Αποστολέας Θέμα: ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΛΕΙ ΑΛΛΟ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  (Αναγνώστηκε 979 φορές)

jgalano

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 46
ΕΚΦΩΝΗΣΗ
Σ’ ένα σχολείο καταγράφεται, για κάθε μαθητή της τεχνολογικής κατεύθυνσης της Γ’ Λυκείου οι βαθμοί στα μαθήματα κατεύθυνσης. Να κατασκευαστεί πρόγραμμα  που να πραγματοποιεί τα παρακάτω:
α. Να εισάγει στον πίνακα Μ[4] τους τίτλους των μαθημάτων κατεύθυνσης «Μαθηματικά», «Φυσική», «ΑΟΔΕ» και «ΑΕΠΠ» όπως ακριβώς αναγράφονται.
β. Να εισάγει στους πίνακες Ο[50] και Β[50,4] τα ονόματα των 50 μαθητών της τεχνολογικής και τους βαθμούς  τους στα μαθήματα κατεύθυνσης αντίστοιχα.
γ. Να εκτυπώνει τα ονόματα των μαθητών που είχαν σε όλα τα μαθήματα βαθμό τουλάχιστον 18,5. Αν δεν υπάρχει τέτοιος μαθητής να εμφανίζεται κατάλληλα διαμορφωμένο μήνυμα.
δ. Να καλεί διαδικασία (την οποία πρέπει να κατασκευάσετε), που να εμφανίζει (με κατάλληλα διαμορφωμένο μήνυμα) τον τίτλο του μαθήματος με τον μεγαλύτερο μέσο όρο βαθμολογίας (θεωρήστε ότι υπάρχει ένα μόνο τέτοιο μάθημα). Για κάθε μάθημα, η διαδικασία να καλεί συνάρτηση (την οποία πρέπει να κατασκευάσετε) που θα υπολογίζει τον προαναφερόμενο μέσο όρο βαθμολογίας του μαθήματος.
ε. Να δημιουργεί νέο πίνακα με τα ονόματα των μαθητών που είχαν μέσο όρο βαθμολογίας κάτω από τη βάση. (θεωρούμε ότι υπάρχει τουλάχιστον ένας μαθητής που ικανοποιεί τη συνθήκη).


Το ερώτημα(δ) της  παραπάνω άσκησης πιστεύω ότι είναι αρκετά ενδιαφέρον και όχι ιδιαίτερα δύσκολο για ένα καλό μαθητή. Θα μου άρεσε κάτι παρόμοιο σαν 4ο θέμα εξετάσεων.

Περιμένω σχόλια.


meteo_xampos

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 182
Κατά τη γνώμη μου, πρώτα πρέπει να εξετάσουν σε ερώτημα θεωρίας τη κλήση συνάρτησης μέσα σε διαδικασία, π.χ. σε
πίνακα τιμών ή με τη προσθήκη ερωτήματος για στοίβα χρόνου εκτέλεσης, και μετά από 1-2 χρόνια σε άσκηση ανάπτυξης...
Δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο να το φτιάξουν τα παιδιά, αλλά δεν βρίσκω κάτι ουσιαστικό στο να το ζητήσουν αυτό... Το (γ)
ερώτημα στη παραπάνω άσκηση μου φαίνεται πιο ενδιαφέρον... :)