Εδώ μιλάμε για το θέμα Δ
Στο Δ1 έπρεπε να αναφέρει ότι τα δεδομένα πρέπει να διαβάζονται!
Το θέμα Δ ήταν πολύ εύκολο.
Τα ερωτήματα Δ4 και Δ5 ήταν πολύ εύκολα για τελευταία ερωτήματα του Δ
Πάντως, παραδοσιακά στο μάθημα δεν είναι στάνταρ ότι τα τελευταία ερωτήματα του Δ θα είναι τα πιο δύσκολα. Συχνά το Γ είναι πιο δύσκολο.
Παράθεση από: akalest0s στις 06 Ιουν 2024, 04:17:29 ΜΜΠάντως, παραδοσιακά στο μάθημα δεν είναι στάνταρ ότι τα τελευταία ερωτήματα του Δ θα είναι τα πιο δύσκολα. Συχνά το Γ είναι πιο δύσκολο.
Βασ'ιλη θα συμφωνήσω 100%, τα τελυταία χρόνια το Γ (που από μόνο του σαν παραδοσιακή δομή επανάληψης μπερδεύει συνήθως περισσότερο τους μαθητές καθώς πρέπει να συνδυάσουν όλα τα ερωτήαμτα σε ενα σετ επαναλήψεων) είναι πιο σύνθετο από το Δ ... βασικά για εμένα, αν υπήρχε ένα πιο δύσκολο ερώτημα στο Δ (παρα ήταν τυπικό για Δ) , και υπήρχε και ένα θεωρητικό από αντικειμενα η λίστα πχ για να απλωθεί λίγο η ύλη που λέμε, θα ήταν μια χαρά διαγώνισμα, γιατί το Γ είναι αρκετά καλό (πρώτη φορά εμφωλευμένες επαναλήψεις )
Γκουχ, δεν υπάρχουν -αναγκαστικά- εμφωλευμένες
ΔΙΑΒΑΣΕ α,β,γ,δ,ε,στ
:)
Αν ήταν: "να διαβάζει επαναληπτικά κάθε επίδοση"
αλλάζει
με 6 μέχρις_ότου όμως ε ?? 8) :D χεχεχε
Καλησπέρα ήθελα να ρωτήσω αν ένας αντί για υποπρόγραμμα επειδή δεν αναφέρει στην εκφώνηση να γραφτεί το κατάλληλο υποπρόγραμμα αντί για συνάρτηση έκανα διαδικασία πόσο περίπου θα του κόψουν! Πώς θα βαθμολογηθεί αυτό το θέμα. Στο δ4 έπιανε τέσσερις μονάδες και το δ5 6 μονάδες κ ο υπόλοιπος κώδικας είναι σωστός.
Παράθεση από: Lilian στις 06 Ιουν 2024, 05:29:18 ΜΜΚαλησπέρα ήθελα να ρωτήσω αν ένας αντί για υποπρόγραμμα επειδή δεν αναφέρει στην εκφώνηση να γραφτεί το κατάλληλο υποπρόγραμμα αντί για συνάρτηση έκανα διαδικασία πόσο περίπου θα του κόψουν! Πώς θα βαθμολογηθεί αυτό το θέμα. Στο δ4 έπιανε τέσσερις μονάδες και το δ5 6 μονάδες κ ο υπόλοιπος κώδικας είναι σωστός.
Αν είναι σωστό το υποπρόγραμμα και η επικοινωνία του με το κυρίως και γενικά αν έχει υλοποιηθεί σωστά με διαδικασία δεν θα χάσει τίποτα.
Παράθεση από: Lilian στις 06 Ιουν 2024, 05:29:18 ΜΜΚαλησπέρα ήθελα να ρωτήσω αν ένας αντί για υποπρόγραμμα επειδή δεν αναφέρει στην εκφώνηση να γραφτεί το κατάλληλο υποπρόγραμμα αντί για συνάρτηση έκανα διαδικασία πόσο περίπου θα του κόψουν! Πώς θα βαθμολογηθεί αυτό το θέμα. Στο δ4 έπιανε τέσσερις μονάδες και το δ5 6 μονάδες κ ο υπόλοιπος κώδικας είναι σωστός.
