Αποστολέας Θέμα: Δομή επιλογής  (Αναγνώστηκε 7718 φορές)

Βασίλης Ραξενίδης

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 30
  • bar = foo
Δομή επιλογής
« στις: 24 Σεπ 2009, 11:15:56 μμ »
Γεια χαρά,

Κάνω φέτος για πρώτη φορά το μάθημα και μεταξύ άλλων μου δημιουργήθηκε και η παρακάτω απορία:

Στη δομή απλής επιλογής
ΑΝ συνθήκη ΤΟΤΕ
      εντολή 1
      εντολή 2
      .
      .
      .
και στη δομή σύνθετης επιλογής
ΑΝ συνθήκη ΤΟΤΕ
      εντολή 1
      εντολή 2
      .
      .
      .
ΑΛΛΙΏΣ
      εντολή 1
      εντολή 2
      .
      .
      .

Δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάτι του τύπου ΤΕΛΟΣ ΑΝ για να δηλώνει το τέλος του block εντολών;
Στη σελ. 25 του βιβλίου όπου παρουσιάζει τις εντολές του ψευδοκώδικα μόνο για τις εντολές επανάληψης χρησιμοποιεί τα ΑΡΧΗ και ΤΕΛΟΣ για να δηλώσει το block εντολών της επανάληψης.
Για παράδειγμα
ΑΡΧΗ
  α<-10
  β<-1
  Αν α>15 τότε
       α<-α-1
       β<-α/2
  β<-β+2
ΤΕΛΟΣ
Φαίνεται ότι οι εντολές που εκτελούνται αν η συνθήκη είναι αληθής είναι οι
α<-α-1
β<-α/2
δεν είναι προφανές όμως αν η εντολή β<-β+2 είναι ή όχι στο block εντολών του ΑΝ

stratosg

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 301
  • Η εξουσία αποβλακώνει.
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #1 στις: 25 Σεπ 2009, 12:07:10 πμ »
Θα έπρεπε αλλά δεν υπάρχει, γι' αυτό μάθε στα παιδιά σου να γράφουν με διάρθρωση ώστε να το βλέπουν τουλάχιστον οπτικά. Είπαμε κι άλλες φορές πέρυσι πως το βιβλίο είναι ένα χάλι μαύρο, αλλά μιας και είσαι κανούριος στο μάθημα θα τα διαπιστώσεις και μόνος σου. Καλή δύναμη λοιπόν και αν κάνεις και ένα πιο αναλυτικό διάβασμα στο φορουμ πιθανόν να λύσεις και περισσότερες απορίες σου.

Τώρα κάτι άλλο... Πότε κιόλας έφτασες εκεί; Δεν έκανες καθόλου ασκήσεις στη δομή της ακολουθίας;

Ρε παιδιά οι υπόλοιποι που βρίσκεστε;
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

marianad

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 40
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #2 στις: 25 Σεπ 2009, 10:47:32 πμ »
Εγώ χρησιμοποιώ αρχή και τέλος, ακόμα και αν δεν το λέει το βιβλίο.

1ον, μοιάζει με την Pascal, άρα τους βοηθάει και για αργότερα.

2ον, εφόσον το βιβλίο δεν ξεκαθαρίζει τίποτα, η βαθμολόγηση στις πανελλήνιες είναι πάνω κάτω υποκειμενική. Δεν νομίζω να υπάρχει βαθμολογητής που να κόψει μονάδες επειδή έγινε σαφές που αρχίζει και που τελειώνει ένα block εντολών. Αντίθετα, μπορεί κάποιος "ψείρας" να κόψει μονάδες αν δεν ξεκαθαρίζεται που αρχίζει και που τελειώνει μία ομάδα εντολών, ακόμα και αν υπάρχει σωστή διάρθρωση και εσοχές. Φυσικά κάτι τέτοιο δεν στέκει, εφόσον δεν υπάρχει στο βιβλίο, αλλά καλύτερα να είμαστε σίγουροι ;). Μην ξεχνάτε ότι οι περισσότεροι βαθμολογητές διδάσκουν ΑΕΠΠ και δεν έχουν δει ποτέ αυτό το υπέροχο βιβλίο!

Βασίλης Ραξενίδης

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 30
  • bar = foo
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #3 στις: 25 Σεπ 2009, 03:14:24 μμ »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τα σχόλια.
Το βιβλίο είναι όντως μαύρο χάλι και το διαπιστώνω καθημερινά.
Σε ότι αφορά το forum πράγματι βρήκα αρκετά χρήσιμα πράγματα και απ' ότι βλέπω υπάρχει και άμεση ανταπόκριση σε απορίες και προβλήματα συναδέλφων.

Σχετικά με τη δομή επιλογής συμφωνώ και εγώ ότι πρέπει να δηλώνεται με Αρχή και Τέλος το blobk εντολών. Το να γράψεις με διάρθρωση (1 tab πιο δεξιά) είναι καλό για λόγους αναγνωσιμότητας του κώδικα αλλά σε καμιά περίπτωση δεν πιστεύω ότι μπορεί α χρησιμοποιηθεί για να δηλώσει ένα Block εντολών και δεν θα έπρεπε να διδάξουμε κάτι τέτοιο στα παιδιά.
Μήπως ρώτησε κανείς σχετικά με αυτό κάποιον σύμβουλο?

