Αποστολέας Θέμα: Θέμα 4ο Ημερησίων  (Αναγνώστηκε 8888 φορές)

EleniK

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 708
Θέμα 4ο Ημερησίων
« στις: 30 Μάι 2008, 11:56:46 μμ »
Συζητήσεις, απόψεις και προβληματισμοί για το θέμα 4 των ημερησίων.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3525
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #1 στις: 31 Μάι 2008, 12:31:40 πμ »
εύκολο :D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

clevercitizen

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 75
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #2 στις: 31 Μάι 2008, 12:03:34 μμ »

***Να σημειώσω εδώ ότι υπάρχει η περίπτωση ισοβαθμίας δύο ομάδων, οπότε αν ήθελε ο μαθητής μπορούσε να κάνει έλεγχο και ταξινόμηση και με βάση τα ονόματα, κάτι όμως που δεν είναι απαραίτητο αφού δεν το ζητάει η άσκηση.

Hρθε διευκρύνιση που έλεγε ότι δεν υπάρχει περίπτωση ισοβαθμίας.

Εγώ τον ΠΛ τον γέμισα ως εξης:

Για ι απο 1 μεχτο 16
   Για ξ απο 1 μεχρι 30
      Αν ΑΠ[ι,ξ] ='Ν' τοτε
        ρ[ι]<- ρ[ι] + 1
Αν...
τ[ι]<--τ[ι] +1 κοκ

αν
ω[ι]<-ω[ι]+1
......................
και μετά
Για ι απο 1 μεχρι 16
ΠΛ[ι,1]<-ρ[ι]
ΠΛ[ι,2]<-τ[ι]
ΠΛ[ι,3]<-ω[ι]

etc
Σωστός δεν είμαι?

ΘΕΛΩ
                ΑΛΛΑΓΗ
                ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
                ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3305
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #3 στις: 31 Μάι 2008, 12:07:08 μμ »
Οι ρ, ξ, ω, αρχικοποιήθηκαν;

clevercitizen

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 75
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #4 στις: 31 Μάι 2008, 12:07:26 μμ »
εννοείται! (ξ=j e?)
ΘΕΛΩ
                ΑΛΛΑΓΗ
                ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
                ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

klitos

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 133
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #5 στις: 31 Μάι 2008, 01:02:35 μμ »
Κοινότατο έως απογοητευτικά τυποποιημένο ... δεν δινει δυνατότητα να φανει ο καλός μαθητής .... κριμα, κριμα , κριμα
Αλλη μια χρονιά που δεν δοθηκε η ευκαιρία στους καλούς μας μαθητές να ξεχωρισουν... απογοητευση
κλητος χατζηγεωργιου

droopy

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 45
  • you know what... i'm happy
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #6 στις: 31 Μάι 2008, 03:19:00 μμ »
Την περίπτωση να γεμίσει ο πίνακας  μόνο με Νικες ή μόνο Ηττες οπότε και δεν έχει καμία λογικη θα πρέπει να την προβλέψει ο μαθητής;

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2313
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #7 στις: 31 Μάι 2008, 03:21:16 μμ »
Γιατί να μην έχουν λογική οι 30 νίκες ή ήττες;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3305
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #8 στις: 31 Μάι 2008, 03:23:02 μμ »
Ο ολυμπιακός πχ λογικά, θα έχει μόνο νίκες  :D

droopy

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 45
  • you know what... i'm happy
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #9 στις: 31 Μάι 2008, 03:25:34 μμ »
Αμα γεμίσει όλος ο πίνακας και για τις 16 ομάδες από νίκες τότε ποιον νικήσαν αφου δεν θα υπάρχουν ήττες???

πρέπει όσες νίκες υπάρχουν συνολικά στον πίνακα τόσες αντίστοιχες ήττες

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2313
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #10 στις: 31 Μάι 2008, 03:28:09 μμ »
Αυτό που λες ξεφεύγει κατά πολύ από την φιλοσοφία του θέματος μάλλον
Και επιπλέον, δεν είναι προγραμματιστικό πρόβλημα, αλλά θέμα ανάλυσης και απαιτήσεων που τίθενται για το πρόβλημα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

clevercitizen

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 75
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #11 στις: 31 Μάι 2008, 05:20:36 μμ »
Ψιλοάσχετο. Όταν έγραφα το 4 μου ήρθε φλασιά να το έλυνα κ αυτό με χρήση διαδικασιων(ΔΕΝ το έκανα). Λέτε άν το έκανα, και τα αποτελέσματα-λογική να ήταν σωστά, να μου έκοβαν μονάδες?
ΘΕΛΩ
                ΑΛΛΑΓΗ
                ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
                ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

ρενα

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 10
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #12 στις: 31 Μάι 2008, 06:16:36 μμ »
Ψιλοάσχετο. Όταν έγραφα το 4 μου ήρθε φλασιά να το έλυνα κ αυτό με χρήση διαδικασιων(ΔΕΝ το έκανα). Λέτε άν το έκανα, και τα αποτελέσματα-λογική να ήταν σωστά, να μου έκοβαν μονάδες?
Ζητουσε αλγοριθμο.. οχι προγραμμα στο 4ο.... Οποτε θα σου εκοβαν.. δεν ξερω βεβαια ποσο! ;)
Θελω... να πιασω μηχανολογους μηχανικους...!

