα ζητήσουμε τα Πολυτεχνεία εις βάρος άλλων συντεχνιών...
Τίτλος: Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Αποστολή από: KosTzag στις 07 Ιουν 2024, 10:21:06 ΠΜ
@petrosp13 σωστές όλες οι απόψεις. Η δυσκολία των θεμάτων είναι απλά η κορυφή του παγόβουνου.
Τίτλος: Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Αποστολή από: pvs στις 07 Ιουν 2024, 12:04:47 ΜΜ
προσωπικά δεν νιώθω καμία ντροπή για τα θέματα γιατί απευθύνονται σε μαθητές που ασχολούνται σοβαρά με την πληροφορική στη Β' λυκείου χωρίς καμία βάση. Για να συγκρίνουμε την πληροφορική με τα μαθηματικά και τη φυσική θα πρέπει και τα τρία μαθήματα να μπούνε στην ίδια αφετηρία και με τις ίδιες παραμέτρους κάτι που είναι αδύνατο καθώς μαθηματικά και φυσική διδάσκονται σοβαρά από το γυμνάσιο ενώ εμείς την ίδια στιγμή κάνουμε word και excel.
Τέλος, θα γράψω αυτό που πιστεύω εδώ και 10+ χρόνια που ασχολούμαι με το μάθημα, επειδή μας διαβάζουν και μαθητές είναι απαράδεκτο να γράφουμε για ντροπές (επειδή ΕΜΕΙΣ με την άνεση του καναπέ θεωρούμε τα θέματα εύκολα και γελοία) γιατί έστω και ένας μαθητής να διαβάσει αυτά τα σχόλια στην περίπτωση που δεν τα έχει πάει καλά στέλνουμε την ψυχολογία του στα Τάρταρα. Πρώτα από όλα είμαστε παιδαγωγοί.
Τίτλος: Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Αποστολή από: petrosp13 στις 07 Ιουν 2024, 02:10:39 ΜΜ
Παράθεση από: pvs στις 07 Ιουν 2024, 12:04:47 ΜΜπροσωπικά δεν νιώθω καμία ντροπή για τα θέματα γιατί απευθύνονται σε μαθητές που ασχολούνται σοβαρά με την πληροφορική στη Β' λυκείου χωρίς καμία βάση. Για να συγκρίνουμε την πληροφορική με τα μαθηματικά και τη φυσική θα πρέπει και τα τρία μαθήματα να μπούνε στην ίδια αφετηρία και με τις ίδιες παραμέτρους κάτι που είναι αδύνατο καθώς μαθηματικά και φυσική διδάσκονται σοβαρά από το γυμνάσιο ενώ εμείς την ίδια στιγμή κάνουμε word και excel.
Τέλος, θα γράψω αυτό που πιστεύω εδώ και 10+ χρόνια που ασχολούμαι με το μάθημα, επειδή μας διαβάζουν και μαθητές είναι απαράδεκτο να γράφουμε για ντροπές (επειδή ΕΜΕΙΣ με την άνεση του καναπέ θεωρούμε τα θέματα εύκολα και γελοία) γιατί έστω και ένας μαθητής να διαβάσει αυτά τα σχόλια στην περίπτωση που δεν τα έχει πάει καλά στέλνουμε την ψυχολογία του στα Τάρταρα. Πρώτα από όλα είμαστε παιδαγωγοί.
Και για να συμπληρώσω, επειδή κάθε χρόνο κάνουμε την ίδια συζήτηση
Αυτά είχα γράψει πέρσι

Παράθεση από: petrosp13 στις 13 Ιουν 2023, 05:32:03 ΜΜΕγώ προσωπικά δεν συμφωνώ με τα πρωτότυπα θέματα και το έχω ξαναγράψει
Το ότι εμείς ασχολούμαστε πλέον πάνω από 20 χρόνια με το μάθημα και έχουμε βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια, δεν συμβαίνει το ίδιο και με παιδιά που παίζουν το μέλλον τους, ενώ κάποια από αυτά έχουν ασχοληθεί απλά κάποιους μήνες

Κλιμάκωση μονάδων ναι, ερωτήματα που να καλύπτουν σχεδόν όλα τα κεφάλαια ναι
Από εκεί και πέρα, η πρωτοτυπία των θεμάτων μοιραία επιφέρει σχεδόν σίγουρα και την κατακόρυφη αύξηση της δυσκολίας, αφού πλέον μιλάμε για 23 χρόνια εξετάσεων σε ενιαία, εσπερινά και επαναληπτικές και η πρωτοτυπία είναι εξαιρετικά δύσκολο να επιτευχθεί

Ας μην φορτώνουμε τα δικά μας συναισθήματα για τα θέματα στην πλάτη των παιδιών που παίζουν τους κόπους τους και το μέλλον τους

Τα θέματα πρέπει να ξεχωρίζουν σε επίπεδα τους μαθητές. Αυτή είναι η αποστολή τους
Τα υπόλοιπα είναι δικές μας απόψεις

Αυτή είναι η άποψη μου

και πρόπερσι

ΠαράθεσηΠαράθεση από: petrosp13 στις 14/6/2022, 10:11:49 π.μ.Θα ήθελα να παραθέσω ένα επιχείρημα προς την αντίθετη κατεύθυνση

