δεν ασχολούμαι καθόλου με χρονολογίες, δημιουργούς κ.λπ. άχρηστες πληροφορίες.
κάνω όσο πιο κατανοητή την εξήγηση των πρώτων παραγράφων, προσέχοντας να γίνω όσο γίνεται περισσότερο απλός, περιγραφικός και απειροελάχιστα βαρετός. δε με ενδιαφέρει να προβάλω προς τους μαθητές τις γνώσεις μου περί των γλωσσών.
στέκομαι λίγο παραπάνω στο θαλασί πλαίσιο, που έχει την αντιστοιχία γλώσσας μηχανής-assembly-pascal.
ζητώ από τους μαθητές να κάνουν ένα πίνακα ΔΙΚΟ τους (όχι αυτόν που έχει το βιβλίο) με όνομα γλώσσας & χρήση σε 1 πρόταση.
κάνω και 3-4 θεωρητικές ασκήσεις με goto, αλλά δεν μένω εκεί...
αφού ολοκληρωθεί το κεφάλαιο (το οποίο κάνω συνήθως ΜΕΤΑ τα κεφ. 7-8-9 και πριν το 10), τους βάζω και ένα μικρό προγραμματάκι σε γλώσσα, για να δουν με τα μάτια τους τί είναι ο συντάκτης κ.λπ. δυστυχώς, δεν μπορώ να τους δείξω το αντικείμενο πρόγραμμα...
τέλος εξετάζονται εντελώς χωριστά σε αυτό το κεφάλαιο, συνήθως με διαγώνισμα.