Αγαπητοί συνάδελφοι, καλημέρα.
Διαβάζοντας τα προαναφερθέντα μηνύματά σας διαπίστωσα ότι έχετε κάνει πολλές ενέργειες για να ενημερώσετε τους αρμόδιους για το άτοπο του εγχειρήματος.
Πράγματι οι απαντήσεις του cti που διάβασα, ούτε πειστικές είναι ως προς την ποιότητα της πιστοποίησης, ούτε καθησυχαστικές είναι για το μέλλον της πληροφορικής στο Γυμνάσιο.
Πιστεύω ότι αυτοί που αποφασίζουν για την εκπαίδευση δεν έχουν διδάξει ποτέ σε σχολείο και ειδικά σε Γυμνάσιο,
με 1 ώρα διδασκαλίας την εβδομάδα.
Στην καλύτερη των περιπτώσεων μπορεί να διδάξεις σε 22 ώρες όλο τον χρόνο!
Πως είναι δυνατό να αποκτήσουν τις δεξιότητες που απαιτούνται για την πιστοποίησή τους, όταν στα κέντρα εκμάθησης υπολογιστών διδάσκονται 6 ώρες την εβδομάδα;
Πέρα από όλα αυτά, το πρόβλημα επιλογής λογισμικού γιατί μας περιορίζει;
Την εποχή του web2 εμείς είμαστε κολλημένοι στα windows και συγκεκριμένα σε ποια έκδοση των windows και του office; Έχει νόημα να ακολουθούμε τις εκδόσεις που μας πλασσάρει η Microsoft;
Εγω προτείνω, (αν τελικά υλοποιηθεί η πιστοποίηση) να εξετάζονται στις αντίστοιχες εφαρμογές γραφείου google , googledocs, googlecalc, κ.λ.π, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν από κάθε λειτουργικό σύστημα και υπολογιστή - ίσως μπορεί να υλοποιηθεί κάτι αντίστοιχο από το sch.
Ακόμη, πιστεύω πως πρέπει να συντάξουμε ένα κείμενο (σαν τα προαναφερθέντα thana$i$....) και να συλλέξουμε τις υπογραφές των καθηγητών που συμφωνούν (όπως κάναμε για το ΑΕΠΠ) και φυσικά να συντονιστούμε με την ΠΕΚΑΠ για την προώθησή του.