Το ότι οι μαθηματικοί έχουν διολισθήσει εδώ και δεκαετίες σε "εξωγήινα" θέματα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να ακολουθήσουμε κι εμείς για να θεωρούμαστε "σοβαρό" μάθημα

Προτιμώ ένα "κανονικό" μάθημα από ένα υποτιθέμενα "σοβαρό" μάθημα
Τα μαθηματικά δεν είναι "σοβαρό" μάθημα επειδή έχουν "εξωγήινα" θέματα, αλλά επειδή είναι ... μαθηματικά
Μια επιστήμη που τρέχει με σοβαρότητα και συνέχεια όλα τα μαθήματα από την Α΄ Δημοτικού μέχρι και την Γ΄ Λυκείου
Μόνο ένα άλλο μάθημα μπορεί να το κάνει αυτό
Αλλά δεν έχει ούτε σοβαρότητα, ούτε συνέχεια
Και αυτό δεν οφείλεται στα θέματα των πανελλαδικών

Να αλλάξει λίγο η κατανομή των βαθμών στο μάθημα μας; Ναι, συμφωνώ
Αλλά δεν θέλω να βλέπω αριστούχους στο 5% και αποτυχόντες στο 65%
Δεν έχουμε καθιερωθεί ακόμα δυστυχώς στην συνείδηση του κόσμου και τέτοια νούμερα μπορεί να μας εξοβελίσουν από τις πανελλαδικές

Το μάθημα μας είναι το πιο "κανονικό" σε σχέση με τα άλλα της κατεύθυνσης ως προς τις βαθμολογίες
Στην έκθεση, οι βαθμολογίες συγκεντρώνονται στο 9-15
Στην Πληροφορική μπορείς εύκολα να δεις βαθμούς στο 3 και στο 20
Στα Μαθηματικά δεν θα δεις κανένα 20
Στο ΑΟΘ θα δεις πολύ σπάνια βαθμό 3

Θα μπορούσαν να ζητηθούν 1-2 πιο "ψαγμένα" ερωτήματα κάθε χρόνο αλλά μέχρι εκεί, για να ξεχωρίζει ο πολύ καλός από τον άριστο

ΥΓ1. Έχετε σκεφτεί ότι η φύση του μαθήματος οδηγεί τις βαθμολογίες είτε σε πολύ υψηλές, είτε σε μέτριες; Όποιος έχει μπει στην φιλοσοφία σωστά, λύνει τα πάντα. Είναι λογικό να έχουμε περισσότερες βαθμολογίες στο 90-100, από το 80-90. Αν θέλουμε, μπορούμε να στοχεύσουμε ώστε να το αντιστρέψουμε, αλλά πιστεύω ότι θα μειωθεί δραματικά το 90+.

ΥΓ2. Για το επίπεδο δυσκολίας και την έλλειψη "έμπνευσης' που χαρακτηρίζει τα θέματα όπως λένε πολύ συνάδελφοι, πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι εμείς ασχολούμαστε με τα θέματα κάθε χρόνο, κάποιοι πάνω από 20 χρόνια, έχουμε λύσει τα πάντα, έχουμε δώσει και ονόματα στα θέματα. Για τα παιδιά δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Τα περισσότερα ασχολούνται 1-2 χρόνια με ένα καινούριο και δύσκολο αντικείμενο και η εξέταση τους θα πρέπει να αφορά την αφομοίωση βασικών εννοιών, με κάποια "πειραγμένα" ερωτήματα για κλιμάκωση των βαθμολογιών. Επειδή κουράζουν εμάς τα επαναλαμβανόμενα θέματα, δεν σημαίνει ότι έχουμε και δίκιο.

ΥΓ3. Συγνώμη για το off-topic, ας δημιουργηθεί νέο θέμα για το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων

Τίτλος: Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Αποστολή από: George Eco στις 10 Ιουν 2024, 01:05:35 ΠΜ
Ο Καθηγητής που διδάσκει το μάθημα, βλέπει γελοία τα θέματα. Αν έχει εργαστεί κι ως αναλυτής ακόμα πιο γελοία σε δυσκολία.
Το πρόβλημα @left είναι πως πρέπει να βλέπουμε τα θέματα ΩΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. Καλώς η Επιτροπή βγάζει τέτοια θέματα.
Θες να καλύψεις κοντά στο 100% της ύλης, με 100 μονάδες, με διαβάθμισμένης δυσκολίας ερωτήματα όπου μπορεί να γίνει ΚΑΙ ΝΑ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ 3 ΩΡΕΣ. Ξέρεις πόσο δύσκολο είναι αυτό να βγεί ολόσωστα; Το έργο της Επιτροπής δεν είναι καθόλου απλό.

Ο μαθητής έχει έρθει σε επαφή με ένα ή το πολύ δύο χρόνια με το μάθημα. Δεν είναι εύκολο τίποτα γι' αυτά τα παιδιά. Τίποτα δεν είναι γελοίο. Γελοία γίνονται μόνο αν είσαι πολύ καλά προετοιμασμένος, μαθητής δηλαδή του 19,20.

