Κάτι ανάμεσα σε ψευδογλώσσα, γλώσσα, μαθηματικά...
Νομίζω υπάρχουν τέσσερις τύποι.
1) Οι φανατικοί της ψευδογλώσσας:
Αν x ≥ 5 και x ≤ 20 τότε ....
2) Οι λάτρεις της γλώσσας:
Αν x >= 5 και x <= 20 τότε ....ή ΑΝ x >= 5 ΚΑΙ x <= 20 ΤΟΤΕ ....(καλύτερο έτσι;)
3) Οι φίλοι των μαθηματικών:
Αν 5≤ x ≤ 20 τότε...
και τέλος
4) οι "Κρυφο-μαθηματικοί":
Αν 5<=x<=20 τότε ....
Νομίζω κάποιος θα ρθει σε λίγο και θα πει: "Στην ψευδογλώσσα, πώς κρίνετε το: Αν x Ε
* [5,20] τότε..."
Πήραμε μια χρονιά ενδεικτικές λύσεις θεμάτων Α.Ε.Π.Π. (πριν 2-3 χρόνια) από την επιτροπή πανελληνίων και όλες οι αναφορές σε πίνακες ήταν με παρενθέσεις και όχι με αγκύλες, π.χ. x<- C(1,2)

. Αυτό πως σας φαίνεται πάλι;
Η ουσία είναι η εξής. Παραθέτω έναν από τους στόχους της ημερίδας Α.Ε.Π.Π. στις 29/1/2010
"Στο βιβλίο καθηγητή αναγράφεται ότι «το μάθημα δεν έχει σαν στόχο τη διδαχή
και την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος, ούτε
την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν
αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των
συντακτικών κανόνων κάποιας γλώσσας προγραμματισμού. Δεν προτίθεται να
επιχειρήσει να δημιουργήσει προγραμματιστές». Ο σκοπός αυτός ισχύει σήμερα;
Μήπως έχουμε ξεφύγει;"
Προσωπικά πιστεύω ότι έχουμε ξεφύγει...
Περιμένω με αγωνία την ημερίδα. Θα έχει γέλιο...
*Δεν έβρισκα το σύμβολο "Ανήκει"
