Ασφάλεια και κοινωνική δικτύωση στο Internet.

Ξεκίνησε από toufeki, 10 Φεβ 2010, 03:54:26 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

toufeki

"Ιδιαίτερη σημασία να δοθεί στον γενικό στόχο του ΔΕΠΠΣ Πληροφορικής «Επιστήμη και Τεχνολογία στην καθημερινή ζωή: Οι μαθητές και οι μαθήτριες, στο πλαίσιο της γενικής τους παιδείας, ευαισθητοποιούνται και κρίνουν τις επιπτώσεις των νέων τεχνολογιών στους διάφορους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας. Ευαισθητοποιούνται σε θέματα προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων, ασφάλειας των πληροφοριών, συμπεριφοράς στο Διαδίκτυο κτλ.» "


http://www.gogoulos.gr/attachments/139_odigies_plhroforiki_Gym_97961_G2_12-08-2009.doc

Δεν θα έπρεπε να συμπεριλάβουν και το κρίσιμο θέμα της ασφάλειας των ίδιων των μαθητών κατά την περιπλάνησή τους στο Διαδίκτυο;

Στο σχολικό βιβλίο εντούτοις, δεν υπάρχει ύλη πέρα από την παράγραφο 4. σελ44 στην οποία γίνεται μια απλή αναφορά στο θέμα.
Υπάρχει εκτενής  αναφορά στην πειρατεία εμπορικού λογισμικού (κεφ 8 σελ 46) και μόνο μια μικρή παράγραφος 8.3 σελ 47 για Δωρεάν Λογισμικό και Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα.

Θα ήθελα πάρα πολύ να διαβάσω τις απόψεις σας γι'αυτό το θέμα.
Πως αντιμετωπίζετε το θέμα στην τάξη;

toufeki

Χθες 9/2 ήταν η ημέρα αφιερωμένη στο ασφαλές Ίντερνετ και ιδιαίτερα για τα παιδιά και τους εφήβους.

Δείτε ένα δημοσίευμα εφημερίδας.

http://www.alfavita.gr/typos/t10_2_10_953.php

tzorba

Εγώ λόγω της χθεσινής ημέρας αφιέρωσα το μάθημα εξ'ολοκλήρου στο θέμα αυτό.
Είχα τέσσερα τμήματα της B' Τάξης είχαμε κάνει πρόσφατα και το κεφάλαιο των Δικτύων και το βρήκα καλή ιδέα.
Ξεκινήσαμε για συζήτηση με αφορμή την ημέρα για τις εμπειρίες τους (θετικές και αρνητικές) από το διαδίκτυο. Φανταστείτε ότι κάποιο παιδί έχει 2600 "φίλους" στο facebook και ένα άλλο έχει "μπλοκάρει" τη δίδυμη αδελφή της  :laugh: . Είδαμε από saferinternet.gr κάποια βίντεο (savemitsos κλπ.) και τα σχολιάσαμε και διαβάσαμε μερικές συμβουλές για σωστή και ασφαλή συμπεριφορά στο διαδίκτυο. Στο τέλος έκαναν όλοι μαζί και ενα netiquette quiz και πήραν "πτυχίο" που τους τύπωσα και τους εντυπωσίασε. Πιστεύω ότι ήταν αρκετά εποικοδομητική ώρα, έμαθαν και έμαθα.

Circle

Σε αντίστοιχες συζητήσεις που έχουμε κάνει κ εμείς στην τάξη, το μεγαλύτερο ποσοστό έχει facebook και msn από την πέμπτη ή έκτη Δημοτικού. Ένα μεγάλο ποσοστό έχει ανοιχτό το msn ακόμη και όταν διαβάζει.  :(
Συνήθως έχουν φίλους τους συμμαθητές τους ή φίλους αυτών, δηλ γνωρίζονται από πριν. Δεν λείπουν βέβαια και οι περιπτώσεις άγνωστων φίλων.
Χαρακτηριστικά ένας μαθητής της α' Γυμνασίου μου είπε ότι κάνει φίλους ακόμη και άγνωστους αρκεί να μοιάζουν καλοί!   :(
Το συγκεκριμμένο θέμα το έχω δώσει εργασία στη Β' Γυμνασίου, θα σας αναρτήσω τα αποτελέσματα, αν και πιστεύω την ίδια εικόνα έχετε κ εσείς από τα σχολεία σας.

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

poursali

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 11 Φεβ 2010, 02:03:44 ΜΜ
Αυτό το είδατε; http://news.ert.gr/el/ellada/koinonia/33175-oristiki-apoboli-mathitrias-logo-facebook

ναι και δυστυχως ακουγονται πολλες υπερβολες... βεβαια και η αποφαση του συλλογου μου φαινεται υπερβολικη, αλλα δεν εχω δει το γκρουπ για να κρινω, ουτε μπορω να ερθω στη θεση του θυματος... αλλα και παλι υπερβολικη αποφαση η απομακρυνση... τι αξια εχει? παιδαγωγικα καμια, γιατι μαζι με τη συμμαθητρια τους νιωθουν θυματα και πολλοι συμμαθητες της....
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

toufeki

Λοιπόν, τέτοιες αποφάσεις με εξοργίζουν.
Γιατί ρε φίλε επιβάλεις την  μέγιστη ποινή στο παιδί;
Του έχεις μάθει στο σχολείο "τρόπους" ορθής χρήσης της κοινωνικής δικτύωσης;
Του έχεις μάθει ότι "παίζει" με επικίνδυνα "παιχνίδια";
Έχεις υπάρξει εσύ "Εκπαιδευτικό σύστημα"  εντάξει στις υποχρεώσεις σου;
Έχεις διδάξει στα παιδιά πως να προφυλάσσονται στο Ιντερνετ;
Έχεις προβλέψει στα μαθήματα της πληροφορικής να διδάσκονται αυτά τα θέματα;(σε ποιο ΔΕΠΠΣ γίνεται αυτό και δεν το γνωρίζω;)
....
Έρχεται τώρα και η υπουργός και μας λέει ότι τα παιδιά ξέρουν "πληροφορική".
Ιδού κυρία μου τα αποτελέσματα. Να τι γνωρίζουν οι μαθητές.

