Αποστολέας Θέμα: Θέμα Δ  (Αναγνώστηκε 3311 φορές)

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2449
  • I 'm not young enough to know everything
Θέμα Δ
« στις: 29 Μάι 2013, 10:20:48 πμ »
Εδώ μιλάμε για θέμα Δ

soc_h

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 70
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #1 στις: 29 Μάι 2013, 02:00:06 μμ »
Το Δ4 βγαίνει σωστά και με όσο και με μέχρις_ότου;
Με άλλα λόγια, αν χρησιμοποιηθεί μέχρις_ότου και η ερώτηση για διακοπή της εισαγωγής μπει στο τέλος του loop, υπάρχει θέμα ως προς την 1η απάντηση του χρήστη;
Επίσης, σε ποια μεταβλητή καταχωρείται η απάντηση δ ή Δ; στη μεταβλητή χώρα ή σε 3η; Το Δ3 είναι σχετικά ασαφές...
Σωκράτης

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 887
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #2 στις: 29 Μάι 2013, 02:07:08 μμ »
Ναι, και το Δ3 είναι ασαφές!!!
"ο χρήστης θα πρέπει να δώσει το χαρακτήρα Δ ή δ για να σταματήσει"
και για να μη σταματήσει; να μη δώσει τίποτα, να κάθεται να το κοιτάζει;
προφανώς έχουν στο μυαλό τους "να δώσει κάτι άλλο" αλλά αυτά δεν εννοούνται, παιδιά!!!
τόση ώρα να σπας το κεφάλι σου να βρεις τι χάνεις και τελικά να προχωράς κάνοντας αυτό που ελπίζεις ότι εννοούν...
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2212
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #3 στις: 29 Μάι 2013, 02:12:12 μμ »
Ασαφές είναι και στο ότι δεν λέει στον χρήστη τι να πατάει για να συνεχίσει
Ο χρήστης θα δίνει τιμή σε μια μεταβλητή ξέροντας απλά ότι δεν πρέπει να πατήσει Δ ή δ;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 887
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #4 στις: 30 Μάι 2013, 12:02:05 πμ »
Θυμάται κανείς αν υπάρχει παράδειγμα με πίνακα συχνοτήτων στο διδακτικό πακέτο;
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2212
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #5 στις: 30 Μάι 2013, 12:07:30 πμ »
Δεν νομίζω
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3145
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #6 στις: 30 Μάι 2013, 12:09:34 πμ »
Το πιο κοντινό σε αυτό που λες νομίζω ότι είναι ο υπολογισμός της επικρατούσας τιμής
είναι η άσκηση ΔΣ3 σελ. 110

δεν είναι όμως ακριβώς αυτό που θέλεις

δεν μου έρχεται κάτι άλλο

Θυμάται κανείς αν υπάρχει παράδειγμα με πίνακα συχνοτήτων στο διδακτικό πακέτο;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3174
  • I love you 3000
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #7 στις: 30 Μάι 2013, 12:17:15 πμ »
και στο κεφάλαιο 9 και στο 10 στο σχολικό δεν έχει (υποπρογράμματα και χωρίς);

Αθανάσιος Πέρδος

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 288
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #8 στις: 30 Μάι 2013, 12:21:49 πμ »
Επαναληπτικές Εσπερινά Θέμα 4ο
Εκεί έχουν ζητήσει συχνότητες.
Στο διδακτικό πακέτο βιβλίο μαθητή σελ 294, 295, 296

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 887
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #9 στις: 30 Μάι 2013, 12:31:49 πμ »
Στο διδακτικό πακέτο βιβλίο μαθητή σελ 294, 295, 296
Το κοιτάζω τόση ώρα έκπληκτος που δεν το έχω προσέξει τόσο καιρό (δίνει και 3 λύσεις), αλλά απ' ότι βλέπω δεν είναι μέσα στην ύλη μας.

Οπότε δε θεωρείται κατ' ανάγκη διδαγμένη η κατασκευή πίνακα συχνοτήτων.
Καλείται ο μαθητής να επινοήσει τον τρόπο (ή να του κοπεί το χέρι γράφοντας πολλές αν)
Ε, δεν είναι λίγο μεγάλη απαίτηση για το "καλημέρα" σε μια άσκηση;
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2449
  • I 'm not young enough to know everything
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #10 στις: 30 Μάι 2013, 10:17:40 πμ »
Πίνακες συχνοτήτων υπάρχουν 2 "ειδών". Η πρώτη περίπτωση είναι οι τιμές να είναι οι συνεχόμενοι ακέραιοι από το 1 μέχρι πχ το 100. Η δεύτερη είναι να είναι εντελώς τυχαίες τιμές. Η πρώτη περίπτωση είναι στα επαναληπτικά θέματα των εσπερινών 2005. Η δεύτερη είναι στο τετράδιο μαθητή κεφάλαιο 10 ΔΣ3. Ζητάει την επικρατούσα τιμή οπότε αναγκαστικά πρέπει να γίνει πίνακας συχνοτήτων.

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2212
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #11 στις: 30 Μάι 2013, 10:49:30 πμ »
Το ερώτημα είχε ακριβή περιγραφή για το πώς θα γίνει, οπότε γινόταν σχετικά ευκολότερο
Και το ότι οι θέσεις ήταν 5, το έκανε ακόμα ευκολότερο γιατί πολλοί πήραν 5 δομές Αν για κάθε πίνακα, ενώ βγαίνει και με μια εντολή
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

jimmy

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 10
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #12 στις: 30 Μάι 2013, 12:19:41 μμ »
Θα ήθελα να ρωτήσω αν το θέμα Δ θα μπορούσε να λυθεί και με ΌΣΟ.

Εμφάνισε "..."
Διάβασε απάντηση
Όσο απάντηση <> "Δ" και απάντηση <> "δ" επανάλαβε
      ...
      ...
      ...
      Εμφάνισε "..."
      Διάβασε απάντηση
Τέλος_επανάληψης

Επειδή στην εκφώνηση δεν προσδιορίζεται χρονικά πότε θα γίνει ο έλεγχος για το αν θέλει να συνεχίσει ή όχι (μετά την εισαγωγή ή πριν), με αυτό το σκεπτικό ρωτάω.

Αν θεωρηθεί λάθος πόσα μόρια από τα 3 που δίνει μπορούν να κοπούν;

Ευχαριστώ

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2212
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #13 στις: 30 Μάι 2013, 12:21:28 μμ »
Δεν νομίζω ότι υπάρχει λάθος
Ίσως θα ήταν καλύτερη τακτική να δοθεί από τον προγραμματιστή και όχι από τον χρήστη μια τιμή στην απάντηση πριν την επανάληψη, ώστε να ξεκινήσει αυτόματα η πρώτη επανάληψη
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3145
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #14 στις: 30 Μάι 2013, 12:37:28 μμ »
Αν κάποιος το κάνει έτσι?
τι λέτε? είναι σωστό?


Εμφάνισε "..."
Διάβασε χώρα, απ
Όσο χώρα <> "Δ" και χώρα <> "δ" επανάλαβε
      ...
      ...
      ...
      Εμφάνισε "..."
Τέλος_επανάληψης
« Τελευταία τροποποίηση: 30 Μάι 2013, 03:11:52 μμ από evry »
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr