@sdoukakis
Σπύρο σωστή η διόρθωση, είχα την εντύπωση ότι τα άκρα ήταν τα ίδια. Και πάλι όμως δεν είναι το ίδιο. Δηλαδή άλλο να πεις από 2 μέχρι 10 και άλλο από 10 μέχρι 2. Όχι ότι το κάνει σωστό, απλά στην πρώτη περίπτωση δεν νομίζω ότι θα βρεθεί μαθητής να ξεγελαστεί και να απαντήσει καμία, ενώ στην 2η κάποιοι θα την πατήσουν.
@petrosp13
Το πρόβλημα κατά τη γνώμη μου είναι ότι η εξήγηση που θα δώσεις στον μαθητή να έχει μια συνέπεια και να μπορεί να προκύψει με απλή λογική, όχι με κανόνες που υπάρχουν στο βιβλίο χωρίς καμία τεκμηρίωση.
@morfeus
Το μηδέν δεν είναι ούτε θετικός ούτε αρνητικός, είναι μη θετικός και μη αρνητικός. Η μετατροπή όπως λες είναι ακαθόριστη και για αυτό είπα ότι δεν μπορείς να το ορίσεις αυστηρά.
Τα παραδείγματα όμως που λες σε java., c++ δεν επιβεβαιώνουν τίποτα, γιατί για παράδειγμα στις γλώσσες αυτές μπορείς να χρησιμοποιήσεις break ή να πειράξεις το μετρητή της επανάληψης. Αυτό δεν ισχύει και στην ψευδογλώσσα