Αυτή η σκέψη οδηγεί στο εξής παράδοξο: Η νέα ύλη η οποία ουσιαστικά διδάσκεται σε 3 ώρες (σε 2 χρόνια) είναι μικρότερη από την ύλη της τεχνολογικής την οποία διδάσκαμε παλιά σε 2 ώρες (σε 1 χρόνο).
Δηλαδή αποφανθήκαμε από μόνοι μας ότι δεν μπορούμε να διδάξουμε το μάθημα της Β Λυκείου;
Έχουμε όλοι προσωπικά απογοητευθεί και δυσκολευτεί με το μονόωρο, αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι αυτός ο χρόνος περνάει χωρίς να μείνει τίποτα στα παιδια. Η νέα ύλη όμως αυτό καθιστά σαφές.
Αυτό που λείπει είναι αυτό που επεσήμανε ο Laertis. Δεν υπάρχει ξεκάθαρο και μακροπρόθεσμο σχέδιο για το τι θέλουμε να πετύχουμε στην πληροφορική στο Λύκειο. Ας κάτσουμε λοιπόν να διδάξουμε εις διπλούν γλώσσα και ψευδογλώσσα πάλι...
Ούτε οι 2 ώρες της Τεχνολογικής κατεύθυνσης ήταν αρκετές.. τότε !
Όσο για το μάθημα της Β Λυκείου, πρόκειται για μάθημα γενικής παιδείας και μονόωρο. Δεν έχει νόημα η άθροιση της μίας ώρας τέτοιου μαθήματος με τις 2 του μαθήματος προσανατολισμού της Γ ιδιαίτερα αφού η Β' Λυκείου απευθύνεται σε μαθητές όλων των "προσανατολισμών" και οφείλει να αντιμετωπίζεται ως τέτοια, παρά το γεγονός πως για τα 2/3 (χονδρικά) αποτελεί προετοιμασία για το μάθημα προσανατολισμού της επόμενης τάξης και για μισούς από αυτούς για μάθημα που θα το εξεταστούν πανελλαδικά.
Χοντρά - χοντρά, το μάθημα της Β' Λυκείου θεωρώ πως μας "γλυτώνει" λιγότερες από 10 ώρες στη Γ, δηλαδή περίπου 1 μήνα (με όρους Γ' τάξης). Αυτό το "κέρδος" του ενός μήνα, σε συνδυασμό με τη μείωση της ύλης αλλά και την, γενικότερα αποδεκτή, πτώση του επιπέδου των μαθητών της ΟΠ ΟΚΠ σε σχέση με την παλαιότερη Τεχ.Κατ. νομίζω οτι πιθανά να οδηγούν σε ρεαλιστικότερο σενάριο στη Γ τάξη..
Είδωμεν !