Αποστολέας Θέμα: Νιώθετε ότι η τεχνολογία σας προσπερνά;  (Αναγνώστηκε 4862 φορές)

Corwin

  • Επισκέπτης
Απ: Νιώθετε ότι η τεχνολογία σας προσπερνά;
« Απάντηση #15 στις: 01 Νοέ 2009, 08:40:06 μμ »
  Όπως και να'χει το πράγμα για ένα δε μπορώ να παραπονεθώ. Επειδή έχω δουλέψει για χρόνια στον ιδιωτικό τομέα και σαν ελεύθερος επαγγελματίας -την εποχή που οι εφαρμογές σε Clipper πούλαγαν σα ζεστό ψωμί  :o  - αλλά και σαν εξαρτημένος υπάλληλος - η χειρότερή μου - το να είμαι εκπαιδευτικός σε δημόσιο σχολείο έχει κάποια συντριπτικά πλεονεκτήματα όσον αφορά στην επαφή και τη συμμετοχή μου μέσα στην οικογένεια μου.

 Από τότε που έγινα δάσκαλος - το καθηγητής μου πέφτει λίγο βαρύς σαν τίτλος να με συμπαθάτε - μπόρεσα να αφιερώσω πολύ περισσότερο χρόνο στην οικογένεια απ' ότι πριν. Τα λεφτά ήταν - και είναι - σαφώς λιγότερα αλλά εξαρτάται με το τι εννοεί ο καθένας όταν λέει "ποιότητα ζωής". Εντάξει και ποιος δε θα ήθελε να τα έχει όλα, και λεφτά και χρόνο αλλά εγώ τουλάχιστον δεν κατάφερα να τον καταστρώσω αυτόν τον αλγόριθμο.

Με κάτι άλλο που συμβιβάστηκα εκ των πραγμάτων, είναι η απώλεια κάποιων δεξιοτήτων που είχα όταν πρωτοδιορίστικα και τώρα πια δεν τις έχω. Δεν είμαι ας πούμε ο προγραμματιστής που ήμουνα πριν από 15 χρόνια, δεν έχω επαφή με την αγορά και έχω αποκτήσει και μια κάποια δυσκολία στην προσαρμογή με τους ολοένα επιταχυνόμενους ρυθμούς αλλαγής του λογισμικού κυρίως - συνήθως είμαι σε μια διαφορά φάσης έξι μηνών και βάλε.

Από την άλλη πιστεύω πως είμαι πολύ καλύτερος δάσκαλος, και λόγω εμπειρίας και λόγω του ότι είμαι γονιός και έχω άποψη και από πρώτο χέρι για το πως βλέπουν τα παιδιά μου το σχολείο αλλά και γιατί ανακάλυψα ότι αυτή η δουλειά μου αρέσει και με ενδιαφέρει, άρα ασχολούμαι με το αντικέιμενο όσο μπορώ.

Αυτό που έχω διαπιστώσει είναι πως δεν είναι αναγκαία η συνεχής συσσώρευση γνώσεων ως αυτοσκοπός για να γίνεις καλύτερος και πιο μεταδοτικός δάσκαλος. Αν θέλεις να φτιάξεις μια παρουσίαση ας πούμε και δεν ξέρεις να την κάνεις σε flash, την κάνεις με το PowerPoint ή το Impress, αν θέλεις να φτιάξεις ένα site για να πειραματιστούν οι μαθητές δεν είναι ανάγκη να το κάνεις σε php αν δεν έχεις καιρό να τη μάθεις, το κάνεις με ότι πιο απλό μπορείς. Προφανές είναι ότι όσο πιο πολλά εργαλεία κατέχεις τόσο περισσότερο ευέλικτο μάθημα μπορείς να κάνεις, πάντως είδα ότι μπορώ να κινήσω το ενδιαφέρον των μαθητών μου και με πολύ απλά πράγματα, τα οποία όμως τους επιτρέπουν να συμμετέχουν σε μια ομάδα και να δημιουργήσουν κάτι.

Με λίγα λόγια μάλλον έπαψα να θεωρώ τον εαυτό μου "επιστήμονα" και να με βλέπω σα δάσκαλο και πιστέψτε με δε με ενοχλέι καθόλου αυτό.   :)

Στην πραγματικότητα το ότι έγινα είμαι δάσκαλος μου επέτρεψε να μην έχω να αντιμετωπίσω διλήμματα του τύπου "πρώτα ή οικογένεια ή πρώτα δουλειά" διαπίστωσα ότι μπορούν να γίνουν και τα δύο παράλληλα σε αντίθεση με την κατάσταση που υπάρχει στον ιδιωτικό τομέα για τον περισσότερο κόσμο.

stratosg

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 301
  • Η εξουσία αποβλακώνει.
Απ: Νιώθετε ότι η τεχνολογία σας προσπερνά;
« Απάντηση #16 στις: 01 Νοέ 2009, 11:14:55 μμ »
Φίλε stratosg
έκανα τρία χρόνια να κοιμηθώ καθώς έγινα μανούλα. 9 μηνών ο μπέμπης ξανά να περιμένω παιδί εγώ. Ο άντρας μου μού είχε πει έντρομος ‘πλάκα κάνεις΄ αλλά δεν γέλασε κανένας. Δεν πειράζει όλα καλά. Έχω μια κούκλα μπαλαρίνα 6μιση χρονών και έναν κούκλο 8 χρονών. Που όλη την ώρα ένα μαμά ξέρουν να λένε. Είσαι τυχερός που είσαι μπαμπάς. Τα παιδιά σπάνια φωνάζουν μπαμπά.
Να λείψω από το σπίτι ούτε λόγος. Έχει καταρρεύσει η οικογένεια. Ακούς εκεί σεμινάριο εκτός βελινεκούς  χα χα χα.

Συγνώμη από τους υπόλοιπους δεν μπορώ να στείλω προσωπικό μήνυμα.
Μου γράφει internet explorer can not open the internet site.

Πλάκα μου κάνεις; Ο δικός μου μας έχει μοιράσει 50 - 50 τις αρμοδιότητες. Τροφός η μαμά, παιχνίδι ο μπαμπάς, κακάκια, βολτίτσα, πυρετούλης, και οι δύο. Οποιαδήποτε αλλαγή στην ισορροπία του κόσμου του είναι καταστροφική για όλους μας.

Corwin τώρα απλά μπορώ να ταυτιστώ με τα γραφόμενά σου. Έτσι ακριβώς αισθάνομαι κι εγώ.Απλά λίγο στριμωγμένος οικονομικά
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.