μα γιατι να κοπουν μοναδες για τη διαδικασια?
Πουθενα δεν σε περιοριζει στον αριθμο των παραμετρων
Λειτουργεί ή όχι η διαδικασία ; Από πότε υπάρχει "σωστότερη" απάντηση;
Μαθηματικά κατεύθυνσης έλυσα ως εξής το Θ3δ:
f"(x)>0 αρα η f στρεφει κοιλα ανω, άρα για κάθε Xo η f(x) βρίσκεται πάνω απο την εφαπτομένη στο Xo
αρα f(x) >= g(x) όπου g(x) η εφαπτομένη στο Xo δλδ
f(x) >= f'(xo)(x-xo)+f(xo) . Επισης , η ισότητα ισχύει μόνο στην περίπτωση που x=xo οπότε για κάθε χ<>χο ισχύει
f(x) > f'(xo)(x-xo)+f(xo) και αφού κάθε στιγμή ισχύει χ<>χ+1 , η f(x) βρισκεται πανω απο την εφαπτομενη στο χ+1. Δηλαδή για χο=χ+1 εχουμε f(x)>f'(x+1)(-1)+f(x+1) ή f'(x+1)>f(x+1)-f(x) .
Σαφώς η καταλληλότερη λύση (και αυτή που είχαν στο μυαλό τους τα μέλη της επιτροπής) ήταν το Θεώρημα Μέσης Τιμής αλλά γιατί να κοπούν μονάδες? Είναι ή δν είναι σωστή η λύση. Δεν σας καταλαβαίνω εσάς τους "επιστήμονες" που κρίνετε την κριτική σκέψη των μαθητών όσον αφορά την αποδοτικότητα της λύσης που προτείνουν (γιατί και οι δύο λύσεις είναι εξίσου λειτουργικές) και ειδικά όταν δεν υπάρχει κατεύθυνση προς μία συγκεκριμένη λύση.
Η εκφώνηση ζητάει υποπρόγραμμα που να δέχεται ως είσοδο την κατηγορία και τις ημέρες ενοικίασης. Ε αυτά δέχεται ως είσοδο και η διαδικασία , έχει σημασία αν έχει κι άλλη μία παράμετρο? Ξεφεύγει σε κάτι από τα ζητούμενα?
Στην τελική ας μας μαθαίνατε , εσείς οι καθηγητές που θα πάτε τώρα να βαθμολογήσετε και να κόψετε μονάδες έτσι , να αξιολογούμε και να κρίνουμε το "κατάλληλο" υποπρόγραμμα , ή τον "κατάλληλο" αλγόριθμο. Δεν θα χαρακτηρίσω τη συμπεριφορά σας αντιεπιστημονική , αλλά σίγουρα εκτός των πλαισίων που έχουν τεθεί (και αναφέρομαι στα όρια του μαθήματος της ΑΕΠΠ) .
Αυτά από έναν αγανακτισμένο υποψήφιο.