Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικά => Τεχνική υποστήριξη => Μήνυμα ξεκίνησε από: rafoc στις 25 Μάρ 2020, 04:37:53 μμ

Τίτλος: Υποστήριξη για συστήματα αλλοίωσης φωνής.
Αποστολή από: rafoc στις 25 Μάρ 2020, 04:37:53 μμ
Γεια σας συνάδελφοι.

Ξεκινάω αυτό το νήμα, ως νήμα τεχνικής υποστήριξης για όσους θέλουν να κάνουν δικτυακό μάθημα με τους μαθητές τους, αλλοιώνοντας τόσο την φωνή τους όσο και την φωνή των μαθητών τους, για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Ψάχνω να βρω κάποιο πρόγραμμα αλλοίωσης φωνής, αλλά δεν έχω βρει κάποιο ανοιχτού κώδικα. Βρήκα το MorphVOX pro (https://www.youtube.com/watch?v=13t69RVq1YY) που φαίνεται ενδιαφέρον, αλλά είναι κλειστού κώδικα.

Γνωρίζει κανείς κάτι;

Τίτλος: Απ: Υποστήριξη για συστήματα αλλοίωσης φωνής.
Αποστολή από: lxart στις 25 Μάρ 2020, 05:31:52 μμ
Η απομόνωση κτυπάει κατακέφαλα μάλλον. Βρες κάτι άλλο να ασχοληθείς.
Τίτλος: Απ: Υποστήριξη για συστήματα αλλοίωσης φωνής.
Αποστολή από: rafoc στις 25 Μάρ 2020, 05:46:35 μμ
Η απομόνωση κτυπάει κατακέφαλα μάλλον. Βρες κάτι άλλο να ασχοληθείς.

Έχεις αντιληφθεί πόσο κινδυνεύουν τα προσωπικά μας δεδομένα;
Αντιλαμβάνεσαι άραγε πόσο εκτίθενται οι μαθητές με τις τηλεσυνεδριάσεις;
Αντιλαμβάνεσαι αν ένα παιδί βρίσει ένα άλλο, κατά την διάρκεια της τηλεσυνεδρίασης, ποια θα είναι η αντίδραση του γονέα;
Έχεις μπει ποτέ σου σε τάξη;
Τίτλος: Απ: Υποστήριξη για συστήματα αλλοίωσης φωνής.
Αποστολή από: lxart στις 25 Μάρ 2020, 06:23:54 μμ
Για την τελευταία σου ερώτηση κάτι λίγα (35) χρόνια.
Εσύ έχεις αντιληφθεί ότι η κατάσταση που ζούμε είναι πρωτόγνωρη και πολύ κρίσιμη και για να γίνει μια δουλειά με όποιο τρόπο (καλά ή άσχημα) πρέπει κάποιες δογματικές αντιλήψεις να κάνουν στην άκρη για να μπορέσουμε να διευκολύνουμε τα παιδιά;
Τελευταίο: Πως ξέρεις πίσω από μια αλλοιωμένη φωνή ποιος κρύβεται (αν είναι πχ μαθητής ή όχι);
Τίτλος: Απ: Υποστήριξη για συστήματα αλλοίωσης φωνής.
Αποστολή από: rafoc στις 25 Μάρ 2020, 06:31:48 μμ
Εσύ έχεις αντιληφθεί ότι η κατάσταση που ζούμε είναι πρωτόγνωρη και πολύ κρίσιμη και για να γίνει μια δουλειά με όποιο τρόπο (καλά ή άσχημα) πρέπει κάποιες δογματικές αντιλήψεις να κάνουν στην άκρη για να μπορέσουμε να διευκολύνουμε τα παιδιά;

Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΒΙΑΣΥΝΗΣ, εκτός αν μιλάμε για την Γ Λυκέιου (για την οποία προτείνω αυτό (https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=8196.msg89849#msg89849))
Σε κρίση είναι η υγεία και η οικονομία. Η παιδεία δεν είναι σε (χειρότερη) κρίση,  όσο κρίση είχε τόσο εξακολουθεί να έχει.
Ο σχεδιασμός πρέπει να γίνει ΣΩΣΤΑ και όχι αρπακόλλα όπως τα κάνει το υπουργείο!
Τίτλος: Απ: Υποστήριξη για συστήματα αλλοίωσης φωνής.
Αποστολή από: rafoc στις 25 Μάρ 2020, 06:35:30 μμ
Πως είσαι σίγουρος για το ποιος κρύβεται πίσω από μια αλλοιωμένη φωνή, αν είναι ο μαθητής σου ή κάποιος άλλος; Και μη μου πεις από την ηλεκτρονική του διεύθυνση.

Εγώ θα το ξέρω ποιος κρύβεται πίσω από μια αλλοιωμένη φωνή, αφού εγώ το προσκάλεσα το παιδί! Μπορώ ακόμα και να το βλέπω το παιδί σε videoconference προσωπικό, πριν του επιτρέψω να μπει (με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του) στην τάξη μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά.

Όμως, με αλλοιωμένες τις φωνές (και τα πρόσωπα) των μαθητών μας, οι γονείς δεν θα ξέρουν τα στοιχεία των άλλων μαθητών (εκτός από το δικό τους παιδί). Και αυτό είναι πολύ σημαντικό, για την ελευθερία έκφρασης των παιδιών μέσα στην τάξη. Φαντάσου ο Kωστάκης να βρίσει την Ελενίτσα, τι έχει να πάθει από τον μπαμπα της Ελενίτσας που παρακολουθεί. Από κάτι τέτοιες καταστάσεις πρέπει να προφυλασσόμαστε και να προφυλάξουμε τους μαθητές μας, γιαυτό το λόγο άλλωστε, και από τότε που δημιουργήθηκαν τα σχολεία εδώ και 200 χρόνια, πάντα απαγορευόταν στους γονείς να είναι ακροατές στην τάξη. Ένα κανόνα που με επιπολαιότητα η άπειρη υπουργός μας καταργεί, όταν εισηγείται την σύγχρονη τηλεκπαίδευση.

Δηλαδή θες να μας πεις ότι θα μπει ο γονέας και θα παρακολουθεί και θα συμμετέχει στο μάθημα με τις αλλοιωμένες φωνές; Ε ας το κάνει. Το περιμένουμε ότι θα γίνει κάτι τέτοιο, ούτως ή άλλως. Όλοι οι γονείς θα παρακολουθούν (https://youtu.be/iMu6eQ40PbI?t=863). Ε τώρα, άμα κάνουν και καμιά ερώτηση την ώρα της παράδοσης κάνοντας χρήση της αλλοιωμένης φωνής, ε δεν χάλασε και ο κόσμος, για καλό θα είναι....

Όσον αφορά τώρα την βαθμολόγηση στα προφορικά, θα καλώ το παιδί σε άλλο δωμάτιο τηλεσυνεδρίασης, εκτός ψηφιακής τάξης (το υποστηρίζει το jitsi (https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=8210.msg89752#msg89752)), και θα του ζητάω να αποκαλύψει την φωνή του και ενδεχομένως και το πρόσωπό του. Την οποία φωνή μπορώ να στέλνω πίσω στην τάξη, αλλοιωμένη φυσικά, ώστε να ακούνε και οι άλλοι.

Κάποιοι συνάδελφοι έχουν ήδη προχωρήσει σε παρόμοιες προσεγγίσεις...  Έχουν χρησιμοποιηθεί οι «εικονικοί κόσμοι» (βλέπε http://klouvatos.mysch.gr/eikonikoi_kosmoi.htm#diaforopoiisi_eikonikoi), οι οποίοι επιτρέπουν και ταυτόχρονη συνεργασία μικρών ομάδων σε ξεχωριστές εικονικές αίθουσες.
Τίτλος: Απ: Υποστήριξη για συστήματα αλλοίωσης φωνής.
Αποστολή από: rafoc στις 26 Μάρ 2020, 11:55:58 πμ
Μετά από ψάξιμο βρήκα αυτό:

http://festvox.org/
https://github.com/zeehio/festvox/blob/master/src/vc/HOWTO

https://www.youtube.com/watch?v=95IL9NucK5o
https://www.youtube.com/watch?v=4eJTDpAeBSk

