Αποστολέας Θέμα: ΘΕΜΑ Α  (Αναγνώστηκε 2664 φορές)

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1095
ΘΕΜΑ Α
« στις: 12 Ιούν 2017, 10:23:14 πμ »
Εδώ σχολιάζουμε το θέμα Α

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 893
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #1 στις: 12 Ιούν 2017, 10:43:15 πμ »
Βρίσκω ασάφεια στο 2ο Σ-Λ  ??
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

Vagnes

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 37
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #2 στις: 12 Ιούν 2017, 10:46:14 πμ »
Δε νομίζω.. Αναφέρεται ξεκαθαρα στο βιβλίο οτι ο διερμηνευτής καθιστά πιο αργή την εκτέλεση του προγραμματος

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 893
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #3 στις: 12 Ιούν 2017, 10:58:21 πμ »
ξεκινάει όμως πιο γρήγορα την εκτέλεση - είναι σαφές τι ρωτάνε ?
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 63
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #4 στις: 12 Ιούν 2017, 10:58:45 πμ »
το 4ο σ-λ ειναι λαθος γιατι το 2ο σκελος του ειναι λαθος. σωστα;

marvic

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 46
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #5 στις: 12 Ιούν 2017, 11:03:00 πμ »
Τελικά το 2ο τί θα λέγατε ότι είναι; καθώς και το 4ο..

freedomst

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 82
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #6 στις: 12 Ιούν 2017, 11:04:27 πμ »
To A1-4 είναι Σωστό, μπορείς να απλοποιήσεις μια εμφωλευμένη είτε με σύνθετη συνθήκη:
Αν Χ> 0 τότε                    Αν Χ> 0 ΚΑΙ Υ > 0 τότε
   Αν Υ > 0 τότε                      ....
      ...                              Τελος_αν
   Τελος_αν
Τελος_αν

Είτε με Αν...Αλλιώς_αν:

Αν Χ>0 τοτε
 ...
αλλιώς
   Αν Χ< 0 τότε
      ....
   αλλιώς
      ...
   Τελος_αν
Τελος_αν

Αν Χ > 0 τότε
...
Αλλιώς_αν Χ < 0 τότε
...
Αλλιώς
...
Τέλος_αν

Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 63
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #7 στις: 12 Ιούν 2017, 11:14:29 πμ »
Δεν ξερω κραταω τις επιφυλαξεις μου για το 4ο σ-λ. και με την αλλιως_αν που εκανες παραδειγμα το y που ειναι ?

freedomst

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 82
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #8 στις: 12 Ιούν 2017, 11:22:47 πμ »
Έκανα δύο τρόπους απλοποίησης εμφωλευμένης επιλογής (όχι της ίδιας)
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

soc_h

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 71
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #9 στις: 12 Ιούν 2017, 11:23:27 πμ »
Και γω, έτσι όπως διαβάζω το 4ο Σ-Λ, λάθος το βγάζω. Οι εμφωλευμένες είναι ΚΑΙ ενώ η πολλαπλής επιλογής (χωρίς σύνθετες εκφράσεις) είναι Ή.
Σωκράτης

methenitis

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 42
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #10 στις: 12 Ιούν 2017, 11:23:51 πμ »
Πάντω; μόνο που είδα το "πολυ συχνά.." εγω πριν το διαβάσω ήμουν στο Σ. Και εγω Σ πάντως , το 2 Λ.

freedomst

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 82
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #11 στις: 12 Ιούν 2017, 11:27:45 πμ »
Και γω, έτσι όπως διαβάζω το 4ο Σ-Λ, λάθος το βγάζω. Οι εμφωλευμένες είναι ΚΑΙ ενώ η πολλαπλής επιλογής (χωρίς σύνθετες εκφράσεις) είναι Ή.