Ακριβώς όπως ήδη απάντησε ο Παναγιώτης.
Αν έχεις βάλει 3 παραμέτρους, 2 για είσοδο και 1 για έξοδο, και την καλείς σωστά από το κύριο πρόγραμμα, τότε όλα καλά!
Μια μαθήτρια μου έχει υπολογίσει και εμφανίσει τα αντίστοιχα μηνύματα ανάμεσα στα Για
Για i από 1 μέχρι 10
sum1<--0
sum2<--0
Για j από 1 μέχρι 12
....
Τέλος _επαναληψης
Αν sum1<sum2 τότε
.....
Τέλος _αν
Τέλος _επαναληψης
που είναι προφανώς λάθος αλλά πόσο πιστεύετε ότι μπορεί να χάσει από εκεί;
Αν κάποιος στο θέμα Δ έκανε διαδικασία αντί συνάρτησης, θα υπήρχε κάποιο πρόβλημα; Στο ερώτημα λέει να κάνετε υποπρόγραμμα, άρα φαντάζομαι δε θα κοπούν μονάδες, σωστά;
Παράθεση από: johnk στις 07 Ιουν 2024, 10:21:27 ΠΜΑν κάποιος στο θέμα Δ έκανε διαδικασία αντί συνάρτησης, θα υπήρχε κάποιο πρόβλημα; Στο ερώτημα λέει να κάνετε υποπρόγραμμα, άρα φαντάζομαι δε θα κοπούν μονάδες, σωστά;
Οχι
Παράθεση από: johnk στις 07 Ιουν 2024, 10:21:27 ΠΜΑν κάποιος στο θέμα Δ έκανε διαδικασία αντί συνάρτησης, θα υπήρχε κάποιο πρόβλημα; Στο ερώτημα λέει να κάνετε υποπρόγραμμα, άρα φαντάζομαι δε θα κοπούν μονάδες, σωστά;
Όχι.
Μία σκέτη απο γιουβέτσι και φέτος το Θέμα Δ, βαρεθήκαμε πια.... :laugh:
Παράθεση από: Laertis στις 07 Ιουν 2024, 01:01:33 ΜΜΜία σκέτη απο γιουβέτσι και φέτος το Θέμα Δ, βαρεθήκαμε πια.... :laugh:
Φίλε Γιώργο σκέτη ναι, από γιουβέτσι όχι όμως :D ;D μιας που δεν είχε μετά από αρκετά χρόνια ταξινόμηση και με δεύτερο κριτήριο κτλ ... χεχεχε...ισως λίιιιιγο διαφορετικό φέτος, με αναζήτηση και συνάρτηση, τίμιο ας πούμε.. εγώ θα ξαναπώ για 100η φορά, εμένα προσωπικά μου λείπει ένα πιο δύσκολο ερώτημα στο Δ, και όλα τα άλλα ειδικά φέτος θα ήταν ας πούμε κομπλέ.. γιατί και το Γ ήταν αρκετά καλό αναλογικά, και το β1 μετατροπή μεν αλλά σε εμφωλευμενες επαναλήψεις που δεν έχει ξαναμπεί, ο πίνακας με τη συμπλήρωση κενών ξανά δεν έχει μπει παρόμοιο, το Β4 πρωτότυπο σχετικά...αλλά το Δ όντως χαλάει την αίσθηση και για τα υπόλοιπα νομίζω ( δικη μου γνώμη ετσι, δεν προσπαθώ να αναιρεσω κάτι )
2005 μετατροπή με εμφώλευση έχει ξαναμπεί (δύο για σε όσο)
Παράθεση από: akalest0s στις 07 Ιουν 2024, 02:05:13 ΜΜ2005 μετατροπή με εμφώλευση έχει ξαναμπεί (δύο για σε όσο)
Σωστά, εννοούσα "τα τελευταία χρόνια που τρώμε μία σκέτη από γιουβέτσι" που είπε ο Γιώργος
Παραθέτω κάποια ερωτήματα που με τα ίδια δεδομένα θα έκαναν το θέμα πιο πρωτότυπο.Περιμένω τη γνώμη σας