Ξέρεις πόσα παιδιά στις εμφωλευμένες ΓΙΑ θα αρχικοποιήσουν i ΚΑΙ j εξωτερικά και των δύο βρόχων;
Ξέρεις πόσα παιδιά μπερδεύουν ! με &;
Ξέρεις πόσα παιδιά ξέρουν σωστή σύνταξη των δύο παραπάνω συμβόλων;


Copy - paste από σχολιασμό που θα κάνω αλλού:
Το 2023 ήταν όντως τα ευκολότερα θέματα όλων των εποχών. Ίδιο κλίμα επικράτησε όταν δόθηκαν τα θέματα. Εγώ έλεγα πως είχαν κρυμμένες απαιτήσεις, αλλά κι ότι αδικούσαν τους αριστούχους, βοηθώντας τους μέτριους. Οι λοιποί έλεγαν «πιο εύκολα πεθαίνεις», «γελοία θέματα, αστείας δυσκολίας» και κάτι τέτοια σχόλια.
Βγαίνουν τα αποτελέσματα, τι να δούμε;
10,85% έγραψε 20 - 19
9,87% έγραψε 18 - 18,9
7,15% έγραψε 17 με 17,9
Σύνολικά λοιπόν 27,87% έγραψαν καλά.
17,10% έγραψαν 0 - 4,9
21,49% έγραψαν 5 με 9,9
38,59% έγραψαν ΚΑΤΩ από τη βάση δηλαδή.
Αυτά ήταν τα «γελοία, πανεύκολα, πιο εύκολα πεθαίνεις;;;».

Γενικά ας χαλαρώσουμε λίγο κι ας μη ψάχνουμε ματαιοδοξία μέσα από θέματα Πανελληνίων, κανείς δε το θέλει αυτό. Η αναδρομή είναι εκτός ύλης. Η πολυπλοκότητα αλγορίθμων είναι εκτός ύλης. Κι όχι δε ξεφτιλιζόμαστε, δεν εξετάζονται Καθηγητές, αλλά Μαθητές στις Πανελλήνιες.
Τίτλος: Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Αποστολή από: left στις 10 Ιουν 2024, 01:41:03 ΜΜ
Πετρο
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
Διακρίνω σε κανα δύο που εξέφρασαν αντίθετη άποψη με την δική μας , να αναφέρονται  προσωπικά σε εμάς
λες και δεν έχουμε το δικαίωμα της  άποψης μας.

Κρατάμε τις απόψεις μας χωρίς προσωπικές μομφές και συνεχίζουμε το λειτούργημα μας με αγάπη και σεβασμό.
 
Τίτλος: Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Αποστολή από: Eri στις 11 Ιουν 2024, 12:06:39 ΠΜ
Πάντως η ευκολία των θεμάτων που περιγράφεις left δεν απεικονίζεται στους βαθμούς των γραπτών (ούτε στο μικρό δείγμα που έχω από το εξεταστικο) ούτε (αν κρίνω από τις προηγούμενες χρονιές) στο συγκέντρωτικο ποσοστό που θα βγει όταν θα πάνε οι βαθμολογίες στα σχολεια.
Μήπως αυτό θα πρέπει να μας προβληματίζει? 
Τίτλος: Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Αποστολή από: George Eco στις 12 Ιουν 2024, 12:43:41 ΠΜ
Παράθεση από: left στις 10 Ιουν 2024, 01:41:03 ΜΜΔιακρίνω σε κανα δύο που εξέφρασαν αντίθετη άποψη με την δική μας , να αναφέρονται  προσωπικά σε εμάς
λες και δεν έχουμε το δικαίωμα της  άποψης μας.

Κρατάμε τις απόψεις μας χωρίς προσωπικές μομφές και συνεχίζουμε το λειτούργημα μας με αγάπη και σεβασμό.
 

Συνάδελφε, έλα τώρα. Να λέιπουν τα passive aggressive σχόλια κι αν μη τι άλλο δε μονοπωλέι κανείς το λειτούργημα με αγάπη και χωρίς μομφές. ΟΛΟΙ μας με αγάπη και σεβασμό πιστεύω πως ασκούμε. Εγώ προσωπικά απευθύνω το λόγο σε κάποιον που θέλω να ανταλλάξω απόψεις και σέβομαι. Εσύ τώρα γιατί νομίζεις πως αυτό είναι επίθεση στο δικαίωμα της γνώμης σου με προσπερνά. Και βέβαια όλοι κρατάμε τις απόψεις μας, κι όλοι μας χωρίς μομφές και με αγάπη προχωράμε.
Το ΜΟΝΟ που θα μπορούσε @left να παρεξηγθεί, γιατί ξαναδιάβασα τι έγραψα επειδή με στενοχώρησες, είναι η λέξη "ματαιοδοξία" που χρησιμοποίησα, αλλά δεν είχα εσένα στόχο. Να εξηγηθώ λίγο εδώ. Εξέφρασες το φόβο ότι ξεφτιλιζόμαστε αν μπαίνουν τέτοια θέματα ως κλάδος.
Παράθεση από: left στις 06 Ιουν 2024, 11:55:20 ΜΜΔΕΝ ΞΕΦΤΙΛΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΚΛΑΔΟΣ ΟΤΑΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΣΟ ΧΑΛΑΡΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΙΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΜΕΤΡΙΟΥΣ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ????
Με προβληματίζεις. Πώς ξεφτιλιζόμαστε; Καθηγητές δίνουν Πανελλήνιες ή Μαθητές; Θέλω να πω, δεν είναι κάπως ματαιόδοξο να βλέπουμε τις Πανελλήνιες ως κάτι που ανεβάζει ή κατεβάζει το prestige του Κλάδου; Παιδάκια εξετάζονται με ένα άντε δύο χρόνια εμπειρία στην αλγοριθμική σκέψη. Δηλαδή τι θέλουμε να πατώσει το 90% των μαθητών; Ποιο το νόημα;
Σε καμία περίπτωση δεν έβαλλα ενατίον σου. Απλώς ειλικρινά δες αυτό που είπα:
Ειλικρινά θα ήθελα να το συζητήσουμε αυτό. Δηλαδή τι θέματα θα θέλατε να έπεφταν Πανελλήνιες, "για να μη ξεφτιλιζόμαστε";
Θα ήθελα να δω ένα δείγμα, κι αν υπάρχουν παλαιά θέματα που τα προσεγγίζουν πες μου.