Σε ότι αφορά την ύλη, δεν έχω φτάσει ακόμα στη δομή επιλογής. Αφού τελείωσα και το τρίτο κεφάλαιο, πριν μπω στο τέταρτο έκανα τις δύο πρώτες δραστηριότητες από την αλγοριθμική για να μπάσω τα παιδιά στην αναπαράσταση αλγορίθμων με ψευδοκώδικα, να κατανοήσουν την έννοιες μεταβλητή, είσοδος, έξοδος και τις εντολές ανάθεσης τιμής σε μεταβλητή (χρησιμοποιώντας τις εντολές ψευδοκώδικα του βιβλίου). Τώρα σκοπεύω να κάνουμε ασκήσεις με μόνο αυτές τις εντολές και στη συνέχεια να τους αποκαλύψω ότι αυτό είναι ψεδοκώδικας, και να τους δείξω τα ίδια πράγματα με διαγράμματα ροής (και να τους πω και για τη δομή επιλογής). Στη συνέχεια σκοπεύω να τους πω την επανάληψη δείχνοντάς τους ταυτόγχρονα ψεδοκώδικα και διαγράμματα ροής.

stratosg

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 301
  • Η εξουσία αποβλακώνει.
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #4 στις: 25 Σεπ 2009, 10:07:16 μμ »
Μην ξεχνάτε ότι οι περισσότεροι βαθμολογητές διδάσκουν ΑΕΠΠ και δεν έχουν δει ποτέ αυτό το υπέροχο βιβλίο!
Δεν είμαι σίγουρος ότι ισχύει κάτι τέτοιο. Πως είναι δυνατόν να βαθμολογίσει κάποιος που δεν έχει διδάξει το μάθημα και δεν έχει δει το βιβλίο; Έχεις στοιχεία πως έχει γίνει κάτι τέτοιο; Αν ναι επικοινώνησες με τον σύμβουλό σου; Την ΠΕΚΑΠ; Κάποιον άλλον τέλος πάντων;


Σχετικά με τη δομή επιλογής συμφωνώ και εγώ ότι πρέπει να δηλώνεται με Αρχή και Τέλος το blobk εντολών. Το να γράψεις με διάρθρωση (1 tab πιο δεξιά) είναι καλό για λόγους αναγνωσιμότητας του κώδικα αλλά σε καμιά περίπτωση δεν πιστεύω ότι μπορεί α χρησιμοποιηθεί για να δηλώσει ένα Block εντολών και δεν θα έπρεπε να διδάξουμε κάτι τέτοιο στα παιδιά.
Όλοι συμφωνούμε εκτός από τους χοντρόπετσους καρεκλοκένταυρους που δεν χάνουν ευκαιρία να υποβαθμίζουν και την ειδικότητα μα και την Επάγγελματική - Τεχνική Εκπαίδευση.

Σε ότι αφορά την ύλη, δεν έχω φτάσει ακόμα στη δομή επιλογής. Αφού τελείωσα και το τρίτο κεφάλαιο, πριν μπω στο τέταρτο έκανα τις δύο πρώτες δραστηριότητες από την αλγοριθμική για να μπάσω τα παιδιά στην αναπαράσταση αλγορίθμων με ψευδοκώδικα, να κατανοήσουν την έννοιες μεταβλητή, είσοδος, έξοδος και τις εντολές ανάθεσης τιμής σε μεταβλητή (χρησιμοποιώντας τις εντολές ψευδοκώδικα του βιβλίου). Τώρα σκοπεύω να κάνουμε ασκήσεις με μόνο αυτές τις εντολές και στη συνέχεια να τους αποκαλύψω ότι αυτό είναι ψεδοκώδικας, και να τους δείξω τα ίδια πράγματα με διαγράμματα ροής (και να τους πω και για τη δομή επιλογής). Στη συνέχεια σκοπεύω να τους πω την επανάληψη δείχνοντάς τους ταυτόγχρονα ψεδοκώδικα και διαγράμματα ροής.

Μμμ, στα ίδια είμαστε, τα ίδια κάνω κι εγώ. Άλλωστε πρέπει να καταλάβουν και την έννοια της μεταβλητής που δεν υπάρχει πουθενά μέσα στο βιβλίο...
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1094
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #5 στις: 29 Σεπ 2009, 09:06:22 πμ »
Ξέρω πως στις πανελλήνιες 2009 τον δομημένο προγραμματισμό τον βαθμολογήσανε συνάδερφοι που διδάξανε το μάθημα  και όχι του γενικού λυκείου.

Για τηνδομή επιλογής, νομίζω πως το Αρχή και το Τέλος που δηλώνει ένα block εντολών είναι μια καλή λύση για να δηλώνει κανείς το σύνολο εντολών που εκτελείται .

jer

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 2
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #6 στις: 29 Σεπ 2009, 09:59:17 πμ »
Η εντολή επιλογής Αν στο βιβλίο έχει την παρακάτω σύνταξη
Αν συνθήκη τότε
 εντολη1, εντολη2 ...
δηλαδή περισσότερες από μια εντολές τις γράφουμε στην ίδια σειρά με το (,) ενδιάμεσα και όχι σε διαφορετική γραμμή.
Φυσικά και δεν έχει καμία λογική αυτή η σύνταξη. Δεν είναι σαφής. Τι θα γίνει αν οι εντολές μου δεν χωράνε σε μια γραμμή;

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1094
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #7 στις: 29 Σεπ 2009, 05:48:28 μμ »
Υπέδειξα μια λύση για αυτό το θέμα.

Βασίλης Ραξενίδης

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 30
  • bar = foo
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #8 στις: 29 Σεπ 2009, 10:39:47 μμ »
Καθώς ετοιμάζω το μάθημα για την Επιλογή μου ήρθε κάτι ακόμα.
Είναι δυνατόν η συνθήκη να είναι μια λογική αλγεβρική παράσταση;
Αν για παράδειγμα η συνθήκη είναι :
το α να είναι μεγαλύτερο από 50 και μικρότερο από 100 πως θα γράφαμε τη συνθήκη;
Αν 50<α<100
  Ή
Αν 50 < α ΚΑΙ α < 100
Συγχωρέστε με αν κάνω λάθος αλλά δεν είδα να λέει τίποτα το βιβλίο για λογικούς τελεστές.

karinakis

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 44
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #9 στις: 30 Σεπ 2009, 08:22:49 πμ »
το βιβλίο αναφέρει για λογικούς τελεστές και μιλα και την προτεραιότητά τους. βέβαια είπαμε ότι δεν είναι και το καλύτερο βιβλίο αλλά πάντως το αναφέρει. Κοίτα στο κεφάλαιο που αναφέρεται στην pascal αν θυμάμαι καλά και θα το βρεις. Όσο για την έκφραση μπορείς να γράψεις φυσικά Αν α>50 και α<100

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1094
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #10 στις: 30 Σεπ 2009, 08:57:04 πμ »
Οτι τελεστές υπάρχουν στην Pascal μπορούν να χρησιμοποιηθούν εξίσου και στην ψευδογλώσσα.