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3525
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #13 στις: 31 Μάι 2008, 06:17:17 μμ »
και το πρόγραμμα αλγόριθμος είναι
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ρενα

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 10
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #14 στις: 31 Μάι 2008, 06:19:11 μμ »
και το πρόγραμμα αλγόριθμος είναι
Ε?! Εγω εχω διδαχθει παντως οτι οταν μ ζηταει αλγοριθμο.. κανω αλγοριθμο.. οταν μ ζηταει προγραμμα κανω προγραμμα.. κ αυτο απο καθηγητη που ειναι κ διορθωτης....!
Θελω... να πιασω μηχανολογους μηχανικους...!

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3525
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #15 στις: 31 Μάι 2008, 06:29:06 μμ »

 Ναι, γενικά κάνεις ότι σου ζητάει, αλλά και το πρόγραμμα δεν είναι η κωδικοποίηση ενός αλγορίθμου σε μια γλώσσα προγραμματισμού? και αυτό αναπαριστά έναν αλγόριθμο, όπως το διάγραμμα ροής και η ψευδογλώσσα.. Απλά το πρόγραμμα είναι πιο αυστηρό
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

xalastras

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 4
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #16 στις: 31 Μάι 2008, 06:30:01 μμ »
Όταν ζητάει αλγόριθμο μπορούμε να γράψουμε από απλό αλγόριθμο μέχρι πρόγραμμα ή ακόμη και διάγραμμα ροής .. είναι εξίσου σωστά όλα αφού είναι μέθοδοι αναπαράστασης αλγορίθμων. Όταν ζητάει πρόγραμμα όμως γράφουμε ΜΟΝΟ πρόγραμμα.

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2313
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #17 στις: 31 Μάι 2008, 06:33:34 μμ »
Ζήτησαν διάγραμμα ροής από πρόγραμμα, αν και ξέρουμε ότι το διάγραμμα ροής είναι αναπαράσταση αλγορίθμου και άρα μόνο από αλγόριθμο σε ψευδογλώσσα μπορεί να προκύψει
Θεωρητικά πάντα, γιατί το πρόγραμμα είναι η υλοποίηση του αλγορίθμου σε κάποια γλώσσα
Γενικά, το πρόγραμμα θεωρείται αυστηρότερο και δυσκολότερο από έναν αλγόριθμο, με αποτέλεσμα να μην κόβονται μονάδες σε περιπτώσεις όπως η δική σου
Φυσικά, δεν ισχύει το αντίστροφο. Αν ζητηθεί πρόγραμμα, δεν μπορείς να καταφύγεις στις ευκολίες του αλγορίθμου
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

janag

  • Επισκέπτης
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #18 στις: 31 Μάι 2008, 07:39:40 μμ »
και το πρόγραμμα αλγόριθμος είναι
Ε?! Εγω εχω διδαχθει παντως οτι οταν μ ζηταει αλγοριθμο.. κανω αλγοριθμο.. οταν μ ζηταει προγραμμα κανω προγραμμα.. κ αυτο απο καθηγητη που ειναι κ διορθωτης....!

Ο αλγόριθμος είναι μία πολύ ευρύτερη έννοια. Όταν αναφέρει "Να κατασκευαστεί αλγόριθμος" είναι στην διακριτική σου ευχέρεια το αν θα το κάνεις σε Πρόγραμμα ή σε Ψευδοκώδικα. Διαφορετικά θα έπρεπε να γράφει "Να κατασκευαστεί αλγόριθμος με την μορφή ψευδοκώδικα"

Έλεος πια....

nplatis

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 10
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #19 στις: 31 Μάι 2008, 08:22:00 μμ »
Σχετικά με το (γ): Αν ο μηδενισμός του πίνακα ΠΛ γινόταν μαζί με το γέμισμά του είναι σωστό; Δηλ. κάτι σαν

ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 16
    ΠΛ[ι,1] <- 0
    ΠΛ[ι,2] <- 0
    ΠΛ[ι,3] <- 0
    ΓΙΑ ξ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 30
        ΑΝ ΑΠ[ι,ξ] ...

