Γιάννη,
έχω χρησιμοποιήσει πολλές δεκάδες φορές το helpdesk.sch.gr, τόσο ως εκπαιδευτικός όσο και από τη θέση του υπ. κεπληνέτ Φωκίδας. Δε νομίζω πως υπάρχει κάτι που πρέπει να αλλάξει, το θεωρώ ήδη πολύ καλό.
Προσωπικά, εκείνο που πιστεύω πως πρέπει να αλλάξει, είναι ο τρόπος με τον οποίο προτείνονται/διαφημίζονται (ή πως πρέπει να χρησιμοποιούνται ως μονόδρομος) τέτοιες υπηρεσίες του ΠΣΔ. Κάτι μου λέει ότι ακόμη δεν τις γνωρίζουν πολλοί εκπαιδευτικοί.
Εκεί που μπλέκονταν πολλοί συνάδελφοι, ήταν στην κατηγοριοποίηση (μάλλον ήθελαν κάτι πιο γρήγορο, λιγότερες επιλογές ίσως - εδώ πρέπει να λάβουμε υπόψη πως υπάρχουν συνάδελφοι ελάχιστα σχετικοί με την πληροφορική) και στην ανάθεση (ρωτούσαν "τί είναι αυτό").