Βασίλης Ραξενίδης

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 30
  • bar = foo
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #11 στις: 30 Σεπ 2009, 10:37:50 μμ »
Δηλαδή για να καταλάβω, πιστεύει κανείς ότι μπορεί να ζητηθεί να γράψουν σε ψευδοκώδικα αλγόριθμο με IF που η συνθήκη της να είναι κάποια πολύπλοκη λογική έκφραση πέραν των απλών α>0 χ<=10 κτλ.;
Τι θα πρέπει να κάνουμε; Να πάρουμε κάθε εντολή και δομή της PASCAL και να ορίσουμε αντίστοιχες για το ψευδοκώδικα από τη στιγμή που δεν υπάρχουν; Θέλω να πιστεύω ότι σε επίπεδο ψευδοκώδικα δεν θα ζητήσουν κάτι παραπάνω από αυτά που έχει στο κεφ. 4 στο βιβλίο. Σε PASCAL ας ζητήσουν ότι θέλουν.
Δεν ξέρω τι κάνετε εσείς αλλά εγώ γράφω από την αρχή το 4ο κεφάλαιο μήπως και καταλάβουν τίποτα τα παιδιά.
Για παράδειγμα, υπάρχει περίπτωση κάποιος μαθητής διαβάζοντας μόνο το βιβλίο να καταλάβει τι είναι η συνθήκη;
Και μια πρόταση : στη Β τάξη δώστε έμφαση στην άλγεβρα Boole (Βασικές Αρχές Ψηφιακής Τεχνολογίας) όσοι κάνετε το μάθημα, ή πείτε στους συναδέλφους να το έχουν υπόψη. Οι δικοί μου τουλάχιστον όταν άρχισα να τους λέω για λογικές εκφράσεις, αληθής, ψευδής κτλ. άρχισαν να μπαίνουν στο νόημα.

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1094
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #12 στις: 01 Οκτ 2009, 12:09:21 πμ »
όλα είναι πιθανά. Αλλά ποιο είναι το πρόβλημα;

τα ίδια αντιμετωπίσαμε και στο μάθημα ΑΕΠΠ του γενικού λυκείου. Πέρασαν χρόνια για να καταλήξουμε κάπου.
 

stratosg

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 301
  • Η εξουσία αποβλακώνει.
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #13 στις: 01 Οκτ 2009, 11:39:53 μμ »
Τα έχουμε ξαναπεί. Η κατάσταση με το βιβλίο και τους ειδήμονες στα υψηλά κλιμάκια είναι τουλάχιστο απαράδεκτη. Τώρα όσον αφορά στους λογικούς τελεστές εγώ τους ανέφερα στους μαθητές μου, και τους χρησιμοποιώ στην ΑΝ όπως θα τους χρησιμοποιούσα στην Pascal.

Όταν είχα ζητήσει διευκρινήσεις από τη Σύμβουλο, μετά από ερώτηση της στους παρακάτω "παραπάνω" της μου απάντησε "...όπως αναφέρεται στο βιβλίο και τις διευκρινήσεις". Δηλαδή ως σύμβολο εκχώρισης στον ψευδοκώδικα το ίσον "=". Από εκεί και μετά θυμηθείτε τι έγινε στα θέματα των εξετάσεων!!! Να σας θυμίσω λοιπόν το 2ο Θέμα στο οποίο ως εντολή εκχώρισης είχε το μαγικό βελάκι της ΑΕΠΠ. Το βελάκι αυτό λοιπόν φαίνεται μόνο στη σελίδα 31 και μόνο στο διάγραμμα ροής του παραδείγματος, ενώ στη σελίδα 26 εξηγεί το αριστερό βέλος ως κατεύθυνση ροής και μόνο. Σε ερώτημα εξεταστικού κέντρου προς την επιτροπή των εξετάσεων για το βελάκι ως εντολή εκχώρισης η απάντηση ήταν "...αναφέρεται στο βιβλίο". Λοιπόν τετοια ξεφτίλα. Εκεί έφτασε η απαξίωση των ΕΠΑΛ. Όσον αφορά στο βιβλίο αν διαβάσετε το βιογραφικό και τα πτυχία των συγγραφέων, τότε είναι απορίας άξιον πως κατάφεραν να συντάξουν ένα τέτοιο έκτρωμα. Το πως κατάφεραν τώρα να το εκδόσουν; Ε διαβάστε το βιογραφικό του πρώτου εκ την ομάδας συγγραφέων και θα καταλάβετε.
Βαρέθηκα...
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1094
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #14 στις: 06 Οκτ 2009, 12:02:29 πμ »
Τα έχουμε ξαναπεί. Η κατάσταση με το βιβλίο και τους ειδήμονες στα υψηλά κλιμάκια είναι τουλάχιστο απαράδεκτη. Τώρα όσον αφορά στους λογικούς τελεστές εγώ τους ανέφερα στους μαθητές μου, και τους χρησιμοποιώ στην ΑΝ όπως θα τους χρησιμοποιούσα στην Pascal.