Εύγε κυρία μου, γιατί είδατε τα πράγματα στην εκπαίδευση των νέων στις νέες τεχνολογίες όπως ακριβώς είναι.

Δεν συνεχίζω άλλο, γιατί πάλι θα με πουν γκρινιάρη.   

poursali

δυστυχως πολλες φορες στους συλλογους νομιζουμε οτι οι αποφασεις μας ειναι ξεκομμενες απο την κοινωνικη πραγματικοτητα και οτι γινεται στο σχολειο αφορα μονο εμας και κανεναν αλλον...
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

toufeki

Βλέπετε πουθενά στο παρακάτω συνημμένο να αναφέρονται το σχολικό πλαίσιο και οι αρμοδιότεροι να εφαρμόσουν όλα αυτά ΠΕ19-20;

Εμάς μας προορίζει για οριζοντιοποιητές.
Φαντάζομαι κάτι παραπάνω θα γνωρίζει για την ύπαρξη καταλληλότερων να διδάξουν στα παιδιά πως να προφυλάσσονται. 


ΥΓ: Υποκρισία.

za√‘ag

Κι εγώ έχω αποβάλλει μαθήτρια γιατί άνοιγε το facebook εν ώρα μαθήματος κι ενώ ξέρει ότι αυτό δεν επιτρέπεται.

Να σας πω και το άλλο;

Ακούστηκε ότι μια μαθήτρια της 1ης Γυμνασίου είπε στον πατέρα της ότι εγώ έδειξα "τσόντα" !!!! Και ξέρετε σε τι αναφέρθηκε; Στο βίντεο με το savemitsos.gr !!!! Ήμαρτον !!!!

Δεν είναι επιβεβαιωμένο βέβαια αλλά αν υπάρξει συνέχεια τότε δεν ξέρω που θα το φτάσω.

Στο δε Λύκειο ο συνάδελφος ο οποίος φιλοξενείται στο δικό μας εργαστήριο ΔΕΝ κάνει μάθημα και οι Α, Β Λυκείου ξεσαλώνει όταν έχουν μάθημα. Τους είδε και ο Λυκειάρχης να παίζουν πασιέντσες να είναι στο facebook σε online games κλπ... και τους έβαλε σε όλους τις φωνές.

Να τα λέμε τα πράγματα με το όνομά τους. Φταίμε κι εμείς (όταν είμαστε αδιάφοροι όπως ο συνάδελφος)  αλλά όχι να μας κυνηγάνε όταν τους ανοίγουμε τα μάτια !!!
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

poursali

θα ελεγα ειναι περισσοτερο δουλεια κοινωνιολογων και ψυχολογων που εχουν τις αντιστοιχες γνωσεις σε θεματα διαδικτυου παρα δικη μας.

zavag: ενας συναδελφος μας οταν διδασκε πριν καποια χρονια προγραμματισμο αναφερθηκε στην εντολη stop. πολλα παιδια ειπαν οτι κανει διαφημιση σε προφυλακτικα
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

toufeki

Ναι βρε συ Βαγγέλη, φυσικά και φταίμε. Φταίμε όμως μέχρι το σημείο που έχουμε την ευθύνη. Ούτε περισσότερο ούτε λιγότερο. Και είναι χρέος του Εκπαιδευτικού συστήματος να εντοπίζει και να διώχνει από τις αίθουσες διδασκαλίας τους καθηγητές που δεν βγάζουν τίμια το ψωμί τους.
Μέχρι εκεί όμως.
Από κει και πέρα ας αναλάβει τις ευθύνες του ο κάθε καρεκλοκένταυρος που σχεδιάζει το μέλλον στο εκπαιδευτικό μας σύστημα.

toufeki


poursali

εχεις δικιο Παναγιωτη, αλλα δεν μπορει ουτε να προβλεψει ουτε να σχεδιασει τα παντα το υπουργειο... καποια πραγματα πρεπει να τα βλεπουμε εξω απο αυτα τα ορια...

και να πουμε και το αλλο: λετε η μαθητρια να μην ηξερε οτι δεν ειναι σωστο αυτο που κανει? λετε να μην προεβλεψε οτι θα γραφτουν υβριστικα σχολια στο γκρουπ της? απλα επαιξε με τις πιθανοτητες οτι δεν θα γινει αντιληπτο και παραλληλα ισως ενιωθε μια μορφη εκδικηση για την "κακη" διευθυντρια της.
το προβλημα ειναι γενικα της κοινωνιας μας. αυτο που θεριζουμε πλεον ειναι η πεποιθηση της κοινωνιας οτι καμια πραξη δεν τιμωρειται και οτι ολοι αδιαφορουνε. αυτο εκανε η μαθητρια, αυτο εκανε ο συλλογος, αυτο κανουν τωρα και τα καναλια
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

toufeki

Άλλο όμως Κώστα να το "ξέρεις" ως έφηβος και άλλο να το ξέρεις μέσα από μια καλά οργανωμένη εκπαιδευτική διαδικασία.
Έτσι δεν είναι;

poursali

Παράθεση από: toufeki στις 11 Φεβ 2010, 04:09:59 ΜΜ
Άλλο όμως Κώστα να το "ξέρεις" ως έφηβος και άλλο να το ξέρεις μέσα από μια καλά οργανωμένη εκπαιδευτική διαδικασία.
Έτσι δεν είναι;

