Αποστολέας Θέμα: Επιλογή κατεύθυνσης στη Γ' λυκειου και κατεπεκταση σχολης  (Αναγνώστηκε 679 φορές)

geomal

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 1
Καλησπέρα στην παρέα... Πηγαίνω στη Β λυκειου και καλουμαι να επιλεξω αν θα παραμεινω στη θετικη κατευθυνση ή αν θα παω προς τα οικονομικα...

Είμαι γενικά άριστος μαθητής και τα πηγαίνω αρκετά καλά με τα θετικά μαθήματα, αλλά από μικρή ηλικία με κέρδισε η πληροφορικη (σαν developer, ή ακομα και σαν καθηγητης δευτεροβαθμιας δεν με χαλαει).

καλουμαι λοιπον στα εξης:

είτε να επιλέξω ηλεκτρολόγων μηχανικων και μηχανικων υπολογιστων (οχι απαραιτητα πολυτεχνειο, οπουδηποτε στην ελλαδα)
είτε να επιλέξω κάποια άλλη σχολη πληροφορικης (πχ εκπα πληροφορικης και τηλεπικοινωνιών, αλλα και αλλες σχολες)
Ο λόγος που κάνω αυτόν τον διαχωρισμό, είναι καθαρά γιατι στην πρωτη περιπτωση μπαινω ΜΟΝΟ απο θετικη κατευθυνση, ενω στις υπολοιπες μπορω να μπω, ειτε απο θετικη ειτε απο οικονομικα... (τουλαχιστον ετσι ξερω)

η ερώτηση μου ειναι η εξης οι απαντηση της οποιας θα με βοηθησει αρκετα στην επιλογη κατευθυνσης:

1) η ανώτερη σχολη λοιπον ειναι η πολυτεχνικη... αν αποφασισω να ακολουθησω τη δευτερη κουκιδα και να παω σε αλλη σχολη ποιες είναι οι αμεσως επομενες ανωτερες? και πόσο διαφέρουν σαν εππαγελματικη αποκατασταση με την πολυτεχνικη? ξερω οτι αλλο να εχεις τιτλο ηλεκτρολογου μηχανικου και αλλο καποιου αλλου αλλα πόσο περιπου διαφερουν;

Υ.Γ. γενικοτερα με ενδιαφερει αυτο που θα κανω να μου αρεσει προπαντως και ομως να εχει και μια καλη επαγγελματικη αποκατασταση... το μονο που με ανησυχει στην πολυτεχνικη σχολη και με κρατα επιφυλακτικο ειναι κυριως το γεγονος οτι θα φαω στη μαπα ειδικα τα πρωτα χρονια μαθηματα που θα μου ειναι αχρηστα... (χημεια στην γ λυκειου, αλλα και τα μαθηματα εκτος πληροφορικης στα πρωτα εξαμηνα). θελω δηλαδη να ασχοληθω ΚΑΘΑΡΑ με το κομματι της πληροφορικης

ευχαριστω πολυ ρε παιδια καθε βοηθεια δεκτη!

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2448
  • I 'm not young enough to know everything
Η πιο καθαρή αποτύπωση της κατάστασης μέσα σε λίγες γραμμές.