Αποστολέας Θέμα: Συνεργατική δραστηριότητα για την οργάνωση σχολικής β  (Αναγνώστηκε 1305 φορές)

Keep Growing

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 2023
  • Παναγιώτης Πέντσας Γυμνάσιο Σορωνής
    • Περισσότερες πληροφορίες για μένα
Συνεργατική δραστηριότητα για την οργάνωση σχολικής βιβλιοθήκης.
Μπορούν να λάβουν μέρος στις ομάδες εργασίας μαθητές, ανεξάρτητα από την τάξη που ανήκουν.

http://blogs.sch.gr/gymsoron/%cf%83%cf%87%ce%bf%ce%bb%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b2%ce%b9%ce%b2%ce%bb%ce%b9%ce%bf%ce%b8%ce%ae%ce%ba%ce%b7/%ce%b7-%ce%b2%ce%b9%ce%b2%ce%bb%ce%b9%ce%bf%ce%b8%ce%ae%ce%ba%ce%b7-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%83%cf%87%ce%bf%ce%bb%ce%b5%ce%af%ce%bf%cf%85-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%b5%cf%85%ce%b1%cf%83/
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 2023
  • Παναγιώτης Πέντσας Γυμνάσιο Σορωνής
    • Περισσότερες πληροφορίες για μένα
Απ: Συνεργατική δραστηριότητα για την οργάνωση σχολικ
« Απάντηση #1 στις: 30 Νοέ 2010, 05:20:54 μμ »
Κύριος στόχος είναι να στηθεί μια web based βιβλιοθήκη με την εμπλοκή και των μαθητών στη διαδικασία, στα πλαίσια των συνεργατικών δραστηριοτήτων.
Αυτό είναι το σύνθετο πρόβλημα.
Έχω αναλύσει το πρόβλημα σε κατασκευαστικές φάσεις (ΚΦ)

Η ΚΦΙ:
Γίνεται ο ορισμός των 3μελών ομάδων εργασίας και ένας αρχικός χρονοπρογραμματισμός:
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B0iwZlgva4xqMGRiN2NlZWQtNWY4Yi00ZjUwLWE3NDAtYjVhOGI5OTViYzRm&hl=en .
και αποτελείται από τις παρακάτω ενέργειες

   1.      Οργάνωση της πρώτης συνάντησης με τους ενδιαφερόμενους μαθητές.
   2.      Επιλογή μαθητών που θέλουν να συμμετάσχουν.
   3.      Ορισμός ομάδων εργασίας.
   4.      Ορισμός συντονιστή επικοινωνίας καθηγητή – μαθητή.
   5.      Κατανέμονται οι ρόλοι των μαθητών - ανά μέλος – σε κάθε ομάδα

Η ΚΦΙΙ:
Γίνεται η χειρόγραφη καταγραφή των στοιχείων των βιβλίων της βιβλιοθήκης, συμπληρώνοντας τα κατάλληλα πεδία στο φυλλάδιο της χειρόγραφης καταγραφής. Το φυλλάδιο της χειρόγραφης καταγραφής βρίσκεται:
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B0iwZlgva4xqNjcxMGE2YTQtNTI5My00YjJmLThkYTctM2ExNTVlZTgxY2Ni&hl=en
και αποτελείται από τις παρακάτω ενέργειες

   1.      Κατέβασμα βιβλίου από τον φωριαμό και παράδοσή του στην ομάδα.
   2.      Εντοπισμός των απαραίτητων στοιχείων προς καταγραφή.
   3.      Εκφώνηση στην ομάδα, των απαραίτητων στοιχείων προς καταγραφή.
   4.      Συμπλήρωση των στοιχείων του βιβλίου στα πεδία: 'α/α Βιβλ.', 'Τίτλος βιβλίου', 'Συγγραφέας ή συγγραφική ομάδα', 'Εκδότης', ' Έτος έκδοσης', 'Κατηγορία' .
   5.      Συμπλήρωση των στοιχείων του βιβλίου στα πεδία: 'Περιληπτική περιγραφή βιβλίου :' και 'Περιληπτική περιγραφή βιβλίου (συνέχεια) ' .
   6.      Έλεγχος για την ορθότητα των παραπάνω διαδικασιών.
   7.      Ο συντονιστής -όποτε παρουσιάζεται κάποιο πρόβλημα- κανονίζει συνάντηση με τους καθηγητές.