σιγουρα δεν λεω οτι δεν εχουμε ευθυνη, ακομα και αν δεν το προβλεπει καμια εγκυκλιος δεν απαλασσομαστε των ευθυνων μας. αλλα υπαρχει και αυτο το ρημαδι το εμφυτο ενστικτο που σου λεει ποτε ακριβως περνας τα ορια.
βεβαια συνεχιζω να πιστευω οτι η αλλαγη σχολικου περιβαλλοντος ηταν υπερβολικη
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

toufeki

Και γω συμφωνώ ότι ΠΡΕΠΕΙ να τιμωρηθεί ο μαθητής για να καταλάβει ότι κάθε λάθος πράξη θα πρέπει να τιμωρείται. Ακριβώς επειδή σε κάποιο βαθμό είχε την γνώση του τι έκανε.
Η τιμωρία όμως θα πρέπει να δίνεται με  παιδαγωγικά κριτήρια και όχι προσωπικά-εκδικητικά.
Δηλαδή να στηρίζεται στο δίπολο: Παιδαγωγική - διδακτική προσφορά <-> απαίτηση.

poursali

τι λες αραγε οι συναδελφοι που συμφωνησαν στην απομακρυνση να σκεφτονται τωρα?
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

toufeki

...την περικοπή των επιδομάτων!
Δυστυχώς.

tom

Παράθεση από: toufeki στις 11 Φεβ 2010, 03:06:07 ΜΜ
Λοιπόν, τέτοιες αποφάσεις με εξοργίζουν.
Γιατί ρε φίλε επιβάλεις την  μέγιστη ποινή στο παιδί;
Του έχεις μάθει στο σχολείο "τρόπους" ορθής χρήσης της κοινωνικής δικτύωσης;
Του έχεις μάθει ότι "παίζει" με επικίνδυνα "παιχνίδια";
Έχεις υπάρξει εσύ "Εκπαιδευτικό σύστημα"  εντάξει στις υποχρεώσεις σου;
Έχεις διδάξει στα παιδιά πως να προφυλάσσονται στο Ιντερνετ;
Έχεις προβλέψει στα μαθήματα της πληροφορικής να διδάσκονται αυτά τα θέματα;(σε ποιο ΔΕΠΠΣ γίνεται αυτό και δεν το γνωρίζω;)

Έχεις δίκιο, αλλά είσαι και λίγο υπερβολικός. Γενικότερα θέματα προσωπικών δεδομένων, ηθικής και νομικών συνεπειών σχετικά με την κοινωνική δικτύωση και χρήση των ΤΠΕ, θα πρέπει να ενταχθούν τόσο στο μάθημα πληροφορικής γυμνασίου, όσο και στα μαθήματα κοινωνιολογίας, έκθεσης κλπ.

Βέβαια, για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου κάποια πραγματάκια υπάρχουν και στα ΑΠΣ.

π.χ. ΑΠΣ Α' Γυμνασίου:

"Να γνωρίζουν κανόνες επικοινωνιακής συμπεριφοράς στο διαδίκτυο."

Σχολικό βιβλίο, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 - Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΑΣ ΖΩΗ

π.χ. ΑΠΣ Γ' Γυμνασίου:

"Να αντιλαμβάνονται τις επιδράσεις των ΤΠΕ στους διάφορους κοινωνικούς τομείς..."

Σχολικό βιβλίο, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 - Ο υπολογιστής στην κοινωνία και των πολιτισμό.

Είναι όμως από τα κεφάλαια που και εμείς, κάποιες φορές, δε δίνουμε την έμφαση που τους αρμόζει με βάση τη σημερινή καθημερινότητα.

Εμείς τις προάλλες στο σχολείο είχαμε πειθαρχικό με μαθητές που ανέβασαν video στο Youtube, στο οποίο ενημέρωναν και εξηγούσαν πως ο τάδε συμμαθητής τους είναι.... Το άσχημο είναι ότι οι υπόλοιποι μετά σε πηγαδάκια έλεγαν... "Λες να είναι αλήθεια;", "Τώρα που το σκέφτομαι, τότε...". Στο παιδί έχει μπει ήδη ταμπέλα.

Δύσκολη περίοδος η εφηβεία. Ευτυχώς εγώ φέτος έχω μόνο Γ' Λυκείου και Δημοτικό  ;D
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

toufeki

Δηλαδή συνάδελφε έχεις πιάσει τα 2 άκρα στην καμπύλη Gauss. <2.5%  >:D
Και η ύλη στην οποία αναφέρεσαι είναι ακριβώς τα 2 ακραία σημεία της καμπύλης. ~0%.

Το μεγάλο όμως "πανηγύρι" ξεκινά πλησιάζοντας προς το κέντρο.

poursali

Παράθεση από: toufeki στις 11 Φεβ 2010, 06:28:09 ΜΜ
...την περικοπή των επιδομάτων!
Δυστυχώς.

ελα Παναγιωτη, μην γινεσαι υπερβολικος... δεν νομιζω να μην τους επηρεαζει ο ντορος που γινεται και να μην βλεπουν με αλλο ματι (ισως) το ολο φαινομενο.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

toufeki

Σήμερα την λέξη υπερβολικός την άκουσα τουλάχιστον 2 φορές.
Αν προσθέσω και μερικές ακόμα παλαιότερα, ...Χμ τελικά πρέπει να πάω να με κοιτάξουν.  >:D

Όλοι είμαστε άνθρωποι Κώστα και σίγουρα επηρεαζόμαστε.
Ένας λειτουργός όμως δεν θα πρέπει να αφήνει έρμαιο τον εαυτό του σε κάθε λογής επηρεασμό.
Όταν σκεφτείς ότι η δική σου απόφαση επηρεάζει την μελλοντική στάση-συμπεριφορά ενός εφήβου θα πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός.
Μην ξεχνάμε ότι εκπαιδεύουμε και όταν τιμωρούμε.   

poursali

Παράθεση από: toufeki στις 11 Φεβ 2010, 07:40:14 ΜΜ
Σήμερα την λέξη υπερβολικός την άκουσα τουλάχιστον 2 φορές.
Αν προσθέσω και μερικές ακόμα παλαιότερα, ...Χμ τελικά πρέπει να πάω να με κοιτάξουν.  >:D