Η πολλαπλή επιλογή δεν είναι υποχρεωτικά Ή:
Αν Χ <=10 τότε
...
Αλλιώς_αν Χ <= 20 τότε   ! Σε αυτό το σημείο έχουμε ΚΑΙ γιατί: Χ >10 ΚΑΙ Χ <=20
....
Τελος_αν
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2225
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #12 στις: 12 Ιούν 2017, 11:30:06 πμ »
Σωστό το 4ο
Ατυχής διατύπωση στο 2ο, μάλλον Λάθος έτσι όπως το θέτουν
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

din_os

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 18
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #13 στις: 12 Ιούν 2017, 11:39:12 πμ »
Για να βρούμε το Α1 - 1 τι μέθοδο ακολουθούμε και πού αναφέρεται η μέθοδος στην ύλη;

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1095
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #14 στις: 12 Ιούν 2017, 11:42:39 πμ »
Το 4ο Σ/Λ είναι πρόταση μέσα από το σχολικό βιβλίο (σελ 169) σελίδα 142 στο νέο βιβλίο, έκδοση 2014-2015 και μετά
« Τελευταία τροποποίηση: 12 Ιούν 2017, 11:47:28 μμ από Καρκαμάνης Γεώργιος »

sakisnemkav

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 73
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #15 στις: 12 Ιούν 2017, 11:44:52 πμ »
το 4 Σ;

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1095
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #16 στις: 12 Ιούν 2017, 11:45:07 πμ »
Το 2ο Σ/Λ βρίσκεται στη σελίδα 139 του σχολικού βιβλίου (σελίδα 122 στο βιβλίο έκδοση 2014-2015 και μετά)
« Τελευταία τροποποίηση: 12 Ιούν 2017, 11:49:52 μμ από Καρκαμάνης Γεώργιος »

akalest0s

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 69
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #17 στις: 12 Ιούν 2017, 12:12:33 μμ »
Εμένα με μπέρδεψε το 5ο Σ-Λ, τα άλλα μια χαρά μου φαίνονται.
Στο 5ο, λέει "Κάθε υποπρόγραμμα μπορεί να σχεδιαστεί.."
Έτσι όπως το καταλαβαίνω, είναι λάθος. Αυτό που λέει είναι το τι θα έπρεπε να συμβαίνει. Δεν σημαίνει όμως ότι συμβαίνει υποχρεωτικά, πάντα. Μερικές φορές δεν καταφέρνουμε να φτιάξουμε πλήρως αυτόνομα υποπρογράμματα.
Μήπως το ψειρίζω πολύ; Για εσάς είναι ξεκάθαρο;

nightchild

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 6
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #18 στις: 12 Ιούν 2017, 12:13:50 μμ »
Υπάρχει ακριβώς έτσι με την ίδια διατύπωση (δεν κρίνω αν είναι σωστή ή λάθος) στο σχολικό βιβλίο

akalest0s

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 69
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #19 στις: 12 Ιούν 2017, 12:20:54 μμ »
Α, οκ. Ευχαριστώ. Πάντως νομίζω εξακολουθεί να είναι λάθος έτσι όπως το έχουν βάλει. Γιατί στο βιβλίο, στο σημείο που λες, λέει αμέσως από πάνω: "Υπάρχουν πάντως τρεις ιδιότητες που πρέπει να διακρίνουν τα υποπρογράμματα"
Αυτό το πρέπει, δεν φαίνεται πουθενά στην διατύπωση του Σ-Λ. Νομίζω ότι τα Σ-Λ πρέπει να στέκουν αυτούσια. Όχι να προσπαθείς να θυμηθείς αν είναι προτάσεις από το βιβλίο αυτούσιες. Μάλλον αυτό είναι και το πρόβλημα που δημιουργείται σε μερικούς από το 2ο Σ-Λ.

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 893
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #20 στις: 12 Ιούν 2017, 12:49:00 μμ »
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

epsilonXi

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 117
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #21 στις: 12 Ιούν 2017, 03:49:55 μμ »
Άσχετα από το αν το λέει και το βιβλίο, αυτό το «πολύ συχνά» στο Α1-4 είναι χάλια....
το «πάντα» είναι ξεκάθαρο, το «ποτέ» επίσης, αλλά το «πολύ συχνά» ...χαλια

btw, κι εγώ για ΣΩΣΤΟ το παίρνω, κι ας μην το έλεγε το βιβλίο

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3168
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #22 στις: 12 Ιούν 2017, 04:13:02 μμ »
Ένα ΣΛ δεν αρκεί να είναι μια φράση από κάποιο βιβλίο αλλά θα πρέπει από μόνο του να είναι φανερό τι εννοεί και να είναι επιστημονικώς ορθό.
Πιο συγκεκριμένα:

Το 2ο ΣΛ έχει πρόβλημα διότι ο διερμηνευτής δεν χρησιμοποιείται για την μετάφραση του προγράμματος αλλά για την μετάφραση και εκτέλεση του προγράμματος. Θα έπρεπε να αναφέρει μετάφραση και εκτέλεση λοιπόν.

