Φίλιππε έχεις δίκιο, αλλά σε αντιδιαστολή των λεγομένων σου να παραθέσω έναν προβληματισμό. Ας ΄πάρουμε το δεύτερο θέμα, στο οποίο η επιτροπή των εξετάσεων έχει τη λογική (κατά την άποψή μου, όπως και σε κάθε άλλο θέμα) να αυξάνει τη δυσκολία κάθε έτος.
Στην αρχή είχαμε δομή ακολουθίας, μετά επανάληψης, μετά εμφωλευμένες, μετά πίνακα, μετά υποπρόγραμμα. Αυτό το γαιτανάκι δεν έχει τέλος, φέτος θα έχουμε υποπρόγραμμα που θα καλεί υποπρόγραμμα, του χρόνου υποπρόγραμμα που θα καλεί υποπρόγραμμα που θα παίρνει τιμές από πίνακα κλπ. Για παράδειγμα το δεύτερο θέμα της προσομοίωσης φέτος ήθελε 9 επαναλήψεις. Δεν αντιλαμβάνομαι τη σκοπιμότητα με κανένα τρόπο !!!
Αυτό το fractal πραγματικά μπορεί να αντικατασταθεί με μαθηματικού τύπου ασκήσεις που σίγουρα θα δυσκολέψουν τους μέτριους μαθητές, αλλά επιτέλους κάποιοι από εμάς δεν θα νοιώθουμε ηλίθιοι που διδάσκουμε ολόκληρες κατηγορίες ασκήσεων χωρίς να έχουν πέσει ποτέ.
Για τα παραπάνω διαφωνώ μαζί σου και παράλληλα καταθέτω την άποψή μου για παραπάνω συζήτηση.
ΝΚυριάκου