Για να είμαι ειλικρινής δεν έχει νόημα. Πάμε ολοταχώς (ελπίζω) για Python 3 σε κάνα δύο χρόνια. Ελπίζω σε ουσιαστική αναβάθμιση του μαθήματος.
Τίτλος: Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Αποστολή από: ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΕΣΤΟΡΑΣ στις 14 Ιουν 2024, 02:35:28 ΜΜ
Αγαπητοί Συνάδελφοι

Τα θέματα έπειτα από τρία σχεδόν χρόνια ήταν κατανοήτα, σχετικά εύκολα ιδίως το Γ (όσοι είχαν δει και προτεινόμενα υπήρχε ακριβώς ίδια απάντηση, αλλά και σ' όλα τα βοήθημα στην δομή της επανάληψης παρόμοιο ερώτημα), κάλυπταν όλο το φάσμα της ύλης.
Στο δια ταύτα οι μαθητές θα που θα είχαν πάρει στα σοβαρά το μάθημα της Πληροφορικής, θα έγραφαν πάρα πολύ καλά.
Το θέμα επαναλαμβάνω είναι ότι η λέξη Πληροφορική για κάποιος ή μάλλον στην πλειονότητα θεωρείται ότι αφού πληκτρολογούμε δύο κουμπάκια τα ξέρουμε όλα. Δίνεται η εντύπωση στους υποψήφιους μαθητές ότι πληροφορική είναι δεν έχει και τόση δυσκολία κτλ.
Προτάσεις κατά την άποψή μου είναι:
--> Οι διδάσκοντες καθηγητές /-τριες να εξηγούν από την αρχή ποια η ουσία και ο σκοπός του συγκεκριμένου μαθήματος
--> Να ξεκαθαρίζεται ότι απαιτείται ισάξια προσπάθεια εκ μέρους των υποψηφίων για την μελέτη, όπως και στα άλλα μαθήματα του κατεύθυνσης οικονομίας και πληροφορικής.
--> Οι 7 διδακτικές ώρες την εβδομάδα είναι ικανοποιητικές 
--> Απαιτείται ιδιαίτερη εμπειρία στους καθηγητές που θα αναλάβουν το συγκεκριμένο μάθημα, και να λάβουν υπόψη τους ότι 
      κάποιοι μαθητές/-ιες δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να κάνουν φροντηστήρια.
Τα παραπάνω συμπεράσματα τα έχω αποκομίση από την μακρά εμπειρία μου όχι ως καθηγητής σε δημόσιο σχολείο, αλλά επί 13 συναπτά έτη μέσω φροντηστηριών και ιδιαίτερων μαθημάτων.

Ας αναλάβουμε όλοι που ασχολούμαστε με το συγκεκριμένο μάθημα της Πληροφορικής τις ευθύνες μας και ας κάνουμε ξεκάθαρο ότι η Πληροφορική δεν είναι δύο κουμπάκια και ότι αποτελεί σημαντικό παράγοντα στην σύγχρονη κοινωνία της Πληροφορίας

Με εκτίμη 
Τίτλος: Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Αποστολή από: ManiacGr στις 18 Ιουν 2024, 01:03:36 ΠΜ
Ρε παιδιά... τι εύκολα, τι δύσκολα; Δεν έχει σημασία! Δεν είναι Proficiency να προσπαθείς να περάσεις τη βάση. Είναι πανελλήνιες και ο στόχος είναι να περάσεις τον διπλανό σου! Είτε με εύκολα, είτε με δύσκολα, οι καλύτεροι και πιο διαβασμένοι θα περάσουν... Οι υπόλοιποι ας διάβαζαν περισσότερο. 
Μια επιπλέον "κλιμάκωση" θα ήταν καλή, όμως μικρή διαφορά κάνει στο ποιος θα περάσει. Ακόμα και με τις υπερβολές στα θέματα (βλέπε φυσική) είχαμε φέτος 2 μαθητές/τριες που μάλλον έχουν γράψει 100! Κάποιοι θα περάσουν εκεί που θέλουν και θα πιάσουν τους βαθμούς, ο κόσμος να χαλάσει!
Η νοοτροπία πρέπει να αλλάξει! Δίνουμε μάχη στο φροντιστήριο να πίσουμε τους μαθητές που θα επιλέξουν οικονομία/πληροφορική να επιλέξουν το μάθημα στη Β' λυκείου για να μη τους φανεί τεράστιος ο όγκος μετά. Όχι ότι είναι τεράστιος, απλά όταν μαθαίνεις πολλές έννοιες και τα "κεφάλαια" είναι τόσο μικρά (1-2 βδομάδων το καθένα) οι μαθητές δε προλαβαίνουν να τα χωνέψουν. 

