πρόσφατα σε ένα forum για αυτοκινητα, η ερώτηση ήταν "πόσα έχετε πιάσει με το xxxxx αυτοκίνητο;"
Οι απαντήσεις ήταν ακόμα και 235, όταν το αυτοκίνητο είχε τελική 200.
Ένα επιτυχημένο σχόλιο ήταν "στην κατηφόρα;" ή "πόσοι έσπρωχαν από πίσω;"
από το βιβλίο καθηγητή αντιγράφω
προτεινόμενα μαθήματα
για το κεφάλαιο 1 : 2 δίωρα
για το κεφάλαιο 2 : 3 δίωρα
για το κεφάλαιο 6 : 1 δίωρο
για το κεφάλαιο 7 : 1 δίωρο
για το κεφάλαιο 8 : 2 δίωρα
μαζί με διαγώνισμα, αργίες, γρίπες έχουμε 3 μήνες.
Πώς είναι δυνατό να εχουμε τελειώσει και πίνακες;
Μην ξεχνάμε επίσης ότι η μεγαλύτερη δυσκολία του μαθήματος είναι να συνηθίσουν τα παιδιά στον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης. Και αυτό γίνεται κυρίως στο 2, 7, 8, που κατά τη γνώμη μου αποτελεί το 60% της ύλης (όσον αφορά στις ασκήσεις)