Αποστολέας Θέμα: Απορία για ακέραιο μέρος  (Αναγνώστηκε 4450 φορές)

theoni

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 125
Απορία για ακέραιο μέρος
« στις: 05 Μάι 2016, 05:08:21 μμ »
Καλησπέρα και χρόνια πολλά!!!!έχει συζήτηθει και παλαιότερα το θέμα και ει είχαμε πως το ακέραιο μέρος ενός θετικού αριθμού είναι ο ίδιος ο αριθμός ενώ ενος αρνητικού π.χ του -3.4 είναι το -4 σωστά?????στους μαθήτες που δίνουν με το παλιό σύστημα τι ισχύει???

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 843
Απ: Απορία για ακέραιο μέρος
« Απάντηση #1 στις: 05 Μάι 2016, 11:49:08 μμ »
Καλησπέρα και χρόνια πολλά!!!!έχει συζήτηθει και παλαιότερα το θέμα και ει είχαμε πως το ακέραιο μέρος ενός θετικού αριθμού είναι ο ίδιος ο αριθμός ενώ ενος αρνητικού π.χ του -3.4 είναι το -4 σωστά?????στους μαθήτες που δίνουν με το παλιό σύστημα τι ισχύει???

Νομίζω ότι όλες αυτές οι διευκρινήσεις ισχύουν γενικά

Milspil

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 20
Απ: Απορία για ακέραιο μέρος
« Απάντηση #2 στις: 08 Μάι 2016, 05:57:35 μμ »
Τι ακριβως εννοείται;δεν κατάλαβα...Επειδή ψάχνω και δεν βρίσκω παλιότερο ίδιο θέμα,μπορεί κάποιος να μ εξηγήσει τι συμβαίνει με τους αρνητικούς ακέραιους;(ποιο είναι το ακέραιο μέρος τους με ένα π.χ.)

iomil

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 24
Απ: Απορία για ακέραιο μέρος
« Απάντηση #3 στις: 08 Μάι 2016, 07:41:30 μμ »
Απ' το υπουργείο ήρθε διευκρίνιση που λέει ότι το Α_Μ ορίζεται όπως στα μαθηματικά. Το ακέραιο μέρος λοιπόν ενός αριθμού είναι ίσο με τον αμέσως μικρότερο ακέραιο από τον ίδιο τον αριθμό.
π.χ.
Α_Μ(4.3) = 4
Α_Μ(4.9) = 4
Α_Μ(-4.3) = -5
Α_Μ(-4.9) = -5


Milspil

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 20
Απ: Απορία για ακέραιο μέρος
« Απάντηση #4 στις: 08 Μάι 2016, 08:25:43 μμ »
Απ' το υπουργείο ήρθε διευκρίνιση που λέει ότι το Α_Μ ορίζεται όπως στα μαθηματικά. Το ακέραιο μέρος λοιπόν ενός αριθμού είναι ίσο με τον αμέσως μικρότερο ακέραιο από τον ίδιο τον αριθμό.
π.χ.
Α_Μ(4.3) = 4
Α_Μ(4.9) = 4
Α_Μ(-4.3) = -5
Α_Μ(-4.9) = -5

Ευχαριστώ πάρα πολύ δεν το γνώριζα!

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 843
Απ: Απορία για ακέραιο μέρος
« Απάντηση #5 στις: 08 Μάι 2016, 08:36:42 μμ »
Ευχαριστώ πάρα πολύ δεν το γνώριζα!

Για την ακρίβεια, ισούται με τον πλησιέστερο ακέραιο που δεν είναι μεγαλύτερος του αριθμού..

iomil

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 24
Απ: Απορία για ακέραιο μέρος
« Απάντηση #6 στις: 09 Μάι 2016, 10:44:07 πμ »
Έχει δίκιο ο Γιάννης, για να μην υποθέσουμε ότι Α_Μ(3)=2.