Το 3ο ΣΛ επίσης έχει πρόβλημα γιατί θα έπρεπε να χρησιμοποιείται η λέξη πάντα!! Αλήθεια αν κάποιος μαθητής σκεφτεί ότι για να χρησιμοποιώ Για θα κάνω λογικά τουλάχιστον μια επανάληψη αλλιώς δεν θα την χρησιμοποιούσα εμείς τι θα απαντήσουμε σε αυτό το παιδί? Η διατύπωση λοιπόν είναι κακή και θέλει το πάντα.

Το 4ο ΣΛ έχει επίσης πρόβλημα. Τι πάει να πει πολύ συχνά και τι πάει να πει "πιο απλά"?
Για μένα οι εμφωλευμένες είναι πολύ πιο απλές από τις σύνθετες συνθήκες και τις άπειρες αλλιώς_αν όπου χάνεις τη μπάλα και μπορεί να σου ξεφύγει καμιά περίπτωση. Κλασική περίπτωση πιο απλού και αναγνώσιμου κώδικα είναι το Πέτρα-Ψαλίδι-Χαρτί.

Το 5ο ΣΛ θα έπρεπε επίσης να διατυπωθεί αλλιώς. όχι ότι πρέπει αλλά ότι είναι επιθυμητό ή καλή πρακτική.

Άρα κατά την ταπεινή μου γνώμη τα 4 από τα 5 ΣΛ έχουν πρόβλημα, άλλα σημαντικά και άλλα λιγότερο σημαντικά.

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ολγα

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 70
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #23 στις: 12 Ιούν 2017, 05:01:34 μμ »
2ο Σ-Λ :«ταχύτερη». Ταχύτερη (συγκριτικός βαθμός επιθέτου) σε σχέση με τι; Μερικά πράγματα θεωρούνται αυτονόητα, αλλά δεν είναι.
4ο Σ-Λ το «ή» μάλλον έπρεπε να είναι «ή/και». Έτσι όπως είναι γραμμένο υπονοείται ότι το ΑΝ...ΤΟΤΕ...ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ  δε θα έχει σύνθετες εκφράσεις. Θεωρώ ότι είναι ατυχής έκφραση που απλά την αντέγραψαν όπως είναι στο βιβλίο.

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2225
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #24 στις: 12 Ιούν 2017, 05:14:33 μμ »
Γενικά υπάρχουν πολλά ατυχή ΣΛ τα τελευταία χρόνια σε σχέση με τα παλιότερα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

itt

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 428
  • Real stupidity beats ΑΙ any time
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #25 στις: 12 Ιούν 2017, 05:21:48 μμ »
2ο Σ-Λ :«ταχύτερη». Ταχύτερη (συγκριτικός βαθμός επιθέτου) σε σχέση με τι; Μερικά πράγματα θεωρούνται αυτονόητα, αλλά δεν είναι.

Σε σχέση με το να εκτελέσεις ένα compiled πρόγραμμα. Θεωρείται αυτονόητο επειδή δεν υπάρχει και άλλη εναλλακτική (στα πλαίσια του βιβλίου τουλάχιστον).

ολγα

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 70
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #26 στις: 12 Ιούν 2017, 05:32:19 μμ »
Η ερώτηση είναι ρητορική. Εμείς καταλαβαίνουμε ότι εννοεί σε σχέση με το compiled. Αυτό που λέω είναι ότι η διατύπωση πάσχει.

Λαμπράκης Μανώλης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 680
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #27 στις: 12 Ιούν 2017, 05:40:08 μμ »
και εγώ θεωρώ τα σλ τα περισσότερα δεν ήταν καλά διατυπωμένα ... εμένα δεν μου άρεσε και το "πολύ συχνά" ...χαχα...δεν ξέρω δε μου κάθεται καλά

itt

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 428
  • Real stupidity beats ΑΙ any time
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #28 στις: 12 Ιούν 2017, 10:13:33 μμ »
Η ερώτηση είναι ρητορική. Εμείς καταλαβαίνουμε ότι εννοεί σε σχέση με το compiled. Αυτό που λέω είναι ότι η διατύπωση πάσχει.

