Αποστολέας Θέμα: Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό  (Αναγνώστηκε 3820 φορές)

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 143
Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» της Γ΄ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου για το σχολ. έτος 2016 – 2017
Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 29/21-07-2016 του Δ.Σ) σας αποστέλλουμε τις παρακάτω οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών :angel:
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20

tasospap

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 70

Μέσα τελικά δυαδική και ταξινόμηση με επιλογή!

dpa2006

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 620
Μέσα τελικά δυαδική και ταξινόμηση με επιλογή!
Επιτέλους κάτι ευχάριστο!
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

theoni

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 116
Καλησπέρα διαβάζοντας τις οδηγίες έχω κάποιες ερωτήσεις για τους πολυδιάστατους πίνακες τι πρέπει να αναφέρουμε????και δεύτερον απο ταξινιομήσεις μονο τον αλγόριθμο της  ευθείςα ανταλλαγης και ταξινόμηση με επιλογή????γιατί πέρυσι με τις ταξινομήσεις υπήρχαν διαφωνίες

Παναγιώτης Καραγεώργος

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 24
Αφού βγήκε εντελώς η στοίβα (και ως θεωρία), δε θα έπρεπε να αφαιρεθεί και η στοίβα χρόνου εκτέλεσης από το 10.5.3;

Αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει κάποια αναφορά στις οδηγίες.

Άρα, θα το διδάξουμε κανονικά; 

tsak

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 132
Αφού βγήκε εντελώς η στοίβα (και ως θεωρία), δε θα έπρεπε να αφαιρεθεί και η στοίβα χρόνου εκτέλεσης από το 10.5.3;

Αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει κάποια αναφορά στις οδηγίες.

Άρα, θα το διδάξουμε κανονικά; 

πολλά like που λένε και στο facebook! ;D ;D ;D  Άραγε τι κάνουμε μ' αυτό? Μάλλον θα τους ξέφυγε διευκρίνηση..

kvlisna

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
Επίσης η υλοποίηση γίνεται σε Γλώσσα ή σε αλγόριθμο??????

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1466
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Σε ΓΛΩΣΣΑ όπως και πέρυσι, σύμφωνα με τις οδηγίες σελ. 1 :
 http://didefth.gr/new/wp-content/uploads/aepp_odigies_1617_dde.pdf

Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 893
Σε ΓΛΩΣΣΑ όπως και πέρυσι, σύμφωνα με τις οδηγίες σελ. 1 :
 http://didefth.gr/new/wp-content/uploads/aepp_odigies_1617_dde.pdf

Προσοχή όμως, γιατί λέει παρακάτω, στη σελ 4 :
Οι μαθητές πρέπει να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων σε
ΓΛΩΣΣΑ εκτός και αν αναφέρεται στην εκφώνηση διαφορετική μορφή
αναπαράστασης του αλγορίθμου.

Άρα? όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά???
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1466
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Προσοχή όμως, γιατί λέει παρακάτω, στη σελ 4 :
Οι μαθητές πρέπει να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων σε
ΓΛΩΣΣΑ εκτός και αν αναφέρεται στην εκφώνηση διαφορετική μορφή
αναπαράστασης του αλγορίθμου.

Άρα? όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά???

Προφανώς, κανείς δε λέει ότι είναι εκτός ύλης οι αλγόριθμοι και τα διαγράμματα ροής. Εγω καταλαβαίνω το εξής:
Οι ασκήσεις (3ο και 4ο) σε ΓΛΩΣΣΑ και για να καλύπτεται ύλη με πιθανά θέματα (1ο και 2ο) αλγορίθμων και διαγραμμάτων ροής.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 817
Προφανώς, κανείς δε λέει ότι είναι εκτός ύλης οι αλγόριθμοι και τα διαγράμματα ροής. Εγω καταλαβαίνω το εξής:
Οι ασκήσεις (3ο και 4ο) σε ΓΛΩΣΣΑ και για να καλύπτεται ύλη με πιθανά θέματα (1ο και 2ο) αλγορίθμων και διαγραμμάτων ροής.