και το https://www.youtube.com/watch?v=FLZvOKSCkxY

Tα έχει δοκιμάσει κανείς αν παίζουν σε συνδυασμό με το jibri  (https://community.jitsi.org/c/install-config/record-stream/15);;
Τίτλος: Απ: Υποστήριξη για συστήματα αλλοίωσης φωνής.
Αποστολή από: παρις στις 26 Μάρ 2020, 03:26:22 μμ
Μαυρη κουκουλα θα ελεγα εγω.
https://images.app.goo.gl/zeKp5ZjHohyW5VHH6
Ωραιο φαινεται αυτο
Τίτλος: Απ: Υποστήριξη για συστήματα αλλοίωσης φωνής.
Αποστολή από: rafoc στις 26 Μάρ 2020, 03:39:58 μμ
Μαυρη κουκουλα θα ελεγα εγω.
https://images.app.goo.gl/zeKp5ZjHohyW5VHH6  ----> https://www.rp.gr/h-maurh-koukoula-ksana-sth-moda/
Ωραιο φαινεται αυτο


https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/316655_proti-empeiria-tilekpaideysis-toy-oktahronoy-geitonopoyloy-klemmeno-apo
Τίτλος: Απ: Υποστήριξη για συστήματα αλλοίωσης φωνής.
Αποστολή από: rafoc στις 26 Μάρ 2020, 05:49:32 μμ
Ένας δάσκαλος του μέλλοντος

https://www.youtube.com/watch?v=ztNBCEq8rxQ
Τίτλος: Απ: Υποστήριξη για συστήματα αλλοίωσης φωνής.
Αποστολή από: παρις στις 26 Μάρ 2020, 06:33:00 μμ
Κατι σε Darth Vader θα ηταν καλυτερα. Η κοκκινοσκουφιτσα δεν περναει πια. Ταιριαζει και με το voice changer
Τίτλος: Απ: Υποστήριξη για συστήματα αλλοίωσης φωνής.
Αποστολή από: rafoc στις 26 Μάρ 2020, 07:13:05 μμ
Κατι σε Darth Vader θα ηταν καλυτερα. Η κοκκινοσκουφιτσα δεν περναει πια. Ταιριαζει και με το voice changer

χαχα! Σίγουρα ο Darth Vader θα έχει πολύ πέραση ως φιγούρα!!! Ελπίζω μόνο να μην έχει πέραση και ο .... Ηρώδης!!  :D

Για όσους σκέφτονται να χρησιμοποιήσουν το discord  (https://discordapp.com/)ως πλατφόρμα, ακολουθούν παρακάτω κάποιες οδηγίες για το πως μπορούν να αλλάξουν την φωνή τους εκεί.

https://www.youtube.com/watch?v=fNeLo1NFByI

Και οδηγίες για skype

https://www.youtube.com/watch?v=TT6qInPjwA4

Μια λύση, δυστυχώς κλειστού κώδικα.... :(
Οπότε μη αποδεκτή για μένα, και ίσως και επικίνδυνη....
Τίτλος: Απ: Υποστήριξη για συστήματα αλλοίωσης φωνής.
Αποστολή από: happiness στις 26 Μάρ 2020, 10:53:58 μμ
rafoc χρησιμοποίησε μόνο λογαριασμούς του sch και τις πλατφόρμες που προτείνει το υπουργείο και θα είσαι καλυμένος σχετικά με την ευθύνη σου για τα προσωπικά δεδομένα. Υποτίθεται ότι το sch φροντίζει να τα διαφυλάσει.
Από εκεί και πέρα, φρόντιζε κατά την διάρκεια του μαθήματός σου να έχεις απενεργοποιημένα τα μικρόφωνα των μαθητών σου και να μιλάνε μόνο όταν ζητήσουν τον λόγο και τους ανοίξεις το μικρόφωνο. Εάν κάποιος ξεφύγει, σίγαση και ban από το session.
Τίτλος: Απ: Υποστήριξη για συστήματα αλλοίωσης φωνής.
Αποστολή από: rafoc στις 26 Μάρ 2020, 11:00:09 μμ
Από εκεί και πέρα, φρόντιζε κατά την διάρκεια του μαθήματός σου να έχεις απενεργοποιημένα τα μικρόφωνα των μαθητών σου και να μιλάνε μόνο όταν ζητήσουν τον λόγο και τους ανοίξεις το μικρόφωνο. Εάν κάποιος ξεφύγει, σίγαση και ban από το session.

Φαντάζομαι μετά από αυτό, όταν θα επιστρέψω στην ζωντανή τάξη μου, θα μου επιτραπεί να βάλω στους μαθητές μου τσιρότο στο στόμα και να τους φιμώσω, κατά την διάρκεια του μαθήματος, έτσι;

Παιδαγωγικά μιλώντας πάντα, αυτό που προτείνει το υπουργείο, την φίμωση των μαθητών, είναι απαράδεκτο ως πρακτική....

Ο μαθητής πρέπει ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ γιατί δεν πρέπει να πετάγεται στο μάθημα, και ο Κωστάκης πρέπει να ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ γιατί δεν πρέπει να βρίζει την Ελενίτσα.

Αυτός είναι ο ρόλος του παιδαγωγού, να κάνει τους άλλους να καταλαβαίνουν. Δεν είναι ο ρόλος του παιδαγωγού ίδιος με τον ρόλο του αστυνομικού, και οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός σέβεται το λειτούργημά του αποφεύγει να συμπεριφέρεται κατασταλτικά.
Τίτλος: Απ: Υποστήριξη για συστήματα αλλοίωσης φωνής.
Αποστολή από: παρις στις 26 Μάρ 2020, 11:04:51 μμ
Φυλο γινεται να αλλαξουμε με τα λογισμικα αλλιωσης φωνης; Να βαλω μια φιλη να κανει μαθημα με αλλιωμενη φωνη. Απο γυναικα-> αντρας
Τίτλος: Απ: Υποστήριξη για συστήματα αλλοίωσης φωνής.
Αποστολή από: rafoc στις 26 Μάρ 2020, 11:07:10 μμ
Φυλο γινεται να αλλαξουμε με τα λογισμικα αλλιωσης φωνης; Να βαλω μια φιλη να κανει μαθημα με αλλιωμενη φωνη. Απο γυναικα-> αντρας

ναι γίνεται.
Τίτλος: Απ: Υποστήριξη για συστήματα αλλοίωσης φωνής.
Αποστολή από: rafoc στις 26 Μάρ 2020, 11:19:54 μμ
rafoc χρησιμοποίησε μόνο λογαριασμούς του sch και τις πλατφόρμες που προτείνει το υπουργείο και θα είσαι καλυμένος σχετικά με την ευθύνη σου για τα προσωπικά δεδομένα. Υποτίθεται ότι το sch φροντίζει να τα διαφυλάσει.

Αυτό το υποτίθεται είναι που φοβάμαι (https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=8224.msg89894#msg89894).....
Τίτλος: Απ: Υποστήριξη για συστήματα αλλοίωσης φωνής.
Αποστολή από: rafoc στις 27 Μάρ 2020, 07:40:49 πμ
Φυλο γινεται να αλλαξουμε με τα λογισμικα αλλιωσης φωνης; Να βαλω μια φιλη να κανει μαθημα με αλλιωμενη φωνη. Απο γυναικα-> αντρας

Αν και γίνεται αυτό που θες, θα πρέπει να γνωρίζεις ότι εφόσον με ένα φίλτρο αλλάζει η φωνή σου, ίσως γίνεται και με ένα αντίστροφο φίλτρο κάποιος να την επαναφέρει.

Γιαυτό χρειάζεται ανοιχτού κώδικα πρόγραμμα, για να μπορεί ο καθένας να φτιάχνει το δικό του (άγνωστο στους υπόλοιπους) φίλτρο φωνής. Αν δεν ξέρεις το φίλτρο που εφαρμόστηκε, δεν μπορείς να επαναφέρεις την φωνή.
Τίτλος: Απ: Υποστήριξη για συστήματα αλλοίωσης φωνής.
Αποστολή από: evry στις 27 Μάρ 2020, 11:15:58 πμ
Πάντως το καλύτερο σύστημα αλλοίωσης φωνής είναι το σύστημα τηλεδιάσκεψης του υπουργείου. Παρακολουθώ τώρα την ενημέρωση που μας κάνουν για το webex. Έχουν βάλει το μήνυμα της υπουργού σε βίντεο και κολλάει απίστευτα! Θέλει πολλά parity bits για να καταλάβεις τι λέει
Τίτλος: Απ: Υποστήριξη για συστήματα αλλοίωσης φωνής.
Αποστολή από: akalest0s στις 27 Μάρ 2020, 12:49:17 μμ
 ;D ;D
Το υπουργείο είναι τόσο μπροστά, που παρεξηγείται από τους συγχρόνους του.. θα εκτιμηθεί κάποτε η αξία του, μετά το θάνατό του, όπως στους μεγάλους καλλιτέχνες
Τίτλος: Απ: Υποστήριξη για συστήματα αλλοίωσης φωνής.
Αποστολή από: happiness στις 09 Απρ 2020, 02:49:20 μμ
Φαντάζομαι μετά από αυτό, όταν θα επιστρέψω στην ζωντανή τάξη μου, θα μου επιτραπεί να βάλω στους μαθητές μου τσιρότο στο στόμα και να τους φιμώσω, κατά την διάρκεια του μαθήματος, έτσι;

