Αποστολέας Θέμα: ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (Β ΑΝΑΘΕΣΗ)  (Αναγνώστηκε 7739 φορές)

dpa2006

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 604
Απ: ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (Β ΑΝΑΘΕΣΗ)
« Απάντηση #45 στις: 01 Αύγ 2018, 11:58:17 πμ »
Η θέση της Πληροφορικής είναι στην Θετική,αν και καλύτερα να είχε πλέον ανεξάρτητη δική της κατεύθυνση όπως περίπου ήταν από το 1999  ως και λίγα χρόνια πριν.
Δυστυχώς ακόμα και σήμερα θεωρείται κλάδος των οικονομικών σπουδών,ενώ δεν είναι,βλέποντας μόνο τις εφαρμογές της Πληροφορικής στην Οικονομία και την Μηχανογράφηση...

Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

ilias_s

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 92
Απ: ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (Β ΑΝΑΘΕΣΗ)
« Απάντηση #46 στις: 01 Αύγ 2018, 12:42:36 μμ »
...
Δυστυχώς ακόμα και σήμερα θεωρείται κλάδος των οικονομικών σπουδών,ενώ δεν είναι,βλέποντας μόνο τις εφαρμογές της Πληροφορικής στην Οικονομία και την Μηχανογράφηση...

Δεν θα έλεγα πως θεωρείται κλάδος των Οικονομικών Σπουδών... Aν ήταν έτσι η Θετική δεν θα είχε πλήρη πρόσβαση σε όλα τα τμήματα Πληροφορικής-Η/Υ σε ΑΕΙ και ΤΕΙ!!!

Δυστυχώς γίνεται κάτι χειρότερο.... Η Θετική, η οποία δεν εξετάζεται στην ΑΕΠΠ αλλά εξετάζεται στη Χημεία, έχει πρόσβαση σε όλα τα τμήματα πληροφορικής (σχολές αρκετά υψηλής ζήτησης). Έτσι δημιουργείται μία ελκυστική Ο.Π της οποίας ο υποψήφιος έχει τις ίδιες και περισσότερες επιλογές όσον αφορά τις σχολές πληροφορικής σε σύγκριση με την Οικονομία & Πληροφορική αλλά εξετάζεται ... στη Χημεία! Δεν είναι τυχαίο που δεν υπάρχει καν ο συνδυασμός εξεταζόμενων μαθημάτων Μαθηματικά-Φυσική-ΑΕΠΠ αλλά ο συνδυασμός Μαθηματικά-Φυσική-Χημεία σου ανοίγει ΟΛΕΣ τις πόρτες!

Εις γνώση τους χρησιμοποιούν την ελκυστικότητα αυτών των σχολών Πληροφορικής και Μηχανικών Η/Υ για να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα της ΕΕΧ..! Δεν είναι παρανόηση, τα πάντα δουλέυουν υπερ συντεχνιών και για να εξυπηρετούν την παραπαιδεία...
« Τελευταία τροποποίηση: 01 Αύγ 2018, 03:20:31 μμ από ilias_s »

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1263
  • There are always possibilities...
Απ: ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (Β ΑΝΑΘΕΣΗ)
« Απάντηση #47 στις: 02 Αύγ 2018, 09:14:13 πμ »
Η θέση της Πληροφορικής είναι στην Θετική,αν και καλύτερα να είχε πλέον ανεξάρτητη δική της κατεύθυνση όπως περίπου ήταν από το 1999  ως και λίγα χρόνια πριν.
Δυστυχώς ακόμα και σήμερα θεωρείται κλάδος των οικονομικών σπουδών,ενώ δεν είναι,βλέποντας μόνο τις εφαρμογές της Πληροφορικής στην Οικονομία και την Μηχανογράφηση...



Το πολύ ενδιαφέρον εδώ είναι ότι τα τελευταία χρόνια πάει να συμβεί το αντίθετο, δηλαδή οι οικονομικές σπουδές να γίνουν κλάδος της Πληροφορικής!

Αυτό δεν αφορά τις εφαρμογές, αλλά αφορά τις διάφορες οικονομικές θεωρίες που ξεκινώντας από τα μικροοικονομικά έχουν αρχίσει να μοντελοποιούνται και να εξηγούνται από την αλγοριθμική θεωρία παιγνίων, με πιο διάσημη την αποδειξη των Δασκαλάκη, Παπαδημητρίου και Goldberg κά, ότι η εύρεση της ισορροπίας Nash είναι υπολογιστικά απρόσιτη (NP-hard), για την οποία μάλιστα ο Δασκαλάκης έλαβε χθες το βραβείο Nevanlinna.

Αυτό δεν συμβαίνει μόνο στα οικονομικά αλλά και σε άλλες κοινωνικές επιστήμες, όπως για παράδειγμα στις πολιτικές επιστήμες όπου υπάρχει κατάταξη των διάφορων μεθόδων ψηφοφορίας με βάση την υπολογιστική πολυπλοκότητα εξαγωγής αποτελέσματος (με κάποιες να είναι και μη υπολογισιμες νομίζω).

<sarcasm>
Τελικά στο υπουργείο είναι πολύ μπροστά!
</sarcasm>
A man provided with paper, pencil, and rubber, and subject to strict discipline is in effect a universal machine - Alan Turing