Όταν είχα ζητήσει διευκρινήσεις από τη Σύμβουλο, μετά από ερώτηση της στους παρακάτω "παραπάνω" της μου απάντησε "...όπως αναφέρεται στο βιβλίο και τις διευκρινήσεις". Δηλαδή ως σύμβολο εκχώρισης στον ψευδοκώδικα το ίσον "=". Από εκεί και μετά θυμηθείτε τι έγινε στα θέματα των εξετάσεων!!! Να σας θυμίσω λοιπόν το 2ο Θέμα στο οποίο ως εντολή εκχώρισης είχε το μαγικό βελάκι της ΑΕΠΠ. Το βελάκι αυτό λοιπόν φαίνεται μόνο στη σελίδα 31 και μόνο στο διάγραμμα ροής του παραδείγματος, ενώ στη σελίδα 26 εξηγεί το αριστερό βέλος ως κατεύθυνση ροής και μόνο. Σε ερώτημα εξεταστικού κέντρου προς την επιτροπή των εξετάσεων για το βελάκι ως εντολή εκχώρισης η απάντηση ήταν "...αναφέρεται στο βιβλίο". Λοιπόν τετοια ξεφτίλα. Εκεί έφτασε η απαξίωση των ΕΠΑΛ. Όσον αφορά στο βιβλίο αν διαβάσετε το βιογραφικό και τα πτυχία των συγγραφέων, τότε είναι απορίας άξιον πως κατάφεραν να συντάξουν ένα τέτοιο έκτρωμα. Το πως κατάφεραν τώρα να το εκδόσουν; Ε διαβάστε το βιογραφικό του πρώτου εκ την ομάδας συγγραφέων και θα καταλάβετε.
Βαρέθηκα...

Μην το θεωρείς ως ξεφτίλα. Να σκεφτείς ότι αντίστοιχες απορίες και αντίστοιχες απαντήσεις και αντίστοιχες ενέργειες έγιναν και στα πρώτα χρόνια διδασκαλίας του μαθήματος ΑΕΠΠ στο γενικό λύκειο.
Τα προβλήματα δημιουργούνται διότι είναι οι πρώτες χρονιές του μαθήματος και το βιβλίο δεν μπορεί να βοηθήσει, αλλά και κανένας άλλος.

stratosg

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 301
  • Η εξουσία αποβλακώνει.
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #15 στις: 07 Οκτ 2009, 10:15:44 μμ »
Ναι βρε Γιώργο μου αλλά υπήρχε θεωρητικά η εμπειρία από την ΑΕΠΠ που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί (η εμπειρία) ώστε να αποφύγουμε αυτά τα αγκάθια.

Ας μη ξεχνάμε το γεγονός ότι το παρών βιβλίο υπάρχει και διδάσκεται τα τελευταία 10 χρόνια, αλλά ως πέρυσι δεν μας πείραζε μιας και όλα τα στραβά του τα παραβλέπαμε διότι το μάθημα δεν ήταν Πανελλαδικά εξεταζόμενο. Τουλάχιστο εγώ αυτό έκανα και ξέρω και άλλους που ακολουθούσαν την πεπατημένη της ΑΕΠΠ.

Βέβαια αυτό ήταν σφάλμα από τη μεριά μου / μας, που δεν διαμαρτυρηθήκαμε τόσο καιρό να αλλάξει το βιβλίο. Αλλά την είχαμε βολέψει έτσι. Άλλωστε ούτε προγραμματισμό ύλης μας είχαν ποτέ ζητήσει.

Από την άλλη όμως μετά από τόσες διαμαρτυρίες που διατυπώθηκαν πέρυσι για το βιβλίο αυτό θα έπρεπε κάτι να έχει πάρει το αυτί τους εκεί επάνω, αλλά που χρόνος. Κοιτούσαν πως να κερδίσουν κανένα ψηφαλάκι μια στις Ευρωεκλογές και μια στις Εθνικές.

Ίσως έπρεπε οι σύμβουλοι να φωνάξουν λίγο περισσότερο, ίσως έπρεπε να ρωτήσουν και κανέναν της δευτεροβάθμιας που να είναι στο σχολείο του και να διδάσκει το μάθημα και όχι καθηγητές τριτοβάθμιας που δεν έχουν ιδέα τι γίνεται από κάτω τους. Όχι αποσπασμένους που κοιτούν τη βόλεψή τους κι έχουν να μπουν κάτι χρόνια σε αίθουσα και ζούν στη χώρα της μπανάνας. Νομίζω πως η διαφήμιση του Λουμίδη έχει απόλυτο δίκιο... Έκαστος στο είδος του. Μπορεί τώρα ο Μπαμπινιώτης να ξέρει τί γίνεται στο δημοτικό ή στα ΕΠΑ. Λ; Αν είναι δυνατόν.

Για όλα τα παραπάνω αγαπητέ μου Γιώργο θεωρώ την όλη κατάσταση απογοητευτική.

Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1094
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #16 στις: 08 Οκτ 2009, 12:06:14 πμ »
stratosg μην περιμένεις να γίνει κάποια αλλαγή με το βιβλίο. Όπως ανάφερα και με την ΑΕΠΠ που το βιβλίο ήταν εξίσου προβληματικό δεν έγινε καμιά ουσιαστική αλλαγή σε αυτό, παρα μόνο κάποια τυπογραφικά λάθη διορθώθηκαν και ας φώναζαν όλοι.
Οπότε θα αρκεστούμε σε αυτό και βλέπουμε..............


stratosg

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 301
  • Η εξουσία αποβλακώνει.
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #17 στις: 08 Οκτ 2009, 03:36:28 μμ »
Δεν μου αρκεί όμως κάτι τέτοιο. Ίσως να θελω πολλά ξέρω 'γω; Τώρα της ΑΕΠΠ το βιβλίο δεν ήταν σε τόσο τραγική κατάσταση, σαφώς είχε κι έχει τα προβλήματα του αλλά σε τέτοιο χάλι δεν ήταν. Ίσως το καφέ βιβλίο αλλά και πάλι όχι έτσι.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1094
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #18 στις: 09 Οκτ 2009, 01:04:18 μμ »
Απλώς ένα μια παραλληλισμό με την ΑΕΠΠ για να καταλάβουμε όλοι ότι παντού υπάρχουν προβλήματα

df

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 6
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #19 στις: 10 Οκτ 2009, 12:10:15 πμ »
Μια απορία: Στη σελίδα 30 του βιβλίου, προς το τέλος, τι ακριβώς θέλει να πει ο ποιητής με το μπλε πλαίσιο; :o

stratosg

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 301
  • Η εξουσία αποβλακώνει.
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #20 στις: 10 Οκτ 2009, 10:47:30 μμ »
Ότι όποιος το βρει θα κερδίσει ένα κουτί λουκούμια.

