Τελευταία μηνύματα

#81
Τεχνική υποστήριξη / Απ: Email sch.gr
Τελευταίο μήνυμα από Kermit, ο Βάτραχος - 24 Νοε 2025, 11:30:56 ΠΜ
Πριν μερικές βδομάδες (κάπου αρχές Οκτωβρίου) μου ακυρώθηκε ο ισχύων κωδικός (χωρίς να είχα δει καμία προειδοποίηση) και μπήκα στη διαδικασία να ξαναστήσω τον IMAP στο κινητό από την αρχή πριν αντιληφθώ πως δεν ίσχυε πλέον ο κωδικός μου.

Το ζήτημα για σένα είναι πως δούλευε ο IMAP.

Ίσως να σε βοηθήσουν αυτά https://www.sch.gr/manual/email/programs
#82
Linux / Απ: Μη αναγνώριση hdmi προβολέ...
Τελευταίο μήνυμα από gidarakos - 24 Νοε 2025, 10:30:55 ΠΜ
Αν θέλεις δοκίμασε αυτό: https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5220.msg98360#msg98360

Μερικές διευκρινήσεις, επειδή η εντολή για το όνομα της εξόδου θέλει δικαιώματα διαχειριστή, πρώτα ένα "sudo -i":
Κώδικας: Bash
$ sudo -i
# ( cd /sys/kernel/debug/dri/0; echo [[:upper:]]* )
Αν η εντολή ^ σου βγάλει:
-bash: cd: /sys/kernel/debug/dri/0: Δεν υπάρχει τέτοιο αρχείο ή κατάλογος
δοκίμασε αντί για "/0" να βάλεις "/1".
Σε κάθε περίπτωση, για να βρεις το σωστό φάκελο, δες το περιεχόμενο του "dri":
Κώδικας: Bash
# ls /sys/kernel/debug/dri/
#83
Linux / Μη αναγνώριση hdmi προβολέα σε...
Τελευταίο μήνυμα από Apos - 24 Νοε 2025, 09:12:39 ΠΜ
Καλημέρα. Είμαι σε ένα dell vostro 15 3000 του υπουργείου, εκκινήσαμε από το προεγκατεστημένο ubuntu για πρώτη φορά στον χρήστη student αλλά δε φαίνεται να αναγνωρίζει τον προβολέα στην hdmi υποδοχή. Δοκίμασα με άλλο ίδιο laptop και άλλον προβολέα και έχει την ίδια συμπεριφορά. Σε windows παίζει κανονικά. Δεν βλέπω εναλλακτικές αναλύσεις ή αναγνωρισμένη σωστά συσκευή ούτε για την οθόνη του laptop (nomodeset ίσως κάπου;). Καμιά ιδέα;
#84
Στον Διερμηνευτή και στην Pascal δεν θέλει παρένθεση:

https://alkisg.mysch.gr/ΓΛΩΣΣΑ/ΚΑΛΕΣΕ/

Στην Γλωσσομάθεια και στην Basic θέλει άδεια παρένθεση.
#85
Δομή επανάληψης / Απ: Λογική συνθήκη για τερματι...
Τελευταίο μήνυμα από nikolasmer - 23 Νοε 2025, 06:59:23 ΜΜ
Παράθεση από: pgrontas στις 23 Νοε 2025, 06:57:00 ΜΜΔεν μπορούμε να ξέρουμε Νίκο, γιατί έβγαλε αυτή τη λύση.

Μία θεωρία είναι αυτό που είπες, ότι εμφανίζεται πιο πολύ στα δεδομένα μάθησης.
Μία άλλη θεωρία ότι είναι ο κώδικας που σου έβγαλε είναι πιο κοντά στην εκφώνηση λεκτικά π.χ.  το "θα ολοκληρώνεται όταν δοθεί για όνομα του μαθητή η λέξη 'ΤΕΛΟΣ' " ταιριάζει πιο πολύ με το "if  == ΤΕΛΟΣ και break"  παρά με το "while !="
Μία άλλη θεωρία είναι ότι είναι πιο απλό, άρα πιο εύκολο (φθηνό) να παραχθεί.

Τα LLMs είναι από τη φύση τους black boxes και τα διάφορα optimizations που τους βάζουν περιπλέκουν την κατάσταση ακόμα περισσότερο.
Ευχαριστώ για την κατατοπιστικότατη απάντηση φίλε. 
#86
Δομή επανάληψης / Απ: Λογική συνθήκη για τερματι...
Τελευταίο μήνυμα από pgrontas - 23 Νοε 2025, 06:57:00 ΜΜ
Δεν μπορούμε να ξέρουμε Νίκο, γιατί έβγαλε αυτή τη λύση.