παλι υπερβαλεις! (3 φορες) μια χαρα σε βρισκω δεν χρειαζεται να σε δει κανενας.. απλα βραζει λιγο το αιμα σου, πραγμα οχι απαραιτητα κακο

Παράθεση από: toufeki στις 11 Φεβ 2010, 07:40:14 ΜΜ
Όλοι είμαστε άνθρωποι Κώστα και σίγουρα επηρεαζόμαστε.
Ένας λειτουργός όμως δεν θα πρέπει να αφήνει έρμαιο τον εαυτό του σε κάθε λογής επηρεασμό.
Όταν σκεφτείς ότι η δική σου απόφαση επηρεάζει την μελλοντική στάση-συμπεριφορά ενός εφήβου θα πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός.
Μην ξεχνάμε ότι εκπαιδεύουμε και όταν τιμωρούμε.   

ακομα και με το ντυσιμο εκπαιδευουμε.. ακομα και οταν χασμουριομαστε.. σε ολα.. τα παιδια ειναι πολυ αυστηροι κριτες και τετοιες αποφασεις των εκπαιδευτικων κρυβουν και πανικο καμια φορα
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

dim

Παράθεση από: poursali στις 11 Φεβ 2010, 07:54:43 ΜΜ
ακομα και με το ντυσιμο εκπαιδευουμε.. ακομα και οταν χασμουριομαστε.. σε ολα.. τα παιδια ειναι πολυ αυστηροι κριτες και τετοιες αποφασεις των εκπαιδευτικων κρυβουν και πανικο καμια φορα
Ωχχχχ!!! Εγώ καπνίζω... και δεν λέει να κοπεί......

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Δε γνωρίζω αν είχε προηγηθεί κάποια προεργασία από το συνάδελφο πληροφορικής στο εν λόγω σχολείο, ούτε μπορούμε να κρίνουμε ως ακραία την απόφαση του συλλόγου, για τον απλούστατο λόγο ότι δε γνωρίζουμε το ιστορικό της συγκεκριμένης μαθήτριας. Δεν είναι λίγα τα δυσπροσάρμοστα παιδιά στα σχολεία, ούτε εκείνα που ρέπουν προς την αταξία. Ζούμε δε εν μέσω περίεργων καταστάσεων, κατά τις οποίες τα παιδιά εκπαιδεύονται ως μικροί αυτοκράτορες: έχουν μόνο δικαιώματα, τα οποία κατοχυρώνουν μαχόμενα, αλλά ούτε λόγος για υποχρεώσεις. Και σε αυτή την κατάσταση έχουν συμβάλλει τα μέγιστα επί σειρά ετών γονείς και παππούδες-γιαγιάδες, που νομίζουν ότι έτσι τους αγαπούν τα παιδιά (ενώ στην πραγματικότητα χαϊδεύουν τον ατομικό τους εγωισμό - σκεφθείτε συνάδελφοι αυτό που μόλις ανέφερα για τον εγωισμό των γονέων...).

Επομένως η ρίζα του κακού βρίσκεται στο άμεσο γενεαλογικό δένδρο, και όχι στο κλαδί που είναι το παιδί. Ας μην ξεχνάμε ότι οι οικογένειες των μαθητών μας είναι λίγο ως πολύ σαν τις δικές μας οικογένειες, καθώς μοιραζόμαστε το ίδιο κομμάτι κοινωνίας. Ακόμη κι αν κόψεις το κλαδί, αν δε μπολιάσεις το δέντρο, δεν έκανες τίποτε.

Αρνούμαι να πιστέψω ότι ένα παιδί - ακόμη και στην εφηβεία - έχει πλήρη αίσθηση ή πλήρη απουσία μέτρου. Μπορεί να βρίσκεται "στην κοσμάρα του", αλλά βαθιά μέσα του ξέρει πότε πρέπει να σταματήσει. Απλά, έχει συνείδηση (είναι στις προδιαγραφές του ως ανθρώπου), η οποία ακόμη δεν έχει πωρωθεί πλήρως. Και αυτό φαίνεται από το αίσθημα ενοχής που νοιώθει εκ των υστέρων, από την διάθεσή του να επιδειχθεί για τις πράξεις του ή από την προσπάθειά του να καταλάβει αν κατέχει ακόμη τη θέση που είχε πριν την πράξη του. Αυτά είναι βιώματα, δεν μπορούν να περιγραφούν γραπτώς με ευκολία.

Εν ολίγοις, το βασικό μερίδιο ευθύνης βρίσκεται στην οικογένεια και στα ίδια τα παιδιά, που χτίζουν το χαρακτήρα τους. Στην πραγματικότητα το παιδί έχει θετικές και αρνητικές παραστάσεις και επιλέγει τη δική του στάση ζωής.

Η δική μας ευθύνη είναι σαφώς περιορισμένη σε σχέση με την οικογένεια. Περισσότερο εστιάζω στην προσωπικότητα του καθηγητή. Αν ο καθηγητής είναι ένα πηγάδι, από όπου το παιδί μπορεί να αντλήσει άφθονο θετικό παράδειγμα ανά πάσα στιγμή, τότε οι κανόνες έρχονται μόνοι τους...

Ο Παναγιώτης έβαλε τον τίτλο "Ασφάλεια και κοινωνική δικτύωση στο Internet". Εγώ θα βγάλω το ιντερνετ και θα βάλω "Ασφάλεια και κοινωνική δικτύωση στην ψυχή του μαθητή και στο σχολείο". Κοινωνική δικτύωση σε ένα σχολείο υπάρχει πρώτα ανάμεσα σε ανθρώπους και μετά στο facebook... Και θα πρέπει να κάνουμε την υπέρβαση: δηλ. να μη μας αφορά ΜΟΝΟ η ασφάλεια των μαθητών εντός της αυλής, να έχουμε κλειδωμένα λουκέτα και επιτήρηση, αλλά και ασφάλεια των "εισερχομένων" εντός της ψυχής του παιδιού. Ή διαφορετικά: να μας ενδιαφέρει τί παιδιά θα προσφέρουμε στην κοινωνία του αύριο.