Μάλλον πρέπει να εννοεί το
Επίλεξε
   Περίπτωση...
   Περίπτωση...
   ..............
Τέλος επιλογών

που υπάρχει στην ΑΕΠΠ ή όπως αλλιώς λέμε στην Pascal.

Το κέρδισα το κουτί με τα λουκούμια; Τι λέτε;
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

df

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 6
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #21 στις: 10 Οκτ 2009, 11:15:16 μμ »
Το κέρδισες σίγουρα! :laugh:
Σ' ευχαριστώ για την απάντηση. Και μένα εκεί πήγε ο νους μου stratosg. Αλλά είναι δυνατόν έτσι όπως είναι γραμμένο να το χρησιμοποιήσουμε στις ασκήσεις με ψευδοκώδικα; Σίγουρα δεν μπορούμε να το γράψουμε όπως το Επίλεξε της ΑΕΠΠ.

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1094
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #22 στις: 10 Οκτ 2009, 11:27:57 μμ »

Αν θέλουμε να ελέγξουμε ότι το Χ λαμβάνει μια από τις τιμές 1 ή 2 ή 3 και να εκτελεστούν οι αντίστοιχες εντολές την φορά μπορούμε να γράψουμε:


Αν Χ
=1 τότε Εμφάνισε "Ενα"
=3 τότε Εμφάνισε "Τρία"
=5 τότε Εμφάνισε "Πέντε"

df

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 6
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #23 στις: 10 Οκτ 2009, 11:41:05 μμ »
Άρα έτσι όπως είναι γραμμένο! Θεέ μου!!!
Σ' ευχαριστώ πολύ!!
 8)

stratosg

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 301
  • Η εξουσία αποβλακώνει.
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #24 στις: 11 Οκτ 2009, 03:22:07 μμ »
Ναι ΟΚ, αλλά μπορεί κάποιος να μου πει αν το έχει διδαχθεί ο ίδιος έτσι; Εγώ δεν το θυμάμαι ούτε στα μαθητικά αλλά ούτε και στα φοιτητικά μου χρόνια. Για άλλη μια φορά το θεωρώ απαράδεκτο.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

anasta

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 58
  • Ok, yes... Ok, yes...
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #25 στις: 11 Οκτ 2009, 04:58:33 μμ »

Αν θέλουμε να ελέγξουμε ότι το Χ λαμβάνει μια από τις τιμές 1 ή 2 ή 3 και να εκτελεστούν οι αντίστοιχες εντολές την φορά μπορούμε να γράψουμε:


Αν Χ
=1 τότε Εμφάνισε "Ενα"
=3 τότε Εμφάνισε "Τρία"
=5 τότε Εμφάνισε "Πέντε"


ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ????
Κ ΜΟΛΙΣ ΗΜΟΥΝ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΟΣΤ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ... ΣΤΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΑΝΤΩΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ 25 ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΠΛΗ Κ ΤΗΝ ΣΥΝΘΕΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.
ΟΥΓΚ!

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1094
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #26 στις: 12 Οκτ 2009, 01:09:22 πμ »
Ναι ΟΚ, αλλά μπορεί κάποιος να μου πει αν το έχει διδαχθεί ο ίδιος έτσι; Εγώ δεν το θυμάμαι ούτε στα μαθητικά αλλά ούτε και στα φοιτητικά μου χρόνια. Για άλλη μια φορά το θεωρώ απαράδεκτο.

Και εγώ δεν θυμάμαι να το έχω διδαχτεί ή να το έχω δει κάπου. και συμφωνώ μαζί σου ότι είναι απαράδεκτο.

Νομίζω πως και κάποιες παραλλαγές να κάνει κάποιος στην πολλαπλή δεν θα υπάρχει καμιά επίπτωση στην βαθμολόγηση.
Το να χρησιμοποιήσει κάποιος την Επίλεξε δεν ξέρω αν είναι και καλή λύση καθώς δεν αναφέρεται πουθενά στον ψευδογλώσσα του βιβλίου.

xryka

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 66
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #27 στις: 12 Οκτ 2009, 08:01:58 μμ »
Πέρυσι στις παν-νιες τα θέματα και τα γραπτά(στα περισσότερα βαθμολογικά κέντρα) δυστυχώς διορθώθηκαν απο καθηγητές του ΑΕΕΠ με αποτέλεσμα να επικρατήσει πανικός γιατι εκείνοι θέλαν τους συμβολισμούς της Γλώσσας για ψευδοκώδικα, που διαφέρει σε πολλά σημεία απο το δικό μας βιβλίο . Θα θελα να παρακαλέσω να προσπαθήσουμε ολοι να ακολουθούμε αυτά που λέει το βιβλίο μας και οχι αυτά του ΑΕΕΠ γιατι έτσι μπερδεύουμε τους μαθητές.
 
Η δομή της εντολές επιλογής θεωρώ οτι είναι:

Αν συνθήκη αληθής
τότε
  αρχή
    εντολή 1
      .
      .
    εντολή ν
 τέλος
αλλιώς
  αρχή
    εντολή 1
         .
         .
   εντολή ν
  τέλος


stratosg

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 301
  • Η εξουσία αποβλακώνει.
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #28 στις: 12 Οκτ 2009, 11:43:28 μμ »
Και εγώ δεν θυμάμαι να το έχω διδαχτεί ή να το έχω δει κάπου. και συμφωνώ μαζί σου ότι είναι απαράδεκτο.

