Δεν νομίζω να πρόκειται για ασάφεια.
1) σκεφτείτε το παρακάτω κοινά αποδεκτά αλγόριθμο:
αθρ <-- 0
διαβασε χ
οσο χ > 0 επανάλαβε
αθρ <-- αθρ + χ
διάβασε χ
τέλος_επανάληψης
εμφάνισε αθρ
έχει πρόβλημα περατότητας;
Εάν δεν πληκτρολογήσουμε μη θετικό αριθμό δεν θα πάρουμε απάντηση ποτέ.
Έτσι θεωρούμε ότι όταν τελειώσουν οι πληκτρολογήσεις αιτήσεων που έχουν κατατεθεί στο γραφείο κάποιου που έχει τις μπροστά του, θα πληκτρολογήσει τέλος, και δεχόμαστε ότι είναι κάποιος που το καταλαβαίνει αυτό.
Εαν έχουμε αμφιβολίες για αυτό τότε θα πρέπει κάθε αλγόριθμος που δεν ξέρουμε απο πριν το πλήθος επαναλήψεών του να έχει πρόβλημα περατότητας.
συνάδελφε σορυ αλλά το παράδειγμα σου ειναι δεν είναι πετυχημένο, γιατί δεν σου ειπα ότι δεν θα δοθεί ποτέ το όνομα ¨Τέλος¨ (αυτό είναι το αντίστοιχο - ισοδύναμο ) με αυτό που μου είπες..
εδώ υπάρχει άλλη μια συνθήκη και σου ειπα ένα παράδειγμα..
στο δικό σου αν δοθεί λάθος τιμή (χ<=0) δεν μπαίνει ξανά στην επανάληψη..
στη δικιά μας περίπτωση θα μπαινει κάνοντας ¨ άδειες¨ επαναλήψεις..
ΠΟΥΘΕΝΑ δεν έλεγε ότι αν δεν μπορεί να επιδοτηθεί ενα έργο πάμε στο επόμενο.
Επιμένω ήταν μεγάλη γκάφα
και εμείς την επιβραβεύουμε; όχι βεβαια...
με τις απαράδεκτες διατυπώσεις (ίσως πρέπει καποιοι να κάνουν και κανενα μάθημα πως να διατυπώνουν ερωτήσεις επιτέλους) ...δεν απευθύνονται σε καθηγητές αλλά σε μαθητές.
εγώ πάντως στις βαθμολογησεις όπως και αρκετοί άλλοι θα επιβραβεύσουμε τους μαθητές που σκέφτηκαν και έτσι (με το done) και δυστυχώς και τους παπαγάλους που απλά έγραψαν ότι τους έλεγε η διατυπωση.
στην ενημέρωση που θα γινει θα τεθεί από πολλούς αυτό.