Αποστολέας Θέμα: Περί επίδοσης και αποδοτικότητας...  (Αναγνώστηκε 683 φορές)

jv

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 12
Περί επίδοσης και αποδοτικότητας...
« στις: 20 Μάρ 2016, 09:01:08 μμ »
Χαίρετε

Θα ήθελα τη βοήθειά σας σχετικά με κάποιες παρατηρήσεις που έχω στο κεφάλαιο 5. Είναι ίσως υπερβολικά ...ψυχαναγκαστικές σε σχέση με τις πιο χοντρές ασάφειες που επισημάνθηκαν.

1. Με βάση την παρουσίαση του βιβλίου θα ήταν δόκιμο να πούμε οτι συνδέει την έννοια "επίδοση" μόνο με το χρόνο εκτέλεσης ενώ την έννοια "αποδοτικότητα" και με τον χρόνο και με τη μνήμη;

2. Στις οδηγίες ζητείται να κάνουν οι μαθητές σύγκριση της αποδοτικότητας των αλγορίθμων αναζήτησης .

Παράθεση
Οι μαθητές να συγκρίνουν ως προς την αποδοτικότητα τον αλγόριθμο σειριακής και δυαδικής αναζήτησης. Για τη σύγκριση αυτή, αφού βρουν το μέσο αριθμό πράξεων που απαιτεί ο αλγόριθμος σειριακής αναζήτησης n στοιχείων, να τον  συγκρίνουν με τον πίνακα που δείχνει τον αριθμό των συγκρίσεων στη δυαδική αναζήτηση, για διάφορα πλήθη στοιχείων.


 Προφανώς αναφέρεται μόνο σε χρόνο ( απαντάω και στο 1 τώρα ;  :) )  , και λέει οτι ο πίνακας αποδοτικότητας  της δυαδικής δίνεται  στις οδηγίες . Για να είμαστε απολύτως ακριβείς, ο πίνακας των οδηγιών δεν αναφέρει την επίδοση όπως ο πίνακας του 5.1.3 , δηλαδή με αναλυτική παράθεση όλων των βασικών πράξεων. Βέβαια σε κάθε επανάληψη γίνεται ο ίδιος αριθμός πράξεων , άρα ένας πολλαπλασιασμός χρειάζεται, το θέμα είναι : Πώς θα το διδάξετε στους μαθητές ; Με παράθεση του πλήθους των συγκρίσεων (αλά πίνακας στις οδηγίες ) ή με παράθεση των πράξεεων ( όπως γίνεται ο υπολογισμός επίδοσης στο βιβλίο.

3. Σε συνέχεια του 2 , θα χρησιμοποιούσατε καθόλου στο συγκεκριμένο θέμα το 5.3.2; Στις οδηγίες λέει "αφού βρούν οι μαθητές το μέσο αριθμό πράξεων" . Προφανώς εννοεί "μέσο αριθμό συγκρίσεων" , αλλιώς πως θα συγκριθούν πράξεις με (μόνο) συγκρίσεις.  Και οταν λέει "να βρούν" , τι να βρούν , αφού το λέει στο 5.3.2.;

Και φυσικά,  νομίζω έχει ήδη αναφερθεί , θα συγκριθούν οι  μέσοι όροι της γραμμικής με τα μέγιστα της δυαδικής ;

Γενικά επειδή φλυάρησα αρκετά , μπορεί κάποιος να μου πει αναλυτικά πως θα διδάξει το συγκεκριμένο ζήτημα ;

ευχαριστώ