Συγνώμη αν κούρασα, αλλά η δυσκολία των θεμάτων εμένα και τους μαθητές μου μας αφήνουν αδιάφορους. Οι χαρές και οι λύπες θα έρθουν και με τα δύσκολα και με τα εύκολα. Δεν αδικείται κανείς. Οι καλοί στο 18-20, οι μέτριοι 14-18 και όλοι οι υπόλοιποι... ας διάβαζαν περισσότερο να περνούσαν. 
Τίτλος: Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Αποστολή από: George Eco στις 18 Ιουν 2024, 01:31:48 ΠΜ
@ManiacGr θα συμφωνήσω μαζί σου, αν και 17,18 δε γράφουν κατά τη γνώμη μου μέτριοι αλλά καλοί μαθητές, που όμως δεν είναι άριστοι.
Όσα λες τα έχουμε πει κι εμείς εδώ κι εκεί και καλό θα ήταν όλα όσα λες να γίνουν. Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών προς τα εκεί το πάει, ας ελπίσουμε πως δε θα το καθυστερήσουν πολύ. Έχουν περάσει ήδη 24 χρόνια νομίζω πως είναι μεγάλη η ανάγκη για αλλαγές. Αγαπημένη μου αλλαγή, πως στα Μαθηματικά θα βλέπουν σε μικρότερες τάξεις τα παιδιά και δυαδικό σύστημα. Να δούμε μόνο αν θα εφαρμαστούν, πώς θα εφαρμοστούν, σε ποιο βαθμό θα εφαρμοστούν και πόσο καλή αλλαγή θα επιφέρουν.
Τίτλος: Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Αποστολή από: o_Antonis στις 18 Ιουν 2024, 01:38:11 ΜΜ
Παράθεση από: George Eco στις 18 Ιουν 2024, 01:31:48 ΠΜ... αν και 17,18 δε γράφουν κατά τη γνώμη μου μέτριοι αλλά καλοί μαθητές, που όμως δεν είναι άριστοι...

Σε αυτό θα πρέπει να διαφωνήσω. Πέρσι είχα -εδώ (https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=9352.msg99543#msg99543)- φτιάξει αυτό 7πληροφορική.png

στις βαθμολογίες του 2023 στην Πληροφορική
η διάμεσος είναι 12.5 (περίπου)
και μέσος όρος περίπου 11.81

το ποσοστό των βαθμολογιών στο διάστημα 17-20 είναι 27.91%

Με διαφορετική διατύπωση, παραπάνω από τους μισούς που έχουν καταφέρει να περάσουν την βάση, αρίστευσαν!

Ή αν πούμε ότι αριστεύουν μόνο οι βαθμολογίες 18-20, τότε από τα γραπτά που περνάνε την βάση ένα στα τρία είναι άριστο.

Είναι μάλλον πολύ μεγάλα νούμερα αυτά αν συμπληρώσουμε ότι η διάμεσος στα Μαθηματικά είναι (χροντροειδώς) γύρω στο 6.2

Το πλέον ενδιαφέρων στατιστικό -ακόμα αναφέρομαι στα περσινά- είναι ότι ο μέσος όρος των γραπτών στα Μαθηματικά της Θετικής είναι 12.8, μια μονάδα πάνω από τον μέσο όρο της βαθμολογίας στο μάθημα της Πληροφορικής.
-Δεν έχω γράψει καθαρά τι εννοώ, το αφήνω έτσι για να μην το πάρει κανένας προσωπικά ότι του απευθύνω την υποκειμενική μου άποψη, εξαίρεση ο Γιώργος που τον χρησιμοποίησα ως αφορμή. Πιστεύω θα μου το επιτρέψει.-

Πέρα από το υποκειμενικό του ζητήματος ως προς τι χαρακτηρίζουμε εύκολο ή δύσκολο, επειδή το σύστημα επιτρέπει εισαγωγή σε τμήματα από διαφορετικές κατευθύνσεις θα έπρεπε να υπάρχει κάποια στάθμιση. Εδώ και χρόνια. Πολλά χρόνια. Δεν βλέπω την όρεξη να γίνει κάτι τέτοιο.
Τίτλος: Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Αποστολή από: George Eco στις 21 Ιουν 2024, 12:17:15 ΠΜ
ΠΟΛΥ χρήσιμο Αντώνη κι ευχαριστώ που το μοιράστηκες αυτό, πολύ καλή η στιγμή. Το συγκεκριμένο έχει να κάνει με το πως το ερμηνεύει ο καθένας. Θυμήθηκα πως κάποτε έλεγα πως το μάθημα είναι ή του ύψους ή του βάθους και πως ενδιάμεσες βαθμολογίες είναι ατυχήματα.

Βάθος είναι από 10 και κάτω.    40%+
Ύψος είναι από 16 και πάνω.    30%+ περίπου;
Κι ένα 30% από ατυχήματα ενδιάμεσα.


Γενικά το μάθημα ως μαθητής 
Το τρίτο ενδεχόμενο είναι το πιο επικίνδυνο. Πας, νομίζεις πως έγραψες 17, πήρες 12 ξέρω 'γω. Dunning-Kruger effect.

