Έλεγα να γράψω ξεχωριστό thread με τίτλο
πως ένας μαθητής ξεφτιλίζει εντελώς το θέμα Δ.
αλλά ας το γράψω εδώ
Πως έκανε την αναζήτηση
Αρχή Επανάληψης
Διάβασε Ονομα
Μέχρις_ότου (Oν[1]=Όνομα ή Oν[2]=Όνομα ή Oν[3]=Όνομα ή Oν[4]=Όνομα ή Oν[5]=Όνομα ή Oν[6]=Όνομα ή Oν[7]=Όνομα ή Oν[8]=Όνομα ή Oν[9]=Όνομα ή Oν[10]=Όνομα)
μετά ξανακάνει μια απλή αναζήτηση με Για αφού ξέρει ότι υπάρχει και βρίσκει τη θέση
και έρχεται ο ίδιος πάλι στο Δ4
Σ[1] <- Σ[2] <- Σ[3] <-Σ[4] <- 0
Για j από 1 μέχρι 28
Αν ι<=7 Τότε Σ[1] <- Σ[1] + Ε[1,j]
Αλλιώς_αν ι<=14 Τότε Σ[2] <- Σ[2] + Ε[2,j]
Αλλιώς_αν ι<=21 Τότε Σ[3] <- Σ[3] + Ε[3,j]
Αλλιώς
Σ[4] <- Σ[4] + Ε[4,j]
Τέλος_Επανάληψης
max <-- Σ[1]
Αν Σ[2] > max Τότε max <-- Σ[2]
Αν Σ[3] > max Τότε max <-- Σ[3]
Αν Σ[4] > max Τότε max <-- Σ[4]
Αν max = Σ[1] Τότε Εμφάνισε "1" // Το εμφανίζει και σε αυτάκια!!!!
Αν max = Σ[2] Τότε Εμφάνισε "2"
Αν max = Σ[3] Τότε Εμφάνισε "3"
Αν max = Σ[4] Τότε Εμφάνισε "4"
respect στο παιδί
Ο συγκεκριμένος μαθητής που έχει άριστα το Δ και το Β κατάλαβε ότι στο Γ υπάρχει ένας λογαριασμός για κάθε προιον και όχι ένας τελικός και την πάτησε εκεί και κλασικά έχασε στο θέμα Α τους κανόνες του Για και 2 ΣΛ.
Ωστόσο στα εσπερινά στο θέμα Γ χρησιμοποιεί την έκφραση
τελικός λογαριασμός και όχι σκέτο λογαριασμός. Από ότι φαίνεται η αλλαγή θα έγινε τελευταία στιγμή το πρωί όπου θα είχαν χάσει τα αυγά και τα πασχάλια και θα τροποποίησαν μόνο το αρχείο των εσπερινών και όχι των ημερησίων. Τέτοιο λάθος είναι ανθρώπινο πάντως σε σχέση με τα άλλα, για να είμαστε δίκαιοι
κατά τα άλλα τα θέματα Γ και Δ ήταν πολύ καλά σχεδιασμένα και διατυπωμένα....