Τελευταία μηνύματα

#81
Εξετάσεις 2025-2026 / Απ: Γενικός σχολιασμός θεμάτων
Τελευταίο μήνυμα από pgrontas - 09 Ιουν 2026, 04:31:51 ΜΜ
Επειδή επιμένετε σε κάτι λάθος ας βάλω ένα κουίζ. Ποιο από τα ερωτήματα που έπεσαν φέτος δείχνει καλύτερα τους παπαγάλους;
Η απάντηση το βράδυ...
#82
Παράθεση από: dkmultik στις 09 Ιουν 2026, 12:34:47 ΜΜΜπορούνε κάλλιστα να βρεθούν θέματα που απαιτούν να έχει διαβάσει, ή τουλάχιστον κατανοήσει απόλυτα ο μαθητής, αντί της παπαγαλίας...
Και το κυριότερο, πόσο ουσιαστικο χρόνο θα κερδίσει ο μαθητής αν ξέρει οτι δεν έχει ανάπτυξη και δεν τον χάνει στο να παπαγαλίζει όλα αυτά, που δεν ειναι και λίγα. Και είναι δύσκολο να πεις στο μαθητή που θέλει να γράψει άριστα να μην τα διαβάσει. (Μπορουν να ερωτηθούν σ-λ, πολλαπλής, αντιστοιχιση κλπ)
Το καλύτερο θα ήταν είτε να βγει οδηγία που να λέει οτι δεν μπαίνουν ερωτήσεις ανάπτυξης είτε να ρωτούν μόνο ορισμούς και bullets (τι λέω τώρα ε; θα πει κάποιος).  Και με οδηγία. Γίνεται αυτό. Κακώς θεωρούμε οτι δεν γίνεται. Και να φτιαχτεί επιτέλους ένα νέο βιβλιο θεωρίας, ένα νέο βιβλίο ασκήσεων, να έχει όσα χρειάζονται και αν ερωτάται ανάπτυξη, να ξέρουμε ότι ρωτούν μόνο ορισμούς και bullets. Τα άλλα μπορούν να είναι άλλου τύπου ερωτήσεις.

Είναι ΠΟΛΥ ΚΡΙΜΑ, ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ, ο καλός μαθητής-μαθητρια να τρωει τοσο χρόνο για να μαθει όλα αυτα  και στο τέλος να ρωτουν 10 μονάδες που μπορεί να τις διάβασε και καποιος από τύχη την τελευταια ημέρα.
(με το τελευταιο δεν υποστηρίζω ότι πρέπει να αυξηθούν οι μονάδες ανάπτυξης. Περιγράφω στα προηγούμενα την γνώμη μου)
#83
Εξετάσεις 2025-2026 / Απ: Γενικός σχολιασμός θεμάτων
Τελευταίο μήνυμα από dkmultik - 09 Ιουν 2026, 12:34:47 ΜΜ
Παράθεση από: pgrontas στις 07 Ιουν 2026, 02:08:29 ΜΜΑν δεν υπάρχει ερώτηση ανάπτυξης δεν θα τα διαβάσουν ποτέ.
Μπορούνε κάλλιστα να βρεθούν θέματα που απαιτούν να έχει διαβάσει, ή τουλάχιστον κατανοήσει απόλυτα ο μαθητής, αντί της παπαγαλίας...
#84
Εξετάσεις 2025-2026 / Απ: Γενικός σχολιασμός θεμάτων
Τελευταίο μήνυμα από dkmultik - 09 Ιουν 2026, 12:26:08 ΜΜ
Παράθεση από: tsak στις 06 Ιουν 2026, 04:51:36 ΜΜΣτο μόνο που σίγουρα θα άλλαζα στο μάθημα είναι τα θέματα θεωρίας. Δεν θα έβαζα ούτε μια ανάπτυξης...Να κάθονται να παπαγαλιζουν σε μάθημα πληροφορικής 50 60 σελίδες θεωρίας...
Πέστα ρε φίλε. Πραγματικά, θα μπορούσαν πχ να βάζουν περισσότερο δομές (στοίβα, ουρά, δέντρα) στη θεωρία παρά την παπαγαλία που δεν έχει καμία σχέση με την πληροφορικη...
#85
Μετά το Λύκειο / Επιλογη Σχολης , Τι να κανω
Τελευταίο μήνυμα από Mavrid7s - 09 Ιουν 2026, 09:54:55 ΠΜ
Ειμαι μαθητης της Γ λυκειου , μωλης τελειωσα της πανελληνιες και σκεφτομαι για την σχολη Πληροφορικης στην Κερκυρα . Απλα εχω καποιες σκεψεις οι οποιες ισως με κανουν να αλλαξω γνωμη . Γενικα μου αρεσει παρα παρα παρα πολυ η πληροφορικη , μου αρεσει ο προγραματισμος αφανταστα (οχι μονο του σχολειου , εχω καποια επαφη και με γλωσσες ωπος Python και Lua) . Περα απο τον προγραματισμο ωμος ξερω οτι στο πανεπηστιμιο θα εχω σαν μαθημα να αντιμετοπισω και τα μαθηματικα . Τα οποια στην τριτη λυκειου ηταν τεραστιο εμποδιο για εμενα . Σκεφτομαι γενικα κυριως 2 σχολες , Το Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων στην Σαμο . Και την Πληροφορικη στην Κερκυρα . Τι μου πρωτινεται ? Τι να κανω ? Τι θα ηταν καλητερο για εμενα ? 

