Δεν ξέρω αν ενδιαφέρονται περισσότερο στα άλλα μονόωρα, ξέρω εγώ τι υλικό έχω για να παλαίψω.
Τον προτζέκτορα τον βγάζω τελείως από την εξίσωση, πιστεύω ότι μόνο κοιμίζει το κοινό, είτε ενήλικες είτε εφήβους.
Άποψή μου, το ξαναλέω, βάλτε τους όμως μία παρουσίαση και μετά ρωτήστε τους τι είδαν.
Νομίζω ότι δεν έχει φτάσει ούτε το μισό της πληροφορίας στο κεφάλι τους.
Έτσι, όπως προανέφερα, σε γενικές γραμμές στη Β' Λυκείου αν είμαστε τυχεροί φτάνουμε στους πίνακες,
στη Γ' Λυκείου φτάνουμε στις συναρτήσεις.
Την πρώτη χρονιά που διδάχθηκε το μάθημα στη Β' , έπαιζε μέχρι Φεβρουάριο το σενάριο της τράπεζας θεμάτων.
Εκεί μπορώ να πω ότι υπήρχε μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
Από εκεί και πέρα, για τη Γ' που είναι και λίγο πιο ώριμα τα παιδιά και διδάσκονται python, έχω δει ότι οι επιμελείς μαθητές μαθαίνουν απέξω τον κώδικα
για να γράψουν σε διαγωνίσματα / εξετάσεις. Τόσα χρόνια τρεις μόνο μαθητές είχαν και αλγοριθμική σκέψη και ενδιαφέρονταν να γράφουν προγράμματα
και να προβληματίζονται, τουλάχιστον τόσοι έτυχαν σε μένα.
Αν οι υπόλοιποι διδάσκοντες έχουν τάξεις 25 ατόμων που διψάνε για μάθηση και ρουφάνε τη γνώση,
τότε, οκ, είμαι κακή καθηγήτρια, θα ζήσω με αυτό.
Τουλάχιστον όμως έχω προσπαθήσει..
