γεια χαρά σε όλους
στα προηγούμενα χρόνια έγιναν εδώ στο φόρουμ πολλές συζητήσεις, για το ποια προσέγγιση (στην ύλη της Γ'Γυμνασίου) είναι πιο σωστή... Logo ή Scratch. Η προσωπική μου επιλογή ήταν πάντα η Logo (το kTurtle - το MicroworldsPro ούτε που το συζητάω...). Επίσης και στις δύο κατευθύνσεις έχουν γίνει αξιόλογες δουλειές από συναδέλφους (logo -
http://users.sch.gr/ndelis/doc/kef2/, scratch -
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3493.msg35302#msg35302) σε ότι αφορά την προσαρμογή του βιβλίου στο αντίστοιχο περιβάλλον. Έτσι θα έλεγα πως και οι δύο επιλογές μπορούν να "υποστηριχθούν" σχολικά....
Τελευταία σκέφτομαι πως η χρήση της scratch θα έδινε στους μαθητές πιο πολλές δυνατότητες (σε σχέση με το kturtle)...
- block προγραμματισμός
- δυνατότητες χειρισμού ήχων
- δημιουργία "παιχνιδιών"
- μέχρι και .... χειρισμός arduino (
http://s4a.cat/) ή lego (
http://wiki.scratch.mit.edu/wiki/Hardware_That_Can_Connect_to_Scratch)
γενικά με τρώει η ιδέα πως όσως ο μαθητής "
θα ασχοληθεί και στο σπίτι του" αξιοποιώντας το Scratch παρά το Kturtle...
ποιά είναι η εμπειρία σας πάνω σε αυτό?
είναι πραγματικά πιο ενδιαφέρουσα η εκμάθηση του Scratch ??