1. Θα εμφανίζει τα ονόματα των μηνών κατά φθίνουσα σειρά συνολικών μηνιαίων πωλήσεων(Για αυτό το ερώτημα θα έπρεπε και στο Δ2 να διαβάζει τον πίνακα ΜΗΝΑΣ[12] με τα ονόματα των μηνών)
2. Να υπολογίζει για κάθε πωλητή τις ετήσιες πωλήσεις του στον πίνακα ΕΤΗΣΙΕΣ[10]. Στη συνέχεια να ταξινομεί τους πίνακες ΟΝ και ΕΤΗΣΙΕΣ σε φθίνουσα σειρά ετήσιων. Αν ο πίνακας ΕΤΗΣΙΕΣ είναι ήδη ταξινομημένος, να σταματάει την ταξινόμηση
3. Να εμφανίζει για κάθε πωλητή το όνομά του και πόσους μήνες δεν δούλεψε (ένας πωλητής δεν δούλεψε κάποιον μήνα, αν οι μηνιαίες πωλήσεις του είναι μηδέν)
Παράθεση από: Αριστοτέλης Βιτωράτος στις 08 Ιουν 2024, 11:13:25 ΠΜΠαραθέτω κάποια ερωτήματα που με τα ίδια δεδομένα θα έκαναν το θέμα πιο πρωτότυπο.Περιμένω τη γνώμη σας
1. Θα εμφανίζει τα ονόματα των μηνών κατά φθίνουσα σειρά συνολικών μηνιαίων πωλήσεων(Για αυτό το ερώτημα θα έπρεπε και στο Δ2 να διαβάζει τον πίνακα ΜΗΝΑΣ[12] με τα ονόματα των μηνών)
2. Να υπολογίζει για κάθε πωλητή τις ετήσιες πωλήσεις του στον πίνακα ΕΤΗΣΙΕΣ[10]. Στη συνέχεια να ταξινομεί τους πίνακες ΟΝ και ΕΤΗΣΙΕΣ σε φθίνουσα σειρά ετήσιων. Αν ο πίνακας ΕΤΗΣΙΕΣ είναι ήδη ταξινομημένος, να σταματάει την ταξινόμηση
3. Να εμφανίζει για κάθε πωλητή το όνομά του και πόσους μήνες δεν δούλεψε (ένας πωλητής δεν δούλεψε κάποιον μήνα, αν οι μηνιαίες πωλήσεις του είναι μηδέν)
Συμφωνώ ότι με τα παραπάνω θέματα θα αύξανε η δυσκολία, αλλά το 2ο θέμα και η λογική του κατά τη γνώμη μου δεν πρέπει να μπαίνουν στις ασκήσεις (στη θεωρία δεν έχω πρόβλημα). Ζητάς να σου ταξινομήσει τα στοιχεία, πολύ ωραία. για ποιον λόγο του υποδεικνύεις πως να το κάνει και πότε θα σταματάει την ταξινόμηση του;
Αντίστοιχο θέμα είναι και το ερώτημα του Δ θέματος για την κατασκευή υποπρογράμματος. Αν θες να εξετάσεις την κατανόηση υποπρογραμμάτων κάνε το στην θεωρία. Στις ασκήσεις για ποιο λόγο αναγκάζουμε να λύσουν το πρόβλημα με υποπρόγραμμα; Αν θέλουν να βάλουν θέματα που η χρήση του υποπρογράμματος θα οφελούσε όποιον ξέρει να το κάνει ώστε να κερδίσουν χρόνο ΟΚ (που είναι και ένα από τα πλεονεκτήματα :D του τμηματικού).
Αύξηση όγκου κώδικα παρά δυσκολίας. Τα ερωτήματα αυτά είναι κλασικά, όχι πρωτότυπα. Μιλάς για ταξινόμηση παράλληλων πινάκων και για Αν μέσα σε Για, ώστε να μετρήσεις τα μηδενικά Π[i,j].
Το μόνο πρωτότυπο θα ήταν η βελτιωμένη εκδοχή ταξινόμησης που ζητάς, αλλά αυτό όπως ειπώθηκε ανήκει μάλλον στο Α-Β, παρά Γ-Δ.