Στην εκφώνηση λέει "προηγουμένως να έχει μηδενιστεί" αλλά το "προηγουμένως" μπορεί να εκληφθεί ως μία ευγενική υπενθύμιση και όχι ακριβώς χρονικός προσδιορισμός...

Χάρης Τσιαΐρης

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 23
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #20 στις: 31 Μάι 2008, 08:36:47 μμ »
Συνάδελφε αυτό εγώ θα το βαθμολογούσα σωστό και πιστεύω και οι περισσότεροι, αλλά πιστεύω αλλού είναι το μεγάλο πρόβλημα σχετικά με τον μηδενισμό του πίνακα. Η ακριβής διατύπωση είναι:
Ο πίνακας αυτός πρέπει προηγουμένως να έχει μηδενισθεί.

Αυτό το "πρέπει" μπορούμε να το πάρουμε σαν:
  • καταναγκασμό, όπου αν δεν το έχει κάνει ο μαθητής, ακόμα και αν δεν του χρειάζεται, θα πρέπει να κοπούν κάποια μόρια
  • παρότρυνση με λάθος που η επιτροπή την έβαλε από φόβο μήπως και το ξεχάσει κανένας (ή δεν ξέρω και εγώ γιατί)

Προσωπικά θα ήθελα να ισχύει το δεύτερο αλλά ή εκφώνηση δεν με βοηθάει. Εσεις τι πιστεύετε; Θα πρέπει να ληφθεί βαθμολογικά υπόψη ή όχι;

Χάρης Τσιαΐρης

EleniK

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 708
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #21 στις: 31 Μάι 2008, 08:50:34 μμ »
Ευτυχώς που έλεγε για το μηδενισμό. Να βοηθηθούν τα παιδιά γιατί κατα τα αλλα ήταν δυσκολο το θ4  :o  :o  :D  :D
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

karaba

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 15
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #22 στις: 31 Μάι 2008, 09:45:16 μμ »
βασικα κακως βαλανε ασκησεις τωρα που το σκεφτομαι...
τι τους θελουν τους εξυπνους και μαθητες στο πανεπιστημιο???
δημιουργουν προβληματα αυτοι αυριο μεθαυριο....
karaba

mokasa

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 27
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #23 στις: 31 Μάι 2008, 10:32:56 μμ »
Αμα γεμίσει όλος ο πίνακας και για τις 16 ομάδες από νίκες τότε ποιον νικήσαν αφου δεν θα υπάρχουν ήττες???

πρέπει όσες νίκες υπάρχουν συνολικά στον πίνακα τόσες αντίστοιχες ήττες

Νομίζω κι εγώ οτι έχεις δίκιο. Για την ακρίβεια αν κάθε στήλη του πίνακα είναι μια αγωνιστική, τότε θα πρέπει σε αυτή τη στήλη να υπάρχει ίσος αριθμός "Ν" και "Η", καθώς και άρτιο πλήθος από "Ι".
Δυστυχώς δεν ζητήθηκε αυτό ξεκάθαρα, οπότε δεν πρέπει να το ελέγξουν οι μαθητές. Κρίμα γιατί θα έκανε το θέμα λίγο πιο ...πικάντικο!

EleniK

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 708
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #24 στις: 01 Ιούν 2008, 11:40:16 πμ »
Θα μπορούσε να ήταν πικάντικο αν απλά έβαζαν σαν την άσκηση του Eurobasket  που έχει το τετράδιο του μαθητή. Από ότι φάνηκε όμως στην επιτροπή δεν αρέσουν τα πικάντικα, αλλά τα νερόβραστα (και χωρίς ίχνος αλάτι).
« Τελευταία τροποποίηση: 01 Ιούν 2008, 11:50:57 πμ από EleniK »
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 608
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #25 στις: 01 Ιούν 2008, 03:30:11 μμ »
αυτά κάνουν ορισμένοι καθηγητές και χάνεται η ουσία του μαθήματος.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Katerina m

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 7
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #26 στις: 01 Ιούν 2008, 04:03:33 μμ »
Σχετικά με το μηδενισμό του πίνακα, αν όντως μπήκε στο θέμα για να βοηθήσει τους μαθητές, τι γίνεται στην περίπτωση που κάποιος δεν τον μηδένισε αλλά έγραψε σωστά τον αλγόριθμο; Θα του κόψουν μονάδες;
Αν είναι δυνατόν, ας απαντήσει κάποιος βαθμολογητής!

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1057
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #27 στις: 01 Ιούν 2008, 04:07:21 μμ »
OXI.

rek_d

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 3
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #28 στις: 02 Ιούν 2008, 12:41:24 πμ »
Καλησπέρα σας!Συγχαρητήρια για την πολύ καλή δουλειά που κάνετε στο forum. Είμαι νέα συνάδελφος και θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας για μία τέτοια προσέγγιση του Θέματος 4β 4γ.

