Ψηφοφορία

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
28 (8.2%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.7%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.9%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 339

Αποστολέας Θέμα: Ημερήσια 2010  (Αναγνώστηκε 204907 φορές)

LefterisP

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 12
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #780 στις: 29 Μάι 2010, 01:21:02 πμ »
Πάντως σήμερα το Στέκι έγινε γνωστό σε όλο τον κλάδο!
Πολλοί το διάβασαν και πολλοί έγραψαν και θα γράψουν πολλά!
Κάτι πολύ καλό νομίζω οτι βγήκε τελικά σήμερα απο τη βλακεία της ΚΕΕ!  :)

mbathas

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
    • blogs.sch.gr/mbathas
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #781 στις: 29 Μάι 2010, 01:22:10 πμ »
πήρε θέση και η ΠΕΚΑΠ:
Παράθεση
ΘΕΜΑ Γ.
Το θέμα αυτό δυσκόλεψε την πλειοψηφία των μαθητών γιατί η σωστή λύση του απαιτούσε να μην χρησιμοποιηθούν πίνακες.   Η μέθοδος αυτή απαιτούσε αυξημένη αναλυτική και συνθετική σκέψη από το μαθητή. Οι μαθητές έχουν συνηθίσει να αντιμετωπίζουν τέτοια προβλήματα πάντα με τη χρήση πινάκων και έτσι η πλειοψηφία τους είναι σίγουρο ότι θα χρησιμοποιήσει πίνακες και θα δυσκολέψει τους βαθμολογητές στην αξιολόγησή τους.
Πλήρης κάλυψη του υπουργείου και της επιτροπής,χωρίς κανένα ενδοιασμό,χωρίς να αφήνουν περιθώρια...
Μπήκε για τα καλά ο συνδικαλισμός α αλα ελληνικά στο πετσί τους....
Μιχάλης Μπάθας
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής

axi

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 20
  • There are no Dumb Questions!
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #782 στις: 29 Μάι 2010, 01:27:23 πμ »
Εκείνο που μ΄ ενοχλεί πιο πολύ είναι ότι η αλγοριθμική σκέψη έρχεται με
τη γαρνιτούρα της pascal και πρέπει να τη φάμε κι αυτή σώνει και καλά.
Δεν υλοποιώ πρόγραμμα σε υπαρκτή γλώσσα προγραμματισμού, ψευδογλώσσα γράφω
στο χαρτί και χρησιμοποιώ μια δομή που έχει πεπερασμένο πλήθος στοιχείων.
Που είναι το παράδοξο;

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2806
  • Πύργος Ηλείας
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #783 στις: 29 Μάι 2010, 01:28:05 πμ »
Το ωραίο είναι πως ακόμα και οι συνάδελφοι που υποστηρίζουν ότι δεν έπρεπε να γίνει χρήση πίνακα, καταγράφουν πως η συντριπτική πλειοψηφία των ίδιων των μαθητών τους έκανε χρήση πίνακα! Πώς εξηγείται αυτό; Τι δεν πήγε καλά λοιπόν; Αφού η Επιτροπή "σωστά" έδωσε αυτό το θέμα, τότε τι δεν πήγε σωστά;

Σούλας Βασίλης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 305
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #784 στις: 29 Μάι 2010, 01:30:14 πμ »
Διαφωνώ με την φράση της ΠΕΚΑΠ ''η σωστή λύση'' απαιτούσε την μη χρήση πινάκων, σε ένα μάθημα που εξετάζει την Αλγοριθμική σκέψη και που στην οδηγία 4 των θεμάτων αναφέρει ''Κάθε λύση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή''.

Από του χρόνου να αλλάξει σε:

 ''Κάθε σωστή λύση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή αν την λύσετε με τον τρόπο που είχε στο μυαλό της η ΚΕΕ''.

