Αποστολέας Θέμα: ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (Β ΑΝΑΘΕΣΗ)  (Αναγνώστηκε 9905 φορές)

dpa2006

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 609
Απ: ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (Β ΑΝΑΘΕΣΗ)
« Απάντηση #45 στις: 01 Αύγ 2018, 11:58:17 πμ »
Η θέση της Πληροφορικής είναι στην Θετική,αν και καλύτερα να είχε πλέον ανεξάρτητη δική της κατεύθυνση όπως περίπου ήταν από το 1999  ως και λίγα χρόνια πριν.
Δυστυχώς ακόμα και σήμερα θεωρείται κλάδος των οικονομικών σπουδών,ενώ δεν είναι,βλέποντας μόνο τις εφαρμογές της Πληροφορικής στην Οικονομία και την Μηχανογράφηση...

Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

ilias_s

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 141
Απ: ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (Β ΑΝΑΘΕΣΗ)
« Απάντηση #46 στις: 01 Αύγ 2018, 12:42:36 μμ »
...
Δυστυχώς ακόμα και σήμερα θεωρείται κλάδος των οικονομικών σπουδών,ενώ δεν είναι,βλέποντας μόνο τις εφαρμογές της Πληροφορικής στην Οικονομία και την Μηχανογράφηση...

Δεν θα έλεγα πως θεωρείται από κανένα ως κλάδος των Οικονομικών Σπουδών...

Aν ήταν έτσι η Θετική δεν θα είχε κανένα λόγο να έχει πλήρη πρόσβαση σε όλα τα τμήματα Πληροφορικής-Η/Υ σε ΑΕΙ και ΤΕΙ!!! Απλά με το που ακούστηκε πως θα μειωθούν τα εξεταζόμενα μαθήματα στις πανελλάδικές (συρρίκνωση του πελατολογίου για τα φροντιστήρια) όλοι έτρεξαν να εξασφαλίσουν το μερίδιο της "πίτας" τους.

Εκεί η Χημικοί της ΕΕΧ φοβούμενοι πως αν υπάρχει δυνατότητα οι μαθητές να επιλέγουν ανάμεσα σε ΑΕΠΠ και Χημεία, θα χάσουν πολύ πελατεία απλά πίεσαν έτσι ώστε η Χημεία να είναι υποχρεωτικά εξεταζόμενη για όλους και η ΑΕΠΠ να μην εξετάζεται. Η βάση κάθε συστήματος δεν είναι η λογική ή το καλό των μαθητών αλλά το συμφέρον συγκεκριμενων συντεχνιών.
« Τελευταία τροποποίηση: 19 Αύγ 2018, 10:32:34 μμ από ilias_s »

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1283
  • There are always possibilities...
Απ: ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (Β ΑΝΑΘΕΣΗ)
« Απάντηση #47 στις: 02 Αύγ 2018, 09:14:13 πμ »
Η θέση της Πληροφορικής είναι στην Θετική,αν και καλύτερα να είχε πλέον ανεξάρτητη δική της κατεύθυνση όπως περίπου ήταν από το 1999  ως και λίγα χρόνια πριν.
Δυστυχώς ακόμα και σήμερα θεωρείται κλάδος των οικονομικών σπουδών,ενώ δεν είναι,βλέποντας μόνο τις εφαρμογές της Πληροφορικής στην Οικονομία και την Μηχανογράφηση...



Το πολύ ενδιαφέρον εδώ είναι ότι τα τελευταία χρόνια πάει να συμβεί το αντίθετο, δηλαδή οι οικονομικές σπουδές να γίνουν κλάδος της Πληροφορικής!

Αυτό δεν αφορά τις εφαρμογές, αλλά αφορά τις διάφορες οικονομικές θεωρίες που ξεκινώντας από τα μικροοικονομικά έχουν αρχίσει να μοντελοποιούνται και να εξηγούνται από την αλγοριθμική θεωρία παιγνίων, με πιο διάσημη την αποδειξη των Δασκαλάκη, Παπαδημητρίου και Goldberg κά, ότι η εύρεση της ισορροπίας Nash είναι υπολογιστικά απρόσιτη (NP-hard), για την οποία μάλιστα ο Δασκαλάκης έλαβε χθες το βραβείο Nevanlinna.

Αυτό δεν συμβαίνει μόνο στα οικονομικά αλλά και σε άλλες κοινωνικές επιστήμες, όπως για παράδειγμα στις πολιτικές επιστήμες όπου υπάρχει κατάταξη των διάφορων μεθόδων ψηφοφορίας με βάση την υπολογιστική πολυπλοκότητα εξαγωγής αποτελέσματος (με κάποιες να είναι και μη υπολογισιμες νομίζω).

<sarcasm>
Τελικά στο υπουργείο είναι πολύ μπροστά!
</sarcasm>
A man provided with paper, pencil, and rubber, and subject to strict discipline is in effect a universal machine - Alan Turing

dpa2006

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 609
Απ: ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (Β ΑΝΑΘΕΣΗ)
« Απάντηση #48 στις: 22 Σεπ 2018, 03:08:27 πμ »
Το πολύ ενδιαφέρον εδώ είναι ότι τα τελευταία χρόνια πάει να συμβεί το αντίθετο, δηλαδή οι οικονομικές σπουδές να γίνουν κλάδος της Πληροφορικής!

Αυτό δεν αφορά τις εφαρμογές, αλλά αφορά τις διάφορες οικονομικές θεωρίες που ξεκινώντας από τα μικροοικονομικά έχουν αρχίσει να μοντελοποιούνται και να εξηγούνται από την αλγοριθμική θεωρία παιγνίων, με πιο διάσημη την αποδειξη των Δασκαλάκη, Παπαδημητρίου και Goldberg κά, ότι η εύρεση της ισορροπίας Nash είναι υπολογιστικά απρόσιτη (NP-hard), για την οποία μάλιστα ο Δασκαλάκης έλαβε χθες το βραβείο Nevanlinna.

Αυτό δεν συμβαίνει μόνο στα οικονομικά αλλά και σε άλλες κοινωνικές επιστήμες, όπως για παράδειγμα στις πολιτικές επιστήμες όπου υπάρχει κατάταξη των διάφορων μεθόδων ψηφοφορίας με βάση την υπολογιστική πολυπλοκότητα εξαγωγής αποτελέσματος (με κάποιες να είναι και μη υπολογισιμες νομίζω).

<sarcasm>
Τελικά στο υπουργείο είναι πολύ μπροστά!
</sarcasm>

Συμφωνώ,
η Πληροφορική (Αλγοριθμική) εφαρμόζεται παντού...!
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science