Όσον αναφορά τον όγκο της θεωρίας

Ξεκίνησε από nokotsos, 04 Φεβ 2023, 04:03:14 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

nokotsos

Καλησπέρα,
Θα ήθελα την γνώμη σας για το πως να διδάσκω την θεωρία στα παιδιά(σε ιδιαίτερο καθώς και σε τμήμα μερικών ατόμων σε φροντηστήριο). Υπάρχουν έννοιες που δεν τις αναφέρω(όπως τις σκοπιές) γιατί δεν βοηθούν στην πράξη του μαθήματος αλλά όταν τους βάζω διαγώνισμα τους δίνω σε σημειώσεις την θεωρία να την διαβάσουν(που πάλι μου φαίνεται ακόμα και για μένα πολύ επιβλητική σε μέγεθος για κάθε κεφάλαιο και αρκετοί δεν τα διαβάζουν όλα).
Προσωπικά θεωρώ το μέγεθός της αρκετά μεγάλο ειδικά για τις μονάδες που δίνει στην τελική εξέταση(ακόμα περισσότερο τώρα που οι μονάδες του Α και Β θέματος θα μεταβληθούν απο 30 → 25). Για παράδειγμα στις σκοπιές που μελετιούνται οι αλγόριθμοι(αντίστοιχα για τα δεδομένα) θα πρέπει να μπορούν να τις αναλύουν οι μαθητές? Όπως επίσης και τον ορισμό της ταξινόμης και το 4 κεφάλαιο(honor mention στοίβα χρόνου εκτέλεσης, τα αρχεία και πολλά άλλα). Θέλω να πώ πολύ παπαγαλία χώρις κάτι να τους μένει.
Τι μου προτείνετε να τους κάνω ώστε να βοηθιούνται(ιδιαίτερα τώρα που σε λίγο καιρό θα τελιώσουμε την ύλη και θα πρέπει να κάνουμε επανάληψη) διότι γνωρίζω ότι είναι για τους περισσότερους δύσκολο πράγμα να διαβάζεις πολύ ύλη για παπαγαλία ενώ ήδη τα βρισκεις σκούρα και σε πολλά άλλα σημεία της ΓΛΩΣΣΑΣ(+ και όλα τα υπολοιπα μαθήματα που έχουν να διαβάσουν). Μπορούν κάποιες έννοιες να τις λένε με δικά τους λόγια?Εσείς τι σύστημα ακολουθείτε..τους τα λέτε όλα στο μάθημα?
Έχω κρατήσει σε σημειώσεις σχεδόν τα πάντα από την θεωρία των βιβλίων και βγαίνουν πάνω απο 20 σελίδες(έχει βέβαια και τετριμένες έννοιες καθώς και σχήματα αναπαράστασεις). Όλα αυτά για τα ΣΛ και άντε 2 ερωτήσεις ανάπτυξής.
 Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων :angel: .

Καρκαμάνης Γεώργιος

Η θεωρία του μαθήματος είναι δυστυχώς το αναγκαίο κακό
Μαγικές συνταγές δεν υπάρχουν για να τη μάθουν τα παιδιά.
Ο δρόμος είναι ένας και μονόδρομος...

George Eco

Κοίτα, πρέπει βάσει των τρεχόντων Φ.Ε.Κ. να τα μάθουν όλα.
Μισώ τη παπαγαλία, το μάθημα δε θα έπρεπε να έχει τόση, υπάρχει όμως το δικαίωμα να βάλουν θέματα παπαγαλίας στη θεωρία. Οι βαθμοί που η παπαγαλία προσφέρει άμεσα κυμαίνονται ιστορικά απο τουλάχιστο 4 (θέματα 2022) μέχρι 12.

Το θέμα είναι πως από παπαγαλία έχουν μπει το ΠΟΛΥ 12 μονάδες και 10 ή 12 μονάδες ΔΕ μπορείς να τις σπαταλήσεις έτσι απλά.
Τι μπορείς να κάνεις λοιπόν για να εξετάσεις όσο πιο πολύ μέρος της θεωρίας με 100 μονάδες, αν είσαι θεματοθέτης;
Επιλέγεις bullets κι ορισμούς, προσφέροντας μικρό αντίτιμο μονάδων.
Εξετάζεις έμμεσα θεωρία μέσω ασκήσεων, εξοικονομώντας μονάδες.

Αυτό τι σημαίνει ακριβώς; Σημαίνει άραγε πως αυτό θα κάνουν οι επιτροπές πάντοτε; ΟΧΙ. Τις επιτροπές δε τις υποχρεώνει κανείς να κάνουν οτιδήποτε. Η Επιτροπή μπορεί να κάνει ό,τι θέλει μέσα σε συγκεκριμένα πλαίσια του Νόμου. Ποιού νόμου; Βλέπε τα Φ.Ε.Κ. που έχουν εκδοθεί ενίοτε κι αφορούν το μάθημα και την εξεταστέα και διδακτέα ύλη.

Άρα λοιπόν, θα έπρεπε να είχε βγει ένα ΦΕΚ που να ξεκαθαρίζει τι θα ζητηθεί και σε ποια μορφή από τη θεωρία, αν το Υπουργείο δεν ήθελε να δίνουμε στα παιδιά παπαγαλία κατεβατά ολόκληρα, που και δεν έχουν τόση αξία για το μάθημα και δεν έχουν αντίστοιχο αντίτιμο στις Πανελλήνιες.

Εγώ λέω το εξής:
SOS όλα τα bullets
SOS όλοι οι ορισμοί
Μάθετε και τα υπόλοιπα σαφώς, αλλά πρώτα μάθετε bullets κι ορισμούς. Δε το αποκλείω.

Μια τεχνική διευκόλυνσης, είναι να διδάσκεις το μάθημα με λογική συνοχή της θεωρίας. Δε σου έχω κάτι άλλο. Αλλά αυτό από μόνο του, θέλει δουλήτσα, μιας και το μάθημα δε διδάσκεται όπως είναι στα βιβλία.