Και κατι ακομη.
Αναβάθμιση του μαθηματος δεν νομιζω πως μπορει να ειναι μονο η αυξηση της υλη αλλα να συνδυαστει με τη σοβαροτερη αντιμετωπιση του απο τις πιο μικρες ταξεις. Να μαθαινουν τα παιδια τις δομες και αλλα βασικα εχοντας δει και στο εργαστηριο πως λειτουργουν και μετα να παμε πιο κατω.
Μην ξεχνατε (κατι που το καναμε κατα κορον τα προηγουμενα χρονια παρ οτι το μαθημα παρεμενε διωρο) οτι μπορει σε εμας μια ασκηση που το 2010 μας φαινοταν μπροστα μετα απο 2-3 χρονιες να μας φαινοταν συνηθισμένη, καθε χρονο ομως ξεκιναμε με παιδια που τα πιο πολλα ειναι σχεδον στο μηδεν και πρεπει να περασουν απο τα απλα για να πανε στα συνθετα. Και μπορει το μαθημα να εγινε 7ωρο αλλα η διαδρομη ειναι μεγαλη.
Καλη συνεχεια σε ολους.
Δημήτρη έχει δίκιο. Ναι η διαδρομή είναι μεγάλη, ναι η αναβάθμιση του μαθήματος δεν γίνεται μόνο με την αύξηση των ωρών και της ύλης. Φυσικά αυτά είναι προϋποθέσεις, τόσο οι διαφορετικές ενότητες που διδάσκεται ο μαθητής αλλά και ο αριθμός των ωρών για να γίνει η διδασκαλία αξιοπρεπώς και στο εργαστήριο, όμως δεν είναι πραγματική αναβάθμιση, είναι μόνο ποσοτική, καθώς λείπει το ποιοτικό στοιχείο.
Η πιο σοβαρή αντιμετώπιση που θέτεις είναι ένα από τα ζητούμενα αλλά πως θα μπορέσουμε να το πετύχουμε; Με παρακάλια ή ευχές;
Διαβάστε αυτή την
ανακοίνωση του Προέδρου της ΕΕΧ (αυτής της "συμπαθούς" ένωσης που κοιτάει πως θα εδραιωθεί καλύτερα σε βάρος άλλων και, συνήθως, τα... καταφέρνει!). Και παραθέτω το τέλος μόνο :
... αλλά όλοι καταλήγουμε ότι το ουσιαστικό πρόβλημα δεν είναι η ύλη στη Γ´ Λυκείου, αλλά η έλλειψη υποδομής από τις προηγούμενες τάξεις. Ελπίζουμε το υπουργείο να ξεκινήσει έναν γόνιμο διάλογο σχετικά με την επαναφορά του μαθήματος της Χημείας Κατεύθυνσης στη Β´ Λυκείου
Και μιλάει για τη Χημεία! Η οποία διδάσκεται σε όλους του μαθητές λυκείου 2 ώρες/εβδομάδα...
Υπάρχει ένα δικό μας μάθημα στη Β' Λυκείου που δημιουργήθηκε το 2015 με πολλά στραβά... Είναι 1ωρο, υπάρχουν επικαλύψεις με τη Γ' και κατά την άποψή μου είναι λάθος που διδάσκεται σε όλους τους μαθητές στη Γενική Παιδεία (με αυτούς της Ο.Π Ανθρωπιστικών Σπουδών να δυσανασχετούν και να αντιμετωπίζουν σοβάρά προβλήματα που συνήθως δεν ξεπερνιούνται). Αυτό το μάθημα ή θα το προσέξουμε ή θα το χάσουμε! Η πιο σοβαρή αντιμετώπιση δεν έρχεται από μόνη της. Έρχεται μόνο όταν ο μαθητής δει πως μπορεί και πρέπει να γίνει σοβαρή δουλειά...