Το μάθημα έχει ιδιαιτερότητες που δε παίζει να το δούμε εύκολα να προσεγγίζει καμπάνα κανονικής κατανομής. Επίσης διαταρακτικός όρος που δε βοηθά τη στατιστική μελέτη, είναι πως πολλά παιδιά που δε θα έδιναν εξετάσεις, πάνε και γράφουν ασσόδυο για να ρίξουν το μέσο όρο για να βοηθήσουν τα άλλα. Το έχω ακούσει κι αυτό. Οπότε δε μπορούμε να κάνουμε εύκολα στατιστική μελέτη με τα δεδομένα.

Επίσης:
Τα έτη 2023 2022 δες τα στατιστικά σε Πληροφορική, δες και σε ΑΟΘ. Ίδια σχεδόν σχήματα.
Στα Μαθηματικά από 10 ως 20 είναι ανάποδο από το δικό μας σχήμα βέβαια. Γιατί Μαθηματικά δε παίζουν ατυχήματα. Είναι παλούκια τα θέματα.

Η Νεοελληνική Γλώσσα μόνο, δίνει μια τάση που προσεγγίζει κάποια κανονικότητα.
Τίτλος: Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Αποστολή από: o_Antonis στις 21 Ιουν 2024, 08:14:17 ΠΜ
Απέφυγα να αναφέρω σύγκριση με την Οικονομία για 2 λόγους τον εξής ένα(!): την Πληροφορική δεν μπορώ να την δω κάτι άλλο εκτός από μάθημα θετικού προσανατολισμού.

Για τα θέματα των Μαθηματικών, το ανάποδο σχήμα είναι το "φυσιολογικό".Έκανα την αναφορά πιο πριν στα Μαθηματικά αφού είναι κοινό μάθημα.

Πράγματι η Πληροφορική με την Οικονομία έχουν ταυτόσημη κατανομή.
(ως τάση, όχι σε απόλυτα νούμερα)
Άνοδο των ποσοστών καθώς ανεβαίνει ο βαθμός την βλέπουμε και στην Φυσική και στην Χημεία.
Μαθηματικά/Φυσική/Χημεία/Έκθεση διδάσκεσαι πολύ περισσότερο καιρό ως μαθητής.

Η Εκθεση έχει την πλέον "φυσιολογική" κατανομή.
Είναι σε άλλη τάξη μεγέθους όμως οι αναβαθμολογήσεις.

Όσο αφορά τα στατιστικά που ανακοινώνει το Υπουργείο, είναι εντελώς "παράλογη" η ομαδοποίηση στο [5-10)


Τίτλος: Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Αποστολή από: George Eco στις 21 Ιουν 2024, 11:43:25 ΜΜ
Πόσο δίκιο έχεις Αντώνη. Ας ελπίσουμε το μάθημα να βελτιωθεί με το νέο Π.Σ.


Τίτλος: Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Αποστολή από: ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΕΣΤΟΡΑΣ στις 02 Ιουλ 2024, 02:25:31 ΜΜ
Αγαπητοί Συνάδελφοι 

Τα θέματα της Πληροφορικής φέτος ήταν βατά για καλά διαβασμένους και προετοιμασμένους μαθητές.
Μέσα στα πλαίσια της θεματολογίας και των προηγούμενων ετών. Άφθονο υλικό για την προετοιμασία των μαθητών.
Ασκήσεις που έχουν διδαχθεί σίγουρα μία φορά. 

Στα αρνητικά σίγουρα η ύλη διδάσκεται από 4 διαφορετικά εγχειρίδια.
(Στο χέρι όμως και του καθηγητή να οργανώσει την ύλη είτε είναι σε φροντιστήριο είτε σε σχολείο)
Κάτι άλλο επειδή τα τελευταία χρόνια οι ώρες διδασκαλίας έχουν αυξηθεί καλό και θετικό για το μάθημα (7 ώρες την εβδομάδα) το θέμα είναι οι καθηγητές που διδάσκουν στα σχολεία το υπόψη μάθημα πόση βαρύτητα δίνουν και μην αρχίσουμε είναι όλοι προετοιμασμένοι και οργανωμένοι. Δυστυχώς νοοτροπίες όπως ας πάνε να τα μάθουν στα φροντιστήρια, ή η ευθύνη των διδασκόντων να εξηγήσουν στους μαθητές- μαθήτριες ότι η Πληροφορική δεν είναι το πάτημα δύο κουμπιών αλλά απαιτεί την ίδια αντιμετώπιση και σοβαρότητα όπως και στα άλλα μαθήματα.
Περιπτώσεις από την μακρόχρονη εμπειρία μου πολλές (σε φροντιστήρια).
Ευθύνες πολλές και από τις δύο πλευρές. 
Την βαρύτητα όμως την έχουν οι εκπαιδευτικοί που αναλαμβάνουν να διδάξουν ένα τέτοιο μάθημα, στην πλειονότητα τους οι περισσότεροι ή δεν ασχολούνται ή δεν έχουν τις γνώσεις. (υπάρχουν και έχω στην διάθεσή μου πολλές περιπτώσεις).
Η ύλη είναι αυτή που είναι καλώς ή κακώς
Το μάθημα είναι αυτό που είναι 
Τα βοηθήματα και τα δωρεάν και επί [πληρωμή άπειρα και διαθέσιμα.
Η όρεξη πρέπει να υπάρχει από μαθητές που σοβαρά θέλουν να ασχοληθούν με την Πληροφορική - Προγραμματισμό καθώς επίσης και από τους καθηγητές. Το τελευταίο είναι που αποτελεί το βασικό παράγοντα και που τα τελευταία χρόνια τείνει να χαθεί.
Ας αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας.