Λαμπράκης Μανώλης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 824
Απ: Απορία για ακέραιο μέρος
« Απάντηση #7 στις: 09 Μάι 2016, 11:33:45 πμ »
Καλημέρα σε όλους

δεν ανοίγω άλλο θέμα, θα ήθελα να συγκεντρώσω τις νέες πληροφορίες που μάθαμε από τις οδηγίες, να μου πείτε αν συμφωνείτε ή θα προσθέτατε κάποιες

1) το ακέραιο μέρος όπως τα μαθηματικά, δηλαδή ΑΜ(4,3)=4, ΑΜ(-4,3)=5

2) θα διδάξουμα ασκήσεις μόνο σε στοίβα, όχι ουρά

3) ταξινόμηση νέα μόνο σε επιλογή, όχι με εισαγωγή

4) το ΓΙΑ με βήμα 0 κάνιε πάντα άπειρες επαναλήψεις, δίχως να μας ενδιαφέρει αρχική/τελική τιμή

5) πλέον υπάρχει προταιρεότητα και στους λογικούς τελεστές, --> πρώτα όχι, μετά και, τέλος ή

6) Μία συνάρτηση ΔΕΝ μπορεί να καλέσει μία διαδικασία ... έστω και αν δεν έχει γράψε - διάβασε ???

αυτά έχω συγκεντρώσει εγώ σαν "καινούρια" πληροφορία, συμφωνείτε όλοι ??

και μία απορία ... επειδή συχνά βλέπω στοίβα χρόνου εκτέλεσης .. στην διαδικασία αποθηκεύουμε την επόμενη εντολή .. στην συνάρτηση την επόμενη ή την ίδια ?? καθώς η συνάρτηση μπορεί να έχει "υπόλοιπα" στην ίδια γραμμή της κλήσης, πχ

κ<-- φ(λ)+5, πρέπει να επιστρέψει στην ίδια γραμμή να κάνει και την πράξη ,..
έχει γίνει συζήτηση και στο παρελθόν  νομίζω

τι λέτε για όλα αυτά ??
ευχαριστώ

Λαμπράκης Μανώλης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 824
Απ: Απορία για ακέραιο μέρος
« Απάντηση #8 στις: 09 Μάι 2016, 08:06:21 μμ »
Το αμ(-4,3)=-5, από ταχύτητα έγραψα 5,μη μπερδευτεί κάποιος..περιμένω τις απόψεις σας
ευχαριστώ

Λάμπρος Παπαδόπουλος

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 63
Απ: Απορία για ακέραιο μέρος
« Απάντηση #9 στις: 10 Μάι 2016, 12:10:14 πμ »
και μία απορία ... επειδή συχνά βλέπω στοίβα χρόνου εκτέλεσης .. στην διαδικασία αποθηκεύουμε την επόμενη εντολή .. στην συνάρτηση την επόμενη ή την ίδια ?? καθώς η συνάρτηση μπορεί να έχει "υπόλοιπα" στην ίδια γραμμή της κλήσης, πχ

κ<-- φ(λ)+5, πρέπει να επιστρέψει στην ίδια γραμμή να κάνει και την πράξη ,..
έχει γίνει συζήτηση και στο παρελθόν  νομίζω

Στη στοίβα χρόνου εκτέλεσης αποθηκεύονται διευθύνσεις μνήμης και όχι εντολές του προγράμματος που γράφουμε σε γλώσσα υψηλού επιπέδου.  Πάντα είχα την απορία γιατί υπάρχει στην ύλη αυτό το ένθετο. Δεν διδάσκουμε ούτε μεταγλωττιστές ούτε αρχιτεκτονική υπολογιστών... Οπότε τέτοια θέματα δεν θα έπρεπε να μας απασχολούν στο μάθημα.

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 843
Απ: Απορία για ακέραιο μέρος
« Απάντηση #10 στις: 10 Μάι 2016, 12:30:24 πμ »
Εγώ νομίζω οτι πρέπει να γίνει γενικά μια συζήτηση για την ύλη του μαθήματος

θεωρώ ας πουμε θέματα όπως η GOTO, η στοίβα χρόνου εκτέλεσης, η εξέταση της θεωριας σε ερωτήσεις ανάπτυξης ειναι θέματα που πρέπει να θιχτούν και να εξαφανιστούν σταδιακά....

Λαμπράκης Μανώλης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 824
Απ: Απορία για ακέραιο μέρος
« Απάντηση #11 στις: 10 Μάι 2016, 10:17:06 πμ »
Καλημέρα σε όλους

δεν ανοίγω άλλο θέμα, θα ήθελα να συγκεντρώσω τις νέες πληροφορίες που μάθαμε από τις οδηγίες, να μου πείτε αν συμφωνείτε ή θα προσθέτατε κάποιες

1) το ακέραιο μέρος όπως τα μαθηματικά, δηλαδή ΑΜ(4,3)=4, ΑΜ(-4,3)=5

2) θα διδάξουμα ασκήσεις μόνο σε στοίβα, όχι ουρά

3) ταξινόμηση νέα μόνο σε επιλογή, όχι με εισαγωγή

4) το ΓΙΑ με βήμα 0 κάνιε πάντα άπειρες επαναλήψεις, δίχως να μας ενδιαφέρει αρχική/τελική τιμή

5) πλέον υπάρχει προταιρεότητα και στους λογικούς τελεστές, --> πρώτα όχι, μετά και, τέλος ή

6) Μία συνάρτηση ΔΕΝ μπορεί να καλέσει μία διαδικασία ... έστω και αν δεν έχει γράψε - διάβασε ???