Καληνύχτα σε όλους!!!!
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

lsourtzo

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 131
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #785 στις: 29 Μάι 2010, 01:36:25 πμ »
Το ωραίο είναι πως ακόμα και οι συνάδελφοι που υποστηρίζουν ότι δεν έπρεπε να γίνει χρήση πίνακα, καταγράφουν πως η συντριπτική πλειοψηφία των ίδιων των μαθητών τους έκανε χρήση πίνακα! Πώς εξηγείται αυτό; Τι δεν πήγε καλά λοιπόν; Αφού η Επιτροπή "σωστά" έδωσε αυτό το θέμα, τότε τι δεν πήγε σωστά;
Δεν είπαμε ότι έδωσε σωστά το θέμα ... ίσα ίσα .. είπαμε ότι έπρεπε να διευκρινίσει περισσότερο το θέμα ότι δεν χρειάζεται πίνακα ...
αλλά αφού μπήκε, πρέπει να βαθμολογηθεί σωστά ...
άλλο το ένα .. άλλο το άλλο ...

mbathas

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
    • blogs.sch.gr/mbathas
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #786 στις: 29 Μάι 2010, 01:36:35 πμ »
Το ωραίο είναι πως ακόμα και οι συνάδελφοι που υποστηρίζουν ότι δεν έπρεπε να γίνει χρήση πίνακα, καταγράφουν πως η συντριπτική πλειοψηφία των ίδιων των μαθητών τους έκανε χρήση πίνακα! Πώς εξηγείται αυτό; Τι δεν πήγε καλά λοιπόν; Αφού η Επιτροπή "σωστά" έδωσε αυτό το θέμα, τότε τι δεν πήγε σωστά;
Αγαπητέ Νίκο, σωστά δεν βαδίζει το σύστημα πρόσβασης στην Γ/θμια εκπαίδευση στη χώρα μας...
Παράγει παπαγάλους...
Απλά κάποιος Δον Κιχώτης σήμερα βάλθηκε να το συνθλίψει βάζοντας μια φτηνή ποντικοπαγίδα στην ΑΕΠΠ,αλλά τελικά μάλλον πιάστηκε ο ίδιος...

Μα τι γράφω....μήπως να παω για ύπνο???
Μιχάλης Μπάθας
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής

Σπύρος Δουκάκης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 831
  • Έτερος εξ ετέρου σοφός, το τε πάλαι το τε νυν
    • http://sdoukakis.wordpress.com/
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #787 στις: 29 Μάι 2010, 01:39:33 πμ »
1. Από εντελώς σχετική κουβέντα πριν δύο μήνες:
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2734.msg24353#msg24353

Πολύ χρήσιμο το link Νίκο... Το δίνω από την αρχή γιατί το ζήτημα εμφανίστηκε εκ νέου με τα θέματα. https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2734.0

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2806
  • Πύργος Ηλείας
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #788 στις: 29 Μάι 2010, 01:42:44 πμ »
Δεν είπαμε ότι έδωσε σωστά το θέμα ... ίσα ίσα .. είπαμε ότι έπρεπε να διευκρινίσει περισσότερο το θέμα ότι δεν χρειάζεται πίνακα ...
αλλά αφού μπήκε, πρέπει να βαθμολογηθεί σωστά ...
άλλο το ένα .. άλλο το άλλο ...

Δηλαδή, αυτό έχεις καταλάβει; Ότι έχουμε πεισθεί ότι όντως είναι λάθος η χρήση πινάκων, και ότι απλά μας ενδιαφέρει να μην χάσουν μονάδες οι μαθητές;

Από αυτό: https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2927.msg27738#msg27738 φαίνεται κάτι τέτοιο; Καθόλου δεν έχουμε πεισθεί!

Panepistimonas

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 10
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #789 στις: 29 Μάι 2010, 01:46:13 πμ »
Εχει ενδιαφέρον η συζήτηση το δίχος άλλο!

Ερώτηση. Υπάρχει κάποιος αλγόριθμος στο βιβλίο (οχι πρόγραμμα! πρόγραμμα δεν υπάρχει σίγουρα) που να αφήνει υπόνοια οτι δηλώνουμε πίνακα χωρίς να ξέρουμε το μέγεθός του?

Γιατί ακόμα και στην φυσαλίδα η στις ασκήσεις που το δηλώνουν "έστω πίνακας Ν", δεν είναι ένα Ν που θα το ανακαλύψουμε στην συνέχεια του αλγορίθμου απο κάποια είσοδο η υπολογισμό. είναι ένας ΔΕΔΟΜΕΝΟΣ αριθμός που όμως τον ονομάζουμε Ν χάρην γενικότητας. Είναι δυο διαφορετικά πράγματα.