Καλό Καλοκαίρι σε όλους 
Καλή Δύναμη σε όσους ασχοληθούν με την προετοιμασία μαθητών για την νέα χρονιά
Τίτλος: Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Αποστολή από: Menelaos στις 10 Ιουλ 2024, 04:31:28 ΜΜ
Παιδιά, για τη σχολική χρονιά 2024-25 θα αλλάξουνε τα βιβλία; Θα διδάσκεται πλέον python ή θα έχουμε ίδιο πρόγραμμα σπουδών με ΓΛΩΣΣΑ;
Τίτλος: Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Αποστολή από: pgrontas στις 10 Ιουλ 2024, 05:47:26 ΜΜ
Τα ίδια
Τίτλος: Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Αποστολή από: evry στις 17 Ιουλ 2024, 09:20:54 ΜΜ
Στο Λύκειο τα ίδια, δηλαδή προγραμματισμός δεκαετίας 80 (αρχές δεκαετίας για την ακρίβεια).
Στο Γυμνάσιο από όσο ξέρω θα αλλάξουν κάποια πράγματα και θα μπει η Python.
Τίτλος: Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Αποστολή από: ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΕΣΤΟΡΑΣ στις 18 Ιουλ 2024, 02:35:25 ΜΜ
Αν μπει απευθείας στην Γ λυκείου η γλώσσα προγραμματισμού Python το αποτέλεσμα δεν θα είναι το αναμενόμενο για τους εξής λόγους:
- Οι μαθητές - υποψήφιοι δεν θα έχουν καθόλου γνώσεις προγραμματισμού (δομημένος, τμηματικός, αντικειμενοστρεφής)
- Θα καλούνται να κολυμπήσουν σε βαθιά νερά του δυναμικού προγραμματισμού (καθώς η γλώσσα προγραμματισμού Python είναι αντικειμενοστρεφής  και δεν έχει αρχή μέση και τέλος, για κάποιον άπειρο μαθητή δεν θα είναι και το ότι καλύτερο)
- Οι δυναμικές δομές δεδομένων όπως οι λίστες στην γλώσσα προγραμματισμού Python έχουν διαφορετικό τρόπο χειρισμού (δηλώσης, κατάτμησης, διαχείρισης).
- Οι λίστες που είναι η κατ' εξοχήν κύρια δομή στην Python όταν πρόκειται για δισδιάστατες είναι δύσκολες στην κατανόησή τους και στον χειρισμό τους σε σχέση με τους αντίστοιχους δισδιάστατους πίνακες (που δεν υφίστανται ως δομή στην Python)
- Επιπλέον η γλώσσα Python  η οποία διδάσκεται στο ΕΠΑΛ τομέας Πληροφορικής ξεκινάει από την Α' Λυκείου και φθάνοντας στην Γ διδάσκονται και άλλες μορφές αποθήκευσης δεδομένων ( τα αρχεία) διαφορετικός τρόπος χειρισμού και μετατρόπης - μεταφοράς τους σε λίστες και το αντίστροφο.

Εν κατακλείδι επειδή δίδαξα από την 1η χρόνια σε ιδιαίτερα το μάθημα της Python (2017) που για 1η φορά εξετάστηκε, δεν υπήρχε υλικό, ούτε βοηθήματα, τα σχολικά εγχειρίδια καθυστέρησαν αρκετούς μήνες να εκτυπωθούν και να διανεμηθούν στους μαθητές. 
Το αποτέλεσμα ήταν να χάσει ενδιαφέρον ο τομέας της πληροφορικής στο ΕΠΑΛ και το συγκεκριμένο μάθημα.

Προτάσεις: 
- Στην σύγχρονη κοινωνία και εποχή της πληροφορίας την οποία διανύουμε καλό θα ήταν από τους εισηγητές το Μάθημα της Πληροφορικής να οργανωθεί να γίνει πιο ενεργό όχι μόνο στην τρίτη λυκείου αλλά να εισαχθούν επιπλέον μαθήματα και αντίστοιχες ώρες και στις δύο προηγούμενες τάξεις.
- Τέλος, καλό θα ήταν οι αντίστοιχοι συνάδελφοι πληροφορικής που διδάσκουν σε δημόσια σχολεία να ασχολούνται και οι ίδιοι με το κομμάτι της Πληροφορικής ( έχουν τύχει περιπτώσεις ότι καθηγητές πληροφορικής έχουν μόνο τον τίτλο και καμία γνώση πάνω στο διδακτικό αντικείμενο - δεν αναφέρω περιστατικά αλλά είναι πολλά) 
- Η ευθύνη είναι όλων εάν η Πληροφορική ( Προγραμματισμός, δίκτυα κτλ) θα μπορέσει στις νέες γενιές μαθητών να περάσει και να μείνει.

