Καλησπέρα, χρόνια πολλά και καλό μήνα σε όλους,
αλγόριθμο ουράς δε δίδαξα καθόλου, μόνο θεωρητικές ασκήσεις, εξήγησα στα παιδιά ότι είναι εκτός ύλης. Αυτό είναι σαφέστατο. Ούτε μια γραμμή κώδικα δεν έγραψα, έχω όμως και τα λίγα παθιασμένα με την ΑΕΠΠ ερευνητικά μυαλά, που μόλις άκουσαν τη θεωρία έγραψαν μόνοι τους τον κώδικα που έχει ο Νίκος στο διαγώνισμα, σε αντιπαραβολή με τον κώδικα για τη στοίβα.
Και άρχισαν και τις περαιτέρω ερωτήσεις, πότε είναι άδεια η ουρά, αν αξιοποιούνται οι μπροστινές άδειες θέσεις κ.τ.λ. Τους είπα ότι είναι εκτός ύλης και δε θα ασχοληθούμε, αλλά στο διάλειμμα ικανοποίησα τις ερωτήσεις τους προφορικά, λέγοντας τους για τις δύο πιθανές υλοποιήσεις και ότι στο βιβλίο δεν καθορίζεται τίποτα από αυτά και δε θα κάνω άσκηση.
Κάποιοι μου έφεραν κώδικες μετά από μέρες, είναι να μην αγαπήσει ο μαθητής την ΑΕΠΠ, το ξέρετε....λογικό είναι....υπάρχει πιο δημιουργικό μάθημα από την ΑΕΠΠ;