Μία θεωρία είναι αυτό που είπες, ότι εμφανίζεται πιο πολύ στα δεδομένα μάθησης.
Μία άλλη θεωρία ότι είναι ο κώδικας που σου έβγαλε είναι πιο κοντά στην εκφώνηση λεκτικά π.χ.  το "θα ολοκληρώνεται όταν δοθεί για όνομα του μαθητή η λέξη 'ΤΕΛΟΣ' " ταιριάζει πιο πολύ με το "if  == ΤΕΛΟΣ και break"  παρά με το "while !="
Μία άλλη θεωρία είναι ότι είναι πιο απλό, άρα πιο εύκολο (φθηνό) να παραχθεί.

Τα LLMs είναι από τη φύση τους black boxes και τα διάφορα optimizations που τους βάζουν περιπλέκουν την κατάσταση ακόμα περισσότερο.
#87
Στον Διερμηνευτή της ΓΛΩΣΣΑ έκδ.1.5.1.3 σας το επιτρέπει;
#88
Βεβαίως.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΝΕΛΑΟΣ( )
ΑΡΧΗ
  ΓΡΑΨΕ 'ΜΗ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΙΣ...'
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ


Σελ 178 στον ορισμό " Η λίστα παραμέτρων δεν είναι υποχρεωτική."
#89
Δομή επανάληψης / Απ: Λογική συνθήκη για τερματι...
Τελευταίο μήνυμα από nikolasmer - 23 Νοε 2025, 06:03:22 ΜΜ
Δεν έχω εξετάσει την ορθότητα της λύσης απλά αναρωτιέμαι γιατί το LLM προτείνει αυτό σαν λύση. Οι προτροπές που του έδωσε δεν ήταν προς αυτή την κατεύθυνση . Μάλλον ήταν "λύσε μου αυτό το θέμα" και μόνο αυτό και μετά του ζήτησα χωρίς λίστες. Αυτό το γιατί με τρώει. Γιατί έχει μάθει σε αυτό τον τρόπο λύσης; Είναι πιο αποδοτικός; Ακολουθείται και εφαρμόζεται από προγραμματιστές ανα την υφήλιο;
Just that.



Στη συνομιλία όταν του ζήτησα να κάνει μετατροπή σε ΓΛΩΣΣΑ μου είπε: "... Σε ΓΛΩΣΣΑ ΔΕΝ υπάρχει
while True
, οπότε η ακριβής ισοδύναμη μεταφορά γίνεται με ατέρμονη επανάληψη και έλεγχο διακοπής με flag/έλεγχο στο τέλος......"
#90
Δομή επανάληψης / Απ: Λογική συνθήκη για τερματι...
Τελευταίο μήνυμα από nikolasmer - 23 Νοε 2025, 05:58:23 ΜΜ
και χωρίς λίστες
LIMIT = 10.30
MAX_TRIES = 5

total_students = 0          # σύνολο μαθητών
qualified_students = 0      # πόσοι προκρίθηκαν

best1_name = ""
best2_name = ""
best1_score = -1
best2_score = -1

while True:
    name = input("Δώσε όνομα μαθητή (ή ΤΕΛΟΣ): ")

    if name.upper() == "ΤΕΛΟΣ":
        break

    total_students += 1

    best_throw = 0
    qualified = False
    tries_used = 0

    # έως 5 προσπάθειες
    for i in range(1, MAX_TRIES + 1):
        distance = float(input(f"Προσπάθεια {i} σε μέτρα: "))
        tries_used += 1

        if distance > best_throw:
            best_throw = distance

        if distance >= LIMIT:
            qualified = True
            break

    # --- Αποτελέσματα για τον μαθητή ---
    if qualified:
        print(f"{name}: ΠΡΟΚΡΙΝΕΤΑΙ με {best_throw} μέτρα σε {tries_used} προσπάθειες.")
        qualified_students += 1
    else:
        print(f"{name}: ΔΕΝ ΠΡΟΚΡΙΝΕΤΑΙ. Καλύτερη επίδοση: {best_throw} μέτρα.")

    # --- Ενημέρωση δύο καλύτερων επιδόσεων ---
    if best_throw > best1_score:
        best2_score = best1_score
        best2_name = best1_name
        best1_score = best_throw
        best1_name = name
    elif best_throw > best2_score:
        best2_score = best_throw
        best2_name = name


# --- Δύο καλύτερες επιδόσεις ---
print("\n--- ΔΥΟ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ---")
if best1_score >= 0:
    print(f"1η καλύτερη: {best1_name} με {best1_score} μέτρα")
if best2_score >= 0:
    print(f"2η καλύτερη: {best2_name} με {best2_score} μέτρα")

# --- Ποσοστό προκριθέντων ---
if total_students > 0:
    percentage = qualified_students * 100 / total_students
else:
    percentage = 0

print(f"\nΠοσοστό μαθητών που προκρίθηκαν: {percentage:.2f}%")