Το κακό με τους ανθρώπους είναι ότι, όταν επενδύσεις σε αυτούς, η επένδυση αυτή είναι αβέβαιη και τα αποτελέσματά της φαίνονται μετά από χρόνια... Γι' αυτό και οι πολιτικοί μας είναι στην πλειοψηφία τους αποτυχημένοι, ενώ παράλληλα τρίζουν μανιωδώς τα κοκκαλάκια των προγόνων μας, που αγωνίστηκαν για τη δημοκρατία, που εμείς στρεβλώσαμε!

ΥΓ: συγνώμη για τα πολλά μου λόγια. Ουκ εν το πολλώ το ευ... αλλά φιλοξενώ τα πεθερικά μου στο σπίτι εδώ και δύο μέρες και τα είπα όλα μαζεμένα  ;D ;D ;D
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

tom

Παράθεση από: toufeki στις 11 Φεβ 2010, 03:06:07 ΜΜ
Έρχεται τώρα και η υπουργός και μας λέει ότι τα παιδιά ξέρουν "πληροφορική".
Ιδού κυρία μου τα αποτελέσματα. Να τι γνωρίζουν οι μαθητές.
Εύγε κυρία μου, γιατί είδατε τα πράγματα στην εκπαίδευση των νέων στις νέες τεχνολογίες όπως ακριβώς είναι.
Μάλλον κάτι άκουσε η υπουργός... >:D

http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=6868:-lr-&catid=346:2009-12-02-06-54-27&Itemid=1079
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

thtsag

Στα πλαίσια δημιουργίας ενός σχολικού περιοδικού επιλέξαμε σαν κύριο θέμα τεύχους τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
Είμαστε στη στατιστική ανάλυση του ερωτηματολογίου που δόθηκε στους μαθητές και πραγματικά έχω φριάξει με τα αποτελέσματα!
Μέσα στην επόμενη βδομάδα θα αναρτήσω ένα αντίγραφο για όσους συναδέλφους επιθυμούν να το διαβάσουν.

poursali

Παράθεση από: thtsag στις 12 Φεβ 2010, 04:22:55 ΜΜ
Στα πλαίσια δημιουργίας ενός σχολικού περιοδικού επιλέξαμε σαν κύριο θέμα τεύχους τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
Είμαστε στη στατιστική ανάλυση του ερωτηματολογίου που δόθηκε στους μαθητές και πραγματικά έχω φριάξει με τα αποτελέσματα!
Μέσα στην επόμενη βδομάδα θα αναρτήσω ένα αντίγραφο για όσους συναδέλφους επιθυμούν να το διαβάσουν.


αν θελεις δωσε μιας πρωτη γευση με μερικες εντυπωσεις
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

poursali

μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

toufeki

Διάβασες το σχόλιο Κώστα;
Από τα μέρη σου έρχεται το "κακό". >:D

poursali

Παράθεση από: toufeki στις 12 Φεβ 2010, 05:29:43 ΜΜ
Διάβασες το σχόλιο Κώστα;
Από τα μέρη σου έρχεται το "κακό". >:D

χαχα τωρα το διαβασα...
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

cristosx

Με αφορμή την ημέρα ασφαλούς διαδικτύου συγκέντρωσα υλικό (4 quiz σε swf) και έφτιαξα 2 quiz βασισμένα στις παλιότερες καμπάνιες  του saferinternet.gr Μπορούν να παίζουν χωρίς σύνδεση στο internet. Στο γυμνάσιο που διδάσκω τα συνδύασα με προβολή video και πλοήγηση στο saferinternet.gr (που επιτέλους απόκτησε και υλικό που απευθύνεται σε εφήβους)

Το video savemitsos απευθύνεται κυρίως στους γονείς (οι εικόνες με τις προκλητικές "κοπέλες" και τις διάφορες περίεργες φάτσες που εισβάλουν στο σπίτι δεν αποτρέπουν τους εφήβους)  και έτσι δεν το προτίμησα για προβολή ούτε και κάποια πολύ παιδικά video με τον @lpha από το saferinternet.

Προτείνω από το saferinterner τα :

Βάλε τέλος στην Παρενόχληση     http://www.saferinternet.gr/index.php?parentobjId=Page15&objId=Category17&childobjId=Text269
Ψάρεμα προσωπικών δεδομένων    http://www.saferinternet.gr/index.php?parentobjId=Page15&objId=Category17&childobjId=Text310


και τα

321849 - "Tom's Story"            http://www.youtube.com/watch?v=q4vyRBMjEv8
Girls - Think U Know CEOP       http://www.youtube.com/watch?v=vp5nScG6C5g
Everyone Knows Your Name    http://www.youtube.com/watch?v=hOwpGF1SOQM
FaceBook In Reality                  http://www.youtube.com/watch?v=nrlSkU0TFLs

που είναι στα αγγλικά αλλά τράβηξαν το ενδιαφέρον και ευαισθητοποίησαν το σύνολο σχεδόν των μαθητών μου ....

dim

Το υπουργείο Παιδείας για τη μαθήτρια στα Χανιά

Mε αφορμή το περιστατικό στο σχολείο των Χανίων , το υπ. Παιδείας εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

«Από το λεύκωμα στο Facebook»

http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=6875:2010-02-12-12-43-04&catid=346:2009-12-02-06-54-27&Itemid=1079

cristosx

Σας παραθέτω δημοσίευμα από τα Χανιώτικα Νέα για το θέμα της μαθήτριας.

http://www.haniotika-nea.gr/index.php?artid=42631

Συνάδελφος που υπηρετεί στο 1ο Γυμνάσιο  Ελ. Βενιζέλου  (Χρυσοπηγής Χανίων) μου επιβεβαίωσε ότι η αλήθεια για το τι πραγματικά έγινε, φαίνεται στην ανακοίνωσή της Περιφερειακής Δνσης  Εκπαίδευσης Κρήτης.

