Αποστολέας Θέμα: METADOSH DEDOMENWN KAI DIKTYA  (Αναγνώστηκε 5604 φορές)

ΛΕΥΤΕΡΗΣ_Δ

  • Επισκέπτης
METADOSH DEDOMENWN KAI DIKTYA
« στις: 18 Ιαν 2003, 11:56:53 μμ »
THA ithela thn gnwmh kapoion synaderfwn gia to mathma METADOSH DEDOMENWN KAI DIKTYA
   ekplhktos anakalipsa to ...poion toy en logoy mathmatos (mia kai o mikros moy aderfos dinei to mathma ayto gia thn eisagwgh toy sta tei) . Den tha asxolithw meto poso kala einai grammeno to biblio ... alla theorw ena tetoio mathma na eksetazetai paneladika san basiko mathma toy tomea mas ...aparadekto . Katharh apostithish enoiwn poy erxetai ganti se ....papagalakia kai anagkastika tha thimithw to mathima ths COBOL poy htan eksetazomeno mathma sta TEL prin kapoia xronia. Parolo poy tote to biblio htan tragiko toylaxiston h thematologia toy aforoyse mathites ...eksipnoys kai kritika skeptomenoys ...

perimenw tis apopseis sas

leyterhs

SPY

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 61
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Re: METADOSH DEDOMENWN KAI DIKTYA
« Απάντηση #1 στις: 13 Απρ 2003, 09:15:34 πμ »
Φίλε Λευτέρη

συμφωνώ μαζί σου, για το συγκεκριμένο μάθημα.
Μένει να δούμε τα θέματα των εξετάσεων.
Ελπίζω τουλάχιστον να αξιολογηθεί η κατανόηση κάποιων ουσιαστικών σημείων της θεωρίας και όχι η απομνημόνευση και αποστήθιση της.

Καλή επιτυχία στον αδελφό σου.

Thanasis

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 1
Re: METADOSH DEDOMENWN KAI DIKTYA
« Απάντηση #2 στις: 14 Μάι 2003, 12:55:44 μμ »
Το βιβλίο αυτό είναι ότι πιο απαράδεκτο έχω συναντήσει μέχρι τώρα στην Εκπαίδευση. Ακόμα και να θέλεις να το παπαγαλίσεις ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ. Η ξύλινη γλώσσα του και το ύφος του δεν απευθύνεται σε μαθητές. Είναι ασύνδετο, με ξεκάρφωτες έννοιες και ορολογίες.
Πρόσφατα ανακάλυψα και το εξής: Στο διαδίκτυο και συγκεκριμένα στο Πανεπιστήμιο Πατρών υπάρχουν οι εργασίες φοιτητών σχετικά με τα δίκτυα. Ε! Οι συγγραφείς πήραν κομμάτια των εργασιών αυτών και τα αντέγραψαν στο βιβλίο. Γιαυτό και το βιβλίο είναι ασύνδετο. Αλλά και το ύφος της γλώσσας είναι απαράδεκτο. Έχω βρει πρόταση περίπου 50 λέξεων να περιέχει μόνο δύο ρήματα.

ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΟΥ ΠΙ.
Κάτι τέτοια κάνουν και γκρεμίζουν όλη την σημαντική  προσπάθεια τους.
:furious3:

Panos S.

  • Επισκέπτης
Re: METADOSH DEDOMENWN KAI DIKTYA
« Απάντηση #3 στις: 03 Ιούν 2003, 09:00:17 πμ »
Εγώ είμαι μαθητής του ΤΕΕ και σε λίγες μέρες εξετάζομαι Πανελλαδικά , το βιβλίο είναι όντως τραγικό. Αφού το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να το παπαγαλίσεις.
Το ΄χειρότερο είναι οτι δεν σου αφήνει ούτε το περιθώριο να σκεφτείς και να συνειδητοποιήσεις κάποια πράγματα! π.χ Τα πλεονεκτήματα για κάποια τοπολογία ή για κάποιο μέσο μετάδοσης είναι εντελώς καθορισμένα, με αποτέλεσμα να μην μπορείς να σκεφτείς για κάτσε ... γιατι χρησιμοποιούμε ομοαξονικό καλώδιο και να γράψεις αλλα να μαθαίνεις απέξω τις μπούρδες του βιβλίου και να σπάς το κεφάλι σου να τα θυμηθείς μετά!! Είμαι σχεδόν σίγουρος οτι θα τα πάω σκατά , αφού ο διευθυντής μας, μας είπε να το μάθουμε απέξω γιατι αυτοί που θα το διορθώσουν θα έχουν μπροστά τους το βιβλίο!!!! Είναι κατάσταση αυτή; Καλη επιτυχία και στους υπόλοιπους που δίνουν ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ & 13 Ιουνίου! Και αν δεν περάσουμε , τι να γίνει; Ευτυχώς που είμαστε καλά παιδιά!!


