Φίλε Γιώργο,
σε νιώθω λίγο αγανακτισμένο γιαυτό αισθάνομαι την ανάγκη να διευκρινίσω ότι δεν διαβάζω το βιβλίο για να μάθω πληροφορική ούτε αλλάζω τις απόψεις/γνώσεις μου επειδή κάπου είδα κάτι διαφορετικό.
Πιστεύω ότι φαίνεται και από τον τρόπο που ρωτάω, ότι συμφωνώ μαζί σου πως "Οτιδήποτε παίρνει σβάρνα τα στοιχεία και τα ψάχνει με τη σειρά είναι σειριακό"
"Τότε γιατί ρωτάς; Γιατί σε ενδιαφέρει τόσο τι γράφει και τι στηρίζει το βιβλίο;", θα μου πεις..
Ρωτάω γιατί ο καθηγητής μπορεί να έχει ολόκληρη την εικόνα (αν μπορούμε να το πούμε κι αυτό) αλλά να πρέπει να παρουσιάσει μόνο ένα μικρό παράθυρο στους μαθητές, γιατί αυτό χωράει στην ύλη τους ή στο μυαλό τους.
Όταν στα μαθηματικά, πριν μάθουν τους αρνητικούς, λέμε ότι δεν γίνεται η αφαίρεση αν ο αφαιρετέος είναι μεγαλύτερος από το μειωτέο, λέμε ψέματα, έτσι δεν είναι; Είναι γιατί δεν το ξέρουμε; Γιατί μάθαμε μαθηματικά από τα βιβλία του Δημοτικού;
Μέχρι να διαβασω τη συζήτηση εδώ:
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2415.0εγώ έκοβα το κεφάλι μου ότι ουρά και στοίβα είναι δυναμικές. Έτσι το ξέρω, έτσι το έχω στο μυαλό μου. 'Ομως, ικανός αριθμός επιχειρημάτων (μέσα από το βιβλίο) από συναδέλφους με έπεισαν ότι
για την ύλη της ΑΕΠΠ οι δομές αυτές είναι στατικές. Έτσι θα τις διδάξω λοιπόν (κι ας είναι αγαπημένα μου πραδείγματα δυναμικών δομών). Θα δώσω στιγμαία και τη μεγλύτερη εικόνα (περί δυναμικής υλοποίησης) αλλά θα τους πω ότι "εσείς θα το μάθετε όπως το λέει το βιβλίο".
Δυστυχώς, ό,τι και να ξέρουμε, ότι και να πιστεύουμε, τελικά τα παιδιά πάνε για εξετάσεις. Και θα εξεταστούν σ' αυτά που γράφει το βιβλίο. Κι εγώ αγανακτώ μ' αυτό - μη νομίζεις. Γι αυτό συχνά πυκνά θυμάμαι να τσεκάρω αυτά που ξέρω με αυτά που λέει το βιβλίο, για να μη βρεθώ κάποια στιγμή να πετάω κάπου στα σύννεφα (το οποίο θα ήταν υπέροχο κατά τα άλλα

)
Ελπίζω να με καταλαβαίνεις...
ΥΓ. Όσο για το ερώτημά μου, έχει πλέον απαντηθεί. Αυτά που υποστηρίζεις κι εσύ κι εγώ, δεν διαφωνούν με το βιβλίο, το οποίο εμένα (που θέλω να μένω κοντά στις γραμμές του) με ανακουφίζει