Ποια η διαφορά ανάμεσα στο να βρίζει με σπρέι ενυπόγραφα στον τοίχο του σχολείου ένας μαθητής τον οποιοδήποτε (π.χ. καθηγητή, το συμμαθητή του ή ακόμα και μια ομάδα) και να το ανεβάζει σε ανοιχτό γκρουπ στο facebook ; Για μένα το μόνο που αλλάζει είναι φυσικό μέσο (κανονικό – ψηφιακό μελάνι).  Δεν μιλάμε για μία ιδιωτική συζήτηση όπου ο καθένας με τον φίλο – συνομιλητή του μπορεί να πει δεν χωνεύω – μισώ τον τάδε αλλά για δημόσιο βήμα όπου ο καθένας έχει και την ευθύνη για τα όσα γράφει.

Το κριτήριο πάντως για την ποινή αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος ήταν να μη χάσει η μαθήτρια τη χρονιά της από απουσίες (όπως θα γινόταν  π.χ. με 2ήμερη αποβολή).

Η μαθήτρια έπρεπε να μην τιμωρηθεί ; Δε νομίζω.

Βέβαια στον τύπο πούλησε το «πιασάρικο» Αποβολή λόγω Facebook ....

Laertis

Ένα έχω να πω :

Μηδενί δίκη δικάσεις πριν αμφί μύθον ακούσεις ...
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Loukritia

Παράθεση από: cristosx στις 13 Φεβ 2010, 04:37:50 ΜΜ
Με αφορμή την ημέρα ασφαλούς διαδικτύου συγκέντρωσα υλικό (4 quiz σε swf) και έφτιαξα 2 quiz βασισμένα στις παλιότερες καμπάνιες  του saferinternet.gr Μπορούν να παίζουν χωρίς σύνδεση στο internet. Στο γυμνάσιο που διδάσκω τα συνδύασα με προβολή video και πλοήγηση στο saferinternet.gr (που επιτέλους απόκτησε και υλικό που απευθύνεται σε εφήβους)

Το video savemitsos απευθύνεται κυρίως στους γονείς (οι εικόνες με τις προκλητικές "κοπέλες" και τις διάφορες περίεργες φάτσες που εισβάλουν στο σπίτι δεν αποτρέπουν τους εφήβους)  και έτσι δεν το προτίμησα για προβολή ούτε και κάποια πολύ παιδικά video με τον @lpha από το saferinternet.

Προτείνω από το saferinterner τα :

Βάλε τέλος στην Παρενόχληση     http://www.saferinternet.gr/index.php?parentobjId=Page15&objId=Category17&childobjId=Text269
Ψάρεμα προσωπικών δεδομένων    http://www.saferinternet.gr/index.php?parentobjId=Page15&objId=Category17&childobjId=Text310


και τα

321849 - "Tom's Story"            http://www.youtube.com/watch?v=q4vyRBMjEv8
Girls - Think U Know CEOP       http://www.youtube.com/watch?v=vp5nScG6C5g
Everyone Knows Your Name    http://www.youtube.com/watch?v=hOwpGF1SOQM
FaceBook In Reality                  http://www.youtube.com/watch?v=nrlSkU0TFLs

που είναι στα αγγλικά αλλά τράβηξαν το ενδιαφέρον και ευαισθητοποίησαν το σύνολο σχεδόν των μαθητών μου ....


πολύ ωραία τα τεστάκια. Ελπίζω να επιτρέπεις να τα χρησιμοποιήσουμε:)) Θα αναφέρω πώς δεν είναι δικά μου:)
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

cristosx

Παράθεση από: k.p. στις 16 Φεβ 2010, 07:43:40 ΜΜ
πολύ ωραία τα τεστάκια. Ελπίζω να επιτρέπεις να τα χρησιμοποιήσουμε:)) Θα αναφέρω πώς δεν είναι δικά μου:)

Εννοείται !!! Άλλωστε γι 'αυτό τα ανέβασα. Τα περισσότερα είναι από saferinternet και τα 2 δικά μου βασισμένα όμως σε προηγούμενο υλικό του  saferinternet

cristosx

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank16_2_10_0929.php

Η απάντηση των συναδέλφων του 1ου Γυμνασίου Ελ. Βενιζέλου (Χρυσοπηγής)
στα δημοσιεύματα

Laertis

Νομίζω πως η ανακοίνωση βάζει τα πράγματα στη θέση τους ...
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola


pgrontas

Παράθεση από: Laertis στις 17 Φεβ 2010, 09:49:29 ΠΜ
Νομίζω πως η ανακοίνωση βάζει τα πράγματα στη θέση τους ...
Όντως τα βάζει, αλλά δυστυχώς θα δημοσιευθεί σε κάποια τελευταία σελίδα, σε αντίθεση με τους μεγάλους τίτλους περί αδικίας που είχαμε τις προηγούμενες μέρες...
Δυστυχώς η αλήθεια δεν πουλάει και κοστίζει πολύ να την μάθεις.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Laertis

Δυστυχώς έτσι είναι Παναγιώτη, και η δημοσιογραφική τακτική της λάσπης και της δημιουργίας ψευδών εντυπώσεων είναι κυρίαρχη στα ΜΜΕ. Αυτό είναι ένα βασικό για μένα θέμα που πρέπει να μάθουν τα παιδιά μας.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Λάμπρος Μπουκουβάλας

... και εμείς! Δεν τους συντηρούν τα παιδιά μας, αλλά ΕΜΕΙΣ!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Laertis

Έχεις δίκιο Λάμπρο, αλλά εγώ (όπως και οι περισσότεροι απο μας) δεν μεγάλωσα με την τηλεόραση να παίζει 15 ώρες τη μέρα στο σπίτι μου και μπορώ και κρατάω μια κριτική στάση . Φοβάμαι πολύ περισσότερο για τα παιδιά μας τα οποία θεωρούν την τηλεόραση το εγκυρότερο και το πιο έγκριτο μέσο πληροφόρησης και δέχονται άκριτα ότι τους σερβίρεται ...
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Ας κρατήσουμε λοιπόν μακρυά τα παιδιά μας από facebook/TV/psp, έστω κι αν γκρινιάζουν!
Βέβαια γίνεται πολύ καλή δουλειά όταν βλέπουν κι εμάς να έχουμε μια κριτική στάση απέναντί τους και όταν δεν τους το ζητάμε σαν... σεληνιασμένοι.

