Παράθεση από: tsak στις 06 Ιουν 2025, 02:43:01 ΜΜτο ίδιο λέμε...
δεν έπρεπε να πάρουν πίνακα και κακώς όποιος πήρε...
Παράθεση από: gpapargi στις 06 Ιουν 2025, 04:25:41 ΜΜΠόσο πιστεύεις ότι θα έπρεπε να κοπεί; Εγώ έγραψα ένα επιχείρημα για 9-10 μόρια.Αν πήρε κάποιος πίνακα μόνο στο Γ4 (στο οποίο εστίασα εγώ) πρέπει να χάσει κάτ' εμέ τουλάχιστον το μισό ερώτημα. Τώρα αν πήρε πινακα και στο Γ2, θα συμφωνήσω, κάπου εκεί είναι το δίκαιο ναι.
Παράθεση από: bagelis στις 04 Ιουν 2025, 10:04:55 ΜΜΚαι έλεγα ότι κάπου έχω ξαναδεί τη φράση "κλάση αντικειμένων"...![]()
ΟΕΦΕ 2022 Β΄ Φάση, Β2, Α
"Με βάση την παραπάνω περιγραφή, καταγράψτε τις κλάσεις αντικειμένων καθώς και τις ιδιότητες και μεθόδους κάθε κλάσης"
Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 04 Ιουν 2025, 11:25:49 ΜΜΠιο προβληματική θεωρώ την φράση των 10 πρώτων (10 καλύτερων θα έβαζα εγώ)Αν πεις των 10 καλύτερων, πως θα αντιμετωπίσεις τις ισοβαθμίες; Τότε το θέμα γίνεται διαφορετικό (και αισθητά πιο δύσκολο), αφού πρέπει (ελείψει άλλου κριτηρίου) να θεωρήσεις ότι στις ισοβαθμίες δεν αλλάζει η θέση κατάταξης.
Παράθεση από: Obelix στις 04 Ιουν 2025, 12:19:18 ΜΜΘα προτιμούσα να "απαγορεύει" με κάποιο τέχνασμα στην εκφώνηση τη χρήση της Για στο ερώτημα που ζητάει να εμφανίσει όσους είχαν βαθμό ίδιο με τον δέκατο. Θα το έκανε λίγο πιο απαιτητικό.Σε αυτή τη λογική, θα ήθελα ένα δύσκολο ερώτημα στο Δ θέμα. Αυτό θεωρώ λείπει. Ας θυμηθούμε και εκείνο το θέμα με τα διπλά μέγιστα σε 2δ πίνακα, άσκηση του "οδηγίες μελέτης". Ασκήσεις όπως εκείνη και το παράδειγμα "συγχώνευσης με διατήρηση ταξινόμησης", είναι κατά τη γνώμη μου οδοδείκτες για να έχουμε ένα δύσκολο ερώτημα στο Γ/Δ θέμα, κάθε φορά. Με τα φετινά Γ/Δ, αν και πιο δύσκολα ευτυχώς από πέρυσι, ο προετοιμασμένος καλός μαθητής δεν ζορίστηκε πουθενά.
Παράθεση από: pgrontas στις 06 Ιουν 2025, 09:06:11 ΜΜΕντάξει μην τα παραλέμε κιολας.
Καλά ήτανε, ένα τσακ πιο δύσκολα από πέρσι, αλλά το Α2 πραγματικά άθλιο και ούτε υπήρχε κάποιο ερώτημα στο Δ για να ξεχωρίσουν οι πραγματικά καλοί.
Επίσης κάτι που δεν αναφέρθηκε - αν πούμε ότι και το Α2 ήταν ερώτηση ανάπτυξης δεν έχουν ξανα-υπάρξει τόσες μονάδες θεωρίας στο μάθημα νομίζω.