Παιδαγωγικά μιλώντας πάντα, αυτό που προτείνει το υπουργείο, την φίμωση των μαθητών, είναι απαράδεκτο ως πρακτική....

Ο μαθητής πρέπει ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ γιατί δεν πρέπει να πετάγεται στο μάθημα, και ο Κωστάκης πρέπει να ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ γιατί δεν πρέπει να βρίζει την Ελενίτσα.

Αυτός είναι ο ρόλος του παιδαγωγού, να κάνει τους άλλους να καταλαβαίνουν. Δεν είναι ο ρόλος του παιδαγωγού ίδιος με τον ρόλο του αστυνομικού, και οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός σέβεται το λειτούργημά του αποφεύγει να συμπεριφέρεται κατασταλτικά.
Κατ' αρχήν, δεν τη προτείνει το υπουργείο την πρακτική, εγώ την προτείνω.
Κατά δεύτερον, αυτή δεν έχει να κάνει με τις παιδαγωγικές μεθόδους, αλλά με τους πρακτικούς περιορισμούς του μέσου. Μία εξ αποστάσεως τηλεδιάσκεψη με 50 συμμετέχοντες και ανοιχτά μικρόφωνα, δεν είναι το ίδιο με μία δια ζώσης τάξη με 50 συμμετέχοντες. Η ένταση της δια ζώσης φωνής δεν είναι η ίδια με την απόδοση του μικροφώνου. Η καθυστέρηση μετάδοσης που πιθανότατα υπάρχει στην τηλεδιάσκεψη δεν υπάρχει στο δια ζώσης. Η δυνατότητα συγκεκριμένης βλεμματικής επαφής δεν υπάρχει στην τηλεδιάσκεψη. Η δυνατότητα να βλέπεις το περιβάλλον σου (όπως πχ ποιος άλλος έχει σηκώσει χέρι την ώρα που θέλεις να το κάνεις και συ) δεν υπάρχει εύκολα στην τηλεδιάσκεψη. Και πάει λέγοντας...
Εν ολίγης, έχω μέχρι στιγμής συμμετάσχει σε πολλές τηλεδιασκέψεις (η μεγαλύτερη ήταν τις προάλλες που κάναμε επιμόρφωση για το e-me και είμασταν 250 άτομα), ο άντρας μου συμμετέχει καθημερινά σε εταιρικά meeting , ποτέ μα ποτέ μα ποτέ τα μικρόφωνα των συμμετέχοντων δεν είναι ανοιχτά by default. Ποτέ μα ποτέ δεν έχω δει κάποιον να προσπαθεί να συγκρίνει την δια ζώσης αίθουσα με την εικονική. Και μάλιστα με παιδαγωγικούς όρους  :-\
That said, υπάρχει και η δυνατότητα οι συμμετέχοντες να ανοίγουν μόνοι τους τα μικρόφωνά τους ή να έιναι και μονίμως ανοιχτά, για όποιον θέλει να το δοκιμάσει.

ΥΓ: θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί βέβαια, ότι το μάθει ο μαθητής να σηκώνει το ηλεκτρονικό του χεράκι και να περιμένει να του δωθεί ο λόγος, ή να μάθει να σημειώνει τις απορίες του για να τις εκφράσει όταν θα δωθεί ο χρόνος από τον εκπαιδευτικό, είναι και αυτό παιδαγωγικώς χρήσιμο.