Ούτε αλγοριθμικά δεν στέκει η άποψη "ορίζω αρχικά έναν πίνακα Ν στοιχείων το οποίο Ν θα το πάρω σαν είσοδο κατα την συνέχεια του αλγορίθμου". Τουλάχιστον οχι στους διαδικαστικούς σειριακούς αλγορίθμους που μελετώνται στην 3η λυκείου.

Οσο για το θέμα "αρχικοποιώ μια τιμή πολύ μεγάλη", ας πούμε οτι έχει μια λογική, λανθασμένη όμως αφού δεν μπορώ να καταλάβω απο που προκύπτει η αυθαιρεσία αυτή. Και πόσο είναι η "μεγάλη" τιμή? Αυτόν που προέβλεψε πανβαλκανικούς αγώνες στίβου, βάζοντας μεγεθος 1.000 ή τον άλλον που θεώρησε τοπικό σχολικό συγκρότημα Ανω Ραχούλας και έβαλε 10?

Η άσκηση δεν θέλει πίνακες. Αν υπάρχει τρόπος για να λυθεί με πίνακες? Ναι φυσικά και υπάρχει στα παραθυράκια του δυναμικού προγραμματισμού. Αλλά δεν είναι λύση αυτό, σωστά? Δήλωση πίνακα, για τις ανάγκες ενός αλγορίθμου, χωρίς την γνώση του μεγέθους του πριν τιν εκτέλεση του αλγορίθμου, δεν προβλέπεται, και κρίμα όποιος το έκανε, αλλά θα πρέπει να χάσει μόρια.

Αν οχι και τα 18, τουλάχιστον 10 (λέω ένα νουμερο). Αξίζει ο μαθητής που δεν χρησιμοποίησε πίνακες, να επιβραβευθεί για την ψυχραιμία του και την γνώση του να μην πάει τυφλοσούρτη "πολλά δεδομένα, ψάχνω μικρά μεγάλα, άρα δηλώνω πίνακα" αλλά να το διαχειριστεί σωστά. Οι πανελλαδικές εξετάσεις είναι ανταγωνιστικό περιβάλλον και δεν είναι εκπαιδευτική διαδικασία για να επιβραβεύσεις ούτε την προσπάθεια ούτε την θέληση, ουτε να συγχωρήσεις το λάθος, αλλά για να ξεχωρήσεις τον ένα μαθητή απο τον άλλο για να κρίνεις την σειρά προτεραιότητας στις σχολές.

Καλο κακό αυτό είναι το σύστημα. Δεν προυποθέτει να γράφουν όλοι 20. Αν και το 100% των μαθητών το έλυσαν με πίνακα, όλοι 10 μόρια κάτω. Αν 1 το έλυσε χωρίς πίνακα, μπράβο του, ξεκινάει με αυτό το πλεονέκτημα και καλά κάνει και ξεκινάει μ αυτό γιατι έτσι είναι το σύστημα.

Οσο για το τι δεν πήγε σωστά και το λύσανε όλοι με πίνακα? Η προσωπική μου γνώμη είναι οτι κανείς δεν υπέθετε τέτοιο θέμα. Και όλοι δίνανε τους κλασσικούς τυφλοσούρτες στους μαθητές "πολλά δεδομένα, τα βάζουμε σε πίνακα τα ταξινομούμε, έτσι βρίσκουμε το μέγιστο, έτσι το ελάχιστο έτσι κάνουμε αυτό, έτσι κάνουμε αναζήτηση". Το μόνιμο κουλό δηλαδή με το σύστημα τις παιδείας σ αυτό το επίπεδο. Απο την πίεση να εξασφαλίσει ο μαθητής καλύτερη βαθμολογία, επαναπαύεται στους τυφλοσούρτες αυτούς (σε όλα τα μαθήματα υπάρχουν. Τόσες και τόσες μεθοδολογίες στα μαθηματικά και τις φυσικές κτλ κτλ) και όταν πέσει κάτι που απαιτεί λίγο διαφορετική προσέγγιση, ο κόσμος την πατάει. Ετσι έγινε και εδώ, και τόσο το χειρότερο για τον κόσμο.

Η άσκηση αυτή ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να λυθεί με πίνακα όπως και να το προσεγγίσεις, και το να ψάχνουμε να καλύψουμε τους τόνους των 15αριών που θα εμφανιστούν με προσεγγίσεις "είναι αλγόριθμος και οχι πρόγραμμα" "ναι αλλά μπορείς να δηλώσεις μια πολύ μεγάλη τιμή" είναι λάθος.