Έχω μία απορία
Είναι τόσο δύσκολο να διδάξετε και τα δύο; Αλλάζουν τόσο πολλά πράγματα που αποτελεί θέμα συζήτησης και προβληματισμού;
Έτσι και αλλιώς οι εκφωνήσεις είναι ξεκάθαρες στο τι ζητάνε

Και μία παράκληση σε όσους το κάνουν
Σταματήστε να λέτε στα παιδιά να γράφουν το πρόγραμμα υποχρεωτικά με ΚΕΦΑΛΑΙΑ...Κούρασε!

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1466
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Ποιός είπε συνάδερφε Γιάννη ότι δε διδάσκονται και τα δύο ; Βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα και δημιουργείς εντυπωσεις χωρίς να υπάρχει ζήτημα.
Προφανώς διδάσκονται ΟΛΑ όσα περιλαμβάνονται στην ύλη, αλλά οι ασκήσεις, επίσης προφανώς βάσει οδηγιών, θα ζητούνται σε ΓΛΩΣΣΑ όπως και πέρυσι. Δεν καταλαβαίνω γιατί εγείρεις τέτοιο θέμα.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 817
H αναφορά δεν ήταν σε σένα προσωπικά.

Βάζεις στοίχημα ότι αυτά που ανέφερα προβληματίζουν άσκοπα πολύ κόσμο;

Δεν δημιουργώ εντυπώσεις, έτσι είναι τα πράγματα


Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1095
Τα περσινά θέματα των πανελλαδικών μας έδειξαν τη δομή που έχει υιοθετηθεί μετά τη μεταφορά των λύσεων των ασκήσεων σε ΓΛΩΣΣΑ.

Πιστεύω πως έτσι θα είναι από εδώ και πέρα η δομή των θεμάτων των πανελλαδικών μέχρι να συμβούν νέες αλλαγές.

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1466
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
H αναφορά δεν ήταν σε σένα προσωπικά.


Λυπάμαι Γιάννη που το παρεξηγήγησα αλλά παρέθεσες δικό μου post, αναφέροντας γιατί δε διδάσκονται και τα δύο. Οπότε μάλλον "σωστά" παρεξήγησα και διαμαρτυρήθηκα.
Αν υπάρχει κόσμος που προβληματίζεται τότε ας ενημερωθεί κι ας μη κάνει του κεφαλιού του. Η ορθή ενημέρωση αποτελεί πρωταρχική ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ κάθε εκπαιδευτικού.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 817
Λυπάμαι Γιάννη που το παρεξηγήγησα αλλά παρέθεσες δικό μου post, αναφέροντας γιατί δε διδάσκονται και τα δύο. Οπότε μάλλον "σωστά" παρεξήγησα και διαμαρτυρήθηκα.
Αν υπάρχει κόσμος που προβληματίζεται τότε ας ενημερωθεί κι ας μη κάνει του κεφαλιού του. Η ορθή ενημέρωση αποτελεί πρωταρχική ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ κάθε εκπαιδευτικού.

Έχεις δίκιο, δεν το ξεκαθάρισα εξ΄αρχής. Χωρίς να σε γνωρίζω προσωπικά, φαίνεται από την εδώ δραστηριότητα σου ότι είσαι από τους πιο ενημερωμένους

Άπλα "εκνευρίζομαι" αρκετές φορές από την έλλειψη ενημέρωσης συναδέλφων που υποτίθεται ότι διδάσκουν χρόνια το αντικείμενο...


akis_taz

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 23

Σταματήστε να λέτε στα παιδιά να γράφουν το πρόγραμμα υποχρεωτικά με ΚΕΦΑΛΑΙΑ...Κούρασε!

Πραγματικά φίλε Γιάννη,
επιβεβαιώνω ότι ακόμα στα σχολεία, υπάρχουν καθηγητές που επιμένουν να λένε στους μαθητές, ότι αν γράψετε με πεζά-μικρά, θα μηδενιστείτε. (για εκφοβισμό;)
Ερώτηση: Αφού οι καθηγητές που διορθώνουν τα γραπτά των πανελλαδικών εξετάσεων προέρχονται από τα σχολεία, ποιος μας εγγυάται ότι όντως δεν κόβουν μόρια;

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 599
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Γι αυτό και τα θέματα πρέπει να είναι πεζά γραμμένα όπως το 2011. Να τελειώνουμε επιτέλους με αυτή την παρανοϊκή απαίτηση.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...