Ναι, συμφωνώ ότι ο τμηματικός προγραμματισμός είναι πολύ σημαντικός, αλλά τα παιδιά δε μπορούν να κατανοήσουν πλήρως τη
σημασία του, και τη χρησιμότητά του στις 9-10 ώρες που τον διδάσκονται... Να χαμε 2 χρόνια για το μάθημα θα τον κατανοούσαν πλήρως πιστεύω, αλλά έτσι όπως είναι τα πράματα με τη πίεση που υπάρχει για να βγεί η ύλη, δεν γίνεται σωστά η δουλειά... Πολλές φορές βλέπω τι ασκήσεις θα μπορούσα να κάνω με τα παιδιά πάνω στον τμηματικό προγραμματισμό, και με πιάνει θλίψη που δε προφταίνω... Καλύτερα πιστεύω και εγώ να έβγαινε ο τμηματικός προγραμματισμός (όλο το 10) και όλο το 6, και να έμπαινε το 5 (βελτιστοποίηση αλγορίθμων)...