Μα πώς θα καταλάβεις κάτι άλλο (μαθητής ή όχι), όταν το βιβλίο σε περιορίζει σε ακριβώς δύο πράγματα; Δηλαδή τι άλλο θα μπορούσες να καταλάβεις;

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3168
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #29 στις: 12 Ιούν 2017, 10:24:38 μμ »
Είναι από εκείνα τα ερωτήματα που οι μαθητές καταλαβαίνουν αμέσως τι πρέπει να απαντήσουν αλλά εμείς οι καθηγητές έχουμε δεύτερες σκέψεις

Μα πώς θα καταλάβεις κάτι άλλο (μαθητής ή όχι), όταν το βιβλίο σε περιορίζει σε ακριβώς δύο πράγματα; Δηλαδή τι άλλο θα μπορούσες να καταλάβεις;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #30 στις: 12 Ιούν 2017, 10:30:14 μμ »
Είναι από εκείνα τα ερωτήματα που οι μαθητές καταλαβαίνουν αμέσως τι πρέπει να απαντήσουν αλλά εμείς οι καθηγητές έχουμε δεύτερες σκέψεις


Ακριβώς..
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1095
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #31 στις: 12 Ιούν 2017, 11:54:15 μμ »
Μπορεί οι προτάσεις Σ/Λ να έχουν ορισμένες ατέλειες στις διατυπώσεις τους, όμως το νόημα που έπρεπε να αποδώσουν γίνονταν αντιληπτό από τους μαθητές.

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3168
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #32 στις: 13 Ιούν 2017, 12:02:11 πμ »
Πράγματι, αυτό ισχύει και θα πρέπει να μας προβληματίσει
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

novaro

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 37
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #33 στις: 13 Ιούν 2017, 02:51:47 μμ »
Για να βρούμε το Α1 - 1 τι μέθοδο ακολουθούμε και πού αναφέρεται η μέθοδος στην ύλη;
Αναφέρεται στον πίνακα αλήθειας των πράξεών ΚΑΙ , Ή.

Είναι κανόνας του de morgan ο συγκεκριμένος. Και φυσικά ισχύει.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/De_Morgan%27s_laws

Ο μαθητής πέραν της υποψίας του πρέπει να πάρει ολες τις διαφορετικές περιπτώσεις και να δει αν οι σύνθετες εκφράσεις Α και Β έχουν τον ίδιο πίνακα αλήθειας δηλαδή όπου είναι ψευδής η πρώτη είναι και η δεύτερη και όπου αληθής η πρώτη και η δεύτερη. Στην προκειμένη περίπτωση ισχύει.
Οι πιο πολλοί μαθητές αρκέστηκαν σε μερικά παραδείγματα όπου ισχύει και απάντησαν ΣΩΣΤΟ.
Υπάρχει και ο εναλλακτικος τρόπος (μαλλον και ο ζητούμενος) που έχει το ακόλουθο σκεπτικό:
1.  Αν η πρώτη είναι ψευδής μέσα στην παρένθεση (αληθής συνολικά) πρέπει να έχει τουλάχιστον μια ψευδή ή και τις δύο ψευδείς οπότε η δεύτερη πρόταση έχει τουλάχιστον μια Αληθή άρα είναι αληθής αφού είναι διάζευξη.
2. Και το ανάποδο αν είναι ψευδής συνολικά η πρώτη. Γιατί η παρένθεση πρέπει να είναι αληθής άρα αφού έχουμε σύζευξη πρέπει και οι δύο εκφράσεις να είναι αληθείς. Οπότε η δεύτερη είναι ψευδής αφού αποτελείται σε αυτή την περίπτωση από διάζευξη δύο ψευδών .



« Τελευταία τροποποίηση: 13 Ιούν 2017, 08:44:02 μμ από novaro »

ilias_s

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 268
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #34 στις: 13 Ιούν 2017, 04:01:07 μμ »
Πράγματι, αυτό ισχύει και θα πρέπει να μας προβληματίσει

Νομίζω πως γενικά φέτος θα πρέπει να μας προβληματίσει λίγο ο τρόπος που διατυπώνουμε κάποια πράγματα..!

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: ΘΕΜΑ Α
« Απάντηση #35 στις: 13 Ιούν 2017, 06:12:18 μμ »
Νομίζω πως γενικά φέτος θα πρέπει να μας προβληματίσει λίγο ο τρόπος που διατυπώνουμε κάποια πράγματα..!
Συμφωνώ και γω πως σε αρκετά σημεία, η διατύπωση ήθελε περισσότερη προσοχή.  Γενικά όμως, πιστεύω πως ήταν ένα ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ διαγώνισμα.
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)