Η ΚΦΙΙΙ:
Γίνεται η ηλεκτρονική καταγραφή των στοιχείων των βιβλίων της βιβλιοθήκης, που έχουν καταχωριστεί στην προηγούμενη κατασκευαστική φάση (ΙΙ). Με τη βοήθεια κατάλληλης φόρμας εισαγωγής δεδομένων, συμπληρώνεται το απαραίτητο φύλλο εργασίας. Η φόρμα και το φύλλο εργασίας, μπορούν να βρεθούν:
1) φόρμα 
https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dGtyUEdSeENXTEpleTloVXJyNkpWZFE6MQ
2) φύλλο εργασίας
https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AkiwZlgva4xqdGtyUEdSeENXTEpleTloVXJyNkpWZFE&hl=en#gid=0
και αποτελείται από τις παρακάτω ενέργειες

   1.      Εντοπισμός της φόρμας εισαγωγής δεδομένων και του φύλλου εργασίας.
   2.      Εκφώνηση στην ομάδα, των απαραίτητων στοιχείων προς καταγραφή.
   3.      Για κάθε βιβλίο που είναι καταγεγραμμένο στο φυλλάδιο της χειρόγραφης καταγραφής, συμπλήρωση των στοιχείων του βιβλίου στα πεδία: 'Τίτλος βιβλίου', 'Συγγραφέας ή συγγραφική ομάδα', 'Εκδότης', ' Έτος έκδοσης', 'ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ', 'ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΑ' της φόρμας εισαγωγής.
   4.      Για κάθε βιβλίο που είναι καταγεγραμμένο στο φυλλάδιο της χειρόγραφης καταγραφής, συμπλήρωση των στοιχείων του βιβλίου στο πεδίο: 'Περιληπτική περιγραφή βιβλίου :' της φόρμας εισαγωγής.
   5.      Έλεγχος για την ορθότητα της εισαγωγής των στοιχείων μέσω της φόρμας εισαγωγής, στο φύλλο εργασίας και διόρθωση των στοιχείων όταν απαιτείται.
   6.      Έλεγχος για την ορθότητα των παραπάνω διαδικασιών.
   7.      Ο συντονιστής -όποτε παρουσιάζεται κάποιο πρόβλημα- κανονίζει συνάντηση με τους καθηγητές.

Η ΚΦΙV:
Γίνεται εισαγωγή (inport) του ηλεκτρονικού αρχείου με τα δεδομένα των βιβλίων, στη βάση δεδομένων του site της βιβλιοθήκης ( http://gym-soron.dod.sch.gr/joomla/ ), αφού πρώτα ταξινομηθεί ως προς ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ-ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΊΑ-Τίτλο βιβλίου.

Η ΚΦV

...έχει ο θεός.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 2023
  • Παναγιώτης Πέντσας Γυμνάσιο Σορωνής
    • Περισσότερες πληροφορίες για μένα
Απ: Συνεργατική δραστηριότητα για την οργάνωση σχολικ
« Απάντηση #2 στις: 10 Δεκ 2010, 12:11:07 πμ »
Το τελικό φυλλάδιο εργασίας, για κάθε ομάδα εργασίας.
Η λογική της οργάνωσης είναι: η σπειροειδής  αντιμετώπιση του project: όλες οι ομάδες κάνουν την ίδια δουλεία ξεκινώντας από μεγάλο όγκο εργασίας.
« Τελευταία τροποποίηση: 10 Δεκ 2010, 07:52:31 μμ από Keep Growing »
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).