Συνάδελφοι, εξακολουθούμε να κοιτάζουμε το δέντρο και να χάνουμε το δάσος.
Επιτέλους, δε μας φταίνε οι Χημικοί. Έλεος!!! Πότε θα το καταλάβουμε αυτό;;;
Το θέμα είναι ξεκάθαρα πολιτικό... Πρέπει να στείλουμε το μήνυμά μας προς τη σωστή κατεύθυνση.
Προφανώς και δεν μας έφταιγαν οι χημικοί πριν το Νέο Λύκειο του Αρβανιτόπουλου
ΑΛΛΑ
Όταν τα μαθήματα της Θετικής είναι περιορισμένα, τα εξεταζόμενα της Θετικής είναι ακόμα πιο περιορισμένα και δεν ήταν επιθυμητό να χωριστούν οι σχολές, τότε δυστυχώς μας φταίνε οι Χημικοί
Γιατί;
Γιατί αν το δει κάποιος εξωτερικός παρατηρητής θα νομίζει ότι είναι σύγκρουση συμφερόντων των 2 κλάδων για την "εκπαιδευτική πίτα". Δημόσια και ιδιωτική
Συμφέροντα κλάδων υπάρχουν παντού στην ελληνική κοινωνία
Εδώ όμως στην μέση είναι η εκπαίδευση και τα παιδιά, δηλαδή δεν θα πρέπει να μιλάμε με όρους αμιγούς συμφέροντος
Ποιο είναι το λογικό λοιπόν που αναγνωρίζει όλη η εκπαιδευτική κοινότητα;
Να υπάρχει εξεταζόμενο μάθημα Πληροφορικής για συναφείς σχολές, δηλαδή Πληροφορικής, ΗΜΜΥ, Μαθηματικών, Ηλεκτρονικής κτλ
Τι έγινε τελικά;
Υπάρχει εξεταζόμενο μάθημα μόνο για τις σχολές Πληροφορικής, από άσχετη κατεύθυνση και μάλιστα η πρόσβαση σε πολλές από αυτές γίνεται και χωρίς εξέταση στην ΑΕΠΠ από Θετική
Γιατί έγινε αυτό;
Γιατί ο συνδυασμός Μαθηματικά-Φυσική-ΑΕΠΠ έπρεπε να μπει στην Θετική
Ποιο μάθημα έπρεπε να είναι εναλλακτικό με την Πληροφορική;
Η Χημεία
Και γιατί δεν έγινε αυτό;
Γιατί δεχτήκαμε ανηλεή και πολύ βρώμικο πόλεμο και γιατί κυρίως έδρασαν τα συμφέροντα
Ποια συμφέροντα;
Ρητορική η τελευταία ερώτηση
Η μεγάλη πλάκα είναι ότι ο Λοβέρδος δέχτηκε φοβερό πόλεμο από τους γνωστούς-άγνωστους σαν εκπρόσωπος συμφερόντων, ενώ το δίδυμο Κουράκη-Μπαλτά απέδωσε δικαιοσύνη μάλλον
Τα σπασμένα 15 υποτιθέμενων οδυνηρών ετών προσπαθούν να βγάλουν στην πλάτη μας και των μαθητών
15 έτη στα οποία είχαν φροντιστηριακές ώρες σε Α-Β-Γ Λυκείου, ακόμα και σε γυμνάσιο
ΥΓ. Συμφέρον μας είναι να μην υπάρχουν συμφέροντα. Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα