Αποστολέας Θέμα: Στατιστικά Πανελληνίων  (Αναγνώστηκε 7057 φορές)

EleniK

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 708
Στατιστικά Πανελληνίων
« στις: 24 Ιούν 2008, 04:17:17 μμ »
Συνάδελφοι τα στατιστικά σε όλα τα μαθήματα μπορείτε να τα δείτε εδω (alfavita)

http://www.alfavita.gr/ejetaseis05/statistikapanelladikwn08.php

ΑΕΠΠ
0-9,9: 46,79 % (ανεξήγητο,  :( )
10-11,9: 8,15 %
12-14,9: 13,9 %
15-17,9: 18,39 % (σαν πολλοί δεν μαζεύτηκαν εδώ?  :-\)
18-20: 12,75 % (λιγότερους αριστούχους από πέρσυ  :D  :D)

46,8 % κάτω από τη βάση? Με τέτοια θέματα? Γιατί? Τι έφταιξε?

Δεν θα σχολιάσω τη φυσική κατ που το 40 % είναι μεταξύ του 18-20.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1517
  • Sky's the limit
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: Στατιστικά Πανελληνίων
« Απάντηση #1 στις: 24 Ιούν 2008, 04:48:05 μμ »
Ελένη , η απάντηση που αναζητάς υπάρχει στο διδακτικό ποίημα του Κώστα Βάρναλη "Οι μοιραίοι" απο το οποίο σου μεταφέρω το δίστιχο :

          Φταίει το κακό το ριζικό μας,
          φταίει ο Θεός που μας μισεί .....


Για να μη μπερδεύουμε τη βούρτσα με άλλα όργανα καλό θα ήταν να συγκρίνουμε τους αριστούχους της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης. Έτσι το 42% των αριστούχων στη Φυσική είναι ποσοστό στην Θετική, ενώ στην Τεχνολογική 2 το ποσοστό στη Φυσική είναι 13,28% κάτι παραπάνω απο το 12,75% στην ΑΕΠΠ.
Πάντως το έργο αυτό το έχω ξαναδεί και μάλιστα σε 5πλή επανάληψη. Έχει καταντήσει αυτοκτονικά βαρετό πλεόν ....
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

gfoustan

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 14
Απ: Στατιστικά Πανελληνίων
« Απάντηση #2 στις: 24 Ιούν 2008, 06:13:21 μμ »
Το μικρό ποσοστό των αριστούχων οφείλεται στα θέματα θεωρίας αν έπρεπε να οφείλεται στις
ασκήσεις.....τις οποίες φέτος έγραψαν ΟΛΟΙ σχεδόν (στο σχολείο μου τουλάχιστον των 120 μαθητών τεχνολογικής) οι μαθητές που όπως ομολογούν οι ίδιοι δεν είχαν κατανοήσει πολλά σημεία της ύλης οπότε σε άλλα πιο ποιοτικά θέματα θα 'πάτωναν'!!
Αυτή η κατηγορία των μαθητών ποντάρωντας στην 'παπαγάλιση' της θεωρίας κέρδισαν τελικά την μάχη γράφοντας σχεδόν άριστα ενώ τα 'μυαλά' την πάτησαν και αρκέστηκαν σε βαθμολογίες γύρω στο 18 με 19.....αυτό συνέβει τουλάχιστον στο σχολείο μου!!!  Τελικά ας βάζουμε τα παιδιά μας να αποστηθίζουν και όχι να σκέφτονται ....δεν χρειάζονται οι σκεπτόμενοι 'αλγοριθμικά' μαθητές!!!!
Τώρα το ποσοστό των μαθητών που γράφουν κάτω από την βάση είναι και το ποσοστό το μαθητών που γενικά δεν γράφει σε κάνενα μάθημα!!!
Γιώργος Φουστανάκης

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3517
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Στατιστικά Πανελληνίων
« Απάντηση #3 στις: 24 Ιούν 2008, 07:07:49 μμ »
Τα στατιστικά δε λένε ποτέ την αλήθεια, απλά είναι ένας ωραίος τρόπος να παρουσιάζεις τα αποτελέσματα έτσι ώστε να φαίνεται ότι όλα πήγαν καλά. Ας μας δείξουν πόσοι έγραψαν 19-20. Και πάλι όμως εμένα αυτό δε με καλύπτει γιατί όπως έχω ξαναπεί δε μου αρέσει να βλέπω τα παιδιά σαν αριθμούς, δε με ενδιαφέρει πόσοι έγραψαν στην τελική 18-20 αλλά ποιοι ήταν αυτοί. Και για να καταλάβετε τι εννοώ δίνω τα παρακάτω παραδείγματα

1) Μαθητής με 18,9 μαθηματικά κατεύθυνσης, 19,8 Φυσική ο οποίος ήταν όλη τη χρονιά αστέρι στην ΑΕΠΠ έγραψε 18,1
2) Μαθήτρια με 08,2 μαθηματικά κατεύθυνσης, 11 Φυσική έγραψε 18,5 ΑΟΔΕ και 19,5 ΑΕΠΠ!!! Η μαθήτρια αυτή δεν μπορούσε σε καμία περίπτωση να λύσει ένα πρόβλημα που δεν είχε ξαναδεί όσο εύκολο και να ήταν, αλλά τους πίνακες 2 διαστάσεων τους έπαιζε στα δάκτυλα  ;) (χωρίς να καταλαβαίνει φυσικά τι ακριβώς κάνει).

Να γιατί οι γονείς μπερδεύουν το μάθημά μας με το ΑΟΔΕ, γιατί τελικά αν κανείς δει τους βαθμούς είναι το μάθημα στο οποιο γράφουν όλοι. Απλά φέτος το μάθημά μας ήταν πιο εύκολο και από το ΑΟΔΕ για κάποιους. Εκεί μας κατάντησε η επιτροπή εξετάσεων. Να κάνει το μάθημα από Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Αποστήθιση Εφαρμογών

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

papet

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 48
    • Σεληνιακό Πάρκο - Σκέψεις και Ημέρες
Απ: Στατιστικά Πανελληνίων
« Απάντηση #4 στις: 24 Ιούν 2008, 08:18:51 μμ »
Είναι αλήθεια ότι με τη στατιστική δεν είναι πάντα εύκολο να βγάζει κανείς αξιόπιστα συμπεράσματα...
Αυτή όμως δεν είναι η κλιμάκωση που περιμέναμε ούτως ή άλλως και συζητούσαμε εδώ;
Έτσι, ποσοτικά τουλάχιστον, η μόνη σοβαρή μετακίνηση που έγινε ήταν η μεταφορά ενός 5% από το 5-10 στο 15-18
Κατά τα άλλα οι εντελώς αδιάβαστοι παρέμειναν στο ίδιο περίπου ποσοστό (λογικό), και όλοι "ανέβηκαν" μια κατηγορία, με εξαίρεση την ομάδα 18-20 που, ενώ αριθμητικά παρέμεινε σχεδόν σταθερή, βάζω το χέρι μου στη φωτιά, ότι άλλαξε "σύσταση" (ενσωματώνοντας πολλά "παπαγαλάκια" και διώχνωντας κάποιους πιο σκεπτόμενους υποψηφίους).

Αυτές είναι κάποιες πρώτες σκέψεις... δεν είμαι όμως ακόμα σίγουρος... οπότε αν κάποιος έχει διαφορετική άποψη, παρακαλώ να με βοηθήσει διαφωνώντας μαζί μου...
May the Force b with u...
papet

EleniK

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 708
Απ: Στατιστικά Πανελληνίων
« Απάντηση #5 στις: 24 Ιούν 2008, 08:43:01 μμ »
ΕΚατά τα άλλα οι εντελώς αδιάβαστοι παρέμειναν στο ίδιο περίπου ποσοστό (λογικό), και όλοι "ανέβηκαν" μια κατηγορία, με εξαίρεση την ομάδα 18-20 που, ενώ αριθμητικά παρέμεινε σχεδόν σταθερή, βάζω το χέρι μου στη φωτιά, ότι άλλαξε "σύσταση" (ενσωματώνοντας πολλά "παπαγαλάκια" και διώχνωντας κάποιους πιο σκεπτόμενους υποψηφίους).