αυτά έχω συγκεντρώσει εγώ σαν "καινούρια" πληροφορία, συμφωνείτε όλοι ??

και μία απορία ... επειδή συχνά βλέπω στοίβα χρόνου εκτέλεσης .. στην διαδικασία αποθηκεύουμε την επόμενη εντολή .. στην συνάρτηση την επόμενη ή την ίδια ?? καθώς η συνάρτηση μπορεί να έχει "υπόλοιπα" στην ίδια γραμμή της κλήσης, πχ

κ<-- φ(λ)+5, πρέπει να επιστρέψει στην ίδια γραμμή να κάνει και την πράξη ,..
έχει γίνει συζήτηση και στο παρελθόν  νομίζω

τι λέτε για όλα αυτά ??
ευχαριστώ

καλημέρα σε όλους ..

ναι συνάδελφε την επόμενη διεύθυνση, λίγο "πρακτικά" το είπα ... σχετικά με τα νέα κομμάτια παραπάνω έχει κάποιος άποψη ?? συμφωνείτε με τις διευκρινήσεις που έχεουν σταλεί ??

dg69

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 72
  • Όλα καλά, όλα ανθηρά
Απ: Απορία για ακέραιο μέρος
« Απάντηση #12 στις: 10 Μάι 2016, 11:12:14 πμ »
TO 5 από που προκύπτει? Δεν το έχω βρει κάπου. (Μιλώ για την προτεραιότητα λογικών τελεστών)

Λαμπράκης Μανώλης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 824
Απ: Απορία για ακέραιο μέρος
« Απάντηση #13 στις: 10 Μάι 2016, 11:35:52 πμ »
Συνάδελφε στις οδηγίες κάπου το έλεγε αν δεν κάνω λάθος, αλλά δεν τις έχω μπροστά μου να σου πω που ακριβώς .. γιαυτό θέλω να τα τσεκάρω, μήπως δεν κατάλαβα εγώ καλά κάτι ... για τα υπόλοιπα τι λέτε ??
 

Diotima

  • Επισκέπτης
Απ: Απορία για ακέραιο μέρος
« Απάντηση #14 στις: 10 Μάι 2016, 11:57:48 πμ »
Το 5) είναι στη σελίδα 7 των οδηγιών στην αρχή και γράφει:

"Στο βιβλίο της Β' ΓΕΛ (ΕΑΕΗΥ σελ 35 στο πλαίσιο για τις Εκφράσεις, δίνεται ιεραρχία των λογικών πράξεων (1. όχι , 2. και 3. ή). Στο Βιβλίο της Γ' δεν αναφέρεται η ιεραρχία των λογικών πράξεων. Είναι δεκτή η ιεραρχία των λογικών πράξεων, όπως αναφέρεται στο βιβλίο της Β' και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ασκήσεις. Προτείνεται να διδαχθεί η καλή τακτική της χρήσης  παρενθέσεων."

Όσον αφορά την απορία σου Μανώλη για τη στοίβα χρόνου εκτέλεσης, η άποψη μου είναι ότι όταν γίνεται επιστροφή από κλήση συνάρτησης π.χ. κ<-- φ(λ)+5 θα πρέπει να έχει αποθηκεύσει στη στοίβα τη διεύθυνση αυτής της εντολής και όχι της επόμενης, γιατί μετά την εκτέλεση της συνάρτησης θα πρέπει να επιστρέψει σε αυτήν την εντολή για να την εκτελέσει και μετά θα εκτελέσει την επόμενη εντολή.

Πιστεύω κι εγώ ότι πρέπει να συζητηθεί το θέμα της θεωρίας της ΑΕΠΠ και όσον αφορά συγκεκριμένα κομμάτια ύλης, αλλά και γενικότερα ως προς τον τρόπο εξέτασης.