Ψηφοφορία

Με ή χωρίς λογικούς τελεστές ή σαφή όρια η χρήση της Επίλεξε;

Με απο...έως
1 (5.3%)
Με ΚΑΙ, Η
6 (31.6%)
Με Χ1..Χ2
2 (10.5%)
Μόνο με >,>= ή <,<= και Εμφώλευση
10 (52.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 19

Αποστολέας Θέμα: Αν σε Επίλεξε  (Αναγνώστηκε 5725 φορές)

MichaelP

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 34
  • ...Εγώ τους τα μαθαίνω χωρίς Απο...Έως ....
Απ: Αν σε Επίλεξε
« Απάντηση #15 στις: 28 Νοέ 2008, 09:04:50 πμ »
Συμφωνω απόλυτα με το σκεπτικό σου φίλε Κώστα.

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3219
  • I love you 3000
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Αν σε Επίλεξε
« Απάντηση #16 στις: 28 Νοέ 2008, 10:56:37 πμ »
Η εντολή

Αν χ είναι άρτιος τότε
...

θα θεωρηθεί σωστή στη βαθμολόγηση?

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 599
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: Αν σε Επίλεξε
« Απάντηση #17 στις: 28 Νοέ 2008, 01:29:55 μμ »
Αυτό θα θεωρηθεί λάθος, γιατί ο μαθητής ενώ γνωρίζει ότι πρέπει να εξετάσει αν είναι άρτιος, δεν ξέρει πώς να το εξετάσει. Και δεν μιλάω αν γνωρίζει τη σύνταξη της εντολής mod αλλά ότι πρέπει να βάλει το υπόλοιπο της διαίρεσης με το 2 ίσο με το 0. Τώρα αυτό είτε μου το γράψει α mod 2 =0 είτε mod(α,2)=0, είτε α modulo 2 = 0, είτε α-2*Α_Μ(α/2)=0..., δεν θα του κόψω το παραμικρό μόριο. Και βάζω και το τελευταίο, γιατί έχω ακούσει από συνάδελφους ότι αν το α είναι ακέραιος δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το /. :) 
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2452
  • I 'm not young enough to know everything
Απ: Αν σε Επίλεξε
« Απάντηση #18 στις: 28 Νοέ 2008, 02:17:59 μμ »
Στο βιβλίο καθηγητή σελίδα 72 γράφει:

«Μπορούμε επίσης να δεχθούμε και τις συνήθεις μαθηματικές τυπογραφικές
συμβάσεις για την αποτύπωση τύπων.Για παράδειγμα είναι αποδεκτό να γραφεί
είτε a^2 είτε a2, όπως επίσης a(i,j) ή a[i,j] ή aij καθώς και το σύμβολο της τετραγωνικής
ρίζας.
Αποδεκτός είναι επίσης και ο περιφραστικός τρόπος για ορισμένες ενέργειες,
όπως για παράδειγμα “Θέσε Α=0” ή “Αν Χ είναι άρτιος τότε ...”. Προφανώς αυτές
οι “ελευθερίες” παύουν στον προγραμματισμό είτε στη ΓΛΩΣΣΑ είτε σε οποιαδήποτε
γλώσσα προγραμματισμού.»

Γενικά το θέμα του που σταματάει η ελευθερία και που αρχίζει η αυστηρότητα είναι θολό στην ψευδογλώσσα. Εγώ πάντως υπό μορφή πρότασης ωθώ τους μαθητές στο να χρησιμοποιούν πράγματα που ισχύουν και στη ΓΛΩΣΣΑ. Το επιχείρημα είναι «να κάνουν πράγματα που ισχύουν παντού έτσι ώστε να είναι ασφαλείς και να έχουν και λίγα πράγματα στο κεφάλι τους».

Είμαι σίγουρος ότι αν θέλω μπορώ να φέρω σε πολύ δύσκολη θέση κάποιον βαθμολογητή πανελληνίων. Πχ η οδηγία λέει ότι μπορείς να διατυπώσεις τους αλγορίθμους σε οποιαδήποτε μορφή αναπαράστασης αλγορίθμου. Τι θα γίνει αν κάποιος εκφράσει αλγόριθμο σε ελεύθερο κείμενο; 
Επιτρέπεται να χρησιμοποιήσει κάποιος το σύμβολο της κυβικής ρίζας; (της τετραγωνικής επιτρέπεται)
Ποιος θα δεχτεί σε θέμα υπολογισμού παράστασης το α2 ;