Αποστολέας Θέμα: Επαναληπτικό διαγώνισμα για προπονημέν(ες-ους) 2020  (Αναγνώστηκε 2234 φορές)

Κανένας

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 66
    • Νικηφόρος Μανδηλαράς (blog)
Ας όψεται η καραντίνα...
Προσεχώς θα μπουν και απαντήσεις.
« Τελευταία τροποποίηση: 03 Μάι 2020, 10:15:50 πμ από Κανένας »
Νικηφόρος Μανδηλαράς
ΓΕΛ Νάξου
https://eclass03.sch.gr/courses/D21100/

Κανένας

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 66
    • Νικηφόρος Μανδηλαράς (blog)
Απ: Επαναληπτικό διαγώνισμα για προπονημέν(ες-ους) 2020
« Απάντηση #1 στις: 03 Μάι 2020, 10:17:25 πμ »
Με κάποιες μικροτροποποιήσεις
Νικηφόρος Μανδηλαράς
ΓΕΛ Νάξου
https://eclass03.sch.gr/courses/D21100/

Κανένας

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 66
    • Νικηφόρος Μανδηλαράς (blog)
Απ: Επαναληπτικό διαγώνισμα για προπονημέν(ες-ους) 2020
« Απάντηση #2 στις: 11 Μάι 2020, 01:42:12 μμ »
Και οι απαντήσεις...
Νικηφόρος Μανδηλαράς
ΓΕΛ Νάξου
https://eclass03.sch.gr/courses/D21100/

peteglamgr

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 18
Απ: Επαναληπτικό διαγώνισμα για προπονημέν(ες-ους) 2020
« Απάντηση #3 στις: 12 Μάι 2020, 08:29:15 πμ »
Καλημέρα και ευχαριστούμε για το διαγώνισμα. Είναι πολύ καλό πραγματικά.
Έχω μόνο μια """ένσταση""" (σε πολλά εισαγωγικά).
Μπορώ να δηλώσω το μέγιστο αριθμό στοιχείων ενός πίνακα με μια σταθερά;
ΟΚ θεωρητικά έχει πάρει τιμή η σταθερά πριν τις δηλώσεις των μεταβλητών, οπότε είναι σα να βάζω νούμερο στο μέγιστο πλήθος στοιχείων του πίνακα, είναι όμως 100% δόκιμο; Υπάρχει περίπτωση σε κάποιο μαθητή να του το πιάσουν λάθος;;
Προσωπικά για να αποφύγω τυχόν λάθη, έχω πει στους μαθητές να βάζουν πάντα νούμερο όταν δηλώνουν ένα πίνακα. Για να' χω το κεφάλι μου ήσυχο  >:D

Κανένας

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 66
    • Νικηφόρος Μανδηλαράς (blog)
Απ: Επαναληπτικό διαγώνισμα για προπονημέν(ες-ους) 2020
« Απάντηση #4 στις: 12 Μάι 2020, 08:49:44 πμ »
Καλημέρα και ευχαριστούμε για το διαγώνισμα. Είναι πολύ καλό πραγματικά.
Έχω μόνο μια """ένσταση""" (σε πολλά εισαγωγικά).
Μπορώ να δηλώσω το μέγιστο αριθμό στοιχείων ενός πίνακα με μια σταθερά;
ΟΚ θεωρητικά έχει πάρει τιμή η σταθερά πριν τις δηλώσεις των μεταβλητών, οπότε είναι σα να βάζω νούμερο στο μέγιστο πλήθος στοιχείων του πίνακα, είναι όμως 100% δόκιμο; Υπάρχει περίπτωση σε κάποιο μαθητή να του το πιάσουν λάθος;;
Προσωπικά για να αποφύγω τυχόν λάθη, έχω πει στους μαθητές να βάζουν πάντα νούμερο όταν δηλώνουν ένα πίνακα. Για να' χω το κεφάλι μου ήσυχο  >:D
Ευχαριστώ για την κριτική.
Σχετικά με το αν μπορώ να δηλώσω το μέγιστο αριθμό στοιχείων ενός πίνακα με μια σταθερά:
Φυσικά και μπορείς. Το αντίθετο θα καταστρατηγούσε το ρόλο των "συμβολικών σταθερών". Γι' αυτό εξάλλου δηλώνονται πριν τις μεταβλητές.
Δοκίμασέ το και σε πραγματικό προγραμματιστικό περιβάλλον. Ο μόνος περιορισμός είναι η φυσική μνήμη που δεσμεύει ο πίνακας και η μνήμη που μπορεί να διαχειριστεί ο compiler.
Νικηφόρος Μανδηλαράς
ΓΕΛ Νάξου
https://eclass03.sch.gr/courses/D21100/