Υ.Γ Οι καθηγητές καλύτερα να είναι περισσότερο αυστηροί και όχι λάσκα!! Μπορεί να τους αντιπαθούν μερικοί αλλά όλοι κάποια μέρα θα τους εκτιμήσουν!!!
                                                           Πάνος Σ.

Καθηγητής

  • Επισκέπτης
Re: METADOSH DEDOMENWN KAI DIKTYA
« Απάντηση #4 στις: 15 Σεπ 2003, 10:58:54 μμ »
Ντρέπομαι που είμαι καθηγητής και πολύ περισσότερο νρέπομαι που υπάρχουν καθηγητές και μάλιστα πανεπιστημίου που παραδίδουν θησαυρίζοντας τέτοια άθλια εγχειρίδια

xaidi

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2009
  • *
  • Μηνύματα: 111
  • who is WHO!!!!!!
Re: METADOSH DEDOMENWN KAI DIKTYA
« Απάντηση #5 στις: 08 Μάρ 2004, 12:50:39 μμ »
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΕΓΩ ΔΙΔΑΣΚΩ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 2Η ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΜΙΣΟΥΝ. ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΒΟΗΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΟΤΥ. ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ. :-*
Ευχαριστώ,

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3190
  • I love you 3000
    • Panagiotis Tsiotakis
Re: METADOSH DEDOMENWN KAI DIKTYA
« Απάντηση #6 στις: 10 Μάρ 2004, 12:54:33 μμ »
Υλικό για το μάθημα αυτό υπάρχει στον δικτυακό κόμβο: http://www.neural.uom.gr
και πιο συγκεκριμένα    http://www.neural.uom.gr/networks.htm

Σας θυμίζω οτι μπορείτε να κατέβάσετε ένα site ολόκληρο στον υπολογιστή σας με το πρόγραμμα offline explorer (καταβίβαση από την καταραμένη ιστοσελίδα http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/downloads.htm, για μετά τις 30 ημέρες μην ψάχνετε, στείλτε μου mail)

Με εκτίμηση,

Σπύρος Δουκάκης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 831
  • Έτερος εξ ετέρου σοφός, το τε πάλαι το τε νυν
    • http://sdoukakis.wordpress.com/
Re: METADOSH DEDOMENWN KAI DIKTYA
« Απάντηση #7 στις: 13 Μάρ 2004, 02:51:12 μμ »
Είμαι στην ευχάριστη θέση (τώρα που τελείωσαν και οι εκλογές... κάποιοι καταλαβαίνετε τι εννοώ) να σας ανακοινώσω ότι κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών βοήθημα για το μάθημα της Μετάδοσης Δεδομένων & Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ.

Συγγραφείς: Γκίνογλου Πέτρος, Δουκάκης Σπύρος

Περισσότερες πληροφορίες:

http://users.ntua.gr/sdoukakis/

Δημητρης Ξηρομεριτης

  • Επισκέπτης
Re: METADOSH DEDOMENWN KAI DIKTYA
« Απάντηση #8 στις: 23 Νοέ 2004, 10:51:49 μμ »
Αγαπητοί συναδελφοι, ειναι σωστά τα όσα λετε για το μάθημα. Κατα τη γνώμη μου έπρεπε να ειχαν προγραμματισμό σαν εξεταζόμενο μαθημα, γιατί τώρα μπαίνουν οι παπαγάλοι.
Κατι άλλο που παρατηρησα φετος, ήταν η μεγαλη απόσταση στον αναμενόμενο βαθμό και σε αυτο που πήραν τελικά τα παιδιά... Πώς γινεται τελικά η διόρθωση;;;
Οσο για το βιβλίο των Γκίνογλου κλπ , δεν είναι και τοσο διαφωτιστικό. Εαν ο καθηγητής από μονος του δεν εχει φτιάξει δικές του σημειώσεις δεν γινεται τίποτα...
Τα λεμε.......