Η γραφή άρχισε με εργαλεία που χρησιμοποιούσαν για να γράψουν πάνω σε τοίχους με αναπαραστάσεις, έπειτα σε μάρμαρο. Κάποτε φτάσαμε να γράφουμε με μελάνι και σήμερα με τον υπολογιστή.
Μπορεί να είμαι λάθος αλλά πιστεύω ότι όλα εργαλεία ήταν όπως και ο υπολογιστής. Με τον όρο εργαλείο εννοείται μια συσκευή που παρέχει φυσική ή νοητική υποστήριξη στην εκπλήρωση ενός έργου. Τα περισσότερα εργαλεία είναι μορφές απλής μηχανής, ή συνδυασμός τους. Το πιο χρήσιμο εργαλείο είναι αυτό που σε βολεύει να κάνεις τη δουλειά σου πιο εύκολα και γρήγορα. Για μένα το τελειότερο είναι ο υπολογιστής. Αυτό δε σημαίνει ότι κάποιος που θέλει να εκφράσει τον εσωτερικό του κόσμο και να τον δείξει στους άλλους, μπορεί να συνεχίσει να γράφει με μολύβι, να ζωγραφίζει με πινέλο κλπ Δεν τον εμποδίζει κανείς. Το ύφος και η έκφραση μπορεί να φανεί από τη σύνταξη και το λεξιλόγιο. Ευτυχώς που υπάρχουν και τα emoticons και μπορούμε ακόμα πιο εύκολα να εκφράσουμε και τη διάθεση

Αυτή τη στιγμή μπορεί κάποιος να με χαρακτηρίσει κάπως από αυτά που γράφω, ας είναι και στον υπολογιστή. Ίσως να υποστηρίζω πολύ αυτή την άποψη γιατί δε μου αρέσουν τα γράμματα μου στο χαρτί

Ανέφερες και για παιχνίδια. Αυτά πιστεύω ότι δεν έχουν καμία σχέση με τη συζήτηση περί γραφής. Το αν θα παρασυρθεί κάποιος να κάνει και άλλα πράγματα με τον υπολογιστή είναι θέμα αυτοσυγκράτησης και σύμφωνα με το πως έχει μεγαλώσει. Γενικά υπάρχουν πολλά θέματα που μπορούμε να συγκρίνουμε τον υπολογιστή με άλλες συσκευές (τηλέφωνο, τηλεόραση, κονσόλα παιχνιδιών, κλπ).
Ψηφιακά αναλφάβητος είναι αυτός που μπορεί να γράψει το Α σε χαρτί και δε μπορεί να το γράψει στον υπολογιστή

Συγκεκριμένα εγώ λυπάμαι όταν διαβάζω το παρακάτω:
"Οι Έλληνες είναι κατ εξοχήν "ψηφιακά αναλφάβητος λαός" της Ευρώπης, αφού το 65% του πληθυσμού ηλικίας μεταξύ 16 και 74 ετών δεν έχει καμία γνώση της Πληροφορικής και της γενικότερης χρήσης των ηλεκτρονικών υπολογιστών.Τούτο προκύπτει από τα στοιχεία που περιέχονται σε ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, την Τρίτη (20/6) από τις Βρυξέλλες, που αφορά τις σχέσεις των Ευρωπαίων πολιτών με την Πληροφορική το 2005.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα συγκεκριμένα στοιχεία, εντελώς άσχετοι με την Πληροφορική και τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές δηλώνει το 37% των Ευρωπαίων ηλικίας μεταξύ 16 και 74 ετών. Το μεγαλύτερο ποσοστό ανήκει, όπως αναφέρθηκε, στην Ελλάδα (65%) ενώ ακολουθούν η Ιταλία (59%), η Ουγγαρία (57%), η Κύπρος και η Πορτογαλία (54%) και η Λιθουανία (53%).
Από την άλλη πλευρά, οι πλέον εξοικειωμένοι πολίτες με τη χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών είναι οι Δανοί όπου μόνο το 10% δηλώνει ψηφιακά αναλφάβητο. Ακολουθούν δε οι Σουηδοί (11%), οι Λουξεμβούργιοι (20%) και οι Γερμανοί (21%).
Σε ότι αφορά την Ελλάδα, εξαιρετικά μεγάλο είναι και το ποσοστό των νέων ανθρώπων που δηλώνουν ότι δεν έχουν σχέση με ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Συγκεκριμένα, οι Έλληνες ηλικίας μεταξύ 16 και 24 ετών που δηλώνουν άσχετοι με την Πληροφορική αντιστοιχούν στο 32% αυτού του πληθυσμού, ενώ ο αντίστοιχος μέσος κοινοτικός όρος είναι 10%.
Στους Έλληνες ηλικίας μεταξύ 25 και 54 ετών άσχετοι με την Πληροφορική δηλώνει το 59% ενώ ο αντίστοιχος μέσος κοινοτικός όρος είναι στο 29%. Επίσης, στους Έλληνες ηλικίας μεταξύ 55 και 74 ετών το 93% δηλώνουν πως δεν έχουν καμία σχέση με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.
Ιδιαίτερα ανησυχητικά είναι και τα ποσοστά των Ελλήνων αποφοίτων πανεπιστημίων καθώς και φοιτητών που δηλώνουν άσχετοι με την Πληροφορική. Συγκεκριμένα, το 19% των Ελλήνων φοιτητών δηλώνουν πως δεν έχουν καμία γνώση των ηλεκτρονικών υπολογιστών, έναντι 4% που είναι ο αντίστοιχος μέσος κοινοτικός όρος.
Σε ότι αφορά τους πτυχιούχους πανεπιστημίων δηλώνουν άσχετοι με την Πληροφορική το 23% των ερωτηθέντων Ελλήνων έναντι 11% που είναι ο μέσος κοινοτικός όρος."