amavidis

  • ΠΛΗΝΕΤ
  • *
  • Μηνύματα: 85
Απ: Επαναληπτικό διαγώνισμα για προπονημέν(ες-ους) 2020
« Απάντηση #5 στις: 19 Μάι 2020, 12:57:24 μμ »
Συνάδελφε ευχαριστούμε πολύ για την προσπάθειά σου.

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • There are always possibilities...
Απ: Επαναληπτικό διαγώνισμα για προπονημέν(ες-ους) 2020
« Απάντηση #6 στις: 25 Μάι 2020, 09:21:57 πμ »
Καταρχήν ευχαριστούμε για το διαγώνισμα και για το ότι το μοιράζεσαι.
Το θέμα 3 είναι πολύ καλό και σίγουρα κλάσεις ανώτερο από τα παραδείγματα που έχει το βιβλίο για στοίβα και ουρά.
Νομίζω όμως ότι η χρήση της ουράς το περιπλέκει, καθώς θα αρκούσε να βάλεις τα μισά στη στοίβα και καθώς απωθείς να ελέγχεις αν αυτό που απώθησες ταιριάζει με αυτό που βλέπεις στη φράση, κοιτώντας στο τέλος αν είναι άδεια η στοίβα ή αν έγινε υποχείλιση στο ενδιάμεσο.

Φυσικά δεν θέλω να εκληφθεί αυτό ως κριτική, απλά ως μια γνώμη.
Και πάλι ευχαριστούμε.

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Κανένας

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 66
    • Νικηφόρος Μανδηλαράς (blog)
Απ: Επαναληπτικό διαγώνισμα για προπονημέν(ες-ους) 2020
« Απάντηση #7 στις: 25 Μάι 2020, 01:17:19 μμ »
Καταρχήν ευχαριστούμε για το διαγώνισμα και για το ότι το μοιράζεσαι.
Το θέμα 3 είναι πολύ καλό και σίγουρα κλάσεις ανώτερο από τα παραδείγματα που έχει το βιβλίο για στοίβα και ουρά.
Νομίζω όμως ότι η χρήση της ουράς το περιπλέκει, καθώς θα αρκούσε να βάλεις τα μισά στη στοίβα και καθώς απωθείς να ελέγχεις αν αυτό που απώθησες ταιριάζει με αυτό που βλέπεις στη φράση, κοιτώντας στο τέλος αν είναι άδεια η στοίβα ή αν έγινε υποχείλιση στο ενδιάμεσο.

Φυσικά δεν θέλω να εκληφθεί αυτό ως κριτική, απλά ως μια γνώμη.
Και πάλι ευχαριστούμε.

Έχεις απόλυτο δίκιο, ο αλγόριθμος που υποδεικνύεται δεν είναι ο πιο απλός για τη λύση του προβλήματος. Εξ' άλλου και το θέμα για εξετάσεις είναι μεγάλο. Απλά επιλέχθηκε για να γίνει μια ολοκληρωμένη επανάληψη στις πράξεις και των δύο δομών.
Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις.
Νικηφόρος Μανδηλαράς
ΓΕΛ Νάξου
https://eclass03.sch.gr/courses/D21100/

tanius76

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 60
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Επαναληπτικό διαγώνισμα για προπονημέν(ες-ους) 2020
« Απάντηση #8 στις: 28 Μάι 2020, 05:36:38 μμ »
Πάρα πολύ καλό ! Σε ευχαριστούμε πολύ !