Πολλές φορές θέλουμε να τους αποτρέψουμε από την εκτός μέτρου και κρίσης χρήση του Η/Υ και της τιβί, αλλά δεν τους προτείνουμε το αντίδοτο! Έτσι τα παιδιά ξαναγυρνούν άμεσα σε εκείνο που έχουν μάθει και ... εποιήσαμεν ουδέν!

Αλήθεια, έχετε δοκιμάσει να παίξετε με τα παιδιά πολύ και με αθώα παιχνίδια ή αστεία; Εγώ το έχω δοκιμάσει, δίνω την ψυχή μου τότε, γίνομαι και λίγο καραγκιόζης, αλλά συνήθως (όχι πάντα) βλέπω το αποτέλεσμα που περιμένω! Μάθαμε να παρκάρουμε τα παιδιά μπροστά στο facebook ή στο msn ή στην τηλεόραση, γιατί έτσι μας βολεύει (προς Θεού Λαέρτη, δεν αναφέρομαι σε σένα, γενική τοποθέτηση κάνω από όσα βλέπω στο περιβάλλον μου), αλλά μετά παραπονιόμαστε για παραβατικές συμπεριφορές...

Είναι δύσκολο το πρόβλημα... Αν βάλεις το παιδί στην τιβί, το αποτέλεσμα είναι άμεσο (ενώ ταυτόχρονα χτίζουμε αργά και σταδιακά τη... λάσπη, στην οποία το παιδί μας θα θεμελιώσει τη ζωή του). Αν επιχειρήσεις να παίξεις με το παιδί, να ασχοληθείς μαζί του, να μιλήσετε, να σε νοιώσει δικό του, τότε: α) θα απογοητευθείς στην αρχή, γιατί το παιδί θέλει χρόνο για να μάθει να προτιμά εσένα από την οθόνη & β) όπως όλες οι σοβαρές επενδύσεις, έτσι και αυτή αποδίδει σε βάθος χρόνου κι εμείς δεν έχουμε μάθει να περιμένουμε...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

dora

Αναφέρω τα εξής για να σας πω ένα γεγονός που έγινε στην τάξη του γιου μου (Γ Δημοτικού).

Την τηλεόραση την ανοίγουμε ε λ ά χ ι σ τ α. ......................Είναι στάση ζωής.   8)

Και τα παιδιά όσο μπορώ τα κρατάω μακριά. Υπάρχει νόμος  :police: στο σπίτι που λέει:
"Τηλεόραση καθημερινές απαγορεύεται. Σαββατοκύριακο όση θέλουν."

Και το Σαββατοκύριακο λείπουμε συνεχώς από το σπίτι.   ;) ;) ;)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
- Πριν περίπου 3 χρόνια τα παιδιά μου έβλεπαν αρκετα, μέχρι που διάβασα ένα άρθρο που μιλούσε για την τηλεόραση και τις επιληψίες.  Από τότε προσπάθησα να τους γεμίσω τον χρόνο με εξωσχολικές δραστηριότητες και δεν προλαβαίνουν ούτε ζήτω να πουν.   
Μέχρι τώρα τα εχω καταφέρει................αλλά είναι μικρά και περνάει ο λόγος μου.   ???
------------------------------------------------------------------------------------------------

Λοιπόν..........................
Έγραψαν μία έκθεση με θέμα: «Τι θα ήθελα να μου φέρει του χρόνου ο Αγ. Βασίλης.» Όλα τα παιδιά έγραψαν playstation  και ΧΒΟΧ .
O γιος μου έγραψε «ένα Φ Τ Υ Α Ρ Ι» ...........για να σκάβει στην Σκίαθο.   ...............................Η δασκάλα του .....κ ο υ φ ά θ η κ ε. Ήταν ο μοναδικός που δεν ζήτησε ηλεκτρονικό.


thtsag

Στο σχολικό περιοδικό του γυμνασίου μας επιλέξαμε το συγκεκριμένο θέμα ώς κύριο θέμα. Οποιος θέλει να ρίξει μια ματιά μπορεί να το δει ή να το κατεβάσει από http://2gym-zefyr.att.sch.gr/Portal/index.php?option=com_content&view=article&id=79&Itemid=102&limitstart=1.
Ενδιαφέρον αρκετό νομίζω παρουσιάζουν οι απαντήσεις των μαθητών στο σχετικό ερωτηματολόγιο.

Loukritia

Παράθεση από: thtsag στις 03 Μαρ 2010, 03:47:50 ΜΜ
Στο σχολικό περιοδικό του γυμνασίου μας επιλέξαμε το συγκεκριμένο θέμα ώς κύριο θέμα. Οποιος θέλει να ρίξει μια ματιά μπορεί να το δει ή να το κατεβάσει από http://2gym-zefyr.att.sch.gr/Portal/index.php?option=com_content&view=article&id=79&Itemid=102&limitstart=1.
Ενδιαφέρον αρκετό νομίζω παρουσιάζουν οι απαντήσεις των μαθητών στο σχετικό ερωτηματολόγιο.