Να με συμπαθάτε.
Μάνος.

bagelis

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2009
  • *
  • Μηνύματα: 565
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #790 στις: 29 Μάι 2010, 01:54:46 πμ »

Οσο για το θέμα "αρχικοποιώ μια τιμή πολύ μεγάλη", ας πούμε οτι έχει μια λογική, λανθασμένη όμως αφού δεν μπορώ να καταλάβω απο που προκύπτει η αυθαιρεσία αυτή. Και πόσο είναι η "μεγάλη" τιμή? Αυτόν που προέβλεψε πανβαλκανικούς αγώνες στίβου, βάζοντας μεγεθος 1.000 ή τον άλλον που θεώρησε τοπικό σχολικό συγκρότημα Ανω Ραχούλας και έβαλε 10?


Γιατί λανθασμένη? επαναλαμβάνω ένα προηγούμενο ποστ:

Βιβλίο καθηγητή σελίδα 56:
ΔΤ8.
To πρόβλημα αυτό ακολουθεί τον αλγόριθμο Ελάχιστη_Μέγιστη1 που δόθηκε
στο Παράδειγμα 3 (τιμές θερμοκρασίας από Μετεωρολογικό Κέντρο) του Τετρα-
δίου του Μαθητή.Χρειάζεται μόνο να δοθεί η κατάλληλη τιμή στις μεταβλητές
MIN και MAX σε σχέση με την εκφώνηση του προβλήματος.
Επομένως εάν δοθούν
αρχικά
ΜΙΝ ←1000000
ΜΑΧ ←0
δεν θα υπάρξει πρόβλημα με τον υπολογισμό του μικρότερου και του μεγαλύ-
τερου αριθμού προσπελάσεων.

Το ίδιο το σχολικό βιβλίο σε αλγορίθμους αποδέχεται αυτήν την αυθαιρεσία... Μπορώ να θεωρήσω μία μεγάλη τιμή κατάλληλη σε σχέση με την εκφώνηση του προβλήματος. Ακριβώς το ίδιο είναι και για αθλητές μήκους.


noname

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2013
  • *
  • Μηνύματα: 193
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #791 στις: 29 Μάι 2010, 01:56:52 πμ »
Είναι ξεκάθαρο ότι η επιτροπή δεν ήθελε τη χρήση πίνακα στο Θέμα Γ. Έχω την εντύπωση ότι δεν είδαν από την αρχή ότι η μη χρήση πίνακα δεν ήταν μονόδρομος και γι αυτό έγινε αυτός ο θόρυβος. Πήγαν να καλύψουν την ασάφεια της εκφώνησης με μια πρόχειρη ανακοίνωση/οδηγία.
Θα μπορούσαν να απαγορεύσουν τη χρήση πίνακα με 4 τρόπους:
  • Ζητώντας πρόγραμμα
  • Ζητώντας συνθήκη τερματισμού του αλγόριθμου
  • Απαγορεύοντάς το με διευκρίνιση
  • Απαγορεύοντάς το με εκ των υστέρων ανακοίνωση

Επέλεξαν τον τελευταίο. Και αυτό σημαίνει κάτι.

Η ανάλυση του NIKODIM είναι ό,τι καλύτερο διάβασα σε αυτές τις 50+ σελίδες.

Για τους "φανατικούς" της μη χρήσης πινάκων για το Θέμα Γ έχω 3 ερωτήσεις:
 1. Αν ένας μαθητής διατύπωνε τον αλγόριθμο σε C++ και έκανε χρήση δυναμικών πινάκων πόσες μονάδες θα έχανε;
 2. Αν ένας μαθητής δήλωνε αρχικά: //Δεδομένα Ν// όπως αναφέρει το βιβλίο θα ήταν αποδεκτό; Αν ναι τότε ας χάσει τις μονάδες για τη μη δήλωση και όχι για τη χρήση πινάκων.
 3. Αν σας έδινε κάποιος τον αλγόριθμο του Θέματος Γ με πίνακες δεν θα μπορούσατε να τον μετατρέψετε σε πρόγραμμα με κάποια γλώσσα προγραμματισμού (C++, κλπ);

Τέλος, κατά την ταπεινή μου γνώμη, η ανακοίνωση του Υπουργείου είναι αστεία και προδίδει πανικό.


mbathas

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
    • blogs.sch.gr/mbathas
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #792 στις: 29 Μάι 2010, 01:59:31 πμ »
Εχει ενδιαφέρον η συζήτηση το δίχος άλλο!