Edit :  Ο αδερφος μου εχει περασει πληροφορικη ( στην Σαμο) Και μου λεει οτι πλεον δεν προσλαμβανονται νεοι στο τομεα αυτον . Και ειναι κατι που με ανησιχει για το εργασιακο μου μελλον . Δεν ειναι τοσο θεμα μου βασικα η σχολη σαν σχολη . Αλλα το μελλον . Συγνωμη αν κουραζω αλλα γενικα ειμαι παραπολυ ανυσηχως με αυτο το θεμα 
#86
Μετά το Λύκειο / Απ: Το ΕΜΠ ιδρύει 10η Σχολή : ...
Τελευταίο μήνυμα από pgrontas - 08 Ιουν 2026, 07:26:05 ΜΜ
Παράθεση από: evry στις 08 Ιουν 2026, 07:07:21 ΜΜΠαναγιώτη βιάζεσαι. Δεν νομίζω να είναι στην δική μας κατεύθυνση  :D

Προφανώς προσπαθούν να χτυπήσουν το ΔΕΤ που η βάση του έχει ξεπεράσει τους ΗΜΜΥ του ΕΜΠ,
αλλά δεν είναι τόσο απλό.
Το πρόγραμμα σπουδών έτσι όπως το διαβάζω είναι αντιγραφή αυτού του ΔΕΤ.
Ακριβώς γι αυτό αν δεν είναι και στη δική μας κατεύθυνση θα είναι σκάνδαλο
#87
Μετά το Λύκειο / Απ: Το ΕΜΠ ιδρύει 10η Σχολή : ...
Τελευταίο μήνυμα από evry - 08 Ιουν 2026, 07:07:21 ΜΜ
Παναγιώτη βιάζεσαι. Δεν νομίζω να είναι στην δική μας κατεύθυνση  :D

Προφανώς προσπαθούν να χτυπήσουν το ΔΕΤ που η βάση του έχει ξεπεράσει τους ΗΜΜΥ του ΕΜΠ,
αλλά δεν είναι τόσο απλό.
Το πρόγραμμα σπουδών έτσι όπως το διαβάζω είναι αντιγραφή αυτού του ΔΕΤ.
#88
Μετά το Λύκειο / Το ΕΜΠ ιδρύει 10η Σχολή : Διοι...
Τελευταίο μήνυμα από pgrontas - 08 Ιουν 2026, 06:14:11 ΜΜ
https://www.esos.gr/arthra/99517/emp-idryei-10i-sholi-dioikitikis-epistimis-kai-lipsis-apofaseon



Νομίζω ένα εξαιρετικό νέο για την κατεύθυνση μας το ότι αποκτούμε πρόσβαση στο ΕΜΠ
#89
Γ΄ Λυκείου / Απ: Πανελλαδικές 2026 Β3.1 - Ά...
Τελευταίο μήνυμα από petrosp13 - 08 Ιουν 2026, 04:10:44 ΜΜ
Παράθεση από: pgrontas στις 08 Ιουν 2026, 04:04:37 ΜΜΠώς θα γίνει να μην έχουμε τα ίδια του χρόνου;

Να γίνει η αρχή και να εξαφανιστούν επιτέλους αυτού του είδους τα θέματα
#90
Γ΄ Λυκείου / Απ: Πανελλαδικές 2026 Β3.1 - Ά...
Τελευταίο μήνυμα από pgrontas - 08 Ιουν 2026, 04:04:37 ΜΜ
Παράθεση από: evry στις 08 Ιουν 2026, 02:21:23 ΜΜΜε ενημέρωσαν ότι ήρθε οδηγία και το Β3 πλέον δεν είναι κλειστού τύπου.
Το αυτονόητο.
Πώς θα γίνει να μην έχουμε τα ίδια του χρόνου;