Καλό Καλοκαίρι και Καλή Δύναμη σε όσους έχουν αρχίσει την προετοιμασία
Τίτλος: Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Αποστολή από: Δημητρης Μαλκοπουλος στις 19 Ιουλ 2024, 06:06:56 ΜΜ
Το μαθημα της πληροφορικης ειναι τετοιο που δεν ειχαμε προηγουμενη εμπειρια στο θεμα του προγραμματισμου εκτος απο την β λυκειου οπου καναμε υπερβολικα βασικα πραματα (φετος εδεινα και εχω ασχολιθει με python και λιγο C απο μονος μου, μπορω να κανω καποια ωρθη κριτικη) αλλα ακολουθει μια τελειως διαφορετικη φιλοσοφια "δυσκολιας" σε σχεση με ολα τα αλλα παραδωσιακα μαθηματα που γνωριζουμε.

Το μαθημα της πληροφορικης, προσωπικα τουλαχιστον, πρεπει ως στοχο την κατανοηση της ΛΟΓΙΚΗΣ του προγραμματισμου σε ενα προημο σταδιο ετσι ωστε οταν ερθει η ωρα να προχωρισουμε να το ασκουμε σε ποιο μεγαλο βαθμο (ειτε μεσω του πανεπιστιμιου/ιεκ ειτε απο μονοι μας οσοι το επιθιμουν) να εχουμε αυτην την λογικη ηδη απο το σχολειο, αυτο μονο μεσω της εξασκισης αναπτυσσεται, οχι μεσω αποστιθησης θεωριας, θελει κοπο να λυσεις προβληματα (η ομορφια του ολου του μαθηματος)

Οποτε μια καλυτερη ερωτηση θα ητανε: γιατι να κανουμε τοσο πολυ τραβηγμενες ασκησεις στο φροντιστιριο και στα σχολεια αφου πανε αρκετα εξω την οπτικη και τον στοχο του μαθηματος? Μια αρκετα τραβηγμενη ασκηση στο ΑΕΠΠ ΔΕΝ ειναι σαν μια τραβηγμενη ασκηση των μαθηματικων.

Στα μαθηματικα πρεπει να εχεις κατανοησει την θεωρια σε καλο βαθμο και να την εφαρμοσεις στην ασκηση με τετοιο τροπο ετσι ωστε να φτασεις στο τελικο σου αποτελεσμα ΚΑΙ να συνδυασεις την δημιουργηκη σου σκεψη (πραγματι εγω ετσι εμαθα τα μαθηματικα και εγραψα 96.5 πανελε λογω κακου υπνου, 98 οεφε και ποτε μου δεν επεφτα απο 19, το μαθημα δεν ειναι αναγκαστικα αποστιθηση και μεθοδολογια οπως κανουνε πολλοι, εδω τουλαχιστον).

Στο ΑΕΠΠ η θεωρια ΔΕΝ υπαρχει (στις ασκησεις), δινεις κυριολεκτικα εντολες σε εναν υπολογιστη, πιο straightforward δεν υπαρχει

Μια τραβηγμενη ασκηση στο ΑΕΠΠ ειναι απλως ΠΟΛΛΕΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ, ΑΠΛΟΥΣΤΕΡΕΣ ασκησεις ενωμενες ολες σε μια, το οποιο θυμιζει την δυσκολια της φυσικης (ξερετε που παω με αυτο)

Οποτε, καλυτερα που ειναι ετσι τα θεματα γιατι πραγματι εξεταζουνε την πραγματικη ουσια του μαθηματος. Eαν ακολουθουσαν την λογικη των τραβηγμενων ασκησεων θα ειμασταν οπως στην φυσικη, πολλοι θα μισουσανε το μαθημα και την ΕΠΙΣΤΙΜΗ το οποιο θα ηταν καταστροφικο για το μελλον πολλων ατομων με potential


Εαν φτασατε εως εδω, σας ευχαριστω που το διαβασατε  ολοκληρο και περνετε χρονο απο τις καλοκαιρινες σας διακοπες για να ασχοληθειτε με την παιδεια της χωρας μας
Τίτλος: Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Αποστολή από: evry στις 19 Ιουλ 2024, 09:45:01 ΜΜ
Ο καθένας με βάση την εμπειρία του μπορεί να έχει ότι άποψη θέλει.
Όμως το πρόβλημα της πρώτης γλώσσας προγραμματισμού ή του τι πρέπει να διδάσκεται κάποιος σε ένα εισαγωγικό μάθημα προγραμματισμού έχει λυθεί εδώ και χρόνια.

https://scholar.google.com/scholar?hl=el&as_sdt=0%2C5&q=python+elementary+school&oq=python+ (https://scholar.google.com/scholar?hl=el&as_sdt=0%2C5&q=python+elementary+school&oq=python+)

https://scholar.google.com/scholar?hl=el&as_sdt=0%2C5&q=python+high+school&btnG= (https://scholar.google.com/scholar?hl=el&as_sdt=0%2C5&q=python+high+school&btnG=)

https://scholar.google.com/scholar?hl=el&as_sdt=0%2C5&q=python+secondary+education&btnG=&oq=python+secondary (https://scholar.google.com/scholar?hl=el&as_sdt=0%2C5&q=python+secondary+education&btnG=&oq=python+secondary)

https://scholar.google.com/scholar?hl=el&as_sdt=0%2C5&q=python+first+language&btnG=&oq=python+first+ (https://scholar.google.com/scholar?hl=el&as_sdt=0%2C5&q=python+first+language&btnG=&oq=python+first+)

Αναφέρομαι πάντα σε μάθημα πληροφορικής Γενικής Παιδείας και όχι κατεύθυνσης ούτε σε εισαγωγικό μάθημα προγραμματισμού σε τμήματα πληροφορικής