Νομίζω πως και κάποιες παραλλαγές να κάνει κάποιος στην πολλαπλή δεν θα υπάρχει καμιά επίπτωση στην βαθμολόγηση.
Το να χρησιμοποιήσει κάποιος την Επίλεξε δεν ξέρω αν είναι και καλή λύση καθώς δεν αναφέρεται πουθενά στον ψευδογλώσσα του βιβλίου.

Μα δεν είπα πουθενά να το χρησιμοποιήσει, είπα πως μάλλον αυτό εννοεί και προσπάθησα να κερδίσω το κουτί με τα λουκούμια.  ;D

Πέρυσι στις παν-νιες τα θέματα και τα γραπτά(στα περισσότερα βαθμολογικά κέντρα) δυστυχώς διορθώθηκαν απο καθηγητές του ΑΕΕΠ με αποτέλεσμα να επικρατήσει πανικός γιατι εκείνοι θέλαν τους συμβολισμούς της Γλώσσας για ψευδοκώδικα, που διαφέρει σε πολλά σημεία απο το δικό μας βιβλίο . Θα θελα να παρακαλέσω να προσπαθήσουμε ολοι να ακολουθούμε αυτά που λέει το βιβλίο μας και οχι αυτά του ΑΕΕΠ γιατι έτσι μπερδεύουμε τους μαθητές.

Είπαμε ξανά πως δεν μπορεί κάποιος που δεν δίδαξε το μάθημα και δεν γνωρίζει το βιβλίο να διορθώσει σε Πανελλήνιες. Αν έχει γίνει κάτι τέτοιο και το ξέρεις προσωπικά, πες το και σε 'μας ή ακόμα καλύτερα στην ΠΕΚΑΠ. Τέλος πάντων νομίζω πως κάτι τέτοιο θα ήταν πραγματικό σκάνδαλο. Δηλαδή αντίστοιχα θα πρέπει καθηγητές των ΕΠΑΛ να έχουν διορθώσει ΑΕΠΠ. Ε δε το νομίζω.

Και συμφωνώ ότι πρέπει να ακολουθούμε το βιβλίο μας και μόνο αυτό, όμως δεν βρήκα πουθενά τα αρχή και τέλος που βάζεις εσύ. Εδώ να διευκινήσω πως θα έπρεπε να υπάρχουν τα ρημάδια και προς Θεού δεν σου κάνω παρατήρηση. Απλά διατυπώνω για άλλη μια φορά τη δυσαρέσκειά μου.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1094
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #29 στις: 13 Οκτ 2009, 12:27:14 πμ »
Παράθεση
Πέρυσι στις παν-νιες τα θέματα και τα γραπτά(στα περισσότερα βαθμολογικά κέντρα) δυστυχώς διορθώθηκαν απο καθηγητές του ΑΕΕΠ με αποτέλεσμα να επικρατήσει πανικός γιατι εκείνοι θέλαν τους συμβολισμούς της Γλώσσας για ψευδοκώδικα, που διαφέρει σε πολλά σημεία απο το δικό μας βιβλίο . Θα θελα να παρακαλέσω να προσπαθήσουμε ολοι να ακολουθούμε αυτά που λέει το βιβλίο μας και οχι αυτά του ΑΕΕΠ γιατι έτσι μπερδεύουμε τους μαθητές.
 

Αυτό που λες το έχει επιβεβαιώσει;

stratosg

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 301
  • Η εξουσία αποβλακώνει.
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #30 στις: 13 Οκτ 2009, 12:51:26 πμ »
Αυτό ρωτάω κι εγώ... Δεν μου κάθεται κάτι τέτοιο.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1094
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #31 στις: 13 Οκτ 2009, 12:00:46 μμ »
Εγώ ξέρω πως σε βαθμολογικά κέντρα της Θεσσαλονίκης, υπήρχαν μονο καθηγητές βαθμολογητές που δίδαξαν δομημένο προγραμματισμό και όχι ΑΕΠΠ.

stratosg

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 301
  • Η εξουσία αποβλακώνει.
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #32 στις: 14 Οκτ 2009, 03:13:25 μμ »
Τώρα θα μου πει κάποιος πως συντάσσεται η πολλαπλή επιλογή; Προσοχή δεν ζητάω την εμφωλευμένη που μας δίνει το βιβλίο. Ιδού η απορία.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1094
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #33 στις: 15 Οκτ 2009, 08:56:05 πμ »
Σύμφωνα με το πλαίσιο της σελίδας 30 αν θυμάμαι καλα:
Αν θέλουμε να ελέγξουμε ότι το Χ λαμβάνει μια από τις τιμές 1 ή 2 ή 3 και να εκτελεστούν οι αντίστοιχες εντολές την φορά μπορούμε να γράψουμε:


Αν Χ
=1 τότε Εμφάνισε "Ενα"
=3 τότε Εμφάνισε "Τρία"
=5 τότε Εμφάνισε "Πέντε"
 

stratosg

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 301
  • Η εξουσία αποβλακώνει.
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #34 στις: 15 Οκτ 2009, 02:36:10 μμ »
Γιώργο μια χαρά θυμάσαι κι ευχαριστώ για την απάντηση, δυστυχώς έψαχνα αν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος, όπως Αν...τότε...Αλλιώς_Αν. Δεν μου αρέσει καθόλου αυτό στο πλαίσιο. Προτιμώ την "πολλαπλή επιλογή" της ΑΕΠΠ. Δυστυχώς όμως δεν υπάρχει στο βιβλίο μας και αναγκάζομαι να το εφαρμόζω. Άσε που έτσι γίνεται μπάχαλο αν μετά τη δήλωση τότε ακολουθούν περισσότερες της μια εντολές.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

iliasthes

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 790
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #35 στις: 15 Οκτ 2009, 05:44:47 μμ »
Πάντως είναι κάποιες ασκήσεις που χωρίς Αν... τότε.... Αλλιώς_Αν δεν λύνονται ή μάλλον για να λυθούν.....
Εξάλλου το else if υπάρχει στην pascal.

