Δεν είναι θέμα γνώσεων αλλά στάσης και φιλοσοφίας απέναντι στο μάθημα.
Όταν κάποιος αποφεύγει τα μαθηματικά ή τα φοβάται πως μετά θα τα διδάξει στα παιδιά και θα τα κάνει να τα αγαπήσουν?
Ευρυπίδη, τα είπες όλα!
Και χωρις να θελω να γινω "ρατσιστης" υπερ των "Μαθηματικόφιλων" γενικα,
πιστευω (και πιθανως να αποδεικνύεται) οτι ο Δασκαλος πρεπει να εχει καλή σχεση με τα Μαθηματικά.
Διοτι στο Δημοτικο (πιστευω), δυο ειναι τα κύρια γνωστικά αντικειμενα:
Γλώσσα και Μαθηματικά.
Τη Γλώσσα "κουτσα-στραβα" ολοι θα τη διδαξουν σωστα, για επιπεδο Δημοτικού.
Τα Μαθηματικά όμως; Εχω γινει μαρτυρας "Βατερλώ" δασκαλων τα περασμενα χρόνια (ισως και τωρα) στα Μαθηματικά της Ε' Δημοτικού.
By the way, ο τροπος συγγραφης των βιβλίων των Μαθηματικών, και η μεθοδοι που διδασκονται στα διαφορα topics στο Δημοτικό,
με βρισκουν αντιθετο σε αρκετες περιπτώσεις..
Αλλα, ναι, ο σωστος Δασκαλος πρεπει να ξερει (καλα) Μαθηματικά, και μετα όλα τα άλλα.
Δημήτρης