Ερώτηση. Υπάρχει κάποιος αλγόριθμος στο βιβλίο (οχι πρόγραμμα! πρόγραμμα δεν υπάρχει σίγουρα) που να αφήνει υπόνοια οτι δηλώνουμε πίνακα χωρίς να ξέρουμε το μέγεθός του?

Γιατί ακόμα και στην φυσαλίδα η στις ασκήσεις που το δηλώνουν "έστω πίνακας Ν", δεν είναι ένα Ν που θα το ανακαλύψουμε στην συνέχεια του αλγορίθμου απο κάποια είσοδο η υπολογισμό. είναι ένας ΔΕΔΟΜΕΝΟΣ αριθμός που όμως τον ονομάζουμε Ν χάρην γενικότητας. Είναι δυο διαφορετικά πράγματα.

Ούτε αλγοριθμικά δεν στέκει η άποψη "ορίζω αρχικά έναν πίνακα Ν στοιχείων το οποίο Ν θα το πάρω σαν είσοδο κατα την συνέχεια του αλγορίθμου". Τουλάχιστον οχι στους διαδικαστικούς σειριακούς αλγορίθμους που μελετώνται στην 3η λυκείου.

Οσο για το θέμα "αρχικοποιώ μια τιμή πολύ μεγάλη", ας πούμε οτι έχει μια λογική, λανθασμένη όμως αφού δεν μπορώ να καταλάβω απο που προκύπτει η αυθαιρεσία αυτή. Και πόσο είναι η "μεγάλη" τιμή? Αυτόν που προέβλεψε πανβαλκανικούς αγώνες στίβου, βάζοντας μεγεθος 1.000 ή τον άλλον που θεώρησε τοπικό σχολικό συγκρότημα Ανω Ραχούλας και έβαλε 10?

Η άσκηση δεν θέλει πίνακες. Αν υπάρχει τρόπος για να λυθεί με πίνακες? Ναι φυσικά και υπάρχει στα παραθυράκια του δυναμικού προγραμματισμού. Αλλά δεν είναι λύση αυτό, σωστά? Δήλωση πίνακα, για τις ανάγκες ενός αλγορίθμου, χωρίς την γνώση του μεγέθους του πριν τιν εκτέλεση του αλγορίθμου, δεν προβλέπεται, και κρίμα όποιος το έκανε, αλλά θα πρέπει να χάσει μόρια.

Αν οχι και τα 18, τουλάχιστον 10 (λέω ένα νουμερο). Αξίζει ο μαθητής που δεν χρησιμοποίησε πίνακες, να επιβραβευθεί για την ψυχραιμία του και την γνώση του να μην πάει τυφλοσούρτη "πολλά δεδομένα, ψάχνω μικρά μεγάλα, άρα δηλώνω πίνακα" αλλά να το διαχειριστεί σωστά. Οι πανελλαδικές εξετάσεις είναι ανταγωνιστικό περιβάλλον και δεν είναι εκπαιδευτική διαδικασία για να επιβραβεύσεις ούτε την προσπάθεια ούτε την θέληση, ουτε να συγχωρήσεις το λάθος, αλλά για να ξεχωρήσεις τον ένα μαθητή απο τον άλλο για να κρίνεις την σειρά προτεραιότητας στις σχολές.

Καλο κακό αυτό είναι το σύστημα. Δεν προυποθέτει να γράφουν όλοι 20. Αν και το 100% των μαθητών το έλυσαν με πίνακα, όλοι 10 μόρια κάτω. Αν 1 το έλυσε χωρίς πίνακα, μπράβο του, ξεκινάει με αυτό το πλεονέκτημα και καλά κάνει και ξεκινάει μ αυτό γιατι έτσι είναι το σύστημα.

