Το ανάλογο της αντιμετάθεσης δεν είναι θεώρημα που δεν υπάρχει αλλά χρήση ποσοδεικτών/συμβολισμού που δεν υπάρχουν.
Στην πλειονότητα των βαθμολογητών νομίζω πως δεν υπάρχει πρόβλημα με την χρήση ποσοδεικτών.
Για να είναι σαφέστερη η αναλογία σκεφτόμαστε τους τελεστές +=, -=, *=, /=
Ε, δεν νομίζω ότι κάποιος από τους βαθμολογητές θα απορρίψει την χρήση των τελεστών αυτών επειδή δεν υπάρχουν στο βιβλίο.
Το θμτολ υπάρχει το βιβλίο και λόγω αυτού μπορεί να γίνει αναφορά του εφόσον ικανοποιούνται οι προϋποθέσεις.
Όμως, δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο να χρειαστεί. Το θεμελιώδες θεώρημα της Άλγεβρας είναι πιο πιθανό
(που πλέον στην έκδοση η οποία διανέμεται δεν υπάρχει το κεφάλαιο των μιγαδικών- στο ψηφιακό σχολείο υπάρχει η πλήρης έκδοση)
Δεν το θεωρώ ηθικό κάτι που υπάρχει στο βιβλίο, η αναδρομή συγκεκριμένα, να δημιουργεί έστω και την παραμικρή υποψία απώλειας βαθμών.
Τα θέματα δεν ζητάνε επίλυση με συγκεκριμένο τρόπο. Όταν ένα θέμα αναφέρει ότι πρέπει να γίνει ταξινόμηση, δεν προσδιορίζει με τον ποιόν αλγόριθμο να γίνει. Είμαστε σε κάπως περίεργα νερά τώρα, αφού μάλλον λέμε ότι αν κάποιος εξεταζόμενος ταξινομήσει με κάτι άλλο εκτός από την φυσαλίδα θα έχει πρόβλημα διότι δεν υπάρχει στο βιβλίο.
(Υπάρχει όμως στις οδηγίες, που όμως οι οδηγίες δεν είναι σίγουρο ότι εκτελούνται)
Και αν κάνει κάτι άλλο που δεν υπάρχει στις οδηγίες;
Το να λέμε τι γινόταν σε εξέταση προ 20ετίας (και βγάλε) είναι αναχρονισμός. Τρέχα γύρευε να μάθεις άλλο τρόπο ταξινόμησης το '98,το '99, το '20. Τώρα την "τσεκάρεις" στο διάλειμμα στο κινητό.
Ειδικά όμως για την python του ΕΠΑΛ, όπου η διδακτέα δεν ταυτίζεται με την εξεταστέα υπάρχει μείζων ζήτημα.
Τα θέματα, βλ. #81, από την παγκύπριες εξετάσεις έχουν λύσει από ότι φαίνεται αυτά τα ζητήματα.
Για κλείσιμο, σύμφωνα με το φεκ Φ.251/25089/Α5
αριθμός φύλλου 643
άρθρο 7 εδάφιο 4
σε περίπτωση ισοβαθμίας για το τέταρτο επιστημονικό πεδίο τα μαθήματα που υπολογίζονται είναι (κατά σειρά)
Μαθηματικά, Οικονομία, Πληροφορική, Νεολληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία.
Εκπληκτική αναβάθμιση.