Αποστολέας Θέμα: Τερματισμός Δομής Επιλογής με "αλλιώς_αν" αντί του "αλλιώς"  (Αναγνώστηκε 2005 φορές)

metestaki

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 45
Στη σελίδα 36 και στη σελίδα 170 του σχολικού βιβλίου αναφέρεται η σύνταξη της πολλαπλής δομής επιλογής ως εξής:

Αν συνθήκη1 τότε
     εντολές1
αλλιώς_αν συνθήκη2 τότε
    εντολές2
αλλιώς
    εντολές3
Τέλος_αν



Στο τετράδιο εργασιών στη σελίδα 20 συναντάμε τον τερματισμό της δομής επιλογής χωρίς "αλλιώς".


Θα πρέπει οι μαθητές να αγνοήσουν αυτή τη λύση που προσφέρεται στο τετράδιο εργασιών και να λύσουν την άσκηση με τη χρήση της  εντολής "αλλιώς_αν"
ή μπορούν να  δουλεύουν και σε άλλες ασκήσεις με αυτό τον τρόπο;

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3136
  • Dracarys
    • Panagiotis Tsiotakis
Στην πολλαπλή επιλογή, μπορεί να παραληφθεί το Αλλιώς (αν δε χρειάζεται)

metestaki

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 45
Στην πολλαπλή επιλογή, μπορεί να παραληφθεί το Αλλιώς (αν δε χρειάζεται)

Καλησπέρα,
Πως το τεκμηριώνουμε μέσω του σχολικού βιβλίου αυτό;

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3136
  • Dracarys
    • Panagiotis Tsiotakis
εσύ ο/η ίδιος/α το έγραψες: το διδακτικό πακέτο εμφανίζει και τους δυο τρόπους

metestaki

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 45
εσύ ο/η ίδιος/α το έγραψες: το διδακτικό πακέτο εμφανίζει και τους δυο τρόπους

Εγώ η ίδια, παρακαλώ!  :)
Η ένστασή μου έγκειται στο ότι δεν παρουσιάζεται κάτι τέτοιο όταν διδάσκεται ως θεωρία η δομή επιλογής.
Θα ήταν λάθος να χρησιμοποιηθούν σε μια άσκηση δύο απλές δομές επιλογής αντί μιας δομής επιλογής που θα τερματίζει με "αλλιώς_αν";

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2774
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
Το ζήτημα αυτό τίθεται κατά καιρούς! Δες και:

http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2702.0

http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2855.0

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3136
  • Dracarys
    • Panagiotis Tsiotakis
Οποιαδήποτε κωδικοποίηση αποτυπώνει τη σκέψη σου και με σωστά βήματα λύνει το πρόβλημα είναι ορθή!
Το διδακτικο πακέτο δε θα μπορούσε ως manual να παρουσιάζει όλες τις περιπτώσεις σε εκατονταδες σελίδες...

Αν δεν υπάρχει εναλλακτικη περίπτωση σε μια πολλαπλή επιλογή δε βάζεις αλλιώς,αφού δε θες να πραγματοποιησεις κάποια ενέργεια!

metestaki

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 45
Σας ευχαριστώ πολύ και τους δυο!  :)

elenitaaaaa

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 85
Στο παραδειγμα αυτο του τετραδιου, το τελευταιο αλλιως_αν δε θα μπορουσε να ειναι αλλιως? αφου ο μαθητης θα ανηκει σε ενα απ τα 3 ετη.

metestaki

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 45
Λογικά ανήκει, αλλά με την προϋπόθεση ότι ο χρήστης θα δώσει στον αλγόριθμο μια σωστή τιμή 1, 2 ή 3. Εφόσον δεν έχει γίνει έλεγχος εγκυρότητας των δεδομένων μπορεί κάθε άλλη τιμή εκτός των 1 και 2 να μην είναι αναγκαστικά το 3!

elenitaaaaa

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 85
καταλαβα. ευχαριστω. εγω βεβαια στο παραδειγμα για να καταλαβουν οτι δεν χρειαζεται η ΑΛΛΙΩΣ τους ειπα οτι ειναι 5 τα τμηματα. κ εμεις θελουμε το συνολο του Γ1,του Γ2 και του Γ3 μονο, ξεχωριστα το καθε τμημα..