Συνάδελφε, δεν έχω χρόνο να διαβάσω το περιοδικό, αλλά από μια ματιά που έριξα είναι καταπληκτική δουλειά.Θερμά συγχαρητήρια!!
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: dora στις 18 Φεβ 2010, 06:58:25 ΜΜ
Αναφέρω τα εξής για να σας πω ένα γεγονός που έγινε στην τάξη του γιου μου (Γ Δημοτικού).

Την τηλεόραση την ανοίγουμε ε λ ά χ ι σ τ α. ......................Είναι στάση ζωής.   8)

Και τα παιδιά όσο μπορώ τα κρατάω μακριά. Υπάρχει νόμος  :police: στο σπίτι που λέει:
"Τηλεόραση καθημερινές απαγορεύεται. Σαββατοκύριακο όση θέλουν."

Και το Σαββατοκύριακο λείπουμε συνεχώς από το σπίτι.   ;) ;) ;)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
- Πριν περίπου 3 χρόνια τα παιδιά μου έβλεπαν αρκετα, μέχρι που διάβασα ένα άρθρο που μιλούσε για την τηλεόραση και τις επιληψίες.  Από τότε προσπάθησα να τους γεμίσω τον χρόνο με εξωσχολικές δραστηριότητες και δεν προλαβαίνουν ούτε ζήτω να πουν.   
Μέχρι τώρα τα εχω καταφέρει................αλλά είναι μικρά και περνάει ο λόγος μου.   ???
------------------------------------------------------------------------------------------------

Λοιπόν..........................
Έγραψαν μία έκθεση με θέμα: «Τι θα ήθελα να μου φέρει του χρόνου ο Αγ. Βασίλης.» Όλα τα παιδιά έγραψαν playstation  και ΧΒΟΧ .
O γιος μου έγραψε «ένα Φ Τ Υ Α Ρ Ι» ...........για να σκάβει στην Σκίαθο.   ...............................Η δασκάλα του .....κ ο υ φ ά θ η κ ε. Ήταν ο μοναδικός που δεν ζήτησε ηλεκτρονικό.


Ο γιος ενός γνωστού μου ηλικίας 5 χρονών βλέπει μόνο σε dvd τον Ποπαυ, Μίκυ Μάους και  άλλα παιδικά εργα που δεν υπάρχει μέσα η βια, το μίσος το αίμα κτλ
Προχθές είχαμε μια συζήτηση με το εξής θέμα: όλα τα παιδιά στο σχολείο του κοροϊδεύουν το συγκεκριμένο παιδί διότι δεν γνωρίζει  τα κινούμενα σχέδια της εποχής και ότι οι συμμαθητές του μιλούν γι' αυτά και αυτός δεν τους καταλαβαίνει.

Τι μπορείς να πεις σ' αυτό το παιδί; Απο την μια τον προστατεύεις από τα τάχα παιδικά προγράμματα της TV και από την άλλη τον "αποξενώνεις" από τον υπόλοιπο κόσμο

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Τον μαθαίνεις να μην νοιώθει άσχημα για τις επιλογές του!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

za√‘ag

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 04 Μαρ 2010, 10:06:21 ΠΜ
Τον μαθαίνεις να μην νοιώθει άσχημα για τις επιλογές του!

Θα πρόσθετα το ΕΠΙΛΟΓΕΣ του με έντονα γράμματα
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

dora


ΠαράθεσηΤι μπορείς να πεις σ' αυτό το παιδί; Απο την μια τον προστατεύεις από τα τάχα παιδικά προγράμματα της TV και από την άλλη τον "αποξενώνεις" από τον υπόλοιπο κόσμο

Είναι γεγονός ότι αποξενώνονται. Σε εκδρομή του σχολείου είχαν πάρει όλοι το PSP και έπαιζαν (αν είναι δυνατόν)............. Ο γιος μου  ήρθε στο σπίτι και μου έκανε παράπονα, γιατί δεν τον έπαιζαν. «Δεν καταλάβαινα τι έλεγαν» μου είπε.

Κάναμε δύο ώρες συζήτηση για να καταλάβει τι χάνουν τα άλλα παιδάκια ........και τι κερδίζει εκείνος........αλλά δεν νομίζω να τον έπεισα τελικά.


Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 04 Μαρ 2010, 10:06:21 ΠΜ
Τον μαθαίνεις να μην νοιώθει άσχημα για τις επιλογές του!

Τον κάνουν οι άλλοι να νιώθει άσχημα ...και πολύ μάλιστα,
Αν το πιστεύετε ..........ήδη δέχεται ρατσισμό, επειδή δεν ακολουθεί το «ρεύμα». Κυριολεκτώ.

za√‘ag

Και εγώ όταν ήμουνα Γυμνάσιο/Λύκειο δεν ακολούθησα το τότε ρεύμα της εποχής που ήταν τα φλιπεράκια, το πακ-μαν και τα μπιλιάρδα αλλά δεν θυμάμαι να αισθανόμουν μειονεκτικά ούτε και με αντιμετώπιζαν περίεργα.

Δεν νομίζω ότι είναι κακό για ένα παιδί να μην τα χρησιμοποιεί όλα αυτά που λες. Καλό όμως είναι να τα ξέρει ... να μπορεί να έχει άποψη. Μπορείς λοιπόν να τον αφήσεις να τα δει (από κάποιο άλλο παιδί που τα έχει) χωρίς να τα αγοράσεις ... αν κάνεις την κίνηση να τα αγοράσεις έχασες το παιχνίδι. Και να μιλήσετε πάλι ... θα μπορέσει να καταλάβει περισσότερα ...
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Σωστά. Το μαθαίνεις να έχει άποψη. Και συχνά συμβαίνει να πείθει ο τρόπος και το καθημερινό μας παράδειγμα και να φέρνει απίστευτα αποτελέσματα, τη στιγμή που τα λόγια μας είναι αδύναμα!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Keep Growing

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).