Για i από 1 μέχρι 16
  Για j από 1 μέχρι 3
     ΠΛ[i,j]<-0
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης
Για i από 1 μέχρι 16
  πλν<-0
  πλι<-0
  πλη<-0
  Για j από 1 μέχρι 30
    Αρχή_επανάληψης
       Διάβασε ΑΠ[i,j]
    Μέχρις_ότου ΑΠ[i,j]='Ν' ή ΑΠ[i,j]='Ι' ή ΑΠ[i,j]='Η'
    Αν ΑΠ[i,j]='Ν' τότε
      πλν<-πλν+1
    αλλιώς_αν ΑΠ[i,j]='Ι' τότε
      πλι<-πλι+1
   αλλιώς
      πλη<-πλη+1
   τέλος_αν
  τέλος_επανάληψης 
   ΠΛ[i,1]<-πλν
   ΠΛ[i,2]<-πλι
   ΠΛ[i,3]<-πλη
τέλος_επανάληψης

arisbasil

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 28
  • 1+1=10
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #29 στις: 02 Ιούν 2008, 12:44:52 πμ »
βασικα κακως βαλανε ασκησεις τωρα που το σκεφτομαι...
τι τους θελουν τους εξυπνους και μαθητες στο πανεπιστημιο???
δημιουργουν προβληματα αυτοι αυριο μεθαυριο....


 ;D ;D 

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3525
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #30 στις: 02 Ιούν 2008, 12:56:32 πμ »
ναι που είναι το πρόβλημα, μια χαρά μου φαίνεται

Καλησπέρα σας!Συγχαρητήρια για την πολύ καλή δουλειά που κάνετε στο forum. Είμαι νέα συνάδελφος και θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας για μία τέτοια προσέγγιση του Θέματος 4β 4γ.

Για i από 1 μέχρι 16
  Για j από 1 μέχρι 3
     ΠΛ[i,j]<-0
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης
Για i από 1 μέχρι 16
  πλν<-0
  πλι<-0
  πλη<-0
  Για j από 1 μέχρι 30
    Αρχή_επανάληψης
       Διάβασε ΑΠ[i,j]
    Μέχρις_ότου ΑΠ[i,j]='Ν' ή ΑΠ[i,j]='Ι' ή ΑΠ[i,j]='Η'
    Αν ΑΠ[i,j]='Ν' τότε
      πλν<-πλν+1
    αλλιώς_αν ΑΠ[i,j]='Ι' τότε
      πλι<-πλι+1
   αλλιώς
      πλη<-πλη+1
   τέλος_αν
  τέλος_επανάληψης 
   ΠΛ[i,1]<-πλν
   ΠΛ[i,2]<-πλι
   ΠΛ[i,3]<-πλη
τέλος_επανάληψης

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

rek_d

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 3
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #31 στις: 02 Ιούν 2008, 01:06:44 πμ »
Κι εγώ μια χαρά το βρήκα και αρκετά διαφοροποιημένο από τον 'κλασικό' τρόπο που το έλυσαν οι περισσότεροι. Ένας μαθητής μου το έλυσε έτσι (ελπίζω δηλαδή να μου του ξέφυγε κάτι) και απλά ήθελα μια δεύτερη γνώμη. Ευχαριστώ!

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 795
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #32 στις: 02 Ιούν 2008, 11:06:04 πμ »
Ρένα
φυσιολογικά δεν θα σου έκοβαν μονάδες με οποιοδήποτε τρόπο αν το έλυνες (σωστά βέβαια).  Απλά το πρόγραμμα είναι ποιό τυποποιημένο και μπορεί κάποιος να σταθεί περισότερο στην σύνταξη των εντολών, δήλωση μεταβλητών κ.λπ και έτσι να χάσεις μονάδες.
Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση να θεωρήσει κάποιος ότι θα πρέπει να λυθεί μόνο με αλγόριθμο -δυστηχώς υπάρχουν ορισμένοι καθηγητές με διάφορες αντιεπιστημονικές απόψεις-. 

klitos

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 133
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #33 στις: 02 Ιούν 2008, 12:16:01 μμ »
Μια χαρά λύση ειναι .... μη σου πω οτι ο μηδενισμός στην αρχή ειναι περιττός...
Αυτή τη λύση προτείνω και εγώ
κλητος χατζηγεωργιου

EleniK

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 708
Απ: Θέμα 4ο Ημερησίων
« Απάντηση #34 στις: 03 Ιούν 2008, 09:11:53 πμ »
Πάντως και μερικοί δικοί μου (3-4) το έκαναν με τον παραπάνω τρόπο (και χωρίς τον αρχικό μηδενισμό).
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19