Οσο για το τι δεν πήγε σωστά και το λύσανε όλοι με πίνακα? Η προσωπική μου γνώμη είναι οτι κανείς δεν υπέθετε τέτοιο θέμα. Και όλοι δίνανε τους κλασσικούς τυφλοσούρτες στους μαθητές "πολλά δεδομένα, τα βάζουμε σε πίνακα τα ταξινομούμε, έτσι βρίσκουμε το μέγιστο, έτσι το ελάχιστο έτσι κάνουμε αυτό, έτσι κάνουμε αναζήτηση". Το μόνιμο κουλό δηλαδή με το σύστημα τις παιδείας σ αυτό το επίπεδο. Απο την πίεση να εξασφαλίσει ο μαθητής καλύτερη βαθμολογία, επαναπαύεται στους τυφλοσούρτες αυτούς (σε όλα τα μαθήματα υπάρχουν. Τόσες και τόσες μεθοδολογίες στα μαθηματικά και τις φυσικές κτλ κτλ) και όταν πέσει κάτι που απαιτεί λίγο διαφορετική προσέγγιση, ο κόσμος την πατάει. Ετσι έγινε και εδώ, και τόσο το χειρότερο για τον κόσμο.

Η άσκηση αυτή ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να λυθεί με πίνακα όπως και να το προσεγγίσεις, και το να ψάχνουμε να καλύψουμε τους τόνους των 15αριών που θα εμφανιστούν με προσεγγίσεις "είναι αλγόριθμος και οχι πρόγραμμα" "ναι αλλά μπορείς να δηλώσεις μια πολύ μεγάλη τιμή" είναι λάθος.

Να με συμπαθάτε.
Μάνος.
Θα το ξαναγράψω άλλη μια φορά πριν πάω για ύπνο...
Σε κάποιον μαθητή κάπνισε να λύσει τη συγκεκριμένη άσκηση χρησιμοποιώνας πίνακα 2000000 θέσεων.Δεν νομίζω να έχουμε παραπάνω μαθητές-αθλητές στην Ελλάδα άλλωστε...
το έλυσε έτσι, γιατί έτσι του αρέσει...
Γιατί είναι large τύπος....
Γιατί έχει ram  για ξόδεμα...
Γραφώντας στην ψευδογλώσσα του σχολικού βιβλίου,που θα έπρεπε να το δηλώσει αυτό?σε υποσημείωση?τότε θα ήταν σωστός?
Είναι τσαπατσούλης προγραμματιστής?ΝΑΙ
Πρέπει να του κοπούν μονάδες?μαλλον όχι...
Μιχάλης Μπάθας
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2806
  • Πύργος Ηλείας
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #793 στις: 29 Μάι 2010, 02:04:07 πμ »
Οσο για το τι δεν πήγε σωστά και το λύσανε όλοι με πίνακα? Η προσωπική μου γνώμη είναι οτι κανείς δεν υπέθετε τέτοιο θέμα. Και όλοι δίνανε τους κλασσικούς τυφλοσούρτες στους μαθητές

Όλοι οι συνάδελφοι; Οι δικοί σου μαθητές τι έκαναν;

Το θέμα δεν ήταν κάτι το εξωπραγματικό και ασύλληπτο! Αν έλεγε να διαβάζει το πλήθος των μαθητών με έλεγχο εγκυρότητας ώστε να είναι από 50 έως 200 τότε ξαφνικά το θέμα είναι γήινο και ολόκληρη η λύση είναι σωστή. Από αυτή τη λεπτομέρεια θέλησε ο θεματοδότης να κρίνει την αλγοριθμική σκέψη; Αυτός ήταν ο σκοπός του μαθήματος;

Αυτό θυμίζει μπλόκο της τροχαίας που επειδή βαριέται να πάει σε κανά επικίνδυνο σημείο, τη στήνει σε ευθεία εθνικής με διάζωμα στη μέση για να σε πιάσει επειδή πήγαινες με 100 ενώ υπήρχε πινακίδα με 90.

Σπύρος Δουκάκης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 831
  • Έτερος εξ ετέρου σοφός, το τε πάλαι το τε νυν
    • http://sdoukakis.wordpress.com/
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #794 στις: 29 Μάι 2010, 02:04:41 πμ »
Συνάδελφοι,

ας προφυλάξουμε τον κλάδο μας και το μάθημα.

Τα μνμ σε
δημοσιοκαφρικά
δημοσιογραφικά blogs δεν συνεισφέρουν σε κάτι...