Συμφωνώ απόλυτα με την αλλαγή της σύστασης. Και σε μένα ρε παιδιά μαθήτρια που δεν καταλάβαινε και πολλα εγραψε 17.8 (περσυ εγραψε 7.8 και τις 2 χρονιές της εκανα μαθημα στο φροντιστηριο) και μαθητής αστέρι στις ασκήσεις περιορίστηκε στο 17.5. Και πολλα ακόμα παραδείγματα. Όντως η σύσταση-ποιοτητα των εισακτέων φέτος θα είναι πολύ διαφορετική.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2457
  • I 'm not young enough to know everything
Απ: Στατιστικά Πανελληνίων
« Απάντηση #6 στις: 25 Ιούν 2008, 12:15:29 μμ »
Μια που μιλάμε για τη σύσταση/ποιότητα των εισακτέων…πέρυσι μιλούσαμε με ένα φίλο αριστούχο του φυσικού με μεταπτυχιακό στη πυρηνική φυσική και φυσική στοιχειωδών σωματιδίων. Τώρα κάνει το διδακτορικό του και ταυτόχρονα κάνει και εργαστήρια στους προπτυχιακούς.

Μου έλεγε λοιπόν ότι δεν μπορεί να καταλάβει πως έχει πέσει τόσο χαμηλά το επίπεδο των φοιτητών στο φυσικό της Αθήνας. Τους ρώταγε για παράδειγμα… αν τρακάρει ένα φορτηγό με ένα αυτοκίνητο, ποιο όχημα ασκεί μεγαλύτερη δύναμη στο άλλο (δηλαδή στοιχειώδης κατανόηση του νόμου δράσης-αντίδρασης).

ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ. Άλλος έλεγε το πιο βαρύ, άλλος έλεγε το πιο γρήγορο, άλλος το έριχνε στην τύχη…

Του έδειξα τα φετινά θέματα φυσικής και επιτέλους κατάλαβε γιατί είναι τόσο χαμηλό το επίπεδο των φοιτητών του φυσικού.

Αυτοί λοιπόν θα αποτελέσουν την επόμενη γενιά των φυσικών που θα διδάξει στα σχολεία.

Μπορεί αυτοί που έβαλαν τα θέματα της φυσικής φέτος να αλληλοσυγχαίρονται που «όλα κύλισαν ομαλά και δεν ακούστηκαν παράπονα» αλλά αυτοί είναι η αιτία για τη σταδιακή υποβάθμιση του επιπέδου των φοιτητών στα πανεπιστήμια. Φαίνεται όμως ότι δεν τους νοιάζει η υποβάθμιση της παιδείας και της επιστήμης στη χώρα μας. Τους νοιάζει να μη χαλάσουν χατίρια και να μη θίξουν συμφέροντα. 

Επίσης θέλω να τονίσω ότι δε δέχομαι τίποτα για τα περί «πολιτικών πιέσεων». Ποιοι είναι οι πολιτικοί που καταστρέφουν την παιδεία στο όνομα του πολιτικού κόστους; Να μας πουν ποιοι είναι να τους μαυρίσουμε. Και οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν προσωπικότητα; Πως ανέχονται τέτοιες υποτιθέμενες παρεμβάσεις; Ας ξέρουν και οι θεματοδότες που δέχονται (αν δέχονται) πιέσεις ότι μπορεί να έχουν μαζί τους κάποιους πολιτικάντηδες που τους νοιάζει το πολιτικό κόστος και όχι η παιδεία, αλλά στα μάτια των σοβαρών συναδέλφων τους έχουν ξοφλήσει. Ας διαλέξουν ποιους θέλουν για συμμάχους. 

Μια από τα ίδια εισχύει και για τους δικούς μας θεματοδότες.