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1094
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #36 στις: 15 Οκτ 2009, 11:27:16 μμ »
Πάντως είναι κάποιες ασκήσεις που χωρίς Αν... τότε.... Αλλιώς_Αν δεν λύνονται ή μάλλον για να λυθούν.....
Εξάλλου το else if υπάρχει στην pascal.
Ποιο χαρακτηριστική άσκηση από το θέμα 3 των πανελληνίων υπάρχει;

Γιώργο μια χαρά θυμάσαι κι ευχαριστώ για την απάντηση, δυστυχώς έψαχνα αν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος, όπως Αν...τότε...Αλλιώς_Αν. Δεν μου αρέσει καθόλου αυτό στο πλαίσιο. Προτιμώ την "πολλαπλή επιλογή" της ΑΕΠΠ. Δυστυχώς όμως δεν υπάρχει στο βιβλίο μας και αναγκάζομαι να το εφαρμόζω. Άσε που έτσι γίνεται μπάχαλο αν μετά τη δήλωση τότε ακολουθούν περισσότερες της μια εντολές.
Φίλε Στράτο, εγώ αποφεύγω να την χρησιμοποιήσω καθώς δεν την περιγράφει το βιβλίο. Προσπαθώ να  χρησιμοποιήσω  αυτήν την παράξενη του βιβλίου

stratosg

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 301
  • Η εξουσία αποβλακώνει.
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #37 στις: 16 Οκτ 2009, 12:15:35 πμ »
Μήπως τώρα που άλλαξε η ηγεσία του Υπουργείου να κάνουμε καμιά κρούση για αλλαγές; Εξάλλου και οι συνάδελφοι που υπηρετού στα ΓΕΛ, άρχισαν να μιλούν για ΑΕΠΠ 1 και 2 σε αντίστοιχο θέμα στην ενότητα που αφορά στην ΑΕΠΠ.

Πάντως κι εγώ αυτή την περίεργη χρησιμοποιώ αλλά δεν μου αρέσει. Κάτι άσχετο, κατά που βρίσκεστε στην ύλη; Εγώ είμαι στη δομή επιλογής και έχω αρκετές ώρες που κάνω ασκήσεις εκεί. Μήπως ήρθε η ώρα να πάω στην πρώτη δομή επανάλψης;

Δεν έχει έρθει και η ύλη και είμαι λίγο σα το ψάρι έξω απ' το νερό. Αλήθεια σε μας θα αφαιρέσουν τίποτα από την άσχετη θεωρία όπως κάναν στην ΑΕΠΠ;
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1094
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #38 στις: 16 Οκτ 2009, 12:15:12 μμ »
Νομίζω πως καλά είσαι στην ύλη.
Θα περιμένουμε λίγο να δουμε αν θα υπάρχουν αλλαγές ή όχι.
Ας ελπίσουμε ότι θα γίνουν κάποιες αλλαγές

iliasthes

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 790
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #39 στις: 16 Οκτ 2009, 09:02:15 μμ »
Κι εγώ στη δομή επιλογής, βέβαια κάνω μόνο ψευδοκώδικα. Από βδομάδα θα αρχίσω τις εντολές επανάληψης (δυο βδομάδες) και μια βδομάδα διαγράμματα όπου απλά θα μετατρέψουμε τους ήδη δουλεμένους αλγόριθμους σε διάγραμμα . Μετά τα κεφάλαια 4-7 είναι πιο εύκολα, γιατί είναι θεωρητικά.

stratosg

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 301
  • Η εξουσία αποβλακώνει.
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #40 στις: 16 Οκτ 2009, 11:57:37 μμ »
iliasthes, δηλαδή τι άλλο μπορείς να κάνεις εκτός από ψευδοκώδικα; Εννοείς διαγράμματα; Πάντως κι εγώ σκεφτόμουν από εβδομάδα να μπω στις επαναλήψεις.
Όμως διακατέχομαι φέτος από μια ανησυχία. Αργεί η ύλη και δεν μπορώ να κάνω προγραμματισμό για τα κομμάτια της θεωρίας. Θα είναι μέσα; Δεν θα είναι και θα χάσω τζάμπα ώρες; Μήπως πρέπει να βιαστώ γιατί θα βάλουν και τους πίνακες φέτος ή μήπως όχι γιατί θα είναι και πάλι εκτός ; Τι σκοταδισμός είναι αυτός δεν μπορώ να καταλάβω.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

iliasthes

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 790
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #41 στις: 19 Οκτ 2009, 06:48:24 μμ »
Ναι τα διαγράμματα εννοώ. Δεν το θεωρώ σκόπιμο να τους μπερδεύω με ψευδικώδικα και διαγράμαμτα ταυτόχρονα. Αν αποκτήσουν το σωστό τρόπο σκέψης και τη μεθοδολογία για να λύνουνε τις ασκήσεις, μετά είναι το μόνο εύκολο με ποιο τρόπο θα αναπαραστήσουν τη λύση.

Όσο για την ύλη το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ελπίζουμε πως δεν θα έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις.   

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1094
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #42 στις: 20 Οκτ 2009, 12:36:43 πμ »
Καλώ είναι να κάνεις και διαγράμματα καθώς ήδη έπεσε ένα θέμα πέρυσι στις εξετάσεις.
Για την ύλη ας μην αγχωνόμαστε δεν πιστεύω ότι πρόκειται να συμβούν και μεγάλες αλλαγές.

iliasthes

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 790
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #43 στις: 20 Οκτ 2009, 01:08:12 μμ »
Φυσικά και θα κάνω και διαγράμματα, απλά προς το παρόν κάνουμε όλες τις ασκήσεις σε ψευδοκώδικα, μόλις ολοκληρώσουμε όλες τις δομές, θα τους δείξω πως αυτές αναπαρστώνται σε διάγραμμα και θα κάνουμε μετατροπή όλων των λύσεων σε διάγραμμα.   

xryka

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 66
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #44 στις: 20 Οκτ 2009, 06:55:02 μμ »
Και εγώ δεν θυμάμαι να το έχω διδαχτεί ή να το έχω δει κάπου. και συμφωνώ μαζί σου ότι είναι απαράδεκτο.

Νομίζω πως και κάποιες παραλλαγές να κάνει κάποιος στην πολλαπλή δεν θα υπάρχει καμιά επίπτωση στην βαθμολόγηση.
Το να χρησιμοποιήσει κάποιος την Επίλεξε δεν ξέρω αν είναι και καλή λύση καθώς δεν αναφέρεται πουθενά στον ψευδογλώσσα του βιβλίου.

Μα δεν είπα πουθενά να το χρησιμοποιήσει, είπα πως μάλλον αυτό εννοεί και προσπάθησα να κερδίσω το κουτί με τα λουκούμια.  ;D

Πέρυσι στις παν-νιες τα θέματα και τα γραπτά(στα περισσότερα βαθμολογικά κέντρα) δυστυχώς διορθώθηκαν απο καθηγητές του ΑΕΕΠ με αποτέλεσμα να επικρατήσει πανικός γιατι εκείνοι θέλαν τους συμβολισμούς της Γλώσσας για ψευδοκώδικα, που διαφέρει σε πολλά σημεία απο το δικό μας βιβλίο . Θα θελα να παρακαλέσω να προσπαθήσουμε ολοι να ακολουθούμε αυτά που λέει το βιβλίο μας και οχι αυτά του ΑΕΕΠ γιατι έτσι μπερδεύουμε τους μαθητές.

Είπαμε ξανά πως δεν μπορεί κάποιος που δεν δίδαξε το μάθημα και δεν γνωρίζει το βιβλίο να διορθώσει σε Πανελλήνιες. Αν έχει γίνει κάτι τέτοιο και το ξέρεις προσωπικά, πες το και σε 'μας ή ακόμα καλύτερα στην ΠΕΚΑΠ. Τέλος πάντων νομίζω πως κάτι τέτοιο θα ήταν πραγματικό σκάνδαλο. Δηλαδή αντίστοιχα θα πρέπει καθηγητές των ΕΠΑΛ να έχουν διορθώσει ΑΕΠΠ. Ε δε το νομίζω.

Και συμφωνώ ότι πρέπει να ακολουθούμε το βιβλίο μας και μόνο αυτό, όμως δεν βρήκα πουθενά τα αρχή και τέλος που βάζεις εσύ. Εδώ να διευκινήσω πως θα έπρεπε να υπάρχουν τα ρημάδια και προς Θεού δεν σου κάνω παρατήρηση. Απλά διατυπώνω για άλλη μια φορά τη δυσαρέσκειά μου.

Η επιτροπή των θεμάτων και οι διορθωτές σε κάποια εξεταστικά κέντρα ήταν καθηγητές πληροφορικής που κάνουν ΑΕΠΠ και σε ορισμένα βα(ειπώθηκε από σύμβουλο)

Όσο για το αρχή-τέλος το συμπέρανα απο τον πίνακα $ 4.2 που λέει οτι το Αρχή και τέλος δηλώνουν τη
την αρχή και το τέλος μιας ομάδας εντολών...καλώς - κακώς...δε ξέρω...

Εγώ πάντως ζήτησα απο τον σύμβουλο να απαιτήσει να μας στείλουν αναλυτικές οδηγίες για τον ψευδοκώδικα τουλάχιστον......

xryka

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 66
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #45 στις: 20 Οκτ 2009, 07:03:10 μμ »
Σχετικά με την ύλη και γώ ετοιμάζομαι να τους δείξω τις δομές στα λογικά διαγράμματα αφού πιο πριν τις είχα δείξει σε ψευδοκώδικα.
Ελπίζω να μην προσθέσουν πινακες γιατι και οι συναρτήσεις- διαδικασίες τους ζόρισαν αρκετά...

xryka

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 66
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #46 στις: 20 Οκτ 2009, 07:15:28 μμ »
Οτι τελεστές υπάρχουν στην Pascal μπορούν να χρησιμοποιηθούν εξίσου και στην ψευδογλώσσα.

Συμφωνώ αλλά να τους αναφέρουν ως ΚΑΙ, Η ,ΟΧΙ ή ως AND,OR ,NOT;
τις div και mod;
εγώ τους είπα καλού κακού να τις γράφουν ως and , or,not και να χρησιμοποιούν τις mod , div και αυτό γιατί στάλθηκε η διευκρίνηση που λέει ασκήσεις σε ψευδοκώδικα είτε με εντολές του πίνακα της $4.2 είτε στοιχεία της pascal είτε συνδυασμός αυτών....

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1094
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #47 στις: 20 Οκτ 2009, 11:59:14 μμ »
Όπως και να τους αναφέρουμε το ίδιο είναι, αυτό που βαθμολογείται είναι η σκέψη να εφαρμόσει τον τελεστή πχ ΚΑΙ ή and και όχι αν τον γράψει με κεφαλάια ή μικρά ή αγγλικά στην ψευδογλώσσα.

karinakis

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 44
Απ: Δομή επιλογής
« Απάντηση #48 στις: 22 Οκτ 2009, 08:39:37 μμ »
συνάδελφοι όσον αφορά την εντολή case της pascal. Την αντίστοιχη σε ψευδοκώδικα τη λέμε όπως ακριβώς στη γλώσσα δηλαδή